Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Můj osud - 3. díl


Můj osud - 3. dílDalší kapitolka

 

3.Návštěva

Bella Swan

 

Phil zazvonil. Ozval se tichý hlas zvonku. Vsadím se, že nás už čekali, protože ani ne za dvě sekundy se ve dveřích objevila postava. Byla to hubená, dívka menší postavy ovšem velice krásné. Měla nakrátko ostříhané černé vlasy a splývavé šaty stejné barvy. „Pojďte dál." Vyzvala nás tichým, zato překrásným zvonivým hlasem. Teprve po vstupu dovnitř jsem si uvědomila, jak je ten dům prostorný. „Tudy prosím." pronesla a ukázala dolů ze schodů. V tu chvíli už vedle mě stála Claudie, Renné i Phil. Pod schody čekali hostitelé. S dívkou, která stále ještě pořád vedle nás stála jich bylo sedm. Všichni vypadali velice upraveně a byli naprosto nádherní, přímo až nadlidsky krásní. Jejich tváře byly naprosto dokonalé, skoro jako by byly bez chyby. Jako první jsem si všimla blondýnky hned na kraji. Měla krvavě rudé přilehlé šaty. Vypadala nádherně, absolutní idol všech kluků. Jediné, co mi připadalo trochu divné bylo to, že měla alabastrově bledou kůži, ostatně jako všichni z její rodiny. „Phile, jsem velice potěšen, že jste nakonec přišli." pronesl zespod blonďatý muž. Začali jsme pomalu sestupovat ze schodů. „Dovolte, abych nás představil." pokračoval „Jmenuji se Carlisle, toto je moje žena Esme." ukázal na brunetu. „Rossalie a Emmett" pronesl směrem k blondýnce. „Alice a Jasper" pokračoval a natáhl ruku k dívce, která nás uvedla do domu. „ a Edward. Měl tu s námi být ještě Matt, ale nebylo mu dobře,tak zůstal doma." řekl a usmál se směrem ke klukovi, který k na nás celou dobu nevěřícně zíral.

„Těší nás." pronesl Phil „Toto je Claudie , Bella a moje žena Renné. „No, takže myslím, že když už jsme se představili, tak si můžeme dát něco k pití ne?" zeptal se Carlisle. „Skvělý nápad" odvětil Phil. Zbytek mé rodiny se rozešel po domě. Zůstala jsem tam stát jen já a Claudie. „Myslíš si že je Edward volnej?" rýpla do mě. Odívala jsem se na ni „Jak to mám vědět, vidím ho poprvé v životě, běž se ho zeptat, jestli tě to tak moc zajímá."odpověděla jsem„ „OK já jdu." pronesla a ještě, než to dořekla stála u Edwarda a bavila se s ním. V domě najednou zavládlo ticho a Edward vyprskl smíchy. Mohla jsem si domyslet na co se Claudie zeptala. Po chvíli se začal smát celý dům. Claudie za mnou přišla a sdělila mi „Není" a odešla.

 

Rossalie a Emmett se začali věnovat sami sobě, Carlisle odešel s Philem, Esme si povídala s Renné. Najednou někdo začal hrát na piáno . Otočila jsme se za zvukem piána a spatřila Edwarda, jak hraje skladbu neznámého autora. „Hraje hezky že ?" zeptal se mě něčí hlas. Otočila jsem se a spatřila Alici. „Ano, velice." Odpověděla jsem jen ze slušnosti. „Jak se ti u nás líbí?" pokračovala. „Máte to tu velice hezké, prostorné a sladěné." Řekla jsem. Ve skutečnosti se mi tu moc nelíbilo, bylo tu až moc prostoru a světla. Já mám radši šero a útulný, stísněný prostor. „Prý se ti líbí náš dům. Je to tak?" přidala se Esme do rozhovoru. „Ano líbí, je to tu hezké, ale na můj vkus je tu moc prostoru."odvětila jsem. „Taky se mi někdy zdá." pokračovala Esme. Následovala další záplava otázek jako například odkud pocházím,jak se mi líbí ve škole a podobně. Později Esme odešla a já si dál povídala s Alicí, myslím si že jsme se nakonec skamarádily. Piáno přestalo hrát a až potom jsem zjistil, že se Edward někam vypařil.

Edward Cullen

Stál jsem jako opařený. „Phile, jsem velice potěšen, že jste nakonec přišli." pronesl Carlisle. Byl stejně zdvořilý jako obvykle. Začal nás představovat. „Jmenuji se Carlisle, toto je moje žena Esme, dále je tu Rossalie a Emmett, Alice a Jasper a Edward. Měl tu s námi být ještě Matt, ale nebylo mu dobře,tak zůstal doma." V tu chvíli jsem si zase uvědomil, že zírám na tu dívku. „Těší nás." odpověděl náš host „Toto je Claudie , Bella a moje žena Renné. V tu chvíli jsem neodolal a zase se zaposlouchal do mysli ostatních.

 

Rossaline

„Vypadají jako šťastná rodina. To mě se za mého lidského života nikdy nepoštěstilo."

Emmett

„Chovají se celkem zaraženě, ale to chápu. V domě plném upírů se tomu celkem nedivím. Co by asi řekli tomu, kdyby se dozvěděli ,kdo doopravdy jsme. Možná by to bylo lepší než televize."

Alice

„Ta dívka vypadá ještě lépe, než v mé vizi."

Jasper

„Klid, to zvládneš. Dýchej pravidelně. No spíš nedýchej vůbec, bylo by to ještě horší."

Esme

„Doufám, že se jim tady bude líbit."

 

 

Claudie

„Hmm ten kluk s krátkými vlasy vypadá dobře. Myslím si že by líbal ještě líp než Thomas."

Phil

„No, nebylo to tak hrozné, zdá se že se tu líbí i Belle."

Renné

„Tak krásný dům jsem ještě neviděla."

Bella

Nic, neslyšel jsem vůbec nic. Bylo to hrozně frustrující.

 

„No, takže myslím, že když už jsme se představili, tak si můžeme dát něco k pití ne?" pronesl najednou Carlisle. Představil jsem si, jak si s nimi pochutnáváme na čerstvém jelenovi. „Hrozná představa" pomyslel jsem si a dovili si jeden letmý pohled pod schodiště.stála tam i se svojí setrou a udivěně na ni zírala, pak jsem jen zahlédl,jak se ke mně blíží Claudie. Stoupla si přede mě, vzhlédla a zeptala se „Ahoj, já vím že seznáme teprve od teď...ale zajímalo by mě...ehm....jestli někoho máš?" neudžel jsem sea začal se mát, postupně se ke nepřidal i zbtak domu, Claudie uraženě odešla.Radši jsem začal hrána piáno, něž se zase začnu smát.

Zbytek rodiny se věnoval buď sobě, nebo návštěvníkům. Po chvíli jsem už nemohl vydržet opět se dostavící chuť zabít tu dívku. Pak jsem si uvědomil, že bych zmařil život nejen jí, ale i celé její i naší rodině.

Raději jsem odešel ven na balkon nadýchat nečerstvého vzduchu.

Najednou se za mnou někdo objevil. Rychle jsem se schoval ve stínu. Po chvíli jsme poznal že je to Bella. Povzdychla si. Nad čím si tak ona asi může zoufat. Snad jen nad tím že svou krásou zlomí někomu srdce.

To já jsme k tomu měl mnohem větší důvod. Kdybych chtěl, tak její život zkončí stejně rychle, jako mrknutí oka. Ale něco mi říkalo, že by to byla špatná volba. Proto jsem se rozhodl vyjít ze stínu a zkusit si s ní promluvit. Naposledy jsem se zhluboka nadechl a vyrazil. Jediná otázka, která mě napadla byl pozdrav, proto jsem rychle vyhrkl „Ahoj". Otočila se za hlasem a jemným, možná i vystrašeným hláskem mi odpověděla. Následovala další otázka"Jak se ti u nás líbí?". „Je to tu hezké, jen nemám ráda takovéhle akce, vždy když jsem mezi větším počtem lidí se mi udělá nevolno. Proč jsi přestal hrát, bylo to velice uklidňující?" odpověděla. Chtěl jsem se zasmát, ale asi by nepochopila proč. Vždyť nebyla mezi velkým počtem lidí, nýbrž upírů. Pokrčil jsem rameny. Abych zabránil krveprolití, radši jsem odešel a už se neukázal. Kolem desáté odjeli.

 

Bella Swan

Ze všeho toho, co jsem se dnes dozvěděla se mi začínalo dělat mdlo.Vyšla jsem tedy na balon, abych se nadýchala čerstvého vzduchu. Povzdechla jsem si a vzpomněla na to, co mě vždy předtím vedlo k tomu, se takovým akcím vyhýbala. „Ahoj" oslovil mě někdo. Automaticky jsem se otočila a k mému velkému úžasu zjistila, že ten někdo, kdo mě oslovil je Edward. „Ahoj" odpověděla jsem. Nic jiného mě v tu chvíli nenapadlo. „Jak se ti u nás líbí?" zeptal se po chvilce, když už začínalo být ticho trapným. „Je to tu hezké, jen nemám ráda takovéhle akce, vždy když jsem mezi větším počtem lidí se mi udělá nevolno a proč jsi přestal hrát, bylo to velice uklidňující?" zeptala jsem se na oplátku já jeho. Jen pokrčil rameny a odešel pryč.

Zbytek celého večer jsem ho již nespatřila. A ani mi to nijak nevadilo. Bylo asi po desáté hodině, když jsme odjížděli zpět domů.

Až se tak stalo, rychle jsem se vyslekla a šla do koupeny. Byla jsem tam dřív než Claudie a to mě zachránilo. Vždy když je v koupelně první ona, trvá jí to vždy více jak dvě hodiny a já jsem neměla náladu tak dlouho čekat. Ani ne za půl hodiny jsem byla hotová a chystala se v posteli usnout. Hned jakmile se mi to podařilo, zdál se mi sen o Edwardovi. Nakonec se to proměnilo v noční můru. Když jsem se ráno probudila. Nepřipadala jsem si vůbec vyspaná a tak jsem ještě pokračovala. Asi kolem desáté hodiny padlo rozhodnutí , že bych už mohla vstávat, a tak jsem taky udělala.

Byl další den a já se neúspěšně snažila zapomenout na Edwardovo chování vůči mě. Neúspěšně. Vůbec se mi to nedařilo, možná taky proto, že jsem pořád uvažovala, co jsem udělala špatně, že se ke mně takhle choval. Muselo to přece mít nějaký důvod. Jen jsem nemohla přijít na to jaký.

Edward Cullen

Jakmile odjeli, Alice za mnou přišla od pokoje „Proč ses choval k Belle tak hrubě? A proč jsi odešel?" dožadovala se odpovědi. „ Já jsem jim nechtěl ublížit" řekl jsem uraženě. „Jim?" ptala se. „Belle a Claudii. Jedna se mě totiž snažila sbalit a ta druhá mě doháněla k šílenství. Nemohl jsem jí totiž číst myšlenky." Alice se jen pousmála a odešla. Zbytek celého večera jsem přemýšlel proč. Proč jsme upír, proč jsem nemohl číst její myšlenky, proč tak divně voněla a hlavně, proč je Carlisle musel pozvat. Jediná věc, která mě uklidňovala byla ta, že už Bellu a ani její rodinu nikdy neuvidím.

 

 

<<< Předchozí Následující >>>

Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj osud - 3. díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!