Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Láska má mnoho podob

Leah


Láska má mnoho podobPřátelství Charlieho a Billyho v období Rozbřesku není zrovna nejpevnější. Charlie se marně snaží Billyho přesvědčit, aby hledal Jakea, ale Billy stále odmítá. Charlie jeho jednání nechápe, i když je to jeho přítel. Mě napadlo, jaké bylo vyvrcholení sporu a jejich poslední hádka. A taky… jak jen to hoši vyřešili? Děkuju za přečtení a komenty, Vaše Šmoulaxx

Láska má mnoho podob

 

Pár dnů před svatbou

Charlie nejistě sledoval průtrž mračen za oknem. Tmavě šedá obloha se svíjela jako klubko hadů a chrlila na zem směs deště, kroupů a chvilku se zdálo, že i sněhu. A k tomuhle nehostinnému počasí foukal vítr o takové síle, že snadno lámal stromy, sem tam i přes hukot deště bylo slyšet, že skolil i mladou sekvoji, která vydávala hlasité, praskavé rány, až uši zaléhaly. Charliemu vždycky přišla bouřka horší tady, v La Push, než nahoře ve Forks. Bylo to tu děsivější a mnohem stísněnější. Charlie si připadal nicotně, když sledoval obrovské stromy lámající se ve větru.

Nasucho polkl a olízl si oschlé rty. „Nevyřešíš to tím, že tu budeš sedět. Musíme to ohlásit, už teď je příliš pozdě, Billy,“ snažil se Charlie marně přesvědčit Billyho, který tvrdohlavě koukal do hrnku se studeným čajem a ani nezvedl oči. Seděl ve svém křesle přikrytý kostkovanou, lehce odrbanou dekou a nervózně cinkal do hrnku s velkým uchem prsty.

„Jdi k čertu, Charlie,“ zabručel nevrle a bouchl rukou do stolu, až mu stříbrnočerné hlasy poskočily na ramenou. „Jacob už není dítě, dokáže se o sebe postarat. Myslím, že zrovna ty nemáš žádné právo poučovat mě o rodičovství!“ Billy nezvyšoval hlas často, ani nikdy neplýtval slovy. Tahle hrubá věta mu ale připadala spravedlivá. Měl na sebe samého a na Charlieho takový vztek, přesto se ovládal. Stěží, ale přece.

Charlie rozhodil rukama v zoufalém gestu. „Přestaň žvanit, Billy, a nepleť do toho Bellu! Jde o Jacoba a o to, že ho musíme najít,“ řekl mu stejným tónem a neklidně přešel po místnosti. Několikrát zakopl, protože si v šeru pokoje neviděl ani pořádně na nohy.

Kolečkové křeslo zavrzalo. „Až přijde, přijde,“ odsekl Billy.

„Copak nemáš ani trochu starost?“ zeptal se nevěřícně Charlie a loupl očima po Billym. Doufal, že v jeho tváři uvidí aspoň náznak viny, strachu, lítosti, či čehokoli jiného.

Ne. Billy zarputile mlčel a zvenčí se ozvala rána, která přehlušila hluk a se zaduněním pohnula podlahou. Charlie zneklidněl. „Je to tvůj syn…“ Zkoušel už poslední možnosti, ale Billy ho prudce zarazil.

„Není to tvoje starost, a jak jsem řekl. Jacob je dospělý –“

„Ne, je to dítě a ty máš povinnost, Billy! Povinnost ho najít!“ rozkřikl se Charlie dočista zbavený smyslů, na čele mu hrála rudá žíla a zatínal pěsti, až mu v kloubech praskalo.

Bezvýsledné, všechno.

„Ne a dej mi už konečně pokoj!“ mlel si svou neústupně Billy.

Charlie měl sto chutí nakopnout židli u stolu, ale neudělal to. Sebral si bundu a dupavým krokem opustil místnost. Třísknutí dveří nebylo ani trochu slyšet. Myslel na to, co by dělal, kdyby se to stalo jemu a ztratila by se Bella. Napínal by všechny síly a nakonec by ji našel. Byl si tím jistý, hledal by svou dceru kdekoliv. Proto nedovedl pochopit Billyho reakci. Do jisté míry ho odsuzoval.

Bouřka ještě přitvrdila a déšť se stal hustším, dokonce tak, že nebylo vidět ani na metr. Charlie pospíchal k autu a rozjel se domů. Když nic nepodnikne Billy, udělá to sám.

Po Charlieho odjezdu se Billy cítil ještě hůř, než před tím. Tížil ho Jacobův odchod víc, než Charlie tušil, ale musel zůstat chladný a nedat nic znát. Jedině smečka ho mohla přivést zpět, Charlie nemohl dělat vůbec nic, i když chtěl. A i když si to Billy jen těžko přiznával, trochu za jeho odchod vinil i Charlieho. Vinil ho z toho, že nezabránil sňatku Belly a studených. Nebo jen prostě potřeboval na někoho svalit vinu, kterou sám neunesl? Na to si neodvážil odpovědět.

Zůstal sedět v malém obývacím pokoji a cítil, jak mu vlhnou oči. Tolik mu Jake chyběl…

 

Den před svatbou

Policejní auto sjelo na příjezdovou cestu a Charlie se podmračeně díval na malý dům, který před pár dny opustil v takové zlosti. Nikdy by ho nenapadlo, že by se mohl na Billyho tak zlobit. Ani když byli děti – nikdy se nehádal, ať šlo o cokoli. Jenže tentokrát šlo o hodně… a Charlie si byl stále jistý, že má pravdu. On věděl, že ji má. Přesto se mu vědomí, že Billym pohádali a ještě neusmířili, příčilo. Popadl zabalený balíček na předním sedadle a šel k domu.

Po nedávné bouřce, o které se ještě do teď všude vzrušeně debatovalo, už nebylo ani stopy. Silnice uschla, zlámané stromy nebyly v husté zeleni vidět a nebe bylo čistě modré. Normální letní den zavítal i do Washingtonu, nemožné se stalo možným.

Charlie už vztahoval ruku na dveře, když se prudce rozrazily. Uskočil a trhnul sebou, až mu zapraskalo v zádech. Billy, který se na něj díval ze dveří, měl černou košili a netečný pohled v očích. Ale vyčkával.

Charlie nevěděl, co říct, a tak vsadil na upřímnost. „Choval jsem se jako vůl… Omlouvám se, kamaráde,“ usmál se mírně na Billyho, ale hned na to dodal: „ Ale pořád mám pravdu!“

Billy si ho změřil. „Jsi vůl, Charlie Swane, ale jsi můj přítel.“ Moudré oči se usmívaly, i když tvář zůstala beze změny. „A co to neseš v tom balíku?“ zajímal se.

„Koláč na usmířenou,“ zamumlal.

Billy se ušklíbl. „Od Sue? Tak ho nakrojíme, ne?“ Popojel vozíkem a máchl rukou do prostoru.

„Ne… vlastně… je ode mě,“ přiznal se Charlie a radši by se neviděl. Pečení, vaření a podobné věci k němu nešly a ta věc, co držel v rukou, taky vypadala podivně.

„Tak to zahoď a pojď, Red Sox vedou,“ zaburácel netrpělivě Billy, protože už slyšel řev z televize. Jestli to byl další homerun…

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska má mnoho podob:

 1
12.06.2011 [22:14]

AalexDo-ko-na-lé! Naprosto perfektní. Skvěle napsané, nejsem si jista, jestli by to tak zvládla napsat Steph. A ten konec? Jsem moc ráda, že se smířili. Billy by si zasloužil sochu s podstavcem! Skvělé! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.06.2011 [19:06]

FluffyTo bylo vážně perfektní. Billy a Charlie - přesně takhle jsem si představovala, co se mezi těma dvěma mohlo odehrávat v knížce. Charlieho starost, Billyho zarputilost - vzájemná hádka. A usmíření? Lepší bych si nevymyslela!
Emoticon Pak Billyho pocity, že mu syn chybí a ještě musí lhát svému nejlepšímu příteli. Nad tím by se mělo smeknout. V jednu chvíli mi Jake chyběl taky. Fakt. A pak, že Charlieho trochu vinil za svatbu? Vsadím se, že kdyby Charlie věděl, co je Edí zač, asi by ho šel udat do Volterry.Emoticon

Koláč? Od Sue? "Tak ho zahoď." Emoticon A jak psala SaDiablo, co stokrát - milionkrát lepší. Charlie je přece jenom fakt mizernej kuchař. Emoticon
Hrozně moc se ti to povedlo, tleskám! Emoticon Emoticon Emoticon

12.06.2011 [11:32]

SaDiabloJá miluju povídky, kde je Charlie a Billy, nejlíp ještě pohromadě, přijde mi to tak odlehčené, někdy i vtipné, protože u těch dvou to ani nijak nejde. A povídka ani nebyla dlouhá, přišlo mi to z větší části o úvaze, což bylo ještě lepší. Byly v tom pocity, bylo to cítit. A i když jsem ke konci doufala, že se Jacob objeví (což bylo pošetilý, protože přece přijde až na svatbě), skončilo to úplně úžasně, no rozplývám se. Emoticon A ani nemusím vědět, jaký je ten Charlieho koláč, abych řekla, že tahle povídka byla stokrát chutnější. Emoticon Emoticon

12.06.2011 [9:55]

kiki1996 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Karlos
12.06.2011 [7:49]

Krásné, vážně skvělé, moc se mi líbí ten nápad Emoticon jejich usmíření bylo velice dojemné

11.06.2011 [23:09]

ada1987genialne! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.06.2011 [20:58]

JanelinePerfektné. Krásne si to napísala, si veľmi šikovná :) Veľmi sa mi táto poviedka páči, je originálna, je milá, je otvorené a precítená. Je super... a nechápem, že tu je zatiaľ jeden, jediný komentár... Emoticon niekedy ma ide roztrhnúť keď vidím, že o kvalitné veci nie je záujem... tejto poviedke nie je čo uprieť. Emoticon
Gratulujem, ďalšie originalitky prosím! TW má aj in postavy ako Bellu a Edwarda! Som rada, že niektorí autory si to uvedomujú... Emoticon

11.06.2011 [18:56]

forewertwilight Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!