Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel XXIX. kapitola

ˇ°111


Guardian angel XXIX. kapitolaĎalšia kapitola..môžte čítať...30. kapitolu pridám až keď prídem z dovolenky.Bude aj epilóg a aby som nezabudla pripravujem novú poviedku takže tiež pridám potom Prolog+1. kapitolu. Tak to je všetko

28. kapitola

XXIX. kapitola

 

Bella:

 

„Mamy,“ zašepkala som. Postava so zelenými očami sa iba na mňa usmiala a prikývla. Vrhla som sa ňu. Zúrivo som ju objímala.

„Ako je to možné? Nie s náhodou mŕtva?“ opýtala som sa keď som odtiahla sa a pozrela jej do tváre.

„Dá sa tak povedať. Ja som mŕtva. Ale ty nie si mŕtva. Ak sa toto dá povedať tak teraz sa nachádzame medzi nebo a peklom. Tu končí človek čo zomrel zbytočne. Niekde by tu mal byť aj tvoj otec. No a ty si mala šťastie. Je s teba anjel. Vedela som to, pretože mi to povedali,“ usmiala sa na mňa. Sedeli sme oproti sebe.

„Ani by som nepovedala, že mám šťastie. Mala som mať svadbu, ale namiesto nej trčím v posteli. To vďaka Samanthe a Alexovi. Poznáš Samanathu? Ešte keď si žila sme boli kamarátky. To ona ma premenila. No a Alex. Bráško.

„Pamätám si ju. To je dobre, že ťa ona premenila.“

„Prosím? Dobre. Ale ja nehovorím o premene na anjela. Ale o premene na upíra. To ona mi zničila život,“ odfrkla som si.

„Na upíra,“ zvýšila hlas. „Ale veď tí neexistujú. Alebo áno?“ konštatovala matka.

„Existujú. Ale naša rodina. Teda Edwardova rodina sa živí zvieratami. Hnusí sa im zabíjať ľudí. A ja som sa pridala k nim. S Edwardom sme zasnúbený. 10.8 sme sa dohodli na svadbe. No len nejako to nevyšlo.“

„Ešte nie je nič stratené. Nezabúdaj, nie si mŕtva. Treba len dúfať a ono to príde samo,“ opravila ma. „Aha pozri. Tvoj otec,“ ukázala na blížiacu postavu. Vyskočila som na nohy a utekala jej na proti.

„Tati,“ zakričala som. Aj jemu som vbehla do nastavenej náruče.

„Dievčatko moje,“ zašepkal mi do vlasov. „Vidím, že si sa už zhovárala s matkou.“

„Áno. Všetko mi vysvetlila. Viac menej.“

„Zmenila si sa,“ skĺzol pohľadom od hlavy až k päte.

„No...hmm....to vieš anjelstvo,“ rozpačito som odpovedala.

„Bella chcela tým povedať, že je anjel a upír zároveň,“ zasiahla matka. Podišla k nám.

Tatko odo mňa odskočil a ochranársky objal matku. „Ale prosím ťa ja sa neživím ľuďmi, ale zvieratami. Preto mám také očí. A tati myslím, že by ti nepomohlo nič,“ zažartovala som.

Nad nami sa objavilo svetlo.

„Bella prosím ťa prebuď sa,“ zahrmotal nad nami Edwardov hlas.

„Myslím, že je najvyšší čas., aby si sa vrátila. Tam dole ťa ma niekto rád, tak isto aj my tu hore. Choď už a dávaj na seba pozor,“ objala ma matka a potom otec.

„Zbohom,“ opäť pomyslela som si v duchu.

Otočila som sa im chabom a nechala sa pohltiť tým jasným svetlom. Cítila som ako keby som letela vzduchom. Ľahšie ako pierko alebo vták.

Pocítila som zúrivé objatie keď som zažmurkala do miestnosti. Konečne som sa prebudila. Vedela som, že to dokážem.

„Buď šťastná,“ zaželali my matka a tatko. Naposledy. A potom posledný krát povedala Zbohom.

Však oni ma tam hore budú čakať. Aspoň pevne verím.

 

Edward:

 

„Bella prosím ťa prebuď sa,“ prosíkal so stále.

Pocítil som slabý záchvev jej ruky. A potom ďalší a ďalší. Zúrivo som ju stískal v objatí. Zažmurkala do miestnosti. Počul som hlas, ale nikde nikto.

„Zbohom,“ odpovedala Bella v duchu.

„Ach tak som rád, že si sa konečne prebudila. Toto mi už nikdy nerob. Vieš aký som mal strach,“ káral som ju.

„Prepáč,“ ospravedlnila sa šeptom. Mala zachrípnutý hlas. Nevydržal som to a pobozkal ju. Najprv jemne, potom viac vášnivejšie.

„Vieš čo som rozmýšľal? Čo keby sme prehodili svadbu na budúci týždeň. Všetko máme už nachystané. Ja si kúpim, iba oblek a Alice už ti kúpila šaty. Rose a Emm môžu mať samy. Čo povieš?“ hneď som sa jej opýtal.

„Myslím, že ti je dobrý nápad. Súhlasím. Hmm a chvíľu bude so mňa pani Cullenová. Ach tak krásne to znie,“  zasmiala sa a pocítil som jej dych na hrudi, pretože bola o ňu opretá. Dokonalý obrázok pohody.

Znovu som ju pobozkal. Keď do dverí vrazil Emmett v závese celej rodiny.

„Hej cukrovši aj my chceme,“ a všetci na posteľ skočili medzi nás. No posteľ nevydržala. „No asi budeme musieť aj posteľ kúpiť,“ odpovedala som keď sme sa všetci od zúrivého objatie Emmetta vymotali.

 

EPILÓG



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel XXIX. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!