Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Jednorázovka - Děkuji

parbyandrew


Jednorázovka - DěkujiDoufám, že se jednorázovka bude líbit. Je sice smutná, ale slibuji, že příští slibovaná o Emmettovi bude vtipná. Tak prosím pište komentáře,jestli bych měla psát další jednorázovky :-D

„Vypadni!“ bylo poslední slovo, co dívka slyšela před tím, než vyběhla ven k lesu s obrovským šrámem na ruce. Zvykla si, ... neměla na výběr. Poté co si její matka vzala toho násilníka...... Nenáviděla ho! Jenže nejvíce nenáviděla svou matku, pořád dívce říká, že jí miluje... ale je to LEŽ nic víc jen lež..... Přece kdyby jí milovala, nenechala by kohokoli, aby jí mlátil. 

Zanedlouho dívka utíkala lesem. Zhluboka se nadechla. Vůně jehličí, dřeva a květů byla všude kolem. Dívce příjemně v nosu zašimral pyl. Už necítila bolest, ani smutek. Cítila volnost tu nespoutanou krásu divoké přírody. Nechtěla už se vrátit domů chtěla jediné ..... tu blahodárnou, klidnou SMRT. Znala jeden útes, často tam chodívala. Vždycky přemýšlela: Mám skočit? Nemám? Nakonec si to rozmyslela. Teď si byla jistá, SKOČÍ!!!! Nebála se. její tělo se příjemně třáslo nedočkavostí. Co se stane, až umře? Jako malá slýchávala něco o nebi,.... prý je krásné .... ráj. Třeba je to pravda!

Konečně!! Dívka došla k útesu. Její tričko vlálo kolem úzkého podvyživeného pasu. Vítr jí čechral vlasy, jako by jí zval do posmrtného království. Ani na chvíli nezaváhala, sedla si na kámen, spustila nejprve jednu a potom i druhou nohu. Skopla boty a ploškami nohou se dotkla prázdna. Usmála se, bylo to příjemné. 

Dívka roztáhla ruce a skočila. Na poslední chvíli jí popadli studené, kamenné paže. Skoro to zabolelo. Něco ji hodil a ona přistála na jemném polštáři z mechu, i tak dopad bolel. 

Kdo, nebo co ji ruší!!! Z jejího světa!!!! Proč.....proč?! Nechtěla otevřít oči..... třeba je to jen sen. Zbudí se a zjistí, že bydlí v malém domku uprostřed Kalifornie, jako když byla malá. Třeba všechno tohle byla jen představa, když usnula ve školce. 

Otevřela oči.... NE! To nemůže být pravda!!! Před ní stál anděl. Měl uhlově černé vlasy a červené oči. Jak to, že je to anděl? Vždyť ten by měl být blonďák a měl by mít modré oči!!!! 

„Proč?“ jednoduché slovo... a přitom znělo tak krásně... jako tisíce zvonků.... jako rajská hudba. Tak jednoduché slovo z úst toho anděla smrti.

„Já chci jen smrt, nic jiného nežádám, není nic co by mě na světě těšilo. Nemám pro koho žít.“ řekla dívka.

I jí překvapilo jak vyrovnaně a jistě její hlas zněl. 

„A co kdybys umřela, aby někdo druhý mohl žít,“ s těmito slovy se muž naklonil k dívce a políbil jí na krk. 

„Mmmm.“ Vydechl a odtáhl se. Usmál se jako kdyby voněl ke květině a vůně ho omámila. 

„Chci smrt nic víc, je mi jedno jakým způsobem,“ odpověděla dívka. 

Byla docela rozzuřená. Jak se jí ten mrtvolně bledý člověk může navážet do její smrti!! Narušil jí tak krásnou chvilku. Už necítila tu volnost. Ani souznění s přírodou.

„Máš štěstí, jsem najezený. Jinak bych tě vysál už u útesu, neboj se, nebude to bolet.“ 

S těmito slovy jí pohladil po zrzavých vlasech. 
Usmála se. Cítila, že tento tvor jí přinese smrt. Něco v její mysli chtělo utíkat. Ona však stále ležela před tímto nelidsky krásným tvorem. 

Naklonil se k ní a usmál se, naposledy jí pohladil po tváři. A potom..... dvě ostré žiletky se jí zabodly do krku. Nekřičela.....

... jen se usmívala její poslední slova byla...

„...Děkuji.“

Zvláštní dívka pomyslel si upír když se díval na její vysáté tělo. Chutnala po fialkách. Otočil její tvář k jeho. Byla nádherná, i na člověka. Na malou chvíli pomyslel, že by jí mohl přeměnit. Jenže potom by asi neodolal a stala by se jeho družkou. Jak by asi byla nádherná.... 

Tuto myšlenku nedokončil. Odněkud ucítil pach své dosavadní družky. Četla mu myšlenky. To bude průšvih pomyslel si upír. Jenže pak jen cítil, jak ho někdo vášnivě tiskne ke stromu...........



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jednorázovka - Děkuji:

 1
18.09.2016 [19:52]

Alice1CEhmm. Asi jsem blbá, ale...mohl by mi někdo vysvětlit o koho, popř. o co šlo? Emoticon

1. nika
19.10.2014 [13:42]

super

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!