Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hľadal som ťa ... 6

Celé oklí Forks


Hľadal som ťa ... 6Mabelino "krásne" vstávanie. Rande s Quilom a veľké prekvapenie na záver, príjemné čítanie. :)

http://www.youtube.com/watch?v=GWIB4DCtooI

6. Rande...

Ráno...bože prečo zase ráno? Niekto zo mňa stiahol perinu.

„Zabijem ťa, nech si kto si“

Zavrčala som a vzala si vankúš, ktorý som si hodila na hlavu.

„Teď královnou jsem já, a búh....“

„Ježiší!“

Rozkričala som sa a už aj sedela na posteli.

„Ja viem, že to bol Jack, len on dokáže vydať také falošné tóny, tak mi sakra povedzte kde je, nech ho môžem vlastnoručne uškrtiť!“

Zavrčala som a všetci sa začali smiať. V mojej izbe, v mojej izbičke, boli všetci tí zvrátení vlci a dívali sa na mňa.... bože...ja to mám tak ťažké.

„Čo čumíte?! Vypadnite! Idem sa prezliecť“

„A nedal by sa urobiť taký darček menší za to, že som ťa tak krásne zobudil, napríklad, taký striptýz“

Navrhol šťastne Jacob a skoro všetci uslintane prikyvovali.

„Vypadnite! Všetci!“

Zarevala som a všetci už aj zdrhli preč z izby.

„Psiská jedny zablešené“

Mrmlala som si popod nos, kým som šla do kúpeľne. Osprchovala som sa aby som sa zobudila, dala na seba rifle a čierne obtiahnuté tričko. Vlasy vypla do hora a len trochu sa nalíčila. Všetky veci do školy som už mala prichystané, takže som už len naštvane zišla dole schodmi. Z obývačky zase všetci na mňa zvedavo hľadeli.

„Zase čumíte?“

„Ale no ták, Mabe...“

„ Ty drž hubu! Inak ťa vlastnoručne vykastrujem!“

Pohrozila som usmiatemu Jackovi a jeho úsmev dosť znateľne popadol. Za to všetci ostatný sa začali smiať. Matt a Dan chceli ísť dnes mojím autom, a tak sme ešte vzali zo sebou Paula, aby sa tam nemusel tlačiť s tými nevychovancami. Paul si sadol dopredu pri mňa a mohli sme vyraziť do školy.

Pri škole sme parkovali už 10 minút pred začiatkom vyučovania, všetci sa rozpŕchli so zašeptaným „ ahoj“ po parkovisku a mňa tam nechali. Pravdaže sa ihneď ku mne prirútil Quil.

„Ahoj, tak to platí dnes?“

Pýtal sa s neistotou v hlase.

„Pravdaže.“

Usmiala som sa a spoločne sme šli na prvú hodinu. Quil bol celý deň veľmi milý a tak isto aj pozorný. Taktiež ma celý deň rozosmieval. Na obede sme sa rozdelili a ja som šla zase ku tomu najnevychovanejšiemu stolu v jedálni.

„Zdravím“

Pozdravila som zase celkom milo a posadila sa pri Matta, ten ma pevne objal a dal mi pusu do vlasov.

„To som ti až tak chýbala?“

„Ani nevieš ako“

Prehovoril sladko a všetci pri stole, sme vybuchli smiechom. A takto to šlo celú prestávku, chlapci si robili srandu a ja som sa smiala tak, že som si už brucho necítila. Potom som mala len jazyk a geografiu. Mattovi a Danovi som povedala kam idem, takže sa už ani nebudem musieť zastavovať.

http://www.youtube.com/watch?v=3VZOmGOwmxw&feature=related

Vyšla som zo školy a pri striebornom citroene už čakal opretý Quil.

„Ahoj“

„Ahoj, ideme?“

Opýtal sa a ja som len prikývla. Nastúpila som do auta a nechala sa odviezť nevedmo kam. Celú cestu sa ma na niečo Quil pýtal, na môj život, rodinu, kamarátov, priateľov, obľúbené farby, filmy, hudba... bolo toho strašne moc veľa...a ja som o ňom, vlastne nič nevedela. Zastali sme pred kinom. Vystúpili sme a ja som sa musela spýtať.

„My ideme do kina?“

„Ak nechceš, tak nemusíme ísť“

„Nie...nie... to nie....pôjdem rada, len som tam už dlho nebola“

Priznala som a zase sa pýtala.

„Na čo vlastne ideme?“

„Nechaj sa prekvapiť“

„Nie, je tých prekvapení na dnes až primoc?“

Zašomrala som si.

„Ha, a to sme ešte len začali“

Predniesol pyšne Quil a zasmial sa. Opatrne ma rukou chytil okolo ramien a viedol do kina. Sadli sme si niekde do predšie a film sa začal. Bol to titanic, bože jak ja ten film neznášam... chudák Quil. Skúsila som sa nejako vtesnať do deja filmu, ale stále mi to neišlo... rozmýšľala som nad úplnými hlúposťami. Quil si vystrel ruky nad seba a potom ich „ nenápadne“ dal na sedadlo kde som sedela ja a ešte na jedno prázdne.

Len som sa usmiala, keď som videla ako Quil kontroluje môj výraz. Spokojne si sadol naspäť a rukou si ma prichytil ku sebe bližšie. Vlastne, mi to ani moc nevadilo, je mi už treba chlapca....mala som len jedného a s tým som si nedala ani pusu...to bolo dosť chabé. Pritisla som sa ku Quilovi, ktorý najprv strnul a potom ma objal oboma rukami. Quil je fajn, moc fajn...

Ďalej sme to dvojhodinové utrpenie strávili v objatí. Quil ma hladil po ramene a ja som bola skutočne šťastná, chýbalo mi to.... hoci na romantiku nie som, no chýbalo mi to a moc. Po tých dvoch hodinách, konečne film skončil. Quil ma chytil opatrne za ruku a viedol von. Posadili sme sa do auta a Quil zase niekam išiel.

„Pekný film, že?“

Pýtal sa ma, ach o áno...

„Áno, pekný, pekný“

Pritakala som a pri tom sa tešila, že už naň nikdy, nikdy nepôjdem. Keď skončil film, bolo už pred siedmou. Zotmelo sa a my sme zastavili pri nejakej reštaurácii. Vystúpili sme, Quil ma chytil za ruku a spoločne sme šli do nej. Objednali sme si večeru, ja som si dala kuracie prsia, na čínsky spôsob a Quil si dal vyprážaný syr. Naše ruky zase spojil na stole a vpíjal sa mi do očí.

„Chceš to?“

Opýtal sa ma, a ja som absolútne netušila o čom vraví.
„Ehm, čo či chcem?“

„No... aby sme boli...spolu?“

„Aha... asi... asi hej“

Quil mlčal.

„Teda...chcem“

Dopovedala som a jeho tvár sa rozjasnila. Krásne sa na mňa usmial a pobozkal mi ruku.

„To som rád“

Usmial sa znovu, bol ako malé dieťa keď dostane vianočný darček. Bola som tomu nesmierne rada, že som mu mohla takto urobiť radosť. A i ja som bola rada, že už konečne budem mať niekoho po svojom boku.

Dojedli sme, Quil to zaplatil, neznášam, keď niekto za mňa platí... A šli sme sa prejsť. Bolo mi to strašne smiešne, pretože som sa cítila ako v škôlke. Držali sme sa za ručičky a obaja boli ticho.

„Quil? Kedy si sa sem prisťahoval? A prečo?“

Tak toto Quila pohlo, porozprával mi celý príbeh a ešte aj niečo naviac, perfektne sme sa zabávali, smiali sa, naháňali. Bolo mi s ním krásne. Potom ma už odviezol domov, veď predsa zajtra je škola... a jemu sa treba vyspať.... mne zas ani tak moc nie. Zastali sme pred domom a šiel ma odprevadiť ku dverám. Za oknom som zahliadla tváre Matta , Dana a Jacoba. Bolo mi jasné o čo im ide.

„Môžem niečo urobiť?“

Opýtala som sa ho a on sa len pousmial. Nadvihla som sa na špičky a letmo ho pobozkala. Pritiahol si ma ku sebe bližšie a tým bozk prehĺbil, bozkával božsky, viac než to. Možno po minúte sme sa od seba odpojili, pevne som ho objala a i on mňa. Ešte som mu zakývala a vstúpila do domu. Pravdaže všetci boli zrazu nasáčkovaný v obývačke.

„Ja som vás videla“

Priam som zaspievala smerom ku nim.

„Aké bolo rande?“

Opýtal sa ma Matt.

„To nie je tvoja vec“

Odsekla som mrzuto a potom zasnene dodala.

„Ale inak...bolo skvelé“

Všetci sa zasmiali a ja som sa tiež pridala.

„Idem spať chlapci, tak dobrú“

„Dobrú, Mabe“

Zaspievali všetci zborovo, pousmiala som sa a zasnene stúpala po schodoch do izby. Bol to taký zvláštny pocit, cítiť....asi lásku? Ja neviem...nikdy som to nezažila a ten bozk, a to objatie...do riti! To všetko bolo krásne. Obliekla som si pyžamo, umyla sa a šla spať... a snívať... o Quilovi...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hľadal som ťa ... 6:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!