Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Nevieš si predstaviť, ako mi chýbaš

Stephenie Meyer


Jacob zomrel a Nessie je z toho úplne mimo. Takisto spomienka na to, ako Nessie prišla na jednu dôležitú vec...

 


 

"Šťastie je iba sen, bolesť je skutočná..." (Voltaire)

"Starosti z vlastnej vôle najviac bolia..." (Sofokles)


 

 

Rozmýšľam nad tým, ako som mohla byť taká hlúpa. Človek si myslí, že je šťastný, že má milujúcu rodinu, priateľov a človeka, ktorého miluje...

Ale ja som nevedela, že ho milujem. Myslela som si, že je to iba neodmysliteľný člen mojej rodiny. Človek, ktorý ma ľúbi viac, ako kohokoľvek iného. Človek, ktorý so mnou vystrájal a pretrpel moje hlúpe a detinské nápady. Človek, ktorý by mi nikdy nepovedal nič zlé, nikdy sa so mnou nepohádal, nikdy ma nerozplakal, nikdy mi slovne neubližoval. On bol človek, o ktorom som vedela, že mu môžem povedať svoje tajomstvá a nikto iný by sa o nich nedozvedel. Jacob. On bol ten, ktorý ma vedel upokojiť, usmerniť a vyriešiť moje problémy.

Pamätám sa na ten deň, keď som zistila, že je pre mňa viac ako najlepší priateľ, akoby to bolo iba včera:

„Aké je to byť pripútaný? Povedz mi o tom úplne všetko,“ opýtala som sa z nenazdajky Jacoba, keď sme ležali v posteli. Uložil ma a chcel odísť, no ja som ho zastavila a povedala mu, že chcem, aby tu dnes v noci zostal a dával na mňa pozor. Samozrejme, súhlasil. On by mi nikdy nepovedal nie.

„Naozaj to chceš vedieť?“ povedal a prikryl nás perinou. Vždy som rozmýšľala nad tým, aké to je – pripútanie sa. Samozrejme, že som o tom veľa počula, no chcela som to vedieť od človeka, ktorý  už je pripútaný. Už iba to samotné slovo – pripútanie sa – je veľmi pekné a vyjadruje lásku toho dotyčného.

„Áno, povedz mi všetko, ako sa cítiš, čo si myslíš, ako to zvládaš a aké je to pre teba.“ Ležali sme v objatí, no mne to akosi nestačilo. Pritúlila som sa k nemu bližšie. Objal ma rukami a ja som bola až príliš spokojná.

„Tak dobre. Ani si to nevieš predstaviť. Ak si k niekomu pripútaná, tak to znamená, že nikto iný okrem nej neexistuje. Keď sa jej prvýkrát pozrieš do očí, na svete ťa nedrží nič. Nič - iba ona. Máš chuť dotknúť sa jej, objať ju a ak náhodou plače, tak ju okamžite utíšiť, pretože ti to trhá srdce. Láska k rodičom, priateľom alebo k hociktorému blízkemu človeku je nič. Nič oproti pripútaniu sa. Čím je ta osoba staršia, tým viac ju miluješ. Nemáš na výber. Ak ju nevidíš hodinu alebo nemáš prehľad, čo práve robí, si úplne na dne. Potrebuješ vedieť, že je v poriadku, že nič nepotrebuje a že nie je ničím ohrozená. Potrebuješ sa jej dotknúť a vycítiť to. Jej smiech potrebuješ ako vodu k životu. Ak sa ťa tá osoba dotkne si šťastím úplne bez seba a máš pocit, že vyletíš do nebies. Pre tú osobu by si bola čím by iba chcela a urobila by si pre ňu všetko, čo jej vidíš na očiach. Ak ju vidíš trpieť, tak máš pocit, že tvoj život sa skončil,“ šepkal potichu do prítmia mojej izby.

Páni. To je neuveriteľné. To slovo – pripútanie sa -, to nádherne vystihuje. A tým som mala pravdu. Začínam si uvedomovať, čo všetko pre mňa urobil. Uvedomila som si, aké musím mať šťastie, že je ku mne niekto pripútaný. Niekto ako Jacob. On je pre mňa určite všetkým.

„A ako ma ľúbiš?“ opýtala som sa a zvedavo čakala najeho odpoveď.

„Ako to, prosím, myslíš?“

„No, v poslednej dobe som čudná. Edward je zo mňa na tabletky a určite si videl, ako na mňa pozerá Jasper. Je to tým, že Edward mi číta myšlienky a Jasper cíti moje emócie. Práve si povedal, že pre mňa môžeš byť všetkým. A ja... Ja... Ja som z teba úplne mimo. Je to vonku! Vieš, keď sa pozriem do tvojich očí, môj tep sa zrýchli o stoosemdesiat stupňov a moje telo na to reaguje okamžite. Dokonca, som si musela rýchlo schovávať ruky za chrbát, aby som nespravila niečo nečakané alebo ťa nejako nevyplašila. Alebo keď si bol bez trička, no... uf!“ hovorila som a strašne sa červenala. Ale ja potrebujem vedieť, čo sú to za pocity. Keď sa mi zdôveril on s pripútaním sa, tak mu o svojich pocitoch poviem aj ja. Mala som pocit, že so mnou nič nie je v poriadku, že som úplne mimo. A že robím zlú vec, keď som naňho myslela ako na...

„Pokračuj,“ povedal a moju hlavu si posunul bližšie k tej svojej. Moje ústa boli tesne pri jeho tvári. Môj srdečný tep sa strašne zrýchlil a začala som prerývanejšie dýchať. Zachichotal sa, no moju tvár nepustil.

„Kde som skončila?“ vydýchla som.

„Bez trička,“ zašepkal a pohladil ma po tvári.

„Aha, takže keď si bol bez toho trička. No niekedy som sa musela ísť schladiť zmrzlinou, pretože... Ty so mnou ale robíš divy. Ani si nevieš predstaviť, aké pocity ma v poslednej dobe prenasledujú.“

Nič nepovedal iba ma rovno pobozkal. Nevedela som, čo robiť. No hneď, ako sa jeho horúce pery dotkli mojich, začala som mu bozk opätovať. Bol to malý bozk a pomalý, ale zato náruživý a plný lásky, ktorú ku mne doteraz cítil. Vedľa nás mohla vybuchnúť bomba a nikto by si to nevšimol. Mohli by sme byť na mínovom poli a bolo by nám to jedno. Cítila som jeho teplý a sladký dych, jeho ruku na mojej tvári a hlavne jeho...

 

Po tvári mi začali mimovoľne tiecť prúdy sĺz. Máme toľko pekných spomienok! A ja si musím vybrať práve tú najkrajšiu. Tú, ktorú mám najviac uloženú vo svojom srdci. Tá noc...

Po tom bozku som okamžite zaspala a neprenasledoval ma žiadny zlý sen. Bola to nádherná, pokojná a bezsenná noc. V to ráno sme neboli iba najlepší kamaráti. Už sme boli pár. V mojom srdci sa ozvalo veľké prasknutie a vedela som, že ho vždy budem milovať a že som ho vždy milovala.

A oveľa horšie je, že viem, ako veľmi ma ľúbil on. Opakoval mi to snáď tisíckrát. Hovoril mi to stále a pred každým. Z očí mi začali tiecť väčšie potoky sĺz. Začala som strašne plakať. Kvôli plaču som nevidela cez okno, ktoré mi pomohlo v premýšľaní. Sedela som v kresle pri okne  a pozorovala prírodu. Samozrejme, že som sa prírode vôbec nevenovala. Nevedela som ani, čo sa vonku odohráva, pretože pred očami som mala stále jeho.

Slzy sa ešte strojnásobili. Nevidela som vôbec nič iba rozmazané šmuhy mojej izby. Už som to v sebe nemohla dlhšie držať! Predstavila som si jeho tvár, oči a  pery. Vzlyky a slzy sa už nedali udržať. Kolená som si pritiahla bližšie k hrudi a hlavu si chytila do dlaní. Vzlykala som a plakala zároveň. Bola som to jediné, čo narúšalo ticho v našom dome.

„Nessie, už je čas,“ ozval sa zdola povzdych. Ani som sa nenamáhala odpovedať. Väčšinu času trávim s rukami na ušiach, aby som nemusela počúvať, ako ma ľutujú a ako sa snažia vymyslieť niečo, aby som netrpela. Dobre vedia, že to nie je možné. Som na ňom závislá. Odmalička som bola s ním a už mi ho nikto a nikdy nevráti. Ale ja ho potrebujem! Potrebujem ho k životu! Potrebujem ho k tomu, aby som prežívala, aby som bola na tomto svete.

Bola som už oblečená a pripravená. Ani som sa nenamáhala nejako sa upravovať. Aj tak mi to bude na nič. Chcem byť hluchá a slepá, nechcem bez neho žiť! Nechcem rozmýšľať nad tým, čo príde teraz.

Ide tam so mnou celá rodina, aby ma mohla podržať. No ja nechcem myslieť na to, čo teraz príde. Ale keď ja sa musím rozlúčiť. Musím ho vidieť! Hoci je to posledné stretnutie...

Zišla som dole po schodoch. Nevšímala som si nikoho. Nepozerala som sa na nikoho. A už vôbec nie do očí. Išla som a nechávala sa strhávať bolesťou, rezať tým hnusným pocitom bolesti, ktorý ma bodal do každého miesta môjho tela. Bolesť v mojom tele a srdci bola tak ťažká, že si myslím, že normálny človek by to neprežil. Neviem, prečo ešte žijem. Nechápem, prečo si ma bolesť nevzala a ja by som necítila nič.

„Nessie, prosím,“ povedal zúfalo Edward.

„Nechaj ju.“ Aspoň Bella chápe, ako sa asi môžem cítiť.

Znova som vypla vnímanie a nasadla do auta. Hlavu som otočila k okienku a sledovala cestu. Nevšímala som si nikoho a nič. Nevnímala som a necítila. Chcela som byť inde. Chcela som byť s ním. S Jacobom. Nechcela som nič vidieť, nechcela som sa stretnúť s realitou. Iba som sa chcela nechať uniesť s tým, čo mám práve vo svojom srdci. Pretože človek stratí niekoho, koho miluje, a položil by zaň vlastný život...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevieš si predstaviť, ako mi chýbaš :

 1
15.09.2011 [21:31]

DarkFirefliesPáni, páni, páni! Bubu, tohle se ti tak neskutečně povedlo! Je to jednoduše nádherné a také hrozně, hrozně smutné, dojemné a plné bolesti a lásky. Emoticon Emoticon Emoticon Neskutečně jsi to posala a dohnala mě k slzám, což jsem čekala už ve chvíli, kdy jsem pustila tu písničku, kterou mám mimochodem hrozně ráda a je krásná.( a nepatří to sem, ale konečně jsem díky ní, i díky téhle skvělé povídce našla inspiraci Emoticon ). A ty citátky na začátku... Ten druhý je opravdu pravdivý a podle toho prvního soudím, že jsi měla nějakou depresi, ale mé odhady jsou často velice nepřesné, na to už sis doufám zvykla Emoticon. Jinak, ta povídka byla od začátku do posledního slova nádherně pocítěná, city v tom byly přímo hmatatelné a já se do Nessie mohla přímo vcítit a i smrt (pro mě ne úplně vždy oblíbeného) vlkodla pro mě byla přímo srdcervoucí Emoticon Emoticon . Jinak ta povídka byla taky naprosto nádherná, skvělá, perfektní, originálně napsaná, romantická, a také depresivní. Prostě DOKONALOST sama, tohle je exemplář kvalitní povídky a řadí se k dokonalé řadě tvých povídek, ke kterým se vždy s největší radostí vrátím, protože jsou stejně perfektní, jako ty Emoticon Emoticon. A děj: Už na začátku mi bylo jasné, že se něco muselo stát... Nessie na Jaka vzpomínala s takovou láskou, kterou jsi dokázala v pár odstavcích vystihnout tak, jak to umí málokdo Emoticon. Chápu, že nejdřív nepřemýšlela nad tím, že by ho mohla opravdu milovat, přece jen ji téměř vychoval, přesně jak jsi psala. Byl u jejího prvního krůčku, slova... Emoticon Emoticon Ale pávě díky tomu také není divné, že se do něho zamilovala. To jak vzpomínala... Ta pasáž, kdy Jake vysvětloval, co to znamená otisknout se, ten považuji za ten nejkrásnější z celé této povídky. Emoticon Tak dokonale popsaná závislost na člověku, ta nehynoucí láska, to, jak by se člověk dokázal pro člověka, kterého miluje zabít, jak těžké pro něj je, když vidí, že jeho láska trpí Emoticon Emoticon Emoticon Nádhera, vážně. A pak, to jak se mu vyznala ze svých citů, to jak toužila po tom, aby mu byla co nejblíže! Romantika, kterou ukončila zlá událost... No dokonalé, vážně. To jak jsi popsala bolest, bylo neksutěčné, člověku bylo úzko.
Hrozně moc se ti to povedlo, Bubu! Smekám! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.05.2011 [6:16]

AalexTo je tak nádherné, plné lásky a bolesti zároveň. Zajímalo by m, co se Jacobovi stalo. Píšeš poutavě - tak, že se člověk dostane do děje. Noc, kdy si svěřovali city, byla úžasná. Patří ti můj obdiv. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. kikuska
23.05.2011 [18:59]

krásne Emoticon Emoticon Emoticon ale aj smutné Emoticon Emoticon Emoticon musím sa priznať že mi po líci stieklo pár slz ale stálo to za to Emoticon

23.05.2011 [18:23]

ada1987 Emoticon

23.05.2011 [17:40]

janulka Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!