Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Láska jako záplata na smutek - Rozbřesk

Jak vznikl Edward


Láska jako záplata na smutek - RozbřeskDalší povídka ze série "Co by se stalo, kdyby ... " Kniha čtvrtá, autorkou je Naomi

Stojím v dešti na hřbitově kde za poslední rok spočinuli všichni, které jsem milovala. Teda až na dvě výjimky. Pohladím si vypouklé bříško a chytím Jacoba a Reneesmé za ruku. Když dojedeme domů tak já se zhroutím a zaplaví mě zpomínky.

Jedem s Edwardem k nám domů, abychom Charlímu oznámili,že jsme se zasnobyli. V kuchyni však ležel vzkaz, že musel zůstat v práci. Oba nás to mrzelo, ale najednou jsem se ocitla v Edwardově náruči. Ten mě zasypával polibky a nesl mě do mého pokoje.Tu noc se to stalo. Splnil mi mé přání. Ráno mi řekl, že musí jen zaskočit domů aby se převlékl. Já jsem šla s ním ven a tam byla už pošta. Když odjel tak jsem se tou poštou prohrabala a našla tam obálku,která byla z drahého papíru a na ní stálo Isabella Swanová (Cullenová).

Tahle obálka to rozpoutala.

V obálce byl drahý dopisní papír - jak jinak. Když jsem ho rozložila začala jsem číst:

Milá Bello,

Stále po tobe toužíme, ale tys nás odmítla. Zase. Proto zničíme vše, co ti je drahé. Není již jiná možnost. Nedovolíme, abys byla štastná. Měj hezký život.

Aro,Marcus a Caius Volturi

A já to pochopila. Oni mě sledovali. Stále po mě touží,ale zaslechli jak se s Edwardwm na toto téma bavíme a uslyšeli, že nikdy k nim nepřijdu.

Ozval se zvonek a já šla ke dveřím. Byl tam tátův kolega a zároveň jeho zástupce. ,,Bello, tvůj otec měl dneska ráno nehodu. Vyboural se a auto začalo hořet. Nevíme jak je to možné, protože se to stalo na rovném úseku. Upřímnou soustrast.“ Řekl a měl při tom v očích slzy.J á se zhroutila na zem. Oni to opravdu udělali, začali s tím. Musím varovat Edwarda, ale v tu chvíli se ozvalo z vysílačky,kterou měl zástupce šerifa u opasku ,,Hoří dům doktora Cullena. Žádáme o posily.“ Och ne to není možné. Pomóóóc.,,Musím jít.Upřímnou soustrast.“ a s těmito slovy nový šerif vyrazil k autu.

,,Bell jsi v pořádku?“ ozval se za dveřmi Jacob. Je jediný kdo mi zbyl, teda až na Reneesmé.,,Ano Jaku. Jenom bolavé zpomínky.“ To on se stal mou oporou a ochráncem. Teď i manželem. ,,Nechceš něco?“ ,,Ne. Díky Jacu.“ A nechala jsem se zas unášet zpomínkama.

Půl roku to takhle pokračovalo.Charlie,Cullenovi, potom Jessiku a Mika srazil ze silnice náklaďák. Angelu a Bena našli rozsápané v lese a prohlásili to jako útok medvěda. René a Phil měli smrtelnou nehodu, srazili se s vlakem. Jediné co mě drželo na živu bylo zjištění,že se svým andělem čekám miminko a Jake.

Jacob se o mě dva měsíce staral a potom si mě vzal za ženu. O měsíc později jsem porodila toho andílka.Jacob ji přijal jako vlastní. Je to jediná zpomínka na mou velkou lásku. Pojmenovala jsem ji na počest René a Esmé,obě my byli matkou.

Mezi posledními Volturiovi zabili i Billyho,Sama s Emily ,Leu a Embryho. U Billyho ležel vzkaz se stejným písmem jako před čtvrt rokem na dopise.

Milá Bello,

Naše pomsta je u konce. Mej se nádherne, dokud to tak necháme.

Volturiovi

Takto končí můj příběh o velké lásce. Jacob se stal mým manželem, mám na mou lásku upomínku v podobě Rennesmé a čekám i Jacobova pravého potomka.Všichni, které jsem milovala a znala leželi zde a já tam chodila vzpomínat na časy kdy jsem byla šťastná a usměvavá. Nyní jen žiju pro mou malou rodinu a vyčítám si, že jsem tomu nedokázala zabránit, protože to se stalo kvůli mně. Proto všichni zemřeli, protože jsem odmítla sloužit u Volturiových. Snad moje láska napraví , co si musel Jacob vytrpět kvůli mně. Kvůli ubohé dívce, co má na rukou krev svých blízkých.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska jako záplata na smutek - Rozbřesk:

 1
02.06.2011 [21:18]

BellaSwan666Waw, nemam slov, eše chvílu už by som plakala.. nadherne

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!