Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » In between

4.Lareth-SKnihou


In betweenOdo mňa netradičná poviedka. Rozpráva o Sethovi, svorke a jednom, zdanlivo obyčajnom, dievčati. Tu sa však nevyskytuje pripútanie sa, žiaden vzťah nie je v svorke tolerovaný kvôli ich podstate... Nikto nesmie vedieť, čo sa medzi nimi deje. Obyčajný človek toho nie je hodný...
Celý názov: In between love and my promise
Pekné čítanie, Black

In between

Prebiehal okolo stromov. Videl každé zákutie ich koreňov. Malé tvory, ktoré sa schovávali pred jeho obrovskými tlapami. Mal neuveriteľný pocit nadvlády, slobody, vzrušenia. Pobehoval po lese neuveriteľnou rýchlosťou. Sám nevedel, kam až jeho podstata môže zájsť, skúšal nové a nové veci.

Miloval to. Miloval byť slobodným a pritom tak zaviazaným, no stále to bolo to, čo si predstavoval. Niečo neuveriteľné...

Prestaň magoriť, Seth, napomenul ho Paul a chechtal sa ďalej tým hrdelným zvukom, ktorý mu vychádzal z pysku ohrnutého nad tesáky.

Prestať sa rehotať, Paul, snažil sa mu oplatiť malý, šedivý vlkolak dobiehajúci na čistinku, kde sa mali všetci stretnúť.

Zaryl pazúry do zeme až po ňom ostali ryhy. Keď si sadol zadunelo to a jeho jazyk neposlušne vykukoval von z jeho papule. Smial sa.

Sme tu všetci? spýtal sa mohutným a autoritatívnym hlasom Sam, vodca svorky. Seth si stále nemohol zvyknúť na ich čítanie myšlienok, preto mu vždy nejaká ušla. Tentokrát to nebolo moc vhodné, vzhľadom na situáciu, v ktorej sa nachádzali.

Niekto chýbal a on presne vedel, kto to je.

Mladý pár držiac sa za ruky sa prechádza pomedzi naplavené kmene stromov na pláži. Slnko pomaly zapadá a chlapec nemôže z dievčaťa spustiť oči. Neskôr si Seth uvedomil, že je to Jake a... Cory. Jake sa jej snažil dostať jazykom zrejme až do žalúdka a ona ochotne spolupracovala-

To, čo sa dialo ďalej by nik nemal vidieť, hlavne, že to musí znášať Seth.

Hlasné vrčanie preťalo tichú krajinu ako ostrá britva, ktorá má iba jediná ciel – zabiť.

Seth, vrčal mohutne Sam. Keď tu skončíme, pretrhnem ťa ako hada. A toho nevďačníka tiež!

Jeho silnejúci hlas sa mu zavŕtaval hlbšie a hlbšie do hlavy. Radšej vytesnil všetky myšlienky preč a sústredil sa iba na jedno. Lov.

***

„Jasné, zasa za všetko môžem iba ja. Vždy, vždy, vždy!“ lamentoval si pre seba Seth, keď sa vracal celý dolámaný a ospalý domov. Dnes narazili rovno na troch naraz, čo nebolo nič príjemné. Síce ich bolo viac, ale jeden mal zvláštnu schopnosť. Vždy, keď ho už mali, dokázal nájsť nejakú štrbinu v ich obrane. Všetkých to ešte viac nabudilo, tak po pár minútach skončil v ohni.

Seth sa popreťahoval a skúmal svoje zranenia, ktoré sa postupne hojili. Zlomená ruka už bola celkom fajn, takže sa mohol ukázať doma. Jeho mama by zošalela, ak by vedela, čo všetko dnes a aj inokedy podstupuje.

Iba sa sám pre seba zasmial a rozbehol sa domov, kde cítil čerstvo napečené koláče.

Nepozastavil sa nad tým, že jeho mama nepečie, ale jeho hlad mal prednosť.

Vtrhol do domu ako veľká voda a už sa rozkrikoval, že je hladný. Nakoniec sa zastavil, skôr rovno zasekol, v kuchyni, odkiaľ išla tá úžasná vôňa. Pri linke stálo menšie, štíhle dievča s pohľadom hrejivým ako samotné slnko. Vlasy jej spadali do tváre, na ktorej mala malé šmuhy od múky. Nedokázal zabrániť malému úsmevu, ktorý sa mu predral na povrch.

„Seth, chcela som ti predstaviť Eleonor. Jej rodičia bývajú kúsok od nás, no ona sa sem prisťahovala len nedávno. Elie, toto je Seth, môj – tentokrát nevychovaný – syn.“ Zasmiala sa Sue a Elie zdvihla pohľad svoj hanblivý pohľad, ktorý na pár sekúnd upriamila na Setha. Začervenala a znova ho sklopila.

Čo sa jej stalo? Seth si nevedel vysvetliť, čo také spravil, že si nezaslúžil ani kúsok z jej pohľadu.

„Seth, Elie,“ povedala jeho mama významne a potom sa na neho zapozerala a vypaľovala mu dieru do hru.

Sakra, zaklial a až neskoro si uvedomil, že je iba v šortkách. Tričko už si nestihol vyzliecť, tak ostalo niekde na polceste medzi dedinou a lesom.  Čo už.

Rýchlo sa však otočil a zamieril do izby zobrať si nové veci. Nakoniec sa rozhodol, že si dá ľadovú sprchu, nech upokojí svoje myšlienky, ktoré mu stále behali okolo Elie...

Po studenej sprche sa odhodlal zísť dolu.

„Prepáč mi to,“ posunkami naznačil ten vpád do domu, „som Seth,“ predstavil sa a natiahol svoju dlhú ruku k Elie. Tá sa na neho placho pozerala a on mal zrazu pocit, že je to malá laň, ktorá potrebuje ochranu. Jeho ochranu.

„Elie,“ kňukla nakoniec a pomaly zdvihla ruku do úrovne tej jeho.

***

Seth, je ti jasné, že toto musí skončiť?! kričal na neho Sam. On to dobre vedel, no nedokázal sa vzdať ani jedného. Prisahal, že bude strážiť tajomstvo a držať pri svorke. To mal po celý ten čas v pláne. Veril, že jemu vystačí behanie po lese, neobmedzená existencia a hlavne ten pocit, keď máte úplnú voľnosť.

Chcel to, miloval to, no to bolo skôr, než sa mu do života vkradla ona. Úplne ho opantala a zatemnila myseľ krásnymi, spoločnými chvíľami.

Zastrihal ušami ako kôň, ktorý je nepokojný z nadchádzajúcich udalostí. Vedel, že to raz alebo neskôr príde.

Musel si vybrať.

Prudké zavitie prebralo všetkých prítomných. V myšlienkach sa im objavili obrazy. Drastické trhanie na kusy, ďalších studených, ktorý sa snažia o Embryho život.

Vybrali sa tam šialenou rýchlosťou. Museli sa poponáhľať.

***

Seth sa domov vracal ešte v horšom stave ako inokedy. Tie hnusné pijavice mu polámali pár rebier, ktoré mu počas bitky stihli zrásť, no ešte teraz to bolelo ako čert. Potreboval sa hodiť do postele a na pár dní vypnúť. Stále cítil tú odpornú vôňu na svojom oblečení a tiež na sebe. Rozbehol sa domov s prvotným plánom, zaliezť do sprchy.

Dnu ho však čakalo prekvapenie. Elie stála tak blízko dverí, že do nej vrazil a skoro spolu spadli. Ona sa chytila ako kliešť a nehodlala pustiť. Po chvíli vzájomného objatia zacítil, že mu po rozpálenej koži  stekajú pramienky sĺz. Vyplašene si ju od seba odtiahol.

Jej napuchnuté oči bez života napovedali, že sa stalo niečo zlé.

„Elie, Elie,“ prihováral sa j nej a pomaly sa posunuli k mäkkému kreslu, kde si ju stiahol na kolená. Ona mi automaticky zaplietla prsty okolo krku a pritlačila sa na jeho hruď.

„Čo sa stalo,“ začal neisto, no keď videl, že sa k ničomu nebude mať, začal znova. Skúšal to asi po piatykrát, keď sa znenazdajky začala triasť. Triasla sa ešte horšie ako pri plači. Toto nebolo prirodzené.

Nie, nie, len to nie! kričal v duchu a snažil sa ju držať pri sebe čo najpevnejšie, no tak, aby jej neublížil. Ona ho však všetkou silou čo mala, čo jej zostala, odtlačila a vybehla von, do neutíchajúcej tmy, ktoré jej poskytla aspoň trocha útechy. Bežala do lesa, kde sa zrútila pod korene stromu...

Zrazu zacítila neuveriteľnú bolesť, horko, ktoré prestupovalo jej telom a potom...

Nič. Len myšlienky, ktoré sa rozutekali do všetkých zapadnutých kútov jej mysle...

***

„Mami, čo sa stalo Elie?!“ kričal na Sue Seth, ktorý bol úplne bez seba. Vybral sa ju hľadať, no po pár hodinách to vzdal. Jej pach končil pri lese a stáčal sa k ich domu. Nik tam nebol, tak sa vrátil, aby sa dozvedel, čo sa stalo.

Jeho mama mala rovnako uslzené a prázdne oči.

„Oni... O-Oni zomreli,“ vzlykla Sue a Seth s ňou prudko zatriasol.

„Kto?! Mami, no tak. Hovor sa mnou. Elie utiekla, nemôžem ju nájsť!“ kričal ešte hlasnejšie a naliehavejšie.

„Jej rodičia. Našli... našli ich v lese bez kvapky krvi a hrdlá mali úplne roztrhané. Och, Bože, kto môže niekto také spraviť,“ bedákala Sue a Seth ju len tak-tak zachytil, keď sa jej podlomili kolená.  Najskôr sa musí postarať o ňu...

***

Bežala lesom. Nevedela si spomenúť, kto je. Nedokázala myslieť na nič iné, ako bol pach. Štipľavý a prenikavý pach, ktorý jej dráždil zmysly a prebúdzal v nej pocit dravca...

Áno, to teraz bola. Lovec.

Lovila ich.

Nikdy si nemyslela, že legendy majú aspoň kúsok pravdy. Teraz sa to ukázalo ako veľká chyba. Ak by si pamätala o čom bola druhá, staršia legenda...

Možno by sa to nestalo. Možno...

Bežala a nevnímala žiadne zvuky okolo seba, len ten jeden. Dupot nôh o zem s takou ľahkosťou, že to mohli začuť len vyvolení. Ona bola jedným z nich.

***

Prudké zavitie. To jediné dokázal vnímať. Jeho myseľ putovala vo všetkých ostatných. Mal na vedomí, že nič nenájde, len bolesť zo straty blízkych.

Seth, zahučalo mu v hlave. Upokoj sa. Všetko sa vyrieši. Stačí, keď zavoláš Leah.

Seth ostal stáť ako prikovaný, nechápal, prečo by mal volať Leah. Tá je na škole niekde ďaleko odtiaľto. Nič s nimi nemala a ani nepoznala Elie...

No to teraz nie je čas. Rýchlo jej bež zavolať, zhúkol naňho Sam a tým pretrhol jeho reťaz spomienok.

 

Po treťom zazvonení mu to zdvihla. Nechápal, čo by jej mal vlastne povedať, ale nakoniec vyklopil všetko, čo sa stalo.

„Sakra,“ zakliala a on aj cez telefón cítil, že je napnutá ako struna. „Hneď som tam, toto sa nemalo stať. Čakajte ma na čistine v strede lesa. Sam vie, kde.“ Ukončila hovor a Seth ostal stáť.

Sam vie, kde.

Čo má ona so Samom?

Z tranzu sa prebral po pár minútach a utekal sa do lesa premeniť. Museli jednať rýchlo.

***

Po pár kilometroch v myšlienkach Sama spoznal Leah. Takže už aj ona, pomyslel si sklesnuto, keďže nechcel, aby sa ona vystavovala nebezpečenstvu. Vedel, že je silná osobnosť, no toto by jej mohlo ublížiť...

Utekal krátku chvíľu, keď vtom zacítil ten odporný sladký, štipľavý zápach. Vedel, že by sa niekde blízko mohla potulovať Elie, tak vyrazil vražedným tempom. Bežal, pokým sa stopa neznásobila a on nepočul tiché, no znásobujúce sa, trhanie a skučanie. Nik zo svorky to byť nemohol.

V jeho hlave sa zrazu rozoznela Leah. Kričala na neho, nech počká, že by si mohli ublížiť. Kričala mu ešte veľa vecí, no on nepočúval.

Zameral svoj pohľad na scénu pred sebou. Biely tiger, ktorý bol zjavne taký veľký ako on sám, sa neústupne snažil  odtrhnúť každú končatinu tým pijaviciam. Darilo sa mu to až dovtedy, pokým sa na neho nevrhli obaja naraz.

Vtedy vyštartoval. Troma svižnými skokmi prekonal vzdialenosť medzi ním a tou guľou pred sebou. Najskôr odtrhol jedného, ktorému následne oddelil hlavu od zbytku tela. Kým sa stihol otočiť, druhý upír mal tigra stiahnutého pod sebou a drvil mu hruď vo svojom zovretí.

Seth sa na neho vrhol, no pár puknutiam nedokázal zabrániť. V zápale ho roztrhal na kúsočky. Premenil sa, aj keď si uvedomoval možnosť, že ten tiger môže zaútočiť. To mu však hovoril mozog, srdce hovorilo o niečom inom, čo nedokázal rozlúštiť.

Rýchlo na seba natiahol šortky a košeľu nechal spadnutú na zemi. So zapaľovačom v ruke sa vybral pozbierať ten odpad...

Keď sa postaral o nebezpečenstvo, upútalo ho slabé stonanie. Nebol to ten chrapľavý zvuk, čo vydávajú oni, keď sú vo vlčej podob-

Bleskovo sa otočil a zbadal nahé telo, krčiace sa chrbtom k nemu. Ruky malo obtočené okolo hrudníka a vydávalo tiché vzlyky. Vlasy jej spadali do tváre.

Keď sa priblížil na meter ďaleko, zbadal ju. Elie!

„Elie!“ skríkol v zápale a priskočil k nej. Snažil sa ňou nehýbať. Čo najviac jej pomôcť.

Prehodil cez ňu svoju košeľu a snažil sa ju presvedčiť, aby sa vyrovnala. Ak je to tak, ako si myslel, bude to rovnaké ako s ním. Musí to zrásť rovno.

Keď ju pretočil, videl jej slzy v očiach. Jemne jej otrel tvár a keď pocítil ten teplý prúd energie, ktorá ho obliala, ihneď sa usmial.

Je tu, je to moja Elie.

Zrazu začul dupot mnohých tláp, ako sa snažia čo najrýchlejšie dostať na miesto činu.

Uškrnul sa. Tak toto im neprejde, čo to malo, sakra, znamenať?! Pri tej myšlienke sa vrátil pohľadom späť k Elie. Už mu spokojne oddychovala v náručí. Vyzerala úplne v poriadku, akoby ani nemala pred pár minútami nič zlomené, hlavne nie rebrá.

Schoval si ju do náručia, keď počul, že vchádzajú na maličkú čistinku. Videl, že Sam sa išiel premeniť a po pár sekundách mu pohľad skĺzol na mohutného bieleho tigra. Div mu nezaskočilo, keď si uvedomil, že je to Leah.

„Seth,“ prehovoril Sam, čím ho vytrhol zo zamyslenia. Uprel naňho zúrivý pohľad. Vedel to, všetci to vedeli!

Akoby mu čítal myšlienky, povedal: „Vedel si to aj ty, ak by si pozornejšie počúval. Je to legenda staršia ako tá naša. Prvá žena vodcu bola z iného kmeňa, rovnako mocného, ako je ten náš. Dokázali sa premieňať na tigre. Biele tigre, čo naznačuje, že sa premieňali iba ženy. Dostala sa k nášmu kmeňu, a odvtedy sa premieňajú aj naše ženy. No iba v troch pokrvných rodinách, ktoré majú čo dočinenia s jej krvou. Jakeova, tvoja a Eliina.“

„Seth, pred týmto som ju chcel uchrániť. Mal som tušenie, že ak sa budete naďalej stretávať, skôr či neskôr to príde. Nik ju do toho nechcel zaťahovať.

Seth nemohol uveriť, čo mu hovorí. Poznal ten príbeh, vraveli ho vždy, keď bol táborák, no nikdy si nemyslel, že je to pravda. Áno, ich legenda, ale tamtá...

Znova sa zameral na stvorenie v jeho rukách. Pravda to bola, čo potvrdila aj Leah nakláňajúca sa nad nich. Štuchla doňho pyskom a jemne zavrčala.

Áno, je tu so mnou.

Jemne ju pohladil po bielom kožuchu a zachvel sa.  Náhle zistenie mu vlialo do žíl elán.

Som sebec, strašný sebec, no... Budeme spolu, navždy.

 


 

Je to strašne o ničom, no potrebovala som sa vypísať na niečom úplne inom, a vzniklo z toho toto. Blbosť, ale čo narobím. :)

Black



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek In between:

 1
29.11.2011 [22:35]

LenusilkaKrásné téma, které bylo krásně popsané... Chválím a hrozně se mi to líbilo a ani to, že je to ve Slovenštině mě to neodradilo ba naopak. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.08.2011 [18:14]

TeenStarBolo to úplne nádherné! Emoticon Emoticon Emoticon
V prvom rade musím priznať, že nič také skvelé by ma v živote nenapadlo. Emoticon Emoticon
Navyše to bolo nádherne opísané. Toľko lásky, strachu, napätia... To sa do jednej poviedky nepodarí vtesnať každému. Emoticon
No a ten koniec... Tak takéto happyendy ja môžem. Emoticon Žiadny zbytočne presladený koniec, no predsa romantický a krásny. Emoticon
Som rada, že som si túto poviedku prečítala. Ak by som sa k nej nedostala, prišla by som o úžasný zážitok. Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

BTW: Prestaň sa podceňovať, táto poviedka nebola žiadna blbosť. Emoticon Bola vážne skvelá! Emoticon

5. avalus
23.06.2011 [14:00]

žiadna blbosť, je to prekrásne
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.05.2011 [18:54]

AalexSkvělá povídka a jsem moc ráda, že to dobře dopadlo. Vlastně nejlíp, jak mohlo. Teď už můžou být spolu. Povídka plná napětí, zvratů, bolesti a lásky. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 26.05.2011 [19:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.05.2011 [18:00]

TwilightMishkanáhodnou ! super !! :D Emoticon

26.05.2011 [15:34]

ada1987pekné, ale mohla si to viac rozviesť. urobiť z toho kapitolku.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!