Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Edwardova louka I

twilight-ukázka


Edwardova louka ITaková návaznost na Půlnoční Slunce. Edward se připravuje na den s Bellou, kdy přestanou balancovat a pevně se rozhodne. První část.

Po půlnoci jsem hleděl na Bellu, na její krásné rysy. Srdcový obličej s víčky, ukrývající čokoládové duhovky. Zíral jsem na ni a vnímal pokoj, který hrál fialovými barvami. I když každou noc věnuji všechny své pohledy jí, už dávno vím, kde která věc leží. Nástěnka zející prázdnotou kromě upozornění na písemnou práci z matematiky, co jsme psali před měsícem, mě už nepřekvapuje. Boty, tradičně skopnuté na podlahu – pořád je tak unavená. Lidé stráví tolik času spěcháním.

Tolik si přeji, aby už byl den, ačkoli se ho tak bojím. Monstrum ve mně se může kdykoliv probudit, pokud ho nebudu mít pod kontrolou. Musím jít lovit, připravit se na den, všemi možnými prostředky. Pořád budu pro Bellu nebezpečný! Ale už nebylo cesty zpět. Tahle křehká dívka a tak neočekávaný důvod mé existence ke mně něco cítí. Nejsem toho hoden, ale tolik ji miluji, každý můj pohyb na ní závisí! Nedokážu odejít. Jsem tak slabý. Nikdy jsem si ani v lidském životě nepředstavoval, že láska je tak silná, je téměř nepřekonatelná. Naposledy jsem se podíval na tu úžasnou bytost a přešel k oknu.

„Edwarde, dáš si müsli? “ řekla ze svého spánku, když jsem nakročil na uvolněný trám v dubové podlaze. Zasmál jsem se tichým smíchem a vyskočil z okna.

Můj běh přešel do takové rychlosti, že jsem byl v podstatě pro lidské oči neviditelný. Běhání bylo pro mě tak osvobozující, přál bych si ukázat to Belle. Vyděsila by se? Nebo by mě překvapila jako vždy. Musel jsem najít nějaké teplé zvířecí tělo. Nadechl jsem se a o kousek dál jsem ucítil menší stádo losů. Bylo jich šest. Úderem kobry, tvrdým, přímým a rychlým, jsem na dva udeřil a oba dostal k zemi. Jejich sílu jsem vůbec necítil, ale tohle už mně dávno přestalo udivovat. Vždyť já bych ani necítil, kdyby na mně najel tank. Byli jsme tak silní. Zabořil jsem zuby do jednoho z mých dvou losů a z krční tepny jsem sál. Býložravci voněli tak nevábně, ale já jsem to potřeboval. Vysál jsem i toho druhého a poslouchal malé hlodavce, jež se před hrozícím nebezpečím snažili ukrýt. Vstal jsem a podíval se límeček své košile. Malá kapka krve na bělostné košili. To už se mi dlouho nestalo. Když jsem běžel do našeho domu, abych se převlékl, všude kolem mě šelestily stromy – téměř si povídaly, vzpomněl jsem si na filmy, kdy lidští muži podvádějí své ženy a zůstává jim rtěnka na límečku. Já bych měl opravdu skvělou výmluvu. Oh, miláčku, to není rtěnka, jsem totiž upír a dnes ráno jsem vysál jedno nebohé zvíře. No, se vztahy nemám žádné zkušenosti, ale myslím, že dotyčnou by to odrovnalo, nebo by se skácela smíchy k zemi.

Doběhl jsem domů a otevřel velké skleněné dveře (třebaže našima očima bylo vše malé a snadné pro demolici) a vrhla se na mě má malá sestřička, její myšlenky ji předešly.

Co si vezmeš na sebe, proboha máš špinavou košili. Já se z tebe zblázním, okamžitě převléct, hned jdu něco vybrat. „A tohle hned vyhoď!“ ukázala na mou košili a vyletěla nahoru rychlostí blesku.

Z Rosaliiny a Emmettovy ložnice ke mně přicházely myšlenky, které jsem opravdu nechtěl a nepotřeboval slyšet. Ach, jak já tuhle část své schopnosti nesnáším. Slyšet myšlenky a vidět obrazy jiných lidí bylo užitečné, ale často nepříjemné, otravné a nechutné. Jako ten neřád Mike Newton! Při pomyšlení na něj jsem dostal chuť něco zdemolovat. Naštěstí přilítla Alice a hodila mi na obličej béžový svetr. Asi jsem ji naštval, že jsem si dovolil jít kus cesty lesem se špinavou košilí. Pro mou sestru se to rovná katastrofě.

Podíval jsem se na béžový svetr. Budete s Bellou ladit! Viděl jsem v jejích myšlenkách vizi Belly před zrcadlem, jak si nejistě popotahovala hnědý svetr. Byla nádherná, krásné štíhlé tělo se splývavými džínsy a svetrem, jenž odhaloval její krásný dekolt. Musel jsem se zastavit v myšlenkách na její tělo. Nemohu se rozptylovat, když se budu muset maximálně soustředit na to, abych jí neublížil.

„Děkuji, Alice.“ Usmála se na mě a odcupitala pryč.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edwardova louka I:

 1
25.07.2013 [22:53]

kiki11Krásná povídka. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.03.2012 [9:48]

Jannie"Edwarde, dáš si müsli?" Byla jsem na zemi... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.02.2012 [19:21]

Danka2830Nádherné!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon

01.12.2011 [14:02]

VeubellaJo, musela jsem si to přečíst! Emoticon Bylo to pěkné, hezky jsi popsala Edwardovy pocity. Emoticon Nebyla to náhodou tvá první tvorba? Protože jestli ano, tak si zasloužíš můj obrovský obdiv!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.09.2011 [11:33]

KatarinaCullenNádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.05.2011 [15:45]

BellaSwan1992Už jsem sem psala komemtář, ale musím říct, že se mi to opravdu moc líbilo, a myslím, že bysi to měla psát dál. Pokrčování na louce a tak. Bylo to vážně moc, moc hezké! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.05.2011 [18:48]

BellaSwan1992Krásné! Ten konec byl nejlepší... No jo Alice, klasika.. Emoticon Moc se mi to líbilo, a četlo s to skoro tak hladce jako Půlnoční slunce v originále. Krása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.05.2011 [21:39]

AalexSkvělé. Podařilo se ti navázat perfektně. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!