Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Co kdyby padal první sníh ve Forks o den déle? - Stmívání

Janicka


Co kdyby padal první sníh ve Forks o den déle? - StmíváníDalší povídka ze série "Co by se stalo, kdyby ..." Kniha první, autorkou je Monick


-Ve Forks ten osudný den nebyl sníh a tak ani Edward nemohl Bellu zachránit. Nenásledovali otázky, jak to dokázal. Nebylo hloupé vyptávání se Jackoba na pláži. Místo toho vzniklo něco mnohem silnějšího. Bella se zamilovala do toho pravého-

 

Bylo ráno. Jako každé jiné. Stále zataženo. I když dneska hlásili náledí a sníh, nestalo se tak. Vstávala jsem se vzpomínkami na včerejší den. Samozřejmě jsem myslela na Edwarda Cullena. Včera byl tolik přátelský! Kde se to v něm vzalo? Vybírala jsem si oblečení do školy. Vybrala jsem si zelený rolák a džíny. Fuj! Roláky jsem nenáviděla, ale v takovéhle zimě se doopravdy hodil.

Dneska jsem vstala o něco dřív, Charlie už byl dávno pryč v práci a tak jsem nepřipravovala snídani pro nás oba. Mně stačila miska mléka s müsli. Přežvykovala jsem sousta a snažila se myslet na něco jiného než na toho kluka z biologie. Jenže ne a ne. Stále jsem měla myšlenky u něj. Nelíbilo se mi to. Proč na něj musím pořád myslet? Vždyť je mi tak nesympatický. Uzavřela jsem se svým mozkem dohodu. Dneska na něj ani nepomyslím. Hned po pár minutách dohoda padla.

 

S řevem jsem nastartovala náklaďáček a vyjela do školy. Nikde ani náznak po ledových loužích a sněhu. Ne, že by mi chyběly, ale jen táta včera říkal, jestli nechci na kola zimní řetězy. Po tom, co se probudil, určitě usoudil, že nebudou potřeba. Náledí se Forks vyhnulo. Jak neobvyklé…

Dojela jsem do školy a vylezla z auta. Samozřejmě nablýskané Volvo a červený kabriolet stáli hned kousek ode mě. Popadla jsem tašku s učebnicemi a šla na hodinu literatury. Ani jsem tam nedošla a začalo mi být divně. Žaludek jsem měl a jako na vodě. Přitom jsem nic jiného, než müsli jsem neměla. Hlava se mi točila. Raději jsem se zastavila a opřela o zeď jedné z učeben.

Je ti dobře Bello?“ Zeptal se za mnou něčí hlas. Posmutněla jsem, když to byl Mike.

Ne to je v pořádku, Miku. Jen mi je maličko blbě.“ Kdybych měla být upřímná, tak nepoužiju slovo „maličko“ ale to už nikoho netíží.

Měla bys jet domů.“ Konstatoval Mike ustaraným hlasem.

Já vím… Jenže copak takhle mohu řídit?“ Opravdu jsem se necítila na to, řídit auto.

Hodím tě k vám, chceš?“ Nabídl se Mike a já jsem souhlasila.

Cesta byla dlouhá a bolestná. Skončila jsem u záchodové mísy a Mike mi dělal čaj. Byla jsem mu doopravdy vděčná. I když bych možná raději brala někoho jiného.

 

Doma jsem byla nemocná čtyři dni. Byla to sice obyčejná chřipka, ale oslabilo mě to. Kamarádi ze školy mi často telefonovali. Kluci pořádají nějaký výlet do LaPush a tak mi kvůli tomu často volali. S jejich návrhem jsem souhlasila. Když budu zdravá, tak pojedu.

Uzdravila jsem se. Byl víkend a tak jsem se chtěla nadýchat čerstvého, slaného vzduchu. Vypadalo to na krásný den. Se sluníčkem si tu člověk moc nezadá, ale ten den bylo krásně.

Ten den se taky všechno změnilo. Potkala jsem Jackoba Blacka. 15tiletého kluka z rezervace. Billy Black je tátův velký kamarád a my dva se kamarádit budeme určitě.

Na pláži jsme si povídali o různých věcech. O jeho zájmech, stavení aut. O mých zájmech, zakopávat o všechno možné, co je v dosahu. A tak podobně. Jake je vážně moc milý kluk. Myslím, že jsem se s ním neviděla naposled.

 

O pár měsíců později.

„Belloooooo! To je, ale doba…“ Jake na mě volal zpod schodiště a čekal na mě, až půjdeme do kina. „Jo, jasně… Už jdu.“ Oblékla jsem si jedny z džínů, které přicházeli v úvahu. Svázala vlasy do culíku a ještě jednou přejela prsty po obličeji, který nespal několik nocí. Sběhla jsem těch pár schodů a skončila jsem v Jackobově náručí.

Políbil mě, tak jak to uměl jen a jen on. Ach! Byla jsem šťastná. Na Edwarda Cullena naprosto zapomněla. Žila jsem v sladké nevědomosti o podsvětí. Problémy nás teprve čekají.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Co kdyby padal první sníh ve Forks o den déle? - Stmívání:

 1
03.06.2011 [0:50]

BellaSwan666Proč neni s Edwardom... Na Edwarda sa nedá len tak zabudnut... Happy End len s Edwardem... Jacob Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!