Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Len si užívam, nemilujem!

Vlkodlaci


Len si užívam, nemilujem!Erotická poviedka o Edwardovi a Belle.
15+ - Neviem, či to patrí práve do tejto skupiny, ale radšej som to zaškrtla. ;) Prajem príjemné čítanie.

Len šukám, nemilujem!

Prvý názov poviedky, pod ktorým som túto jednorázovku nemohla vydať.  Teda, nebolo by to správne. 

No, ale aj tak, príjemné čítanie. :)

Keď som ju prvýkrát uvidel po takom dlhom čase, neveril som vlastným očiam. Musel som sa všetkým ľuďom otočiť chrbtom, taktiež aj mojim súrodencom. Toto bolo pre mňa niečo nové. Nie ten tlačivý pocit v nohaviciach, ani sex mi nebol cudzí, ale to, čo som pocítil pri nej. Stačilo mi pozrieť do jej nezvyčajných čokoládových očí a bol som mimo. Len ona ma vedela takto rozrušiť.

Doteraz som bol slávny ako sukničkár, ktorý pretiahol polovicu školy - dokonca i učiteľský zbor. Pravdaže len ženy. Na opačné pohlavie nie som a myslím, že to radšej ani nikdy nevyskúšam. Prieči sa mi to.

No ale ona. Učarovala mi. Ako čarodejnica svojou mágiou. Opäť. Chcel som k nej prísť, ohnúť ju cez kapotu a cítiť ju. Byť hlboko v nej. Chcel som pocítiť to známe teplo, po ktorom som túžil.

A ešte tá vôňa. Bola ešte dokonalejšia, ako som si ju pamätal. Zavibrovala mi hruď a zavrčal som. Chcem ju! Hneď! Moje vrčanie sa zosilnilo a moja hruď, aj celé telo sa triaslo.

„Edward?!“ spýtala sa opatrne Alice a chytila ma za plece. Nevnímal som, že je to moja sestra, ale že je to votrelec, ktorý sa chce medzi nás postaviť. Ešte prudšie som zavrčal a vybral sa vpred. Chcel som len ju. Nikoho iného. Razil som si cestu cez dav a nevnímal študentov, ktorí na mňa v myšlienkach kričali všelijaké nezmysli.

Vstúpila do budovy školy a neistým krokom kráčala rovno. Pri tých pohyboch sa jej chutne mykal zadoček. Bol som nadržaný a chcel som šukať. S touto brunetkovou bohyňou. Ešte nikdy som nebol takto mimo. Áno, to je to správne slovo.

Dohnal som ju a prišiel až úplne k nej. V myšlienkach po mne moji súrodenci kričali. Šibe ti? Čo to robíš? Edward?!

Nevšímal som si to. Pristúpil som až úplne k nej a zhlboka sa nadýchol. Voňala tak krásne. Po ružiach a jahodách. Ehmm.

„Ahoj. Ja som Edward,“ prihovoril som sa k nej tým mojím zamatovým hlasom a nasadil môj typický výraz, keď chcem niekoho zbaliť. To plaché dievča zdvihlo ku mne hlavu a ja som si ju hneď zamiloval - opäť. Mala tie najkrajšie ružové pery, aké som kedy videl. A tá jej srdiečkovitá tvár. Prekrásne vnímavé oči. Spoznala ma.

Mala na sebe sivé dlhé tričko s malým výstrihom do V, čokoládové, skoro ako jej oči, nohavice a sivé conversky. Jej postava bola pôvabná. Drobnučká a štíhla s presne dostačujúcimi krivkami. Krásna.

Keď pozrela na mňa a prezrela si ma, automaticky sa jej rozbúšilo srdce, zasekol dych a placho sklonila hlavu. Chcel som si prečítať, na čo myslí, ale nič som nepočul. Zamračil som sa. Ešte stále? Myslel som si, že to časom prejde. Asi mi už navždy ostane jej pamäť hluchá.

„Ehm... Bella Swanová,“ odpovedala potichu a začervenala sa. Stále hladiac do zeme. Zastal som v strede chodby a ona spravila to isté a pozrela mi do tváre. Vpíjala sa do mojich očí a neuhýbala pohľadom. Bola to len hra, na ktorú aj ona pristúpila po tom, ako som sa predstavil, aj keď sme obaja vedeli, že sa poznáme.

„Krásne meno, Bella,“ povedal som ľúbezne, hrajúc sa s jej menom. Zachvela sa a navlhčila si pery jazykom. Moja hrča znova vzrástla. Ona ma provokuje? Odkašľal som si a nepatrne si stlačil tú hrču, aby sa stiahla. Podarilo sa mi to. Keby nie, ľudia-neľudia, pretiahnem ju tu.

„Ďakujem ti,“ odvetila mi sladko, oprela sa o skrinky a vyzývavým pohľadom sa mi vpíjala do očí. Hneď nato si zahryzla do pery. Hrča mi začala znova rásť. Tá malá potvora! Však ona dnes ešte uvidí.

„Nechceš sa povoziť po okolí?“ spýtal som sa sladko a pristúpil k nej, stál som hneď naproti. Študenti nás pozorne sledovali, no ja ich nie, ani ich myšlienky. Vnímal som len ju.

Privrela v sladkom úškrne oči a usmiala sa na mňa. Prikývla. Moje mŕtve srdce zaplesalo.

Ponúkol som jej rameno a ona mi ho s laškovným pohľadom chytila a už sme spoločne kráčali von zanechávajúc za sebou pohľady celej školy i mojej rodiny.

„Prečo si taká plachá a zároveň odvážna, Bella?“ spýtal som sa, pozorujúc jej prsia, ktoré sa v pravidelných intervaloch nadvíhali. Bella pozrela na moju tvár a keď zistila, kam smeruje môj pohľad, začervenala sa.

„To je moje malé tajomstvo,“ odvetila a ruky si prekrížila na prsiach. Zasmial som sa a radšej sa pozeral na cestu, aby som sa aspoň nejako rozptýlil, len ona mi nepomáhala.

Pocítil som jej jemný dotyk na stehne a ruka jej smerovala k mojej hrči. Nie! Toto nevydržím. Keď sa ho konečne dotkla, zalapal som po dychu a na chvíľu zavrel oči. Nie! Teraz hneď to spravím. Šmikom – až to Bellu vyhodilo dopredu, ale našťastie mala pás - som zastal na okraji cesty. Rýchlo som sa odopol, vyšiel z auta a utekal k nej.

Bella už bola odopnutá a čakala na mňa. Dychtivo som otvoril dvere a ona sa mi vrhla do otvorenej náruče. Nohy omotala okolo môjho pásu a ruky okolo krku. Moje ruky stláčali ten jej perfektný guľatý zadoček. Nadýchol som sa jej krásnej vône a už si ju niesol do lesa. Chcel som ju cítiť celú, celučičkú.

Drsne som ju oprel o strom a Bella zavzdychala. Neváhal som. Vrhol som sa na príležitosť.

Prisal som sa na jej pery a hladne sa dobíjal do tých jej. Boli to tie najdokonalejšie pery, aké som kedy ochutnal. Mäkké a opojné, bola to tak dokonalá hra našich pier, že by som to robil navždy, ale Bella bola len človek a potrebovala kyslík.

Presunul som sa zatiaľ, kým lapala po dychu, na jej alabastrový krk a láskal ho. Jazykom som putoval od ušného lalôčika, do ktorého som sa párkrát zahryzol, načo sa ona zachvela, putoval dole po krčnej tepne. Zubami som jej spôsoboval tú najväčšiu rozkoš, akú si kedy vedela predstaviť. Ústami som prešiel k jej prsiam a počul som, ako sa oprela hlavou o strom a úplne sa mi oddala.

„Bejby, prosím ťa,“ zašeptal som a odklonil sa od jej dekoltu. Zdvihla zadýchane hlavu a pozrela mi do očí.

„Chceš, aby som ťa vyzliekla,“ konštatovala sladko a už sa jej drobné rúčky pohybovali po gombíkoch na mojej košeli. Šalel som z nej. Kedy sa takto zmenila? Z tej nesmelej mladej slečny na takú dračicu. Stretli sme sa v tom najlepšom čase.

Pomaly, aby to naťahovala, odopínala gombík po gombíku a vždy mi jemne prešla cez hruď. Zavibrovala mi hruď a ona sa usmiala. 

Keď odopla posledný gombík, rukami ma hladila po hrudi a potom len spustila košeľu na zem. Očarený. To som v tomto momente bol.

Nahla sa k môjmu krku a zahryzla mi doň. Stlačil som jej zadok a obaja sme vzdychli. Jazykom krúžila po mieste, kde by som mal mať krčnú tepnu. Bolo to jedno z najdráždivejších miest u upírov, pravdaže až po rozkroku.

Teraz som bol na rade ja. Ja som sa s tým vyzliekaním ponáhľal. Položil som ju na zem, roztrhol tričko, ktoré dopadlo na zem.  Bella vzdychla, zavrela oči a oprela sa o strom, ruky spustené popri tele. Pohladil som ju cez prsia i čiernu podprsenku a ona sa striasla. Chcel som ju až tak, že som skoro nevidel. Bol som ovládaný dávnou túžbou jej tela.

Hneď na to som jej vyzul topánky, stiahol nohavice a konečne som si mohol prezrieť jej telo. Zmenila sa. Viac zoženštela. Veď akoby nie, veď už má devätnásť.

„Si prekrásna,“ šepol som a ona sa usmiala.

„Ty stále dokonalý,“ odvetila mi a kľakla si na kolená. Hľadel som prekvapene na ňu a čakal, čo spraví.  Najprv mi vyzula jednu, potom druhú topánku a hneď nato mi sťahovala nohavice aj s boxerkami, ktoré som si nakoniec sám vyvliekol. Na chvíľu sa zarazila, keď uvidela, čo mám medzi nohami, ale potom sa spamätala a usmiala.

„Veľký ako vždy.“ S tými sladkými slovami si ho vopchala do úst a ja som vzdychol a zaklonil hlavu. Tak toto už áno. Rukami mi ho jemne masírovala a ústami lízala. Nechýbalo veľa a ja som sa jej urobil priamo do úst. Nikdy nenamietala, tvrdila, že jej to nevadí. Takýto orgazmus som dosiahol vždy len pri nej. Bola magická.

Teraz som bol na rade ja. Tak toto si užije, dievča.

„Len pekne stoj, maličká, a roztiahni od seba nohy.“ Poslúchla ma ihneď, dychtivo čakajúc, čo spravím.

Zohol som sa až k jej chodidlám a bozkával ju na každé jedno miesto, kade som putoval stále vyššie, až k jej najteplejšiemu miestečku. Stiahol som jej nohavičky a vtedy si ruky zahrabla do mojich vlasov a ťahala ma za ne. Ešte viac som bol nabudený. Konečne, po toľkých rokoch som sa dočkal a mohol ju ochutnať zvnútra. Vopchal som jej do najteplejšieho miestečka jazyk a pritiahol ju k sebe ešte viac za zadok.

Zastenala a potiahla ma silnejšie za vlasy. Krúžil som tam a späť, do vnútra a zasa von, privádzal som ju do rozkoše, blížiac sa k orgazmu, ktorý odoznel s hlasným výkrikom môjho mena. Usmial som sa, potešený, že som jej splnil túžby a perami pokračoval vyššie.

Poláskal som jej pupok, ale nezdržal sa tam dlho. Jemnými krúživými pohybmi som prechádzal k jej bradavkám. No mala ešte tu zasratú podprsenku. Chytil som ju a roztrhal. Potom som si ihneď prerazil cestu k jednej z bradaviek. Hladne som ju uchytil zubami a vtedy do nej vnikol jedným prstom. Bola taká teplá zvnútra, že sme obaja zalapali. Ona pravdaže z iného pocitu. Cítil som ako sa sťahuje pri pohyboch môjho prstu. Vlhla a zohrievala sa čím ďalej, tým viac a pre upíra to bolo niečo ako raj s vedrami krvi. No zasa až tak nie, ale približne.

„Edward!“ zastonala a prehla sa v bokoch, keď som začal zrýchľovať a oveľa viac hrýzť a cucať je bradavku.

„Edward! Prosím ťa. Chcem, aby si už bol vo mne!“ prosila a zvíjala sa. Dosahovala práve ďalší orgazmus, cítil som, ako sa napína. A tak som prestal a Bella na mňa škaredo pozrela. Bola červená, spotená a zadýchaná. Sexi kombinácia.

Chytil som ju za pevný zadok, zdvihol som ju až kým jej chrbát nenarazil na strom, pravdaže tak, aby ju to až tak nebolelo a na jeden pokus ho do nej vrazil až nad tým zalapala. Vrhli sme sa na pery a hrali svoju vlastnú hru.

Ja som do nej prirážal tvrdšie a rýchlejšie, strom sa triasol. Jej výkriky sa niesli celým lesom a povzbudzovali k lepšiemu výkonu. Nikdy si nezvyknem, aké je to úžasné s ľudskými ženami. Sú také krehké a teplé.

„Och. Áno, Edward. Neprestávaj!"

Pomaly som začínal cítiť, že ide znova vybuchnúť, keď som prirazil ešte trikrát, obidvaja sme vykríkli v návale rozkoše a zvalili na mňa. Chvíľu mi ležala na hrudi, ešte stále vo mne a potom sa posadila. Bola krásna a sexi. Mahagónové vlasy jej vo vlnách splývali na prsiach a nepáčilo sa mi, že mi skrývajú výhľad na tie krásne prsia. Odhrnul som jej vlasy a jemne  pohladil jej prsia. Zavrnela a trocha zakrúžila vo mne. Zavrel som oči a vydýchol.

Nechal som ju viesť jej ladnými krúživými pohybmi, ktorými si ma zavádzala do seba až nadoraz.

„Bejby, áno! Presne takto, hlavne neprestávaj." Musel som zatnúť zuby, aby som nevykríkol od toho vzrušenia. Diablica.

Keď sme boli obaja zničení (a to som si myslel, že upíri môžu šukať stále), ľahla si mi na hruď a nežne ma bozkávala na bradu. Bol som spokojný. Tak ako nikdy. Podoprela sa na lakťoch a pozrela do mojich očí.

„Chýbal si mi, upír,“ šepla a pobozkala ma. Len tak rýchlo na pery. Znežnel mi pohľad a moja ruka chytila jej tvár do dlaní.

„Ty moja malá čarodejnica. Zase si ma začarovala,“ odvetil som jej sladko a hneď pokračoval. „A Bella, aj ty si mi chýbala, ani nevieš ako.“

Vzdychla a smutne mi dala bozk na dlaň.

„Vošiel si do môjho sveta, keď som mala šestnásť. Zbavil si ma panenstva a potom si odišiel. Bolelo ma to, Edward. Milovala som ťa.“

Prestal som dýchať a vykoľajene na ňu pozeral. Nemal som sa k slovu.

„Ja viem. Ja viem. Nič som ti nepovedala. Myslel si si, že sa len milujeme a...“ Ihneď som ju prerušil a ona sa na mňa mračila.

„Veľmi dobre vieš, že ja sa nemilujem. Ja len šukám.“ Ublížene sa odo mňa odklonila a stále vo mne sa chcela odtiahnuť, ale ja som jej to nedovolil. Chytil som ju za driek a čakal, kým sa mi pozrie do očí. Ona v nich mala slzy. Moja maličká. Neplač.

„Ale potom som dnes stretol teba a oviali ma spomienky a pocit, ktorý som ešte nikdy nezažil. Už viac ťa nechcem stratiť, nedokážem bez teba žiť. Mrzí ma, ako som ti vtedy ublížil a chcem to napraviť. Buď so mnou, Bella. Navždy.“

Bella sa rozplakala a ja som jej rýchlo utieral slzy. Prečo plače. Čo som jej zase spravil?

„Myslíš to vážne?“

Prikývol som.

„Milujem ťa, Bella.“ Hneď nato sa vrhla k mojim perám a náruživo ich bozkávala. Ihneď po spamätaní som sa k nej pridal. A to som si myslel, že som upír s dokonalými reflexmi. Bude úžasná ako upírka, to viem teraz. A očarujúca. Už sa teším, keď sa spozná s mojou rodinou. Konečne budeme všetci šťastní. A to som si myslel, že budem do konca svojho nesmrteľného života len šukať.

Toto je omnoho lepšie. Mať pri sebe to krásne nezávislé devätnásťročné dievča, ktoré ma milovalo od prvej chvíle ako sme sa stretli a ja som si to uvedomil až o tri roky neskôr.

Áno, ona je tá moja spriaznená polovička, ktorú budem milovať do konca môjho nesmrteľného života.

„Navždy,“ šepla popri bozkoch a ja som si ju asi už po stý raz celú zobral. 


 

Ehm. Čo na to poviete? Táto jednorázovka sa mi písala ľahko, aj keď to bolo písané o tretej ráno. No chcela som vyskúšať písať niečo iné. Dúfam, že tu bude nejaké komentáre, či už kladné alebo záporné. Nuž. Teším sa. Vaša nesii :)

Môj domov



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Len si užívam, nemilujem!:

 1 2   Další »
26.10.2013 [9:52]

silvi14Co bych řekla...tento žánr povídek moc nevyhledávám, připomíná mi to porno. Nevím, zda-li měla povídka za úkol vzrušit čtenáře či ne, ale mně rozhodně nevzrušila. Tvůj styl psaní se mi líbí, ale myslím že by byl více využitelný u jiných žánrů. Existuje velmi málo autorů, kteří dokáží dobře podat takto ožehavé scény. Snažila jsi se a to oceňuji. Na to že jsi to chtěla jen vyzkoušet to bylo dobré. Ale doporučení pro příště - piš hlavně žánry u kterých jsi si jistá sama se sebou a kde víš že to dopadne dobře. ;-

18. Hikari
21.08.2013 [14:36]

Sice hetero povidky s M tematikou nectu, jsem spise priznivce yaoi, a na tuto jsem narazila nahodou... ale dobry, zaujala me^^ 50 shades of grey jsem necetla a nemam to ani v planu, ale tohle je fakt dobre^^

a k ostatnim, co tu psali, ze to je malo dejove a tak... me prislo, ze tam deje bylo tak akorat. kdyz to srovnam s nekterymi yaoi povidkami, tady je deje celkem dost^^

za me Emoticon , jen tak dal^^

20.08.2013 [15:11]

no páni, co víc mám dodat? Snad jen že super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. Nesii
15.08.2013 [23:14]

Aileen: Predovšetkým sa chcem poďakovať za tvoj skvelý komentár, ktorý ma neskutočne potešil a utešil. Mám svoj rozum svoje nápady a aj keby sa to nikomu nepáčilo, nevadí. Mne sa páči, čo som stvorila a nijako by som tento dej ani príbeh nezmenila.
A vám ostatným tiež. Emoticon

15. Aileen
13.08.2013 [21:04]

P.S. Ještě jsem zapomněla na obrázky!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Prostě super!

14. Aileen
13.08.2013 [21:03]

Nesii z kritiky si nedělej vrásky a směle dál piš, o čem chceš. Nikdy se nezavděčíš všem. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to přeci číst Emoticon
K námitce E.T. chci jen podotknout, že jako o brunetkové bohyni byla řeč o Belle, takže proč ne? Emoticon
Jen poznamenám, že tento žánr nevyhledávám a Padesát odstínů šedi jsem nečetla a vidíš, přesto se mi tvá povídka líbila! Emoticon
Myslím, že povídka byla označena jako erotická, proto by nikoho nemělo překvapovat, ža byla jen o sexu... Emoticon Četla jsem tu jiné, kde byloděje i méně. Emoticon
Tak děvčata a teď mě můžete třeba sežrat, ale mě se to vážně líbilo. Stále bych to číst asi nechtěla, ale jednou za čas pro osvěžení? Za sebe říkám: "Why not?" Emoticon Emoticon

12.08.2013 [14:11]

Terezka71Skvělé! Vážně se ti to povedlo. Jsi dobrá autorka, jen směle pokračuj. I ty pohádky se mohou dít. Emoticon Emoticon Emoticon

12. Nesii
11.08.2013 [19:00]

Rozhodne sa na nikoho nehnevam. Kritika je niekedy lepsia ako chvala a Ja viem, ze mi tento styl nejde... ale chcela som to len vyskusat. Budem pracovat na chybach, to mi verte, popr. uz taketo nieco nebudem pisat.
K 50 shades of grey... ku komentarom len tolko. Nebola som inspirovana tou knihou len ma tento styl napadol.
A ku deju. Presne takto som to chcela. Taky bol aj zamer celej poviedky, ze sa po tsk dlhom case stretli a on sq zamiloval. Vzdy k nej nieco citil ale zastieral to sexom... ano asi som to mala viac opisat. Alebo radsej takyto styl v najblizsej dobe nepisat.
Ale aj tak, vsetkym dakujem. Emoticon

11. E.T.
11.08.2013 [18:27]

Brunetková?! Co je to za slovo. Tak když už ses rozhodla psát z pohledu Edwarda (tudíž mužského), tak by ses měla vyvarovat chyb, kdy Edward popisuje, jako by byl holka. Emoticon
Opravdu to vyznělo celkem dost lacině. Navíc dost naivně (nebo aspoň lepší pojmenování mě teď nenapadá). Jak sama píšeš Edward jen šuká a city do toho neplete. Ovšem stačí jedna větička a už je z toho věčná upíří láska s happyendem. Takhle rychle to snad ani v pohádkách nechodí. Emoticon
Mohla bys být i dobrá autorka, ale radši se vyhni takto ožehavým scénám, které dobře umí podat jen málokdo tady. Emoticon Emoticon

11.08.2013 [14:32]

kajka007Snad se nebudeš zlobit, když i já vyjádřím svůj názor. Na takové povídky celkově nemám moc dobrý náhled, protože většinou to vyzní jako laciné porno. Jen málokdo sex umí do povídky zakomponovat, aniž by tím někoho urazil a aby to vyznělo přirozeně.
Tvoje povídka mi zněla jako scéna přepsaná z Fifty shades of grey. Nemělo to vůbec žádný děj, bylo to jenom o sexu, který mimochodem moc dobře popsaný nebyl.
Celkově to bylo divné - najednou po třech letech ji uvidí, unese a ona mu beze slova vyhoví? Kde jsme? Emoticon
Myslím, že pokud chceš v erotických povídkách pokračovat, měla bys na nich hodně zapracovat a pokusit se do nich přidat nějaký děj. Emoticon
Také bych tě jenom upozornila, že tvůj nápis na horním obrázku: Just\'m fucking, I don\'t love! je celý úplně špatně. Správné znění by bylo: I just fuck, I don\'t make love.

Doufám, že jsem tě neurazila, ale svůj názor jsem projevit musela.

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!