Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » New Moon trochu jinak - Nový Měsíc

Aleck a Aro RLC.


New Moon trochu jinak - Nový MěsícDalší povídka ze soutěže "Co by se stalo, kdyby ..." Kniha druhá, autorkou zabza.

 

,,Pane doktore já opravdu nemůžu. Je to strašné. Ty….ty vzpomínky…to všechno já se asi zblázním. A přitom to začalo tak nevinně, pane doktore. Já to nechápu.“ Říká napolo šílený muž, druhému muži sedící v křesle.

 

,,Tak víte co? Začněte úplně od začátku…..“ vyzval muže.

 

,,D-Dobře.“ Řekl muž roztřeseně.

 

,, Můj syn-Edward- se zamiloval do jedné dívky-Belly- všechno bylo dokonalé, jenomže můj syn je strašně tvrdohlavej. Víte, on když si něco vezme do hlavy, už mu to nevymluvíte. No a tak se jednoho dne rozhodl že tu dívku z nějakého nepochopitelného důvodu opustí. Tenkrát to vysvětloval takhle:

 

,Musíme pryč…já….já to nevydržím. Ona mě týrá. Říká pořád jak mě miluje a že chce abych se s ní vyspal. Je to hrůza musíme pryč.‘ Přitom rozhazoval rukama a měl divný výraz.

 

,Ale synu,‘ snažil jsem se mu to rozmluvit. Jenomže se nedal. A tak jsme odjeli. Pryč z Forks……

 

Od toho dne byl jako vyměněnej pane doktore. S nikým nemluvil, a byl pořád zavřeném v pokoji. Byl uzavřen sám do sebe. Většinou se z toho pokoje ozývaly divné zvuky, ani nechtějte vědět co tam dělal. No a pak přišel zlom. Alice narychlo odjela. Prý si musela něco zařídit. Tenkrát to vysvětlovala takhle:

 

, U Baťi mají slevy a já tam musím, takže mě dnes ani tenhle týden mě už nečekejte‘ a byla pryč.

 

Jediný kdo věděl pravdu byla Rose. Má druhá dcera. Edward se od nás dávno odstěhoval a naše rodina se pomalu začala rozpadat. Alice se nevracela a Jasper-můj syn- z toho byl na prášky. No a pak vybuchla Rose.

 

Naštvaná zavolala Edwardovi a mluvila něco o útesu. V ten moment jsem se lekl jestli Esme neskočila znovu. Ale neskočila. No a pak se to zase rozběhlo znovu moc rychle. Edward se nám přestal ozývat. A Alice měla s Rose výhružný telefonát. Kde ji vyhrožovala smrtí, pane doktore. Prostě hrůza. No a pak to nabralo ještě větší spát. Alice nám volala ať jedeme do Volttery a tak jsme jeli. Jeli jsme a jeli.

 

Dorazily jsme tam zrovna na nějaký svátek, jelikož všude byla červená barva a všichni lidé se cosi zpívali strašně falešně. No a pak si to pane doktore představte. Já se zbytkem už tak ubohé rodiny jsme se rozestavily na náměstí a hledal svoji ztracenou dceru Alici.

 

A víte koho jsem tam našel. Edwarda. Stál tam ve stínu polonahej a koukal se na slunce. V jednu chvíli jsem si myslel že děla prostituci, ale pak se to všechno vysvětlilo.

Vzpomínka……

 

Parný den a lidé z Volttery se sešli na slavnost, jako každý den. Tento den byl obzvlášť teplý a taky významný. Mezi davy se proplétala jedna malá osůbka. Alice s další malou osůbkou v ruce- Bella. Obě hledali slevy v obchoďácích a taky samozřejmě Aliciného a bývalého Bellininého přítele Edwarda.

Ten stál v rohu ve stínu a přemýšlel. Nad tím jestli má cenu skončit život pro jednu ubohou lásku. Jestli to doopravdy chce. A tak dál. Hned naproti němu, tedy na druhém konci náměstí taky ve stínu stál zbytek rodiny toho mladíka a Alice. Hledali náznak jejich ztracených příbuzných až ho našli. Objevily jejich syna na druhém konci náměstí.

Všichni pak přemýšleli co tam tak polonahý děla….a jediné co je napadlo byla prostituce. I mladík spatřil svoji rodinu a taky spatřil svoji sestru. Rose.  Díval se na ni a přemýšlel a přemýšlel. Alice s Bella pořád neohroženě hledali obchody a mladíka. A mladík pořád přemýšlel. Nad sebou, nad Bellou a nad svou sestrou. Stojí to opravdu za to? A co rose? Vždyť je tak krásná, proč si jí nikdy nevšiml? A pak mu to po celém století konečně dojde!!

A on vykřikne: ,,Rose, já Tě MILUJU!!!“ samozřejmě že to slyšela ona a její -teď už bývalí -přítel. Oba dva se rozeběhli přes celé náměstí a probojovávali se davem. Jenomže zapomněli na slunce, ale slunce jim tu bodu přálo štěstí a schovalo se za mrak…..

 

No a tak to všechno popadlo nějak divně, pane doktore. Edward se dal dohromady s Rose a Emmett se od nás odstěhoval. Alice ještě týden zůstala s Bellou ve Volteře a nakupovala. A naše rodina na tom byla ještě hůř. Jasper byl na dně kvůli Alice, která se navracela. Mě v ten osudný týden vyhodily z práce a Esme začínala mít depku. Jenom Edward si Rose si užívali šťastné chvilky. Ale to se taky změnilo.

 

Alice se po týdnu vrátila společně s Bellou z nákupů a to byl zlomový bod. Víte Bella pořád Edwarda milovala a tak, takže se nedivte že to dopadlo tak jak to dopadlo…..

 

Vzpomínka….

Dveře se z pozvolna otevírali a dovnitř vtrhla malá osůbka. Alice a hned za ní Bella. Dvě nerozlučné kamarádky se vrátily z nákupů. Ovšem na co narazili doma jim vyrazilo dech.

Na pohovkách v obyváku seděli zbytku jejich rodiny. Jasper těkal očima po místnosti. Carlisle seděl v náručí Esme, která vzlykala a Edward seděl v objetí s Rose. A to bylo pro Bellu rána pod pás. Z očí jí vyhrkli slzy smutku a ona začala brečet, čímž upoutala jejich pozornost.

Jasper se k Alici okamžitě rozběhl a drtil ji v náručí a Bella tam stála a smutnýma očima se dívala na Edwarda, který byl zaneprázdněn Rose.A smutek se pozvolna měnil ve zlost. Rozzuřená Bella vytáhla z jedné tašky pekáč a mířila k Edwardovi. Nikdo ji nemohl zastavit.

Došla až k němu rozpřáhla se a uhodila jej. Svou největší silou jakou měla bouchala pekáčem ubohého Edwarda a Rose, která si to taky zasloužila a křičela a křičela: ,,To máš za mě, za mou rodinu za Jacoba, za Emmetta, Za mě a mě a mě!!“ křičela a plakala a mlátila ubohou tvoji. ,,Nenávidím tě, slyší? Nenávidím, nenávidím, nenávidím!!“ křičela ze všech sil a pak usnula.

Ano, zmožena nákupy usnula s pekáčem v roce a Edward s Rose byli na místě mrtví…

 

Esme se po této tragédii sesunula ještě víc. Nemluvila se mnou ani s nikým jiným, pane doktore no a pak z toho svého smutku opět skočila z útesu…….

 

Vzpomínka…..

Byl to den jako každý jiný a u Cullenů zůstával jen smutek. Emmett se vrátil k rodině a dal to dohromady s Bellou, která byla ještě pořád otřesena vraždou, kterou způsobila.

Jasper se vehementně zlepši, jelikož měl u sebe Alici a Alice zůstala Alice. Carlisle si udělal nový doktorát a opět začal pracovat. Jen Esme se s tím nevyrovnala. Chodila po domě od ničeho k ničemu a vzlykala. Až dospěla k rozhodnutí. Vyšla si na procházku tak jako každý jiný den. Jenomže tohle byla jiná procházka. Došla až k útesům, rozloučila se všemi a skočila…..

Když jsem přišel domů a ptal se dětí, kde je jejich máma řekli mi prostě: ,Skočila z útesu‘. No a byl konec. Se mnou i s naší rodinou. Jasper s Alicí se vzdali vegetariánství a Emmett s Bellou odešli též do věčných lovišť. A já zůstal sám.

 

Každý den jsem chodil do práce, ze které mě zanedlouho opět vyhodily.Víte pane doktore a já jsem nevěděl co má dělat….Proto jsem šel za Vultoriovíma požádat o smrt. Jenomže Aro- jeden tupec- mi to nedovolil a přinutil mě dělat strašné věci.

 

No a tak jsem se rozhodl jít za vámi a všem vám to říct. Teď se mi taky docela ulevilo. Takže co mi na to pane doktore řeknete?“ optal se muž po dlouhém vyprávění.

 

Ale to už se nedozvěděl. Doktor- ten druhý muž- dostal infarkt a zemřel. Carlisle chodil k dalším doktorům a pořád dokola jim omýval ten příběh. Marně. Většina doktorů buď zkolabovala a nebo ho prostě vykopla. Až jeden den. Jako obvykle Carlisle říkal svůj příběh a doktor pokyvoval hlavou. Nezemřel a ani ho nevykopl. Pouze se zeptal kdy má čas na další schůzku….

 

O 2 měsíce později….

Psychiatrická léčebna….

,,Ale ona je to všechno pravda! Upíři existují! Já vám říkám pravdu!!,“ křičel muž zabalený v bílem oděvu.

,,Mlč!,“ utnul ho muž z ostrahy a strčil ho na samotku.

,,Ale ona je to pravda,“ vykřikoval opět. Jenomže ho nikdo neposlouchal.Schoulil se do kouta místnosti a začal se pohupovat ze strany na stranu a šeptat slova v tom smyslu že až dostane žízeň že všichni uvidím a hned na to se opět rozplakal. ,,A přitom to začalo tak nevině,“ řekl lítostně…..

Toho dne se Carlisle definitivně zbláznil. Byl převezen do zvláštní léčebny, kde se ho opět snažily přivést k rozumu. Marně….. Carlisle to nevydržel a celou léčebno pozabíjel. Od toho dne se dal na krev lidí a větev vegetariánství vyhynula. Od té doby se všichni upíři živila tak jak měli….. a Vultoriovi byli jediná spokojená královská rodina a žádní Cullenovi jim život nestěžovali.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New Moon trochu jinak - Nový Měsíc:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!