Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Milovat je umění


Milovat je uměníNa světě existuje jen jedna žena, kterou Caius miluje víc než cokoliv na světě. Víc než moc, víc než svůj vlastní život. Tato krátká jednorázovka je právě o ní. O ženě, která Caia učarovala tolik, že si ji i vzal.

 

Na kamenných dlažebních kostkách se rozléhal klapot vysokých podpatků a šustění dlouhého pláště černějšího než samotná noc. Zpod kapuce vykukovaly dlouhé kaštanově hnědé vlasy vlnící se kolem obličeje pod plášť, někde do půli zad. Karmínově rudé oči v kontrastu s křídově bledou pletí působily nanejvýš nebezpečně. Na první pohled dětský obličejík, ve kterém byly oči zasazené, působil velmi mírumilovně a přátelsky, ale někdy jej spalovala tak neuvěřitelná nenávist, že by to vzbudilo hrůzu i v mrtvém.

V postraní uličce se něco pohnulo. Něco co tam nepatří. Něco, co mě sleduje. Problesklo jí hlavou.

Dívka se zastavila a váhavě nahlédla do malé uličky s velkou spoustou odpadků válejících se po zemi. Nic tam nebylo. Přesně jak očekávala. Musela se zasmát svému strachu. Ona by se neměla bát. To jí by se všechno živé i neživé mělo bát. To ona je manželkou jednoho z nejváženějších upírů, kteří chodí po této planetě.

V tom se za ní ozvalo odkašlání. Dívka ztuhla, ale pomalu se otočila a rozhodla se čelit všemu s hrdostí.

„Ano?“ otázala se vysokého plavovlasého muže před sebou.

„Co jsem ti říkal o těch tvých nočních procházkách po městě, Athenodoro?“ Dívka si skousla spodní ret rudý jako růže a dokonalý jako obraz od Picassa.

„Já vím, ale nebaví mě sedět neustále jen v hradě. Dokonce i Sulpicia se dostane víc ven než já.“ Muž se na ni usmál a rozhlédl se, jestli je něco nebo někdo nesleduje. Nikde nebylo jediné živé či neživé bytosti.

Muž pomalu přistoupil k dívce a ukazováčkem jí zvednul hlavu tak, aby byla ve stejném úhlu jako ta jeho, a zlehka ji políbil na rty. Dívka se pod jeho rty zachvěla po celém těle. Jen on ji dokázal vyvést z míry jediným pohledem. Jen on si pro sebe dokázal uloupit její dávno mrtvé srdce a donutit ji se do něj tak vášnivě zamilovat. Nikdy za svůj dlouhý život nepotkala muže, který by ji dokázal tolik uchvátit.

„Já vím, jenomže ty si vlastně teprve dítě. Když tě přeměnili, bylo ti teprve patnáct a já se o tebe prostě bojím,“ řekl jí a políbil ji na čelo.

„Já se nikoho neprosila, aby ze mě udělal upíra tak brzy,“ zašeptala smutně. Před obličejem se jí vynořily vyděšené obličeje svých rodičů, když přišla domů celá od krve od své první oběti vůbec. Nedokázala se udržet a zabila nejdřív matku a poté i svého otce, který přiběhnul z knihovny, když uslyšel manželčin křik. Když s nimi skončila, zděsila se svého činu a utekla daleko do hor.

„Doro,“ dívka zvednula hlavu a podívala se svému muži do tváře, „nepůjdeme domů?“ zeptal se jí a ona se nezmohla na víc než jen tiché jistě. Caius se k ní opět sklonil a políbil ji. Nebyl to ale jen ten letmý polibek, který od něj většinou dostane. Tohle byl jeden z těch skutečných polibků.

„Ať myslíš na cokoliv, nech to být. Nedělá ti to dobře na pleť,“ řekl a usmál se a znovu ji políbil. „Miluji tě,“ zašeptal a pevně ji semknul ve svém objetí.

„Miluji tě,“ zašeptala mu do ucha, „a nikdy nepřestanu.“ Je úžasné mít někoho, kdo vám něco takové řekne, když vám není zrovna nejlíp.


Doufám, že se vám alespoň trochu líbila. Je to má nová povídka po delší době tak jsem trochu vyšla ze cviku.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milovat je umění:

 1 2   Další »
13. dandý
20.11.2011 [14:07]

super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Deedee
14.11.2011 [19:07]

DeedeeMoc hezky napsané. Popsaný vztah, který ještě nebyl moc popsán. Emoticon Emoticon

11. CooLiN
13.11.2011 [13:20]

CooLiNDěkuji všem za krásné komentáře. Emoticon Emoticon

13.11.2011 [11:02]

TwinkleHezky, poutavě napsané. Bylo to velmi originální - o Athenodoře jsem toho ještě moc nečetla a vždy (a myslím, že i mnoho jiných) jsem si jí představovala spíše jako ženu ve středních letech, nebo možná mladou, ale sebevědomou, vzpurnou a nebojácnou, takovou aristokratku. Je zajímavé dívat se na ni jako na děvče, které vůbec ani není hrdé, jen zamilované. Vsadím se, že kdyby mohla tak s Caiem uteče pryč...
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.11.2011 [21:09]

ada1987uzasné! ale hodil by sa i Caiuv pohlad. Emoticon

8.
Smazat | Upravit | 08.11.2011 [19:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.11.2011 [19:08]

Victoria1Moc povedená jednorázovka. Emoticon O Athenodoře jsem toho zatím moc nečetla. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.11.2011 [17:01]

nesinka Emoticon Emoticon

07.11.2011 [21:12]

AalexMoc hezké, plné citu. Je zajímavé vidět Doru jako mladou dívku, která ke Caiovi vzhlíží. Emoticon Emoticon Emoticon

4. Paes
07.11.2011 [19:33]

Paespěkné Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!