Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel XIV. kapitola

255546


Guardian angel XIV. kapitola14. kapitola Guardian angel...Isabella stretne niekoho...ale koho?Príjemé čítanie

13. kapitola

 

XIV. kapitola

A potom...

„Dosť.“ Rozoznel sa Arov hlas po celej miestnosti. „Stále čakáme na vysvetlenie. Kto si? A čo chceš?“ dopovedal. Pristúpil bližšie. Ale narazil do štítu. Videla som jeho prekvapený výraz.

„Čo to je?“ Opýtal sa a rukami skúmal neviditeľný múr. Medi mnou a medzi ním.

„Tak ako vy máte schopnosti,“ ukázala som na upírov okolo. „Tak aj ja mám schopnosť.“ Odpovedala som mu. 

„Veľmi zaujímavá schopnosť. Jane? Zlatko poď sem.“ Kráčalo k nám dievča s anjelskou tvárou. Na perách sa jej pohrával arogantný úsmev.

„Jane. Vyskúšaj či aj tvoja schopnosť funguje na ňu.“ Poprosil ju milo. Jane uprela oči na mňa. Zamračila sa sústredene. Medzi obočím sa jej spravila vráska.

„To stačí.“ Odvolal ju Aro. Zasyčala nahnevane na mňa. Postupne sa vystriedalo veľa upírov, ktorý skúšali svoje schopnosti. Ale so mnou to nič nespravilo.  

***

Vo Volterre som strávila už 10 dní. Nechceli ma pustiť. Zavreli ma do zatuchnutej miestnosti s malým oknom. Aj to bolo zakryté starými drevenými troskami. 
Nechali ma tam kvôli tomu, že som im odmietla povedať kto som. Ale videla som v Arových mliečnych očiach, že by bol rád keby som sa so svojou schopnosťou pridala k jeho ako nazýva ´ skromnej ´ komunite. 

Sedela som vo svojej cele keď sa otvorili dvere a vopchali mi do cely upíra. Zacítil ma pretože sa otočil. Mal krvavo červené oči. Svietili mu vo tme. Ako dve červené žiarovky. Mal v nich chtíč. Ale nie po mne. Ale po mojej krvi. Len som nechápala prečo.

Nestihla som zaregistrovať a už som bola pritisnutá o chladný múr. Držal ma pod krkom. Premenila som sa na anjela. Teraz som mala väčšiu silu. Chytila som ho aj ja pod krkom. Navzájom sme sa škrtili. Rozprestrela som krídla a tak nás vyzdvihla vyššie nad zem. Bola som plná hnevu. Nenávisti. Môjho ďalšieho nepriateľa. Povolila som stisk a tak upír padol na zem. 

A potom...

Otvorili sa dvere a v nich stál Aro. Neverila som vlastným očiam a aj on. Toto bola len skúška. Chcel vedieť kto som. Vzniesla som sa dole. Skryla som krídla.

„Si spokojný? Teraz si dostal čo si chcel.“ Zavrčala som naňho.

„Nadmieru.“ Až prehnane sa usmial.

„Ani nevieme tvoje meno. Povieš nám ho? Či aj to si máme zistiť samy.“ Sarkasticky sa opýtal. 

Zaškerila som sa. „Isabella Marie Swan Thomson.“ 

„A teraz ma prosím Ťa nasleduj Isabella. Príde nám návšteva a chcem ťa im predstaviť.“ Dokončil svoj monológ. Absolútne som ho nepočúvala. Viedol ma chodbami až sme prišli do tej prezdobenej miestnosti. Tam stále sedela sekretárka- človek.

Otvoril dvere. Bola to miestnosť s tromi trónmi. Na dvoch sedeli Caius a Markus. Do tretieho sa posadil Aro. A začal.

„Priviedol som Ťa sem, aby som ti predstavil jednu upírku.“

„A čo mám ja s ňou?“ Zabručala som. 

„Pomôžeš nám s ňou. Ja novorodená a ty si štít a tak jej pomôžeš, aby nám tu niekoho nepozabíjala.“ Dopovedal Aro čo odo mňa chcel.

Počula som ako sa otvorili dvere. Otočila som sa. Zamrzla som na mieste. Nie! To nemôže byť pravda. 

15. kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel XIV. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!