Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Alicin odchod

Ostrov


Alicin odchodTato povídka je z Rozbřesku, kdy Alice a Jasper opustí Cullenovi. Jak se Alice cítila? Co dělal Jasper?

Alice se protáhla a v hloubi duše doufala, že to vyjde. Nerada se potýkala s myšlenkou, že utíkala zbytečně. Mohla si přece užít poslední chvilky se svou rodinou. Teď do ní patřila i Bella, její nejlepší kamarádka, a ta perfektní malá poloupírka Renesmé. Musela utéct, protože věděla, že Aro chtěl ji a Edwarda. Musela utéct, aby rodinu chránila. Musela utéct a sehnat spoustu dalších upířích svědků.

„Alice?" Z jejích myšlenek ji vytáhl líbezný, ale trochu rozrušený hlas. Ach ano, vzpomněla si na Jaspera, který ji za žádných okolností nechtěl pustit samotnou. Už od první chvíle, co ho viděla, věděla, že k sobě patří, a tento nepatrný fakt, že ji doprovází všude, kam se hne, tomu jen dosvědčoval. Byla ráda, že je s ní. Že aspoň kousek rodiny má u sebe.

„Vidíš něco?" Jasper se posadil před ni a chytl ji za ruce. Najednou jí došlo, že její nepřítomný výraz uvedl Jaspera v omyl, že má vizi do budoucnosti. Tolik si přála, aby se mrkla do budoucnosti a podívala se, jak to všechno dopadne, ale neměla odvahu.

Zavrtěla hlavou. „Ne. Já jen přemýšlela." Vzdychla, aby mu dala najevo, že myslela hlavně na Cullenovy, rodinu, do které patří a do které chce patřit, ať se děje, co se děje.

„Lásko." Jasper si sedl vedle Alice a hladil ji po zádech tím konejšivým způsobem, jak to dělal vždy, když byla v nesnázích. „Všechno bude zase jako dřív. Vyřeší se to. Carlisle, Edward, celá naše velká rodina…" Alice si nemohla nevšimnout, jak se při slově "velká" pousmál. Určitě si vzpomněl na Renesmé. „Ostatní upíři jako svědci, dokonce i vlci… Všichni dokážou vysvětlit, že neporušujeme žádný zákon."

Alice rozhodně vstala a upravila si šátek, který ji sloužil jako pásek do džínsů. „Jaspere, já ani v nejmenším nepochybuji, že to dokážou vysvětlit. Já se spíš bojím, aby je vůbec dokázali přimět zastavit se a poslouchat. Víš, že Volturiovi mají Jane a mnoho dalších silných, schopnostmi nabitých upírů, kterým vůbec nevadí použít svoje… zbraně." Alice věděla, že je jen jeden člověk, který dokáže ochránit všechny upíry, kteří jdou svědčit za Renesmé. Bella. Ale je tolik vytrénovaná, že opravdu dokáže vydržet a ochránit je po celou dobu? Na to neznal nikdo odpověď, ani Bella.

„V tom případě si rychle sbal věci, musíme najít Petera a Charlotte a vrátit se do Forks. Rychle."

Alice se užasle podívala na Jaspera, který byl najednou plný elánu. Rychlostí blesku lítal z pokoje do pokoje a balil jim kufry, které teprve před třemi hodinami vybalili. Za pár minut byl Jasper i s oběma kufry připraven u dveří a čekal na Alici, pořád zmatenou. Viděla, jak na ni čeká a rozběhla se k němu, aby mu dala pusu a vší silou - samozřejmě, že jen trochu, jinak by ho rozdrtila na kusy - ho zmáčkla.
Vyrazili za Peterem a Charlotte, které potom poslali do Forks. Byli překvapeni, že nic nenamítali, jako kdyby znali Renesmé odjakživa a rozhodli se ji chránit.

Nakonec vyrazili k jednomu kmeni, kde objevili Nahuela a Huilen, kteří si jejich povídání o úžasné Renesmé, novorozené Belle a tátovi Edwardovi, poslechli s vážnou tváří. Nahuel byl totiž stejný jako Renesmé, napůl upír, napůl člověk. A i oni dva se rozhodli svědčit. Alice s Jasperem byli celí natěšení, že za chvíli už uvidí Cullenovy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alicin odchod:

 1
04.08.2011 [15:06]

ada1987suhlasím, nápad dobre, ale koniec je hrozne uponáhľaný.

04.08.2011 [14:03]

NikuseAliceMě se to moc líbilo, i když je pravda, že ten konec je tak trochu rychle ukončený. Ale stejně je to krásná povídka. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!