Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Boj na život a na smrť

Ball


Boj na život a na smrťA další smrt Belly pro SZKŠK. Souboj Edward x Jacob: kdo zůstane?
Pro SZKŠK a pro vás napsala kikhusenka
Pište komentáře! Díky ;)

"Nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Lesom sa rozliehal krik. Niekde v jeho hlbinách a temných zákutiach práve prebiehal boj na život a na smrť. Dve odlišné rasy a dve odlišné osoby bojovali o jedno srdce a lásku. Obi dvaja chceli byť milovaní no nechceli mať konkurenciu. Obidvaja nechceli aby ten druhý žil.
"Dosť!!!!!!!!!!!!!!!!!" Isabella - To vždy šťastné dievča teraz hladelo na tento súboj a s hrôzou v očiach padalo na kolená. Slzy si hladali svoju cestu. Drali sa z jej očí ako vodopády z morskej vody.
Slané a bolestivé.
Dokonale ju ovládli.
Stromy len nemo sledovali túto scénu a čakali čo sa stane.
Vlkodlak vybehol a skočil na upíra. Edward a Jacob bojovali o Bellu. To oni boli tí narušitelia nočného pokoja. Jeden z nich musí v tento večer umrieť. Jeden z nich tento krvavý súboj neprežije.
A oni to vedia.
Stáli proti sebe a zúrivo vrčali.
Naraz sa odrazili a skočili na seba. Nevnímali Belline zúfalé volanie. Nevnímali ako moc jej to ubližuje.
Nevideli tú bolesť vpísanú v jej uplakanej tvári. Ona už nemala silu sa na nich len tak bezmocne pozerať. Vedela že musí niečo spraviť.
No nedokázala sa pohnúť.
"Dosť! Jacob! Edward!! Prestante!!!!!! Už dosť!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Stále sa snažila zúfalo volať a pevne zvierala prsty na spánkoch. Klačala a pohupovala sa dopredu a dozadu.
Stále dokola volala ich mená. Nevedela čo má spraviť. To ona toto všetko spôsobila. To kôli nej jeden umrie. Ale ona miluje obidvoch. Nemôže ani bez jedného žiť. Nemôže, nechce. Má slabosť pre obidvoch.
Nabrala všetku silu ktorú našla a postavila sa.
Venovala im posledný pohlad plný smútku a boelsti a čo najrýchlejšie utekala. Ona nemôže bez nich žiť. A ked jeden umrie umrie ona. Tak prečo to neurýchliť??
Predierala sa cez mokré paprade a zakopávala o všetky korene a vetvičky. Jej nemotornosť bola stále väčšia.
Tisíce kvapiek dažda dopadali na jej tvár a tmavé mraky prepletali blesky.
Utekala tmavým lesom a bezhlavo sa rútila do náručia smrti. Ona len tíško čakala a svoju náruč už rezervovala pre Bellu. Netrpezlivo čakala s rozpaženými rukami a očami pátrala v hlbokej tme.
No v tomto lese sa nachádzala ešte jedna osoba s ktorou nikto nepočítal. Jedna jediná osoba. Pomaly si začínala vychutnávať svoju pomstu. Tešila sa na ich výrazi. Ona to spraví aj keby to malo byť to posledné čo spraví.
Pomaly sa krčila v tme a čakala na správnu chvílu.
Silný vietor jej rozhadzoval vlasy a zaniesol k nej krásnu vônu. Bellinu vônu.
Jej krv bola pre nu ako spasením. Už tak dlho nič nelovila.
Bella stále nevediac čo sa stane dalej utekala. Už uvidela okraj útesu a tým ešte viac zrýchlila.
Teraz alebo nikdy. Tieto slová sa vynárali vo Victriinej hlave ako ozvena. Bol to signál že jej šťíhle telo sa má rýchlosťou svetla dostať zo svojho úkrytu a zvierať v náruči prekvapenú Bellu.
A tak sa aj stalo. Viktoria vystrelila ako šíp a schmatla svoju trofej. Bola nedočkavá. No chcela si to vychutnať.
"Ahoj, Bella, tak sa opäť vidíme." Viktorii pohrával na perách úsmev, zatial čo Bella zrýchlene dýchala a očami, ktoré boli preplnené očakávania prebodávala Viktoriu.
"Viktoria," kývla na pozdrav Bella a vedela že jej Viktoria pomôže. Vedela že ju zabije a tak sa nepatrne usmiala.
"Konečne som ťa našla bez ochrany... čo sa stalo že tu nieje ten tvoj miláčik?" Smiala sa ako zmyslov zbavená a oči sa jej zákerne leskly. Cítila sa tak šťastne ako nikdy predtým.
"Môžeš sa sama pozrieť alebo to nepočuješ? Nepočuješ ako spolu bojujú? Ako jeden z nich umrie?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Teraz sa správala ako zmyslov zbavená Bella.Nepríčetne kričala tieto slová do Viktoriinej tváre a ona len prekvapene hladela.
"Za všetko môžem ja!!!! To ja som všetko zavinila. To ja mám umrieť!!!!!!!!" Viktoria už mala dosť toho kriku. Chcela ju tu nechať pretože jej liezla na nervy ale nakoniec ju premohla vôna jej lahodnej krvi.
Zakusla sa jej do krku a vychutnávala sa plnými dúškami svoju pomstu.
Smrť už čakala. Vítala ju pri sebe. Jej telo bez života padlo na zem a tým sa tento príbeh končí.
Nevieme kto z tých dvoch prežil. Edward alebo Jacob?? To sa už nikto nedozvie, ten kto to neprežil bola Bella a Viktoria. Viktoriu chytili a chladnokrvne ju zabili.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Boj na život a na smrť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!