Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Láska v oblacích - 2. část

Alice Cullen


Láska v oblacích - 2. částJe tu druhá a také poslední část mé jednorázovky. Jak dopadne vztah mezi Edwardem a Bellou? Je tu mnoho možností... Rozejdou se, zůstanou spolu a budou se vídat při každé volné chvilce, nebo se Edward stane pilotem. :D Tolik možností, ale která je ta správná? To si musíte přečíst, vaše simi1918.

EDIT: Článek neprošel korekcí.

Láska v oblacích

2. část


„Klidně si odlož,“ pobídla mě a já ji poslechl. Sundal jsem si svoji bundu, kterou jsem pověsil na věšák, vyzul boty a zůstal jen v kostkované košili, ze které dívky šílely. No, jsem zvědavý, jak na ni zareaguje Bella. Ta si zatím sundala boty, kabátek od uniformy, čepeček, rozpustila si své dlouhé kaštanové vlasy a pohodlně se natáhla na postel. Na chvíli zavřela oči, ale pak je zase otevřela a poplácala na volné místo vedle sebe. Krásně jsem se na ni usmál a lehl si vedle ní. Chvíli jsme se navzájem dívali do očí a pak se políbili. Tentokrát to byly ale vášnivější polibky. Přitáhl jsem si ji k sobě a obmotal jí jednu ruku kolem pasu. Ona mě mezi tím hladila po zádech a automaticky mi přetáhla jednu nohu přes bok. Jelikož měla mini šaty, vyhrnuli se jí a ve mně, jako by se něco pohlo, cvaklo.

Překulil jsem se nad ní a jednou rukou ji chytl za stehno nohy, kterou měla přes můj bok a nechal ji tam. Druhou rukou jsem se podpíral, abych ji nezalehl a dravě si bral její rty. Nevím, jestli se vidíme naposledy, ale vím, že jsem se zamiloval. To, co dělám, je naprosto nerozvážné a správně bych měl okamžitě přestat, ale nemohl jsem. Nevěděl jsem, jestli ještě někdy budu mít takovouhle příležitost, ale věděl jsem, že moje srdce si navždy přivlastnila Bella a navěky jí bude patřit.

Její ručky mi ze zad sjely na hruď a rozklepanými prstíčky mi začala rozepínat knoflíčky od košile. Jakmile se jí to povedlo, dala mi ruce na ramena pod košili a sundala mi ji. Zachvěl jsem se, když se její ruce dotýkaly mé nahé hrudi. Otevřela oči a vydechla úžasem. Okouzleně si prohlížela mou hruď a přitom po ní jezdila dlaněmi. Ani nevěděla, jakou rozkoš mi tím prováděla. Po chvíli jsem to už nevydržel a znovu se vrhl na její rty. Objel jsem jí jak horní, tak spodní ret jazykem a ona zavzdychala. Využil jsem jejích pootevřených rtů a váhavě se dotkl vnitřku jejích úst. Znovu slastně zavzdychala a zopakovala můj čin.

Mezi tím, co jsme si navzájem plenili ústa polibky, jsem jednou rukou zajel pod její záda a nahmatal zip jejích šatů. Trochu se nadzvedla a dovolila mi tak jí šaty rozepnout. Prsty jsem při tom sjížděl po její hladké pokožce na zádech a její dýchání se zrychlilo. Odtrhl jsem se od jejích rtů a pokračoval s polibky po její čelisti ke krku. Zastavil jsem se na místě, kde jí tepala tepna a ač jsem strašně riskoval, místečko jsem jí políbil. Do nosu mě uhodila její sladká vůně v mnohem větším množství. Já se ale jen usmál a pokračoval ve své cestičce. Zastavil jsem se na jejím důlku a mezi tím jsem ji pomaleji než šnek sunul šaty dolů. Když se mi odhalila její tmavě modrá krajková podprsenka, která ukrývala ty nejkrásnější kopečky na světě, vysunula si ze šatů ruce a já jí šaty stáhl až k bokům.

Dlaní jsem jí pohladil její ploché bříško a pokračoval výš. Pohladil jsem jeden z těch úžasných kopečků a sjel až na jedno její rameno, kde jsem začal pomaloučku zhrnovat ramínko od podprsenky. Její rty si zatím našly ty mé a dravě si je usurpovaly. Do polibků jsme zapojili i jazyky. Svou druhou dlaní jsem zopakoval činy té první, ale sjel jsem s ní až k zapínání podprsenky. Na pouhopouhou chviličku jsem se odtrhl od jejích rtů a podíval se jí do očí. Když jsem v nich však uviděl souhlas a nedočkavost, šibalsky jsem se usmál a místo toho, abych jí podprsenku rozepl jsem ruku ztáhl zpátky k sobě a přetočil si Bellu na sebe.

Obkročmo si na mě sedla a přetáhla si zhrnuté šaty přes hlavu. Zklonila se ke mně, ale místo polibku na rty mě políbila na tvář a pokračovala níž po čelisti, bradě, po krku až ke klíční kosti. Zlíbala mi snad každičkou část na hrudi a pokračovala pořád níž. Na břiše mi políbila každý vypracovaný sval, až sjela k lemu kalhot. Zachvěl jsem se. V podbřišku, který mi právě slíbávala, se mi uhnízdilo snad tisíce motýlků a všichni mě lechtali. Nic podobného jsem nikdy v životě necítil a bojím se, že už možná ani neucítím. Já odjedu do Forks a Bella bude dál létat ze státu do státu. Jakmile jsem na to pomyslel, jako by mi do srdce vrazili dýku. Bolest, kterou jsem pocítil, byla hrůzostrašná. Radši jsem tyto myšlenky okamžitě zahnal a soustředil se jen a pouze na Bellu, která se mi právě pokoušela rozepnout knoflík od džín. Pousmál jsem se a slastně zavzdychal.

Více však než rozepnout knoflík a zip jsem jí nedovolil a vytáhl si ji zpátky ke svým rtům. Dlaněmi jsem jí jezdil po stehnech, a když se zavrtěla na mém choulostivém místě, odtáhl jsem se od jejích rtů, zaklonil hlavu a nahlas zavzdychal. Až moc zřetelně jsem cítil, že se můj kamarád začíná probouzet a reagovat. Bella to jistě musela pocítit na své vnitřní straně stehna, protože se znovu zavrtěla a slastně zavzdychala. Sklonila se k mému krku a začala mi ho svými zuby oždibovat. Bože, nikdy by mě nenapadlo, že zrovna toto mě může natolik vzrušit. Až skoro hrubě jsem si ji přitáhl za hlavu ke svým rtům a hladově políbil. Líbal jsem ji náruživě a ještě více jsem to prohloubil tím, že jsem zapojil i jazyk. Jednou rukou jsem jí sjel ze stehna na záda a konečně rozepl tu zbytečnou podprsenku. Na vteřinu ze mě sundala ruce, abych ji mohl podprsenku sundat a odhodit pryč, ale pak mi zase začala jezdit dlaněmi po hrudi a ramenech.

Strhl jsem ji pod sebe a odtrhl se od jejích rtů. Kochal jsem se pohledem na ty dvě bublinky, které mi padly do dlaně jako ulité, prostě pro sebe stvořeni. Bella se pod mým dotykem zachvěla a její bradavky rázem ztvrdly. Usmál jsem se a sklonil se nad jednu. Vydechl jsem a můj studený vzduch zapříčinil její větší ztvrdnutí. Poté jsem ji uvěznil mezi svými rty a začal ji žužlat. Druhý balonek jsem mezi tím hladil a hňástal dlaní, takže o nic nepřišel. Do svého dráždění jsem zapojil i jazyk se zuby a Bella se pode mnou začala slastně vzpínat. To samé jsem udělal i u druhého balónku, ale Bella si mě pak přitáhla zpět k polibku. Rukama mi ze zad sjela k bokům a začala mi sundavat kalhoty. Už jsem je měl rozepnuté, tak to nebyl problém. Nakonec jsem je jen zkopl na zem a zůstal v boxerkách a ponožkách.

Nevím, jak dlouho jsme se navzájem dráždili a poznávali se v intimní stránce, ale náš chtíč se pořád zvyšoval. Bella naprosto vzrušená ležela pode mnou uvězněna mezi mými pažemi. Líbali jsme se a já jsem jednou svou dlaní pohladil jedno její prso a pokračoval po bříšku dolů až k podbřišku. Zastavil jsem se u lemu jejích krajkových kalhotek stejné barvy jako podprsenka a odvážil jsem se prsty zajet kousíček pod ně. Její srdce se rázem zrychlilo a dech zvýšil. Byl to pro mě signál, že se jí to líbí a tak jsem zajel níže. Hladil jsem jí její nejintimnější místečko a přitom se lehce dotkl poštěváčku. Zavzdychala tak nahlas, až skoro zakřičela. Spokojeně jsem se usmál a pohyb zopakoval.

„Edwarde,“ zavzdychala poprvé mé jméno a já se tetelil blahem. Nikdy bych nevěřil, že mé jméno může znít tak krásně.

„Ano?“ usmál jsem se na ni a ona otevřela oči. Bylo zvláštní se jí dívat do očí, když jsem měl svou ruku v jejích kalhotkách a hladil ji tam. Belle to zřejmě také došlo, protože se za celý večer poprvé začervenala, ne ona přímo zrudla. Můj úsměv se ještě zvětšil. Trochu jsem se sklonil k jejímu obličeji, ale nepouštěl její oči z mého zajetí. Propalovala mne pohledem a její srdce sprintovalo plnou rychlostí. Periferním viděním jsem viděl její tepnu na krku, jak silně tepe. Když jsem zajel dlaní níže, na prstech jsem pocítil, jak je vlhká.

„Chci tě,“ vydechla nahlas, „strašně moc.“

„Zopakuj to, prosím, líbí se mi, jak se tvoje rty pohybují, když to vyslovuješ,“ škádlil jsem ji.

„Vem si mě, hned teď, tady a hned, strašně moc tě chci, prosím,“ prosila mě. Byl jsem na samém vrcholku svého ovládání, ale pořád jsem se ještě držel.

„Tobě se mé hlazení nelíbí?“ zeptal jsem se na oko smutně, udělal na ni štěněčí oči a schválně prsty zajel více mezi její závojíčky.

„Ach,“ zavzdychala ve vysokém tónu C a přivřela oči. Chvíli se snažila uklidnit svůj zrychlený dech, když najednou prudce otevřela oči, ve kterých jí zaplápolal skrytý ďáblík. Tak rychle že je to snad u mne nemožné, mě nezpozorovatelně strhla pod sebe a naklonila se, že byla milimetr od mých rtů.

„Fajn, jak chceš, slibuji ti, že budeš prosít,“ šeptala a jak jsme měli svoje rty blízko, při mluvení jí narážely do mých. Myslel jsem si, že mě pak políbí, ale ona se odtáhla a na posteli si stoupla. Díval jsem se na ni se zvednutou hlavou a nikdy by mě nenapadlo, že dívat se na ni zespoda může být tak krásné. Stála rozkročeně s kotníky přitisknutými k mým bokům, ale pak váhu přenesla na jednu nohu a druhou skrčila. Chytla lem svých kalhotek a pomaloučku jako želva si je sunula dolů, až z nich vysunula pokrčenou nohu. Na dokonalosti tomu přidávalo také její červenání. Snažila se sice chovat dráždivě a svůdně, ale její rudé tváře ji prozradily.

Poté přenesla váhu na druhou nohu a kalhotky si sundala. Ďábelsky se na mě usmála, odhodila je a celá červená se zase rozkročila. Chytl jsem ji za kotníky a okouzleně si prohlížel nahou Bellu oděnnou pouze v náhrdelníku, který jsem jí koupil. Oči mi ač jsem se tam snažil nedívat, zabloudily k Bellinu mírně rozevřenému lůnu a propaloval ho očima. Můj kamarád na to okamžitě zareagoval a vztyčil se do výšky. Kdybych se teď mohl červenat, byl bych rudej až na zadku. Bella nade mnou stála nahá a já tam ležel v bílých boxerkách s horou Mont Everest v rozkroku a se zbožným pohledem upírající na její chtivé místečko.

Její pohled spočinul na mém vztyčeném kamarádovi a krásně se usmála. Pomalinku se začala sunout do sedu a její závojíčky se roztahovaly a odkrývaly tak vstup do jejího nitra. Propaloval jsem její místo rozkoše okouzleným pohledem se zatajeným dechem. Obkročmo mi dosedla přímo do rozkroku a přimáčkla si tak mého kamaráda na stehno. Vrtěla nezbedně boky a stehnem se tak třela o můj penis. Ach, to je tak příjemné. Slastně jsem začal vzdychat a zavřel oči. V tom ale přestala a pokojem se roznesl její rozkošný zvonivý smích.

Rychle jsem otevřel oči a pozoroval ji, jak se sune níž na mé nohy, aby měla lepší přístup k mému rozkroku. Na každé ruce vzala lem mých boxerek mezi palec a ukazováček a s chtivým pohledem je začala sunout dolů. Boxerky mi sesunula až ke kolenům a s dechberoucím pohledem mě pozorovala v celé mé kráse, jak mě pán bůh stvořil. Nakonec se ďábelsky usmála a ukazováčkem mi lechtivě jela od pupíku k podbřišku a cestičku zakončila ťuknutím na špičku mého penisu. Cítil jsem, jak mi v něm pulsuje a musel si zkousnout rty, abych nevyslovil ta kýžená slova. Když toto gesto zpozorovala, její úsměv se ještě rozšířil, až jí blýskly zuby a hlavu zklonila do výšky mého kámoše. Tyčil se jí mezi očima a ona na něj šilhala. Musím uznat, že to byl vzkutku zábavný pohled. Nakonec se ho odhodlala vzít do dlaně a začala mi ho hladit po celé délce.

„Ach,“ vydralo se mi z úst. Pokojem se rozneslo další její zasmátí a prsty kolem mého penisu více stiskla a začala kmitat.

„Bello,“ zavzdychal jsem slastně, a když jsem si myslel, že vyvrcholím, přestala. Okamžitě jsem otevřel oči a pozoroval ji, jak se na mě pobaveně dívá.

„Proč si přestala?“ zeptal jsem se jí a skoro fňukl.

„Slíbila jsem ti, že mě budeš muset poprosit,“ blýskla po mě jeden oslňující úsměv. Já ji však úsměv oplatil a strhl ji pod sebe. Přisál jsem se na její rudé rty a líbal je jako o život. Jazykem jsem jí plenil ústa a nakonec jsem ho spojil s jejím. Bylo to vášnivé a plné chtíče.

„Prosím, moc tě prosím, má sladká mučitelko, mohu konečně ukojit náš chtíč?“ šeptal jsem mezi polibky a přitom jí dlaněmi mnul prsa. Bradavky teď připomínaly dva tvrdé kamínky.

„Můžeš,“ vydechla slastně a já se vtěsnal mezi její stehna. Lehce jsem na ni nalehl a zároveň tak chladil její pokožku. Naposledy jsem se jí podíval do očí, a když jsem tam zpozoroval souhlas, chtíč, touhu, ale také něco, co bych nikdy nevěřil, že tam uvidím, překonal jsem těch pár centimetrů a rychle do ní vnikl. Zastavilo mě až její syknutí bolestí a slzy v očích. Vystrašeně jsem ji pozoroval a přemítal, že jsem použil moc síly, ale pak jsem na ni vykulil oči. Nebylo to sílou, ale její nevinnou zábranou, kterou jsem právě protrhl. Do nosu mě uhodil malý pramínek přesladké vůně krve, který tekl z jejího lůna. Bylo to však minimum krve, krvácelo to jen asi minutku. Teď mi ale došla jedna věc. Já jsem její první a právě jsem porušil poslední přikázání, ve kterém jsem byl neposkvrněn stejně, jako před chvílí Bella.

Se strachem v očích jsem Bellu pozorně pozoroval, ale po chvíli se její bolestná grimasa uvolnila a otevřela oči.

„Pokračuj, prosím,“ poprosila mě, ale já byl pořád jako socha.

„Ty jsi panna?“ vypadla ze mě nakonec naprostá blbost.

„Ne, díky tobě už ne,“ usmála se a pohladila mě po tváři, ale já jsem zůstal pořád ve stejné poloze. Bellin šťastný obličej se začal měnit na vyděšený a nakonec bolestný.

„Jestli… jestli ti va-vadí má nez-nezkušenost, tak mi to kli-klidně ř-ř-řekni,“ zajíkávala se a slzy se jí draly do očí. Ach ne, já jsem ale idiot.

„Ježíš, lásko, takhle jsem to nemyslel. Jde o to, že mě jen překvapilo, že tak krásná dívka jako ty ještě nikoho neměla. Ani nevíš, jaká je to pro mě pocta, být tvým prvním,“ hladil jsem ji po tváři a uklidňoval. Tentokrát však Bella ztuhla a vykuleně mě pozorovala.

„Děje se něco?“ zeptal jsem se vystrašeně.

„Jak si mi to řekl?“ Co… aha.

„Víš, v letadle jsem poznal jednu krásnou letušku, která mi vylila vodu do klína,“ pořád na mě valila ty její čokoládové oči, ale nad vzpomínkou se začervenala, „a já na ní byl hrubý, protože jsem si myslel, že mi ji tam vylila schválně, aby ze mě sundala kalhoty a abych si jí všímal. Jenže ona byla jiná než ostatní holky, byla výjimečná. Od té doby jsem na ni nemohl přestat myslet.

Když jsem ji pak uviděl v letištní hale, jak tam kráčí ladně jako bohyně se svým kufříčkem, bezmyšlenkovitě jsem se za ní vydal a byl rád, že ji znovu vidím. Nakonec jsem ji pozval na kafe a zjistil, že toho máme spoustu společného a také, že jsem se do ní zamiloval.“ Když jsem toto vyslovil, její srdce se rozeběhlo, jako by právě běžela maratón. „Vím, že je to naprosto nepochopitelné a ani nevím, co všechno, ale miluji tě Bello. Už od první chvíle, co jsem tě uviděl v tom letadle, akorát, že tam jsem si to ještě neuvědomil. Miluji tě, bezvýhradně a nenapravitelně,“ vyznal jsem ji svou lásku a se zatajeným dechem čekal na její reakci. Jenže to, co udělala, jsem naprosto nečekal. Za vlasy si mě přitáhla ke svým rtům a lačně políbila. Tentokrát to ale nebylo dravé a vášnivé, líbali jsme se jemně a hlavně s láskou. Když jí došel kyslík, o kousililínek se odtáhla, ale rty jsme se pořád dotýkali.

„Je to naprosto bláznivé a neuvěřitelné, ale já se za dnešek také zamilovala. Nikdy jsem nevěřila na lásku na první pohled, ale od teď věřím, protože přesně to se mi stalo. Miluji tě, Edwarde Cullene, bezvýhradně a nenapravitelně,“ šeptala mi do úst a zopakovala má poslední slova. Na to jsem se zasmál. Byl to tak neuvěřitelně šťastný smích, až jsem se divil a znovu se vrhl na její rty s takovou vervou, až jsem s námi pohnul a upozornil tak i na jeden malý detail a to, že jsme pořád jedno tělo a to doslovně. Bella mi zavzdychala do úst a já pokračoval tam, kde jsme přestali. V milování.

Jemně jsem se v ní pohyboval a Bella vzdychala mé jméno stejně jako já její. Dlaněmi jsem mezi tím zabloudil k těm překrásným kopečkům a začal je hladit, hňástat a dráždit. Bella se pode mnou kroutila jako had a mě to nesmírně vzrušovalo. Její klín byl krásně mokrý, a proto jsem se tak snadno dostal na samé dno jejího nitra. Její ruce mě hladily po zádech a každou chvíli mi nehty zaryla do kůže. Ani si neuvědomila, že kdyby byla měkká jako u člověka, měl bych ji celou rozdrásanou do krve. Poprvé jsem byl doopravdy rád za svoji upíří identitu. Po pár minutách jsem zvýšil rychlost přírazů. Bella začala více vzdychat a my se pomalu blížili k našemu vyvrcholení. Ale ona mi zatlačila do ramene a dala mi tak najevo, že chce nahoru. Její přání jsem jí tedy splnil a ona se na mě vyhoupla.

Bože, bylo to tak úžasné. Seděla mi na podbřišku s mým penisem ve svém nitru a já šílel touhou po ní. Naše vyvrcholení tím pozastavila a prodloužila tak tu úžasnou chvíli být jedno tělo. Pomalu se na mě začala pohybovat a já slastně vzdychal a přitom pozoroval, jak se její balonky krásně houpají. Dlaně jsem jí přitiskl na stehna a hladil ji. Když začala zvyšovat tempo, měl jsem pocit, že začíná ztrácet nit a tak jsem ji chytl za zadeček a nadzvedával ji sám. Nakonec jsem se stejně přetočil nad ní a ona mi oddaně obtočila nohy kolem pasu a ruce kolem krku a nechala mě, ať tuto krásnou chvíli dokončím já.

Její nitro se začalo s přicházejícím orgasmem stahovat a tak bylo o něco těžší do ní pronikat, ale pro mě to však bylo úžasnější, protože její stěny silněji obepínaly můj penis a silněji jej dráždily, dohánělo mě to k šílenství.

„Edwarde,“ vykřikla ve svíjející se křeči orgasmu. Bellino nitro se celé stáhlo a proto jsem do ní naposledy vnikl až na doraz, abych došel vrcholu i já.

„Bello,“ zavzdychal jsem také slastně v milostné křeči a zhroutil se na postel vedle ní. Oba dva jsme nahlas oddychovali a snažili se zpomalit naše dechy. Nakonec jsem si ji přitáhl do náruče a Bella mi položila hlavu na hruď, jednu ruku obtočila kolem mého krku a jednu nohu mi přehodila přes pas. Nakonec jsem nás přikryl přikrývkou a užíval si tu krásnou chvilku. Lehce jsem ji hladil po nahých zádech a usmíval se.

„Miluji tě,“ vydechla mi do hrudi se zavřenýma očima.

„Taky tě miluji, Bello,“ zašeptal jsem jí do ouška a políbil do roztomile rozčepýřených vlasů. Chvíli jsme tam takhle leželi, když se mě Bella zeptala na něco, u čeho jsem doufal, že se nezeptá.

„Proč jsi tak studený a tvrdý?“

„Jednou ti to vysvětlím, slibuji.“

„Proč mi to nechceš říct?“ zvedla se na loket a zadívala se mi do očí.

„Protože na to nejsi ještě připravená. Jde o to, že nejsem jako všichni ostatní, ale jak jsem řekl, jednou ti to vysvětlím, slibuji,“ pohladil jsem ji po lehce zrůžovělé tváři a přinutil ji, si zase zpátky lehnout.

„Jednou, jenže, co když už se neuvidíme? Jeden z důvodů, proč jsem nikdy neměla kluka byl i ten, že nikdy nesetrvám v jednom státě déle než pár hodin a navíc bydlím v New Yorku. Jenže ani tam moc často nejsem, protože pořád lítám a ty budeš ve Forks, daleko ode mě. Já… zblázním se bez tebe,“ začala vzlykat a já ji ještě pevněji objal.

„Neboj se, nějak to vyřešíme, navíc já nemusím být ve Forks. Svoji práci mohu dělat kdekoliv a s rodinou se tam stěhuji jen kvůli tomu, že nemám nikoho, s kým bych chtěl být. Ale protože už jsem svůj důvod života našel, nehodlám se tě vzdát. Věř mi, že jsem na tebe čekal opravdu hodně dlouhou dobu a neptej se mě, co tím myslím, protože odpověď se dozvíš, až na to budeš připravená. Bello, strašně tě miluji a udělám všechno proto, abychom mohli být spolu,“ snažil jsem se ji uklidnit a i sebe.

„Věřím ti,“ odpověděla nakonec a potom usnula. Pozoroval jsem jí, jak se jí lehce zvedá hrudník a užíval si mít její nahé tělo položené na mém.

Bohužel jsem ji musel po hodině probudit, protože právě oznámili, že naše letadlo za půl hodiny odlétá.

„Lásko, vstávej, naše letadlo za půl hodiny odlétá,“ snažil jsem se ji probudit.

„Cože?! Za půl hodiny?!“ vylétla do sedu jako střela a vystrašeně se na mě dívala. Jen jsem přikývl.

„Do háje!“ vykřikla a vystřelila z postele. Bezradně se rozhlížela po pokoji a snažila se mezi našimi svršky najít své spodní prádlo.

„Tady, lásko,“ zvedl jsem se z postele, sebral ho ze země a podal jí ho.

„Díky,“ vděčně se na mě usmála a vplula do koupelny i s hřebenem a gumičkou, kterou vyndala ze svého kufříku. Já si mezi tím oblékl boxerky a džíny a nazul si adidasky. V tom vyšla Bella už učesaná, tedy s culíkem, jako měla v letadle a ve spodním prádle. Nejdřív mě zase zasněně pozorovala, tedy hlavně moje tělo, ale pak zatřepala hlavou a sebrala se země svoje uniformské minišaty a vklouzla do nich.

„Prosím,“ poprosila mě a otočila se ke mně zády s rozeplými šaty. Usmál jsem se, došel k ní a plynule jí šaty zapnul.

„Děkuju,“ otočila se na mě a lehce políbila. Hned se ale zase odtáhla a nazula si svoje lodičky na dvanácticentimetrovém podpatku. Potom si vzala čepeček, pírka, kterými ho měla připevněný a odešla zpátky do koupelny. Tentokrát jsem šel ale za ní a pozoroval ji, jak si snaží čepeček rychle připevnit a proto si pírka bolestně vráží do kůže.

„Počkej,“ zastavil jsem ji, když už jsem se na to nemohl dál dívat a sám ji čepeček bezbolestně připevnil.

„A je to,“ usmál jsem se do zrcadla, před kterým stála a objal ji ze zadu kolem pasu. Svými dlaněmi mi přikryla ty mé na jejím bříšku a na chvíli s úsměvem pozorovala náš odraz v zrcadle. Ale pak se musela jít doobléknout stejně jako já.

„Sluší vám to, slečno letuško,“ došel jsem až k ní, když byla hotová a objal ji.

„Vám také pane, musím říct, že stojíte za hřích,“ zašeptala mi do ucha a já se zachvěl.

„To vy také,“ oplatil jsem jí a spokojeně pozoroval, jak se též zachvěla.

„Edwarde, mám ti před rodinou tykat nebo vykat?“ zeptala se mě nakonec.

„Tykat, protože ti už to o nás ví a zase tě prosím, neptej se mě, jak to ví, prostě to tak je,“ odpověděl jsem jí smutně. Jak strašně moc bych jí chtěl vysvětlit vše ohledně mého upírství, ale ještě to nejde.

„To je v pořádku, jak už jsem řekla, věřím ti, že mi jednou všechny ty záhady ohledně tebe vysvětlíš, tak nemusíš být smutný,“ pohladila mě po tváři a vtiskla jeden lehký polibek na rty. Usmál jsem se na ni.

„A já ti mám v letadle tykat?“ optal jsem se naopak já.

„Jo,“ přikývla s úsměvem a naposledy mě políbila. Mně to ale nestačilo a tak jsem polibek prohloubil. Belle po chvíli došel vzduch a já se odtáhl. Opřel jsem si čelo o její a díval se jí do očí.

„Půjdeme?“ zeptal jsem se.

„Půjdeme,“ pousmála se, vzala si kufřík a vyšla z pokoje. Zamkla za námi dveře a mezi tím, co jsem šel za rodinou jim vše vysvětlit, i když není vlastně co k vysvětlení, protože Alice vše viděla, bohužel, tak šla vrátit klíček na informace.

„Edwarde,“ výskla Alice radostí, když mě zahlédla a skočila mi kolem krku.

„Jsem na tebe pyšná,“ mrkla na mě a potom nechala prostor ostatním.

„Takže si se nám zabouchnul do letušky? No, ani se ti nedivým, letušky jsou sexy, hlavně ty jejich oblečky,“ zasmál se Emmett, ale po Rosině pohledu radši zklapl. Esme mě už chtěla obejmout, ale já ucítil Bellin pach a otočil jsem se. Mířila k nám stejně půvabně, jako tehdy. Vyhledala mě očima, a když se naše pohledy střetly, usmáli jsme se na sebe. Šel jsem jí naproti a objal kolem pasu. Spolu jsme pak došli až k mé rodině, která nás s úsměvy pozorovala.

„Dobrý den,“ pozdravila je Bella nesměle a trochu se začervenala. Ach, tak roztomilá.

„Nazdar, kočko, takže ty si ta, co klofla mého bráchu? Páni, smekám před tebou, jsi jediná, která to dokázala. Ale upozorňuju tě, že je to strašnej mrzout a má tvrdou kebuli, takže si ho musíš zkrotit a obtočit kolem prstu,“ začal Emmett a já myslel, že ho na místě roztrhám a spálím. Aspoň jsem na něj potichu zavrčel, aby to Bella neslyšela. No, toho idiota to ještě více rozesmálo.

„Ahoj, Bello, jsem Alice a budeme velké kamarádky a možná i sestry,“ zasmála se Alice a objala ji. Bella ji zaskočeně objetí opětovala a já se na ni překvapeně podíval. Viděla snad něco? Jen na mě mrkla a začala překládat ruskou hymnu do čínštiny. Zle jsem se na ni podíval, ví, že nesnáším, když něco skrývá. Jenže ten malej skrček na mě jen vyplázl jazyk a pak šel k Jasperovi. Rosalie se s ní jen přivítala a pak šla zpátky k Emmettovi, kterého nehodlala alespoň měsíc pustit do postele. Má prý jít za sexy letuškami. Ostatní si s ní potřásli rukou a chvíli si s ní povídali, ale nakonec jsem jí vzal za ruku a odtáhl od nich dál, chtěl jsem s ní být sám.

„Máš moc příjemnou rodinu.“

„Až je poznáš více, budeš si myslet pravý opak,“ zasmál jsem se a ona se ke mně přidala. Ještě jsme tam spolu stáli a líbali se deset minut, než Bella musela do letadla a připravit to tam pro cestující.

„V letadle,“ loučil jsem se s ní.

„V letadle,“ zopakovala po mně, vtiskla mi zatím poslední polibek a pak šla. Ještě jsem jí zamával, a když mi zmizela v davu, šel jsem za rodinou.

„Bella je moc hodná a chytrá dívka. Jsem ráda, že ses konečně zamiloval a máš pro co žít,“ usmála se na mě něžně Esme a já jí úsměv opětoval.

„Bella je doopravdy kus,“ poplácal mě po zádech Emmett.

„Ty, měsíc zákaz vstupu do mé postele. Jdi si za sexy letuškami,“ ukázala na Emmetta a pak se dala do řeči s Alice. Čekali jsme ještě dvacet minut, než jsme mohli do letadla. Venku silně pršelo a řádila bouřka. Nechápu, proč ten let za bouřky uskutečnili. V letadle nás nějaká letuška usadila na naše místa a já jen čekal, než se ukáže Bella. Když bylo letadlo plné, vchod do letadla se uzavřel a já konečně spatřil Bellu. Mířila si to přímo ke mně. Jelikož jsem seděl u uličky, stála přímo vedle mě.

„Ahoj, Bello,“ pozdravila ji má rodina.

„Ahoj,“ pozdravila je též.

„Ahoj, lásko,“ zářivě jsem se na ni usmál.

„Ahojky,“ blýskla po mě hollywoodským úsměvem, ale pak začala dělat svou práci. Akorát začala jiná letuška s přivítáním a základními pravidly letu a Bella zrovna ukazovala nouzové východy. Bože, vypadala při tom tak sexy. Když skončilo přivítání, musela se jít usadit a připásat, protože jsme startovali. Po vzletu a řeči pilota jsme se konečně mohli pohybovat volně po letadle.

„Pane, dáte si něco k pití či jídlu?“ došla ke mně Bella s vozíčkem a škádlila mě.

„Jen vodu a prosím vás, krásná letuško, aby se to tentokrát obešlo bez svlékání mých kalhot,“ řekl jsem naprosto vážně a Emmett s Jasperem se rozesmáli na celé letadlo. Zbytku rodiny zacukali koutky a Bella celá zrudla, ale pak se jí zablýsklo v očích.

„Ale pokud bych vám ty kalhoty polila, musel byste na toaletách ty kalhoty svléknout. A kdybyste mne krásně poprosil, mohl byste mne tam tajně zamknout s vámi,“ zamrkala na mě Bella řasami a já jsem jí zcela bezmyšlenkovitě trhl rukou, ve které držela skleničku s vodou, a sám sobě si ji vylil na kalhoty. Tentokrát se rozesmála celá rodina a lidé okolo nás se na nás pohoršeně podívali. Ale já si nikoho nevšímal, popadl Bellu za ruku a vlekl jí na toalety. Vtáhl jsem nás oba do toho malého prostoru a zamkl nás. Okamžitě jsme se na sebe vrhli. Líbali jsme se vášnivě, dravě, ale s láskou. Navzájem jsme si bloudili rukama po těle a vzdychali si do úst. Nakonec mě přinutila si sednout na prkýnko záchodu a odtrhla se od mých rtů. Natrhala si pár papírových utěrek, klekla si ke mně a začala mi tím v rozkroku sušit mokré kalhoty. Schválně se vyhýbala bouli, která se zvětšovala a krásně se při tom usmívala. Jelikož to ale vůbec nepomáhalo, kalhoty mi vysvlékla. Ale tentokrát to probíhalo jinak než minule. Bella mi sice džíny vysvlékla, ale chtěla mi toho vysvléknout i více.

„Nemáš mi jít ty kalhoty usušit?“ škádlil jsem ji.

„Máme asi tak čtyři minuty, než někomu přijde divný, kde jsem, tak toho využij,“ zavzdychala mi do úst a já už neodporoval. Nechal jsem si od Belly stáhnout boxerky ke kolenům a já jí sundal její krajkové kalhotky, které už znám. Vyhoupl jsem si ji na své boky a chytl za zadeček, ona mi nohy obtočila kolem pasu a ruce kolem krku a já do ní naráz vnikl. Abychom utišili naše vzdechy, políbili jsme se a navzájem si tak slastně vzdychli do úst.

Tentokrát to byla doopravdy rychlovka. Žádná předehra a dráždění, jako to bylo poprvé, ale i tak to bylo krásné. Bellu jsem měl opřenou o jednu stěnu a přirážel. Musel jsem být opatrný, abych jí nepomačkal šaty, ale stejně jsem se pod ně i kabátek a podprsenku dostal. Po našem dnešním druhém vyvrcholení jsem ji položil zpátky na zem a ona si zpátky oblíkla kalhotky. Já si natáhl boxerky a pozoroval Bellu, jak si upravuje svoji uniformu.

„Počkej tu, hned jsem zpátky,“ políbila mě, vzala si mé mokré džíny a vyběhla z toalet. Zase jsem ji skrz ostatní myšlenky pozoroval. Doběhla do skladu a začala mi je fénovat. Naštěstí tam nikdo kromě ní nebyl, a tak nemusela nic vysvětlovat. Po chvilce ze skladu vyběhla a zaťukala mi na dveře.

„Ná, tady máš kalhoty, já musím jít, ale bylo to moc hezké,“ zašeptala, podala mi kalhoty a odešla. Já si smutně povzdychl, natáhl si už suché kalhoty a z toalet vyšel. Šel jsem si sednout ke své rodině a snažil se ignorovat jejich myšlenky typu, ten se ale rozjel, dřív na holky ani nepomyslel a teď si to rozdával s letuškou v letadle.

Bella jezdila s vozíčkem a nabízela lidem jídlo a pití. Ještě že alespoň byla v první třídě a já ji mohl pozorovat. Někdy si na nás našla pár minutek čas, když nikdo nic nechtěl a tak si mi sedla do klína a povídala si s námi. A při jedné té chvilce jsem se zeptal na něco, co mi nejde do hlavy.

„Proč se nakonec letělo, když bouřka stejně je?“

„Peníze, kdyby se let ještě oddálil, přišlo by se o dost velkou částku peněz,“ kroutila Bella hlavou. Věděl jsem, že letět při takové bouřce je nebezpečné a jen kvůli penězům riskovat životy lidí je hrozné.

Nastala noc a Bella musela jít. Rozdávala lidem polštáře a deky, protože se připravovali ke spánku. My si je pro kamufláž vzali také. Ale pak nastalo něco, co se nikdy nemělo stát. Alice dostala vizi, která se má za půl minuty vyplnit.

Strašná rána, letadlo se zatřáslo a elektřina se vypla. Byla tma a lidé začali hystericky křičet. Do letadla uhodil blesk a motory vypověděli službu. Řítili jsme se dolů. Křik, tma, strach.

Pak uviděla Bellu, jak padá a jede po podlaze jako po klouzačce. Narazí hlavou do dveří od nižší třídy a u její hlavy se začne dělat červená skvrna. Konec.

Alice vyděšeně zakřičela a lidé se po nás okamžitě podívali, ale bylo pozdě. Do letadla uhodil blesk a ozvala se strašná rána. Lidé začali vyděšeně křičet, když vypadla elektřina a letadlo se ocitlo ve tmě. Strach, panika. V myslích pilotů bylo zděšení. Blesk zapříčinil poruchu motorů a my se ani ne za čtvrt minuty budeme řítit dolů. Lidé začali panikařit a pobíhali po tmě po letadle. Bella bohužel byla na druhé straně letadla a snažila se ke mně prorvat, ale marně. Bylo to hrozné. Jasper byl na pokraji zhroucení. Všechny ty emoce na něj byly moc. Alice okamžitě vysvětlila rodině, co se stalo a ta se vyděsila.

„Pane bože, všichni ti lidé tady, budou mrtví,“ řekla Esme zděšeně a Carlisle nevěděl, co má dělat.

„Musíme něco udělat,“ snažila se na něco Rosalie přijít.

„Nemůžeme dělat nic, až budeme nad oceánem, budeme muset vyskočit,“ rozhodl Carlisle. Já ale nikoho neposlouchal a snažil se prorvat k Belle. Motory se dotočily a my začali padat. Letadlem se ozval strašlivý křik. Konečně jsem Bellu uviděl, už jen kousek. Ale letadlo se převážilo a Bella se nestihla ničeho chytnout. Já jsem vyděšeně zapřený o sedačky pozoroval, jak padá po hlavě na dveře a poté křupnutí. U hlavy se jí začala dělat rudá skvrna a já se pustil. Dopadl jsem na zamčené dveře a opatrně vzal Bellu do náruče. Byla v bezvědomí.

„Edwarde, dělej, budeme muset vyskočit,“ volala na mě rodina, ale já musel udělat něco s Bellou. Jestli nezasáhnu, zemře. A to mě tak strašně vyděsilo, že jsem se rozhodl z vteřiny na vteřinu. Naposledy jsem jí políbil na její sladké rty a pak zanořil svoje zuby do jejího krku. Trhla sebou. Když mi tekla její krev do úst, hlavou mi proběhla myšlenka, že mám pokračovat, že stejně zemře. Jenže to mě vyděsilo ještě více a odtrhl jsem se. Dokázal jsem to, přestal jsem. S Bellou v náruči jsem se postavil a snažil se dostat k nouzovému východu. Nakonec se mi to povedlo a já je vypáčil. Byli jsme asi tak 200 metrů nad mořem.

„Teď,“ slyšel jsem myšlenky své rodiny, která byla u jiného východu a já vyskočil. Odrazil jsem se, jak nejvíce jsem mohl, abychom dopadli co nejdál od letadla, které určitě bouchne. Padali jsme rychle a naštěstí daleko. Bellu jsem pevně držel a připravoval se na dopad do vody. Tři, dva, jedna... S Bellou jsem dopadl do oceánu a ponořil se několik metrů do hloubky. Upíří rychlostí jsem ale vyplaval na povrch. Plaval jsem, jak nejrychleji jsem mohl a moje rodina mi byla v patách. A pak byla další rána. Letadlo dopadlo do vody. Snažil jsem se nemyslet na všechny ty lidi, kteří právě umřeli. Ach bože, asi jsem byl pořád ještě v šoku a nedokázal si připustit, že jsem byl součástí letecké katastrofy. Snažil jsem se ještě zrychlit tempo, protože za pár vteřin letadlo bouchne.

„Edwarde, za pět vteřin se ponoř do vody,“ poslala mi v mysli Alice a já ji poslechl. Po pěti vteřinách jsem se ponořil do vody a Bellu chránil svým tělem. Teď už bylo jedno, že Bella nemůže dýchat, protože její plíce už jsou plné mého jedu a mění se. Ale musí to být pro ni strašné. Žár ji akorát spaluje celé tělo a ona nemůže ani dýchat. Ach, Bello, odpust mi. Letadlo vzplanulo a bouchlo. Voda se rozvířila a kousíčky letadla do mě narazily. Naštěstí zasáhly jen mě a Bellinka byla v pořádku. Vynořil jsem se zpátky na hladinu a Bella začala křičet. Právě jí začali tři dny nejhorší bolesti.

S rodinou jsme plavali asi den, než jsme narazili na ostrov. Byl pustý, jen samé rostliny, ale i divoká zvířata, takže hlady nezemřeme. Ze stromů jsme si udělali provizorní přístřešek a rozhodli se tu setrvat, než Belle skončí přeměna. Byly to snad mé nejhorší dny v životě. Poslouchat, jak bolestně křičí, pro mě bylo jako mučení. Bohužel mě doprovázely myšlenky, že mě bude nenávidět za to, co jsem jí provedl, ale snažil jsem se uklidnit tím, že mě miluje a bude se mnou chtít žít navěky. Také jsem začal zaznamenávat, že je krásnější. Teď připomínala opravdu bohyni, ne ona byla ještě krásnější. Nejkrásnější dívka v celé galaxii a je má.

Byl poslední den Beliny přeměny. Už nebyla člověk, vypadala jako my. Její tehdy světlá pokožka teď byla ještě světlejší, její sladká vůně, z které mě pokaždé pálilo v hrdle, teď byla prosycena upířím aroma a já si ji mohl užívat bez bolesti. Její kůže ztvrdla, i když mě připadá pořád měkká. Najednou jí srdce zrychlilo a Bella tak strašně vykřikla, až jsem se přikrčil. Po celou dobu její přeměny jsem ji držel za ruku a teď jsem ji ještě více stiskl.

„Už bude konec, vydrž, lásko,“ šeptal jsem jí do ouška. Rodina radši odešla, chtěli mi nechat soukromí a nechat mě to vysvětlit Belle o samotě. Tady nikomu ublížit nemohla a tak ji nemuseli hlídat. Její srdce bylo jako o závod. Ještě bouchlo jednou, dvakrát, třikrát a konec. Bella otevřela svoje krvavě rudé oči a vyhledala ty mé. Dívali jsme se navzájem do očí a já ji pohladil po tváři.

„Vítej v našem novém světě, lásko,“ usmál jsem se na ni a ona se upíří rychlostí zvedla a políbila mě. Ostrovem se roznesl náš šťastný smích.


 


 

Tak co, líbilo? Já doufám, že ano. Teď se budu zase poctivě věnovat svým kapitolovkám. :) Předem děkuji za vaše komentíky a děkuji vám, že jste si mou jednorázovku přečetli. :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska v oblacích - 2. část:

 1
21.01.2012 [22:39]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.12.2011 [12:21]

Verity Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Wera
20.10.2011 [17:56]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon

4. Belluska12
21.07.2011 [10:42]

nádhera,super,dokonalé,úžasné,neuvěřitelné

15.07.2011 [8:50]

honzacullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Daja
15.07.2011 [0:45]

Tak toto sa ti podarilo, sex v lietadle - super nápad, viem si predstaviť, čo to muselo byť, že voda v rozkroku... aj keď tí dvaja tam mali mokro aj bez toho... Emoticon pekne napísané!

13.07.2011 [18:46]

AnysPmáš to skvělé nejlepší by bylo kdyby to nebyla jednorázovka ale kdyby si z toho udělala kapitolovku by která pokračovala =)) Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!