Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel XIII. kapitola

Breaking Dawn 05


Guardian angel XIII. kapitola13. kapitola Guardian angel.Bella s niekým stretne

12. kapitola

XIII. kapitola

Konečne. Konečne som voľná.

Mala som ešte nejaké peniaze tak som si kúpila oblečenie. Úzke bokové jeansy k tomu žlté tričko na ramienka a na to športovú bielu mikinu. Teraz som dala prednosť teniskám ako lodičkám na podpätku.
Kúpila som si v Ríme letenku do Seatlu. Lietadlo odlietalo o 2 hodiny. Zatiaľ som čakala na letisku, keď ma do nosa praštila sladká vôňa. Ale nepatrila človeku, ale upírovi. Pred hlavnými vstupnými dverami stál autobus. V ňom boli turisti. Na miesto vodiča bol chlapec. Ale vyzeral na menej ako 18 rokov. Vedľa neho stála upírka. Mala mahagónové vlasy. Oči mala fialovej farby. Istotne mala kontaktné šošovky. Zrak mala upretý na moju tvár. Moje oči neboli tie krásne modré, ale biele. Od hnevu. Za to, že zabíjajú nevinných ľudí. Zatvárila sa šokovane. Ťahala ma k nem neznáme sila. Postavila som sa a išla smerom k upírke. 

Prišla som pri ňu a slušne som sa opýtala.
„Máte ešte volné miesto?“ Usmiala som sa , ale nespúšťala z nej zrak.

„Samozrejme.“ Odpovedala mi ľadovým hlasom. Ale ja som ostala pokojná.

Nastúpila som. Autobuse boli dokonca aj malé deti. Chúďatá ani nevedia, že toto je ich posledná cesta. Cesta, ktorá im končí smrťou. 
Od smradu som krčila nos. Stále som prepaľovala Heidy. To som počula, keď sa rozprávala s vodičom. Rozprávali sa pre ľudské uši nečujne, ale ja som dobre počula o čom sa rozprávali. Ich témou som bola Ja. Záhadné dievča. Tak ako ma nazvali.

Prechádzali sme cez Volterskú bránu. V autobuse sa veselo všetci rozprávali. Zastavili sme pred hradom. Istotne vôbec nemali tušenie, že si prišli pre smrť. Išli jej priamo naproti. 
Povystupovali sme.

„Heidy.“ Zavolala som náročky na ňu. Otočila sa za oslovením. Chvíľu mi skúmala tvár, ale ja som mala pripravenú tvrdú masku. Otočila sa naspäť. Požiadala ostatných, aby ju nasledovali do hradu. Všetci sa rozprávali aké to tu je starodávne. Prechádzali sme tmavou chodbou. Vyšli sme do veľkej miestnosti, kde v strede mala sekretárka pult. Nadýchla som sa. Ona bola človek. Vedela o tom čo sa tu deje? Asi hej. 

Heidy sa ticho pozdravila s postavou zahalenou v dlhom plášti a povedala: „Príďte už.“ Ale ja som to zreteľne počula. Zaviedla nás do dverí s nápisom JEDÁLEŇ. Bola to prázdna kamenná miestnosť. S jedným oknom aj to bolo vysoko. Za posledným turistom sa zavreli dvere. Vypukol krik. Premenila som sa na anjela. Ale krídla som nerozprestrela.
Všimla som si ako sa na mňa rúti upír. Postavila som sa do bojovej pozície. Ostal zaskočený.
„Toto si nečakal. Že?“ opýtala som sa ho. Ale on neváhal. Skočil na mňa. Ale ja som ho zrazila na zem. Skúsil to znovu. Opäť sa mu to nepodarilo. Už som ostala iba ja. Sále sme bojovali medzi sebou. Už ma to nebavilo. Zrazila som ho k zemi to najväčšou silou. Ostal na zemi nehybne ležať. Všetky oči pozerali na mňa. Bola som stredobodom pozornosti.

Vystúpil z rady upír s uhlovo čiernymi vlasmi, s bielou papierovou pokožkou a žiarivo červenými očami. Vedľa neho išli ďalší dvaja. (nebudem ich popisovať...Sú to Aro, Caius a Marcus)
„Ja som Aro.“ Predstavil sa, „toto je Caius,“ ukázal na upíra po pravom boku, „a toto je Marcus,“ ukázal na upíra po ľavej strane jeho boku.

„Veľmi by nás zaujímalo čo si? A kto si? Necítim z teba upíra, vlkolaka ani človeka. Srdce ti nebije. Si extrémne silná. Máš bielu pokožku. A veľmi zaujímavé oči. Až priesvitne biele.“ Konštatoval Aro.

„A na čo vám to bude? Zabiť ma nemôžete. Môžete si fúkať práškový cukor do riti akurát.“ Sarkasticky som mu odpovedala.

„Ako myslíš. Felix, Dementri. Viete čo máte robiť.“ Nakázal dvom upírom. Vrhli sa na mňa. 

A potom...

14. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel XIII. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!