Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hľadal som ťa... 15. kapitola


Hľadal som ťa... 15. kapitolaA čo sú vlastne tí dvaja vlci zač? Sa dozviete v tejto časti a aj v budúcej. Tak príjemné čítanie.

15. Tí dvaja vlci

Milow

Asi po hodine všetci odišli. Teda okrem Paula. Nakoniec som zistila, že ležím u Cullenovcou, v hosťovskej izbe. Bola tam veľká manželská posteľ. Paul celú tú dobu sedel pri kraji postele na stoličke a zmučene sa na mňa díval, sem tam sa usmial, aspoň že to.

„Paul?“

Paul vzhliadol od môjho tela a zahľadel sa mi do tváre.

„Áno láska, prepáč, zobudil som ťa?“

Zašepkal a napriamil sa, pri tom mu popukala chrbtica.

"Nie, zlatíčko, ja len, že prečo si neľahneš ku mne?“

„Mae, čo ak sa niečo stane v noci? A ja budem spať?“

Zašepkal znovu úzkostlivo. Pohladila som ho rukou po tvári.

„Ty moje trdielko, mne sa už nič nestane, prosím, poď sem ku mne, prosím“

Prosila som šeptom. Nakoniec si Paul vzdychol, pomaly sa postavil, chudák, ani neviem ako dlho musel sedieť v tom kresle. Podišiel ku posteli z druhej strany a opatrne sa posadil. Potom si ľahol na chrbát a zadíval sa na mňa. Opatrne som sa presúvala ku nemu na hruď, Paul sa na to len nesúhlasne mračil. Ja som sa pousmiala a ďalej sa ku nemu ťahala. Paul to už nevydržal, prisunul sa ku mne, opatrne ma vzal za ramená a pritiahol na hruď.

„shhh“

Zasýpela som bolesťou na krátku chvíľu, Paul ihneď ztuhol a prestal ma posúvať. Ruky rýchlo dal odo mňa preč a zdesene sa na mňa díval.

"Mabe, anjelik, prepáč, ja som nechcel“

Ospravedlňoval sa ľútostivo. Začala som sa zase na neho priťahovať, bolesť na hrudi, bola neznesiteľná. Zatla som zuby, zavrela oči a preplazila sa až Paulovi na hruď. Klesla som na neho a spokojne sa uložila. Pohladila som ho po tvári.

„Paul... milujem ťa... nič sa nestalo, ja som v poriadku“

Usmiala som sa na neho, na dôkaz. Čo najviac sa ku mne sklonil a jemne ma pobozkal na pery. Len som slastne privrela oči a nechala sa viesť jeho perami. Potom sme sa od seba odklonili. Ešte raz som sa prisala na jeho pery a potom spokojne položila hlavu na jeho hruď. Myslela som si, že si okolo môjho pásu ovinie ruky, ale nič také sa nedialo.

Vzala som to teda do vlastných rúk. Chytila som ho okolo oboch zápästí, nadvihla mu ruky a položila ich na môj chrbát. Pozrela som sa na Paula, ten sa iba potíšku zachichotal a spojil svoje krásne a jemné ruky, na mojom chrbte.

„Dobrú noc“

Zašeptala som smerom ku Paulovi.

„Dobrú noc, anjelik“

Odpovedal a venoval mi bozk na čelo. Spokojne som sa uložila na jeho hrudi a užívala si jeho prítomnosť, každý jeho dotyk. Jemne ma začal hladiť po chrbáte, zatiaľ čo ja som nás prikryla. Jeho ruky sa neskôr presunuli pod moje tričko a hladil ma už po nahom chrbáte. Ruky mal tak príjemne teplé, že som sa ku nemu ešte väčšmi privinula, slastne zavrnela a nechala sa unášať jeho dokonalým dotykom.

Jemné slnečné lúče, ma ráno zabúdzali. Vlastne, ani neviem, či to bolo ráno, v noci som toho moc nenaspala. Spravidla vždy spávam na boku, ale našťastie teplé ruky Paula ma uhýčkali ku spánku. Cítila som ešte Paulovu hruď podo mnou. Chudák, on musel celú noc byť podo mnou. Povystierala som si ruky a objala ho okolo krku.

A zase som zasýpela a stiahla ruky, pootvorila som oči a zaškerila sa na Paula, ten len nesúhlasne kýval hlavou. Ešte chvíľu sme spoločne ležali na posteli, potom ma Paul odniesol do kúpeľne, kde som sa konečne upravila. Vyšla som von a Paul ma zase bral do náruče. Pani Cullenová, nám urobila skvelé raňajky, potom prišiel do izby pán Cullen. Skonštatoval môj stav, na omnoho lepší, ale že ešte pár dní to takto ostane.

A potom nás zase nechali samých, skvelo som sa uvelebila na Paulovej hrudi a upokojovala svoje uboľené telo.

„Paul... čo bolo potom s tými vlkmi?“

Spýtala som sa ho. Paul ihneď spustil svoju ruku, ktorou ma hladil.

„Ja... Mabe... oni... boli to vlkodlaci, a oni sa ospravedlnili, že ťa nechceli napadnúť, že vraj to bola len sebaobrana (odfrknutie), a Sam, ten ich nechal tu... on... on ich tu chce nechať... spriateliť sa s nimi....“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hľadal som ťa... 15. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!