Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vládnoucí coven: FanFiction hra

rob a kris


Vládnoucí coven: FanFiction hraNová spisovatelská hra

Uveřejňuji novou spisovatelkou hru, kterou na těchto stránkách zavedla Annah. Tímto ji taktéž děkuji za nápad, ale nechci ji nijak kopírovat.

Opět půjde o psaní kolektivní povídky, které se můžou zúčastnit všichni registrovaní čtenáři na těchto stránkách.

Tato nová soutěž se jmenuje Vládnoucí coven.

 


O čem mluvím?

Tak jako u Nespavosti napíšu první kapitolu a uveřejním ji. Jelikož nejsem admin, bude tato soutěž trochu zapeklitý oříšek, ale o to v tom bude více adrenalinu. Proto se další díly budou hledat tak, že budete zadávat čísla kapitol do vyhledávače. Tím se tato soutěž stává trochu složitější.

První komentář registrovaného čtenáře získá psaní další části povídky. Nechám na vás jak si to zaberete, ale nejlepší je : BERU DALŠÍ nebo DALŠÍ JE MŮJ, protože když někdo napíše, že se mu to velice líbilo a nikdo následující díl nemá zamluvený, tak až na konci příspěvku napíše beru další, tak se v tom člověk ztratí. Tak pro přehlednost.

Samozřejmě tím budete rozvíjet své spisovatelské schopnosti, protože nepochybuji, že někdo slavný z těchto stránek povstane. Díl pošlete na můj mail, který si přečtu, uložím a počkáme na jeho publikaci.

 


Odlišnost!!!

Tato soutěž se bude v mnohém lišit od Nespovosti. Bude více konkrétní. Autoři si samozřejmě můžou vymýšlet sami své zápletky a osudy postav, ale musejí se držet linie. A to té, že celá povídka se bude zabývat osudy Volturiů. Je mi jedno jestli tam přijdou Cullenovi, děti noci nebo kdokoli jiný, ale stále to musí být o nich. Můžete se zabývat čímkoliv chcete, jak putují, utíkají, to je jenom na Vás.



Pravidla:

1. Musíte být zaregistrovaní (nemusíte být admini).

2. Na napsání další části má pisatel zamluvitel tři dny (nebudu měnit, jste na to zvyklí).

3. Rozsah dílu by měl být minimálně 3000 – 3500 znaků, bez mezer (1-2 A4)

4. Autoři mohou psát opakovaně, mezi dvěma Vašimi kapitolami by měli být 3 další od jiných autorů (změna od nespavosti, protože nevím jaký úspěch bude soutěž mít)

5. Kladu na srdce dodržování Netikety, sama uvážím zdali zveřejním díl, pokud nebude nijak vulgární nebo jinak nevhodný.

 


Jak jste již zvyklí, uvedení autora a jako novinka, pokud má shrnutí povídek po vykliknutí jeho přezdívky dostanete se na jeho shrnutí. V této soutěži není stanové jaký čas může uběhnout mezi vydáním jednotlivých dílů, díky tomu že nejsem druhý admin. Proto může mezi jednotlivými díly uběhnout i jen několik hodin. To záleží jen na pisateli.

Doufám, že o tuto hru bude zájem. Jsem zvědavá na Vaše komentáře a návrhy a zdali se Vám tento nápad líbí. Detaily vyplynou.

Prosím, aby pisatelé posílali svá dílka na můj e-mail nitolta5@seznam.cz. Dílek přiložte jako přílohu(jelikož mám ještě starší verzi windows a to 2003, tak bych vás chtěla poprosit, kdo má lepší tak, aby svá dílka vkládal přímo do mailu, děkuju). Do předmětu napište Vládnoucí coven. Pro další informace se ptejte na icq 435-461-186.

 


Moc Vám děkuji za připomínky…

Vaše Nikol18





Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vládnoucí coven: FanFiction hra:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!