Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Můj osud - 4. díl

Weizt - NM 2


Můj osud - 4. dílJe to trošku kratší,jindy to vynahradím.

 

4.Snaha zapomenout

Bella Swan

Okolo desáté hodiny jsem vstala, to že bylo už dost pozdě mi nevadilo, chtěla jsem si ještě lehnou, ale Claudie vtrhla do pokoje a sedla si vedle mě. „Super, myslela jsme si nebudeš spát snad až do oběda!" pronesla. Podívala jsem se na ni a dodala „Chtěla jsem, ale někdo mi to překazil."

Podívala se na mě a začala se záplavou otázek týkajících s jak jinak než Edwarda. „Edward má hezkej zadek, všimla sis?" „Cože?" vykulila jsem na ni oči. „No takovej.." ani to neztlihla doříct a už jsme jí skočila do řeči. „Takovej divnej, že ano. To jsi chtěla říct." Naprázdno sklapla pusu.

„Co jsi mu vůbec řekla, že s začal tak mát ?? Hmm" ptala jsem se. Ve skutečnost mě to vůbec nezajímalo, ale když jsem viděla její zklamaní když jsem zkritizovala jeho „úžasnej" zadek, musela jsem to nějak napravit. Koukla mi do očí jestli má vůbec cenu mi odpovídat a pak začala vykládat. „Prvně jsem mu řekla, že je hrozně sexy a pak jsem se ho zeptala jestli někoho má. No a on se začal smát, nechápu proč." Zakřenila jsem se na ni. "Fakt to nechápeš??" podívala se na mě nechápavým výrazem „Ne" odvětila. „Ježiši" začala jsem s vysvětlováním „jak by asi bylo tobě, kdyby za tebou někdo přišel a oznámil ti, že seš sexy a ptal se tě jestli někoho máš? Nepřipadalo by ti to vtipný?„ „Máš pravdu, jsem blbá." Přiznala. Na nic víc se už nezmohla, jelikož nás máma volala na oběd.

Edward Cullen

Nemohl jsem na ni přestat myslet. Vadilo mi, že nemůžu číst její myšlenky a že mě její vůně dohání k šílenství. Nikdy jsem si nepřipadal tak neschopný podlehnout své chuti. Ale překonal jsem to a doufám, že to tak i zůstane. Jen jsem nepochopil výraz Alice, když jsem jí oznámil, že jsem šťastnej, že už ji nikdy nepotkám. Ten její úsměv totiž vypadal podezřele.

Další den jsem odjížděli zpět do Forks. Hned po příjezdu jsem se vydal s Mattem na lov. Byl to můj nejlepší kamarád, tak pochopitelně vyzvídal. „Jak se ti tam líbilo?" zněla jeho první otázka. „Ale jo šlo to." Odpověděl jsem a zároveň zjistil, že mu tahle odpověď nestačí. Tak jako vždy i dnes ze mě dostal celou pravd za použití svých výjimečných schopností. Ať se snažil člověk nebo upír v jeho blízkosti lhát nikdy to nedopadlo dobře, vždycky z vás vytáhl pravdu. Tak jako zrovna teď. „Byla tam jedna dívka," začal jsem, i když jsem se snažil lhát sebevíc, nešlo to"byla jiná než ostatní, nemohl jsem jí číst myšlenky a taky mě doháněla k šílenství její vůně,ještě nikdy jsem netoužil tolik po lidské krvi jako v tu chvíly." Usmál se. „Edwardík se nám zamiloval" přečetl jsem si v jeho myšlenkách a skočil na něj. Prali jsme se asi dvě hodiny. Pak jsme uznali, že bychom měli jít asi už domů. A tak jsme taky udělali. Matt byl i celkem rád, jelikož jsem zase vyhrál. Jak já to jen dělám?

 

<<< Předchozí Následující >>>

Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj osud - 4. díl:

 1
28.05.2012 [22:23]

monokl009 Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!