Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Bude to aj tvoje meno

bood eye


Bude to aj tvoje menoKrátka jednorázovka, ktorú som mala asi rok v počítači. Je o Edwardových pocitoch pri sledovaní svojej lásky počas spánku. Čaká ich totižto dôležitá udalosť. Ako to Edward prežíval? Dúfam, že sa vám bude aspoň trošku páčiť. Forevergirl

 

 

Sledoval som jej pokojnú tvár a blažene som sa usmial. Pred chvíľou sa upokojila, doteraz sa len prevaľovala a mrmlala nezmyselné slovíčka. Poväčšinu som začul len slovo áno. Asi to bolo tým, že si to cvičila takmer celý týždeň. Vždy, keď som už išiel vyskočiť do jej okna, začul som jej hlas, ako menila tón a skúšala si to slovo súhlasu, ktoré nám obom z úst odznie už zajtra. Najskôr som sa bál, že pri tej nervozite z nej nevykĺzne ani jedno slovo, ale všimol som si, že celý pohľad na túto udalosť sa v jej očiach zmenil.

Bella Cullenová. Pri týchto slovách som tlelil blahom a priblblo sa usmieval. Ako krásne to znelo, už zajtra bude niesť moje meno. Bude mojou manželkou, milenkou, tým najlepším, čo som mohol kedy stretnúť. Je mojím anjelom, ktorý mi rozsvietil nudnú existenciu plnú tmy, bez žiadneho záchytného bodu, ktorý by mi dával zmysel. Ale to bola minulosť. Ona bola ako kométa, ktorá preletala tmou a ukázala mi svetlo. A hlavne lásku.

Nikdy som nemal ani len predstavu, že by som sa ženil. To som bol až príliš posadnutý vojnou a po premene? Nikdy som nedúfal, že stretnem takú ženu, akou je Bella. Môjho nežného anjela, no veľmi tvrdohlavého. Nad tým som sa musel zasmiať, ale potichu, aby som ju neprebudil. Zajtra nás čaká veľký deň.

Tak strašne som sa tešil, až skočím do chomúta a nebude zo mňa slobodný upír, ale hlavne muž. Budem mať tú najlepšiu manželku na svete, splním jej každé prianie. Je mi úplne jedno, či mi bude Emmett hovoriť, že som pod papučou, budem tam neskonale rád.

Vtom sa Bella otočila a ruky jej mimovoľne padli za hlavu. Vyzerala tak krehko a nežne. Mahagónové vlasy jej padali do tváre, hneď som si predstavil, ako bude mať zajtra na nich pripevnený závoj, ako bude kráčať uličkou a vlasy jej budú jemne viať, do tváre mi vletí ich sladká vôňa a ja sa zhlboka nadýchnem. Jej čokoládové oči vyhľadajú môj pohľad, líca sa v okamihu zmenia na červené lupene a rýchlo sklopí pohľad plný hanblivosti. Všetci na ňu budú pozerať, budú obdivovať jeho nastávajúcu manželku, ženy jej budú závidieť, muži jemu, no ja sa stanem tým najšťastnejším.

Očami som skĺzol na jej pootvorené pery, hneď som mal chuť tie sladké lupene pobozkať, ale budem musieť vydržať. To až zajtra večer sa dotknem jej pier, bude to náš prvý novomanželský bozk. Nežný a oddaný. Bude plný sľubov a lásky, večnosti.

Pred očami som mal jej obraz, ako ku mne kráča. Bude mať na sebe krásne šaty, v ktorých bude vyzerať ako anjel. No všetky pohľady pritiahnu jej červené líca, bude neskutočná, roztomilá.

Natiahol som ruku a jemnučko ju pohladil po líci. Prstom som prešiel cez nepatrné pehy, až k brade. Bola nádherná, božská. Dokázal by som použiť milión slovíčok na ňu, na jej krásu, na jej múdrosť, na jej osobnosť...

Mal som byť teraz s bratmi na love, ale nedokázal som to. Musel som byť s ňou. Alice ma k nej celý deň nepustí, uvidím ju až, keď bude kráčať ku mne uličkou, dovtedy by som to nevydržal. Bál som sa, že skolabuje alebo niečo, keď si ráno uvedomí, že má dnes naozaj svadbu. Potichu som sa zachichotal...

Dobrý Bože, cítil som sa tak skvelo, že sa to ani opísať nedalo. Tak blažený pocit plný šťastia som ešte nikdy necítil. Táto ľudská dievčina mi prevrátila existenciu o tristošesťdesiat stupňov, zmenila ju k lepšiemu, k niečo krajšiemu a neuveriteľnejšiemu.

A už zajtra bude nosiť moje meno. Isabella Marie Cullenová. Ach, ako úžasne to znelo!

Nechcel som si najskôr priznať, že by som dokázal zvládnuť našu prvú noc, ale už som sa nebál. Vedel som, že pri takej láske, akú k nej cítim – nekonečnú a úprimnú, jej nedokážem ublížiť, ani keby to netvor vo mne chcel. Bella chce túto skúsenosť veľmi zažiť a moje telo po nej priveľmi túži, nebudem jej v tom brániť. Milujem ju nadovšetko a chcem sa s ňou milovať.

Bella sa znova pohla a dlaň si položila na brucho. Svetlo mesiaca sa odrazilo od jej prsteňa a zasvietil v tme. Nechcel som jej povedať, koľko diamantov má, lebo by ho neprijala – proste moja milovaná skromná Bella. Bude si musieť zvyknúť na dary odo mňa. Každý deň jej niečo dám, je jedno, či to bude niečo hmotné, ale viem, že jej stačí, keď jej dám kus zo seba. Ale ja jej dám seba celého, všetku svoju lásku a dôveru.

Vtom mi zavibroval mobil. Zalovil som vo vrecku na nohaviciach a pozrel sa na displej. Samozrejme, Alice.

„Čo je?“ spýtal sa som sa jej šepky.

„Edward Anthony Masen Cullen, ak od Belly okamžite neodídeš, nakopem ti zadok, zajtra ti unesiem Bellu a pred oltárom budeš stáť s Tanyou! Ihneď vypadni za Emmom a Jasperom, čakajú ťa pri lese na severe!“ kričala na mňa, až som si musel odtiahnuť mobil od ucha, lebo by mi praskli bubienky.

„Už letím,“ oznámil som jej rýchlo a zložil to.

Ešte som sa sklonil nad Bellu a vtisol jej nežný bozk na čelo, ešte pár hodín a bude len moja. Navždy...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bude to aj tvoje meno:

 1 2   Další »
08.02.2012 [15:44]

AddyCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Páni, to byla nádhera!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.08.2011 [15:24]

kikuskaAch. Emoticon Emoticon Emoticon To bolo tak sladké a nevinné. Celý Edward. Dokonale si ho vystihla. Nemám slov. Nádhera. Emoticon Emoticon Emoticon A Alice nemala chybu. Emoticon Super! Emoticon

15. vesper
30.07.2011 [17:29]

vesper Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
úplně souhlasím s Adou 1987 a Aalex! slintám a přesně jsi vystihla Edwarda. Tak to může prožívat a cítit jen on. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Nádhera. Jak se na Bellou rozplýval... ach. no dokonalé!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
S přehledem jsi vystihla tu hloubku, mnohavrstevnou hloubku citů, co k Belle cítí. A jak mluvil o tom, co bude jejích manželství naplňovat--- všechna láska a důvěra... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

No a Alice umí být neskutečně vtipná Emoticon Emoticon že hrozila právě únosem Belly a Tanyou Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ale zas se vracím k Edovi, jak něžně přemášlel o Belle, o její křehkosti a nevinnosti a "Bellovskosti" - nevím, jak jinak Bellu vystihnout-.
Krása!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
úplně jsem u toho čtení vzdychala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. helen
29.07.2011 [20:00]

tak nieco krasne som uz davno necitala,z edovho pohladu...vies co, take krasne som este necitala, velmi uzasne,romantika....waaa skvele! :))

13. Aalex
29.07.2011 [15:22]

AalexNádhera, romantika, sladké... prostě dokonalé. Takové Edwardovské. Emoticon Nikdo jiný by to tak neprožíval. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. nikaok
28.07.2011 [17:39]

nikaokKraasne... velmi pekné Emoticon Emoticon

28.07.2011 [16:50]

Bella130Nemám slov. Nádherná jednorázovka. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.07.2011 [15:13]

gabika96wau to bolo také krátke a krásne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Babča S.
28.07.2011 [14:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.07.2011 [23:14]

skodovaveraTen Edward je ale krásně ješitný... A ta Tanya... No coment! Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!