Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Chess - 1. část

Twilight Roxbury


Chess - 1. částKaždý člověk je-li přeměněn v upíra, prožívá tři dny v ohni. Bella se tím nechce nechat úplně pohltit, a tak se z poloviny vypne, upne se k mysli, která začne vytvářet neobyčejný příběh o souladu, který jí tu mučivou chvilku zpříjemní a zkrátí.

Chess - 1. část

hudba


Mé tělo spaloval oheň. Proměna v upíra mi připadala, jakoby mi dávaly elektrické šoky. Bolest byla nesnesitelná. Nechtěla jsem se jí nechat úplně pohltit, a proto jsem si pevnou vůlí vybojovala cestu. Můj mozek začal dávat dohromady příběh. Příběh, kterýho jsem byla svědkem.
***
Dívka s havraními vlasy běžela lesem. Stále se kolem sebe ohlížela. Kolik let to je, co utekla z Ruska do Volterry a z Volterry do Forks? Copak nikdy nenajde klid? Byla nadpozemskou bytostí. Anděl – Země a Měsíce. Její přítel Anatoly ji hledal. Patřil ke gardě. Byl jeden z nejvyšších. Rádce a poradce samotného temného pána Volterry Ara. Měl ji na starost. Anatoly s postavou atleta, snědou pletí, černými vlasy a zlatavýma očima ztrácel trpělivost. Zuřil.

Anatoly se s Larisou setkal v Rusku za velmi nepříjemných a neobvyklých podmínek. V té době vládla všude temná a krutá válka. Larisa ho našla na bojišti plné krve. Měnil se v upíra. Setřepal z hlavy vzpomínky a běžel dál. Na tu bolest už myslet nechtěl.

Larisa o těchto bájných netvorech věděla dlouho. Larisa totiž celé své dětství proseděla v knihách, takže i z toho se mnohé dozvěděla. Proč chlapce ukryla do bezpečí a starala se o něho, sama neví. Snad ji uchvátila jeho krása, určitá nevinnost a jemně řezané mužské rysy v obličeji.

Stali se spojenci. Prchali spolu před Romanovci. Byl to druhý vládnoucí carský rod v Rusku. Od roku 1613 vládl. Ačkoliv tenhle rod vymřel po meči, definitivně vymřel až kolem roku 1762. Takhle byli označováni panovníci a šlechta. Tohle udávaly staré prameny historie. Nikdo nevěděl, že někteří jejich potomci přežili. Schovávali se v podzemních prostorách pod zmrzlou planinou Sibiře.

Mezi zbylou pokrevní linii patřila také i Larisa. Jednou se postavila proti nim. Patřila k tajné skupině šamanů, kteří oplývali mocnými dary. I tihle mágové byli v kruhu Romanovců. Larisa měla velmi vzácný dar a oni toho chtěli zneužít. Proto prchla.

Pocházela také z carské rodiny, dokonce byla posledním žijícím potomkem bílé magie a její úděl byl, že se měla stát carevnou. Ona tuhle hodnost odmítla. Těmto zloduchům nabízet své služby a vládnout jim nehodlala. Zradili ji. Romanovci se dělili do dvou větví – na Temné a Souladem zaslíbené anděly. Tahle označení měla velkou váhu a význam. Jejich vznik sahá až do samotného středověku.

Vlasy jí vlály ve větru. Teplý kožich měla přitáhnutý k tělu. Sněhové vločky jako bělásci jí dosedaly do vlasů. Její vlasy jimi byly zdobené. Zima ve Forks se nemohla rovnat zimě v Rusku. Síly jí neubývaly. Stále běžela. Cítila se zoufale a sklíčeně. Tolik let prchala a válčila s vlastním rodem. Modlila se. Nedohoní mě. Nedohoní mě! říkala si v duchu. Stromy kolem ní byly jako rozmazané čmouhy. Sníh pod jejím ladným během lehce křupal.
***
Můj mozek upínal veškerou soustředěnost na tenhle příběh. Mými žilami jako přes hadičky proudil jed a namiřoval si to k tomu poslednímu žijícímu orgánu v mém těle. Ta bolest jako mučitel s ohnivými biči mě sežehoval. Ten bič si vybral to nejcennější, to nejdůležitější z mého těla. Srdce. Mé srdce a upíří jed sváděly boj. Zatím byly v souladu. Jeden z nich musel vyhrát. Jak dlouho tohle bude ještě trvat? Vše jsem viděla v mlze. Musím vyprávět dál.
***
Jednou, jak Larisa s Anatolym hledali v Moskvě nový úkryt, tak si Anatolyho na svých cestách všiml Aro. Nabídl mu své služby a on souhlasil. Larisa vše sledovala z dálky. S tímhle ona nechtěla nic mít. Nechala ho jít. Rvalo jí to srdce, ale tohle si vybral on. Nemohla mu bránit. Jejich loučení bylo mučivé. A tak před nepřáteli nadále prchala sama.

Cesta ji ale stejně přivedla do Volterry. Potřebovala se schovat a Volterra zajišťovala útočiště. Arovi poskytovala velmi kvalitní a skvělé služby. Praci, kterou s nesmírnou elegancí vydávala, byla obdivuhodná. Všichni si jí nesmírně vážili. Byla bohyní. Žena mocná, moudrá a spravedlivá. Jenže měla také nepřátele. Nepřátele, kteří ji hledají staletí. A nezastaví se, dokud nezískají to, po čem tak prahnou. Po čem touží každý upír či jiní lidé. Oplývala také nesmírnou krásou. Muži jí padali k nohám. O žádného nestála.

Hledala Carlislea Cullena. Jejího starého přítele. On jediný jí mohl pomoct. On jediný tohle pochopí. U něho jediného nalezne pomocnou ruku a bezpečí. Svým darem smazávala stopy. Anatoly ji nesměl najít. Nemohla ho zatáhnout do tohoto boje. Ona ho milovala. Moc milovala. Jediný muž, který  si ji získal.
***
Zatínám pěsti. Jed mé srdce ovládl. Už tu nevládl soulad. Srdce bylo přivázané na hranici a zaživa upalováno. Tohle ale ještě neznačilo konec. Kdo je nyní na tahu? Ptám se. Soupeř má skvěle promyšlené tahy. Čím potáhne dál?


Vlastně nevím, co od tohoto očekávat. Jak to na Vás zapůsobilo? Asi tady uslyším spíše kritické názory, ale za ty budu neskutečně vděčná. Děkuju předem. Jinak se adminům předem velmi omlouvám za překlepy a chyby, které já přehlédla a děkuju moc za opravu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Chess - 1. část:

 1
3. dejdemis
26.01.2013 [13:22]

Máš rozhled, ale pokazila si to tím koncem. Máš to pěkně zpracované, ale chybí mi ta 2. část, takže nemůžu kritizovat. Máš to sice sem tam krkolomné, ale to víš nejlépe sama,a víš v čem se zlepšit. Tvá tvorba je sice dětinská ze začátku, ale máš na spisovatele. Emoticon Emoticon

2. pajinka
12.03.2012 [14:08]

zajímávé velmi...jen tak dál, určitě udělej pokračování jinak by to končilo tak nějak divně, ale jinak super nápad.

11.03.2012 [8:35]

eMCullenAhoj, článek jsem ti opravila, ale v textu se ti vyskytovala stále stejná chyba pořád dokola. Je Volterra, nikoli Voltera, tak si příště dej pozor, díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!