Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Navždy spolu

dvoj


Navždy spoluMěla jsem náladu napsat jednorázovku s omezením 18+, abych se připravila na vaše kritiky, až je budu psát do své povídky. Všimla jsem si, že tady nikdo nenapsal jednorázovku ohledně noci po bitvě s Volturiovými, když se Bella s Edwardem vrátili do své chatičky, tak jsem toho musela využít. :-)

Věděla jsem, že to funguje, tak jsem se soustředila ještě víc, lovíc konkrétní vzpomínky, které jsem si šetřila pro tuto chvíli, nechávajíc je zaplavit mou mysl a stejně tak jeho, jak jsem doufala. Některé vzpomínky nebyly jasné, matné lidské vzpomínky, viděním přes slabé oči a slyšené slabým sluchem: když jsem poprvé uviděla jeho tvář..., první dotek na naší louce..., zvuk jeho hlasu přes tmu mého slábnoucího vědomí, když mě zachránil před Jamesem..., jeho tvář, když čekal pod baldachýnem květin, aby se se mnou oženil..., každý vzácný okamžik z ostrova..., jeho chladné ruce dotýkající se našeho dítěte přes mou kůži...

A ostré vzpomínky dokonale vybavené: jeho tvář, když jsem prvně otevřela oči do nekonečného svítání nesmrtelnosti v mém novém životě..., první polibek..., první noc...

Jeho rty, najednou drtící mé, zlomily mou koncentraci.

Zalapala jsem po dechu a ztratila ovládání, bojujíc o vládu nad sebou. Zapadlo to zpátky jak napjatá guma, která znovu chránila mé myšlenky.

Jejda, ztratil jsem to!" povzdechl si. Slyšel jsem tě," vydechl. Jak? Jak jsi to udělala?"

Zafrinin nápad. Několikrát jsme to procvičovaly."

Byl omámený. Dvakrát mrknul a potřásl hlavou.

Teď už víš," řekla jsem lehce a pokrčila rameny. Že tě nikdo nemiloval tak jako já."

Máš téměř pravdu." Pousmál se, oči stále trochu širší než obvykle. Vím jen o jedné vyjímce."

Lháři."

Začal mě znovu líbat, ale pak se náhle zastavil.

„Můžeš to udělat znovu?" zajímal se.

Zašklebila jsem se. „Je to velmi obtížné."

Čekal, jeho výraz byl netrpělivý.

„Neudržím to, když mě jakkoliv rozrušíš," varovala jsem ho.

„Budu hodný," slíbil.

Stiskla jsem rty a přimhouřila oči. Pak jsem se pousmála.

Přitiskla jsem mu opět ruce na tvář, zvedajíc štít z mé mysli, a pak začala tam, kde jsem přestala - s krystalově jasnými vzpomínkami na první noc mého života..., kladouc důraz na detaily.

Zasmála jsem se bezdechu, když naléhavý polibek přerušil mé usilí.

„Sakra," zavrčel, líbajíc hladově spodní okraj mé čelišti.

„Máme spoustu času pracovat na tom," připomněla jsem mu.

„Věčnost a věčnost a věčnost," prohlásil reptavě.

„Zní to jako to pravé."

A pak jsme slastně pokračovali do toho malého, ale perfektního kousku našeho navždy.

Byly jsme na sebe silně přitisklý a vášnivě se líbali. Byla jsem šíleně nadržená, jestli jsem si za svého lidského života myslela, že sex je něco úžasného a intenzivního, tak teď to bylo stokrát lepší. Vždycky, když jsem se s Edwardem milovala a přicházel orgasmus, cítila jsem se jak vyhaslá sopka před výbuchem. Strhala jsem z něho tričko, bylo mi jedno, že bude úplně na cáry.

Rukama jsem ho hladila po hrudníku a po zádech. Nevšimla jsem si ani, kdy mi svlékl tričko následované mojí podprsenkou. Tiskla jsem se k jeho nahé hrudi svými ňadry. Proplétala jsem svůj jazyk s jeho a sténala jsem slastí. Přitiskla jsem se k němu boky a cítila jeho erekci. Edward sevřel moje ňadra ve svých dlaních. Když palci kroužil kolem mých bradavek, vykřikla jsem. Sklonil se k nim a vzal jednu bradavku do úst, jeho zuby ji lehce kousaly, a zároveň mě laskal svým jazykem.

Byla jsem pod palbou emocí. Měla jsem pocit, že se neudržím na nohou, a tak jsem se opřela oběma rukama o jeho ramena. Opět jsem pohnula svými boky, protože jsem ho tolik chtěla cítit uvnitř sebe. Strhl ze mě kalhoty a jedním prstem pomalu jel vzhůru po vnitřní straně mého stehna, až vklouzl pod kalhotky. Vykřikla jsem, když si prstem pohrával s mými chloupky, a nakonec do mě vklouzl. Zabořila jsem mu prsty do vlasů a věděla jsem, že za chvilku mě dostane tam, kde mě chce mít. Dovolila jsem mu, aby mě laskal a hladil. Sténala jsem rozkoší a chtěla od něj ještě víc. Spustila jsem ruku a přes kalhoty hladila jeho mocnou erekci. Políbil mě na šíji a hladil na zádech. Pak se polibky přemístil na má ústa. Líbal mě majetnicky a tvrdě. Laskal mě pomalu a něžně.

Posadil si mě na klín čelem k sobě, aby mi mohl zase rukou vklouznout pod kalhotky a dotýkat se mě intimně, zatímco mě líbal. Sténala jsem a zmítala na jeho klíně, což ho nevýslovně vzrušovalo. Rozepnula jsem mu pásek kalhot. Hladil mě a laskal na nejintimnějších místech, líbal a sál mé bradavky, až jsem se na něm začala pohybovat způsobem, který mu řekl, co chci. Posadil mě na postel, tak abych byla opřená o pelest, klekl si mezi má stehna a začal mě jazykem laskat tam, kde ještě před chvílí byly jeho prsty. Líbal mě až hříšným způsobem. Jazykem zajel do mého vlhkého místečka a uvnitř mě se pohyboval, až by to měli zakázat. Když jsem byla na pokraji orgasmu, přestal.

Tvrdě jsem si ho k sobě přitáhla a začala ho divoce líbat. Chtělo se mi smát i plakat najednou, ale nejvíc jsem ho chtěla mít v sobě. Přetočila jsem ho pod sebe. Hladil mě po zádech a zadečku, zatímco mé ruce cestovaly po jeho hrudi. Naše jazyky se proplétaly a zkoumaly svoji sladkost. Pak jsem sklonila hlavu a líbala ho na hrudi, zatímco on si pohrával s mými ňadry, která teď byla těžká a vláčná. Nakonec jsem si před něj klekla a začala ho hladit po hýždích, zatímco jsem líbala okolí jeho penisu, až to nakonec nevydržel a pohnul se směrem k mým ústům.

Otevřela jsem je a obkroužila ho napjatými rty. Snažila jsem se v něm vzbudit ještě větší vášeň a touhu - takovou, jakou on dokázal vzbudit ve mně. Obkroužila jsem jeho mužství jazykem a něžně zkoumala jeho sametový vrcholek. Pak jsem svůj jazyk nechala klouzat po celé jeho délce tam a zpět. Nakonec jsem jej vzala do úst celého a jazykem kroužila kolem předkožky.

Se zasténáním mě k sobě vytáhl a začal líbat. Vzápětí mě přetočil pod sebe a položil na bříško a líbal mě na zádech a zadečku, až se dostal k nejintimnějším místům. Chtěla jsem se mu vymanit, ale on mě něžně přidržel. „Počkej, miláčku," naléhal. „Chci tě milovat tak dlouho, abys byla pro mě dokonale připravená."

„Jsem připravená, Edwarde. Chci tě teď hned!"

„Nechceš mě ani způli tak jako já tebe," odpověděl a líbal mě na vnitřních stranách stehen.

„Edwarde, chci se obrátit!"

Obrátila jsem se a začala zvedat do sedu, ale Edward mě přidržel za ramena. Pohladil mě po ňadrech, zavřela jsem oči a zasténala. Pak jsem lehce pohnula boky a pohladila ho po jeho tepající erekci. Nevěděla jsem, jak dlouho jsme se laskali a hladili, ale nakonec si klekl mezi má kolena. Jeho penis byl velký a tolik připravený!

Objala jsem ho nohama kolem pasu a hleděla mu do očí, zatímco jsem ho hladila po stehnech.

„Pojď. Miluj mě," lapala jsem po dechu, i když jsem ho nepotřebovala a hleděla mu do očí.

Sklonil se a políbil mě. Jeho oči byly tmavé jako půlnoční obloha, na které svítily hvězdy touhy. Objal mě a políbil. Vzepnula jsem se proti němu a cítila, jak se horká špička jeho penisu noří do mých hlubin.

„Bello, má lásko," vydechl a zanořil se do mě celou svou délkou. Pak se odtáhl a znovu se přiblížil, aby zvětšil moji touhu a vášeň.

Sténala jsem a křičela, zatímco mé boky se vzpínaly proti jeho. Cítila jsem každý pohyb jeho penisu uvnitř sebe. Nejdřív se pohyboval zvolna a pokaždé, když cítil, že přichází můj orgasmus, přestal, ale když už jsem na něj zavrčela, začal se pohybovat rychleji a narážel do mě tvrdě svými boky. Až jsem nakonec vybuchla a přestala vnímat vše okolo mě. Tohle byl nejlepší orgasmus, který jsem při našem milování zažila. Když jsem se konečně trošku z toho pocitu vzpamatovala, Edward naposledy přirazil a vykřikl mé jméno. Pak se na mě zhroutil a těžce oddychoval. Nadzvedl se na loktech a podíval se mi do očí s takovou něhou a láskou, že kdybych ještě byla člověk, začaly by mi téct slzy.

„Miluji tě, Bello. Ani nevíš, jak jsem šťastný za to, že tě mám. A mrzí mě, že ti toho nemůžu dát tolik jako ty mně."

„Ale ty jsi mi toho dal hodně, lásko. Dal jsi mi sebe a Renesmé. To je to nejhezčí, co jsi mi mohl dát. Miluji tě."



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Navždy spolu:

 1
06.04.2012 [0:50]

AfroditaAliceCullenBylo to skvělé, jen mi trochu vadil ten přeskokze Stephenie k tobě, neříkám, že to bylo špatný. To chraň Bůh, jen bych tam možná zakomponovala trochu jejích prvků. Zdálo se mi to takový: "Ó můj Bože já jsem tak nadržená pojď rychle na věc, ať to máme z krku a můžeme dělat něco jinýho." Emoticon Emoticon
Ale to neber jako výčitku, jen se mi to zdálo zkrácené, jako bys z toho udělala výtah. Emoticon
Jo a jen pro klid Nessie, doufám, že jim Esme udělala zvukotěsné stěny, když jim ten domeček dělala. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.02.2012 [21:29]

teresaterkaEmoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.08.2011 [15:27]

lolalita Emoticon To bolo super. Až mi brnia prsty na nohách. Emoticon Perfektne popísané. Ako z červenej knižnice. Idem si prečítať aj niečo iné od teba. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!