Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel III. kapitola


Guardian angel III. kapitolaĎalšia kapitola Guardian angel(Strážny anjel)

2. kapitola

III. kapitola

Vstúpila som do triedy. Ihneď som podala papier učiteľovi.
„ÁÁÁ. Isabella Swanová. Mám pre vás pripravené posledné miesto vedľa Emmette Cullena.“ Ukázal na poslednú volnú stoličku. Takže ako viem táto rodina sú upíry. Zhlboka som sa nadýchla a tak overila svoje tvrdenie. Mala som pravdu. Emmett sa na mňa pozrel, keď som si sadala na miesto. Určite musel byť udivený, že vyzerám ako človek, ale srdce mi nebije. Hodina začala. Celý čas som ignorovala ako na mňa upiera pohľad. Ja som pre istotu dávala kútikom oka pozor na Angelu. Zatiaľ bola v poriadku.

Konečne zazvonilo. Vyletela som z triedy ako blesk. Ako náhle som s tade vypadla, oprela som sa o najbližší roh. Čakala som Angelu.
Keď aj ona vyšla z triedy išla som jej naproti.

„Ang, prepáč, že otravujem, ale si prvá s kým sa rozprávala a chcela som sa opýtať, či by som si na obede mohla prisadnúť k tebe?“ Opýtala som sa z nádejou v hlase. Aj keď ja moc jesť nebudem.

„Bella, mne to vôbec nevadí. Iste, kľudne si môžeš prisadnúť, aspoň Ťa predstavím, ostatným z partie.“ Usmiala sa na mňa. Bolo to zo srdca.

Poďakovala som jej a odišla som na ďalšiu hodinu. Teraz som mala Španielčinu. Voliteľný predmet. Mne bol dosť blízky, pretože som nejaký čas bývala v Španielsku. Tam bolo najlepšie. Tam som ochránila svojho zverenca.
Šuchtala som nohami a hľadala triedu Španielčiny. Keď som ju konečne našla vošla som a podala učiteľovi Podpísal ho. A posadil ma opäť na posledné miesto. Tentoraz vedľa malej, štíhlej dievčiny, podobajúcej sa na elfku.

„Ja som Alice Cullenová.“ Usmievala sa na mňa. Ale nebol to ten úsmev, ktorý predvádza väčšina dievčat, keď sa chce zoznámiť. Tento bol od srdca. Pche. Pochybujem, že aj nejaké má.
Takto to išlo celý deň. Väčšinou som skončila vedľa niekoho z Cullenovich.

Nastal obed. Pre mňa nočná mora. Niečo odporné. Vkročila som do jedálne a hneď ma upútalo 5 postáv sediacich v tom najtemnejšom kúte. Zahnala som myšlienky a išla si zobrať niečo na jedenie. Postavila som sa do rady a na tácku si dala žemľu a fľašu minerálky. Zaplatila som. Ešte musím nájsť Angelu. Hľadala som po celej jedálni. A konečne. Našťastie mi kývala. Vydala som sa tým smerom kde bola. Prišla som pri nich.

„ Banda toto je Bella.“ Ukázala na mňa.

„Bella toto je Michael,“ ukázala na chlapca s hnedými vlasmi, „toto je Sandra, Michaelova priateľka,“ ukázala na blondínu , „ a toto je Samuel,“ ukázala na predposledného člena. Mal uhlovo čierne vlasy. „A toto je Chester. To je zase môj priateľ.“ Predstavila všetkých v partii.

„Veľmi ma teší, že vás poznávam.“ Povedala som im úprimne. Posadila som sa volnú stoličku. Očividne bola pripravená pre mňa.

„Hej Bella. Cullenovi na teba zízajú.“ Vytrhla ma z premýšľania Angela. Zdvihla som zrak z ešte stále plnej fľašky a ešte nedotknutej žemle. A naozaj všetci pozerali na mňa. Zamračila som sa a cítila som ako sa mi zmenila farba dúhoviek. Upokoj sa, upokoj... opakovala som si stále v myšlienkach. Nepotrebuješ, aby si sa premenila na anjela. A k tomu ešte medzi ľuďmi. Opäť som mala modré dúhovky. Mala by som si precvičiť sebaovládanie.
Ani som si nevšimla, že sa už vyprázdnila jedáleň. Bezo slova som stala a zaniesla tácku do koša.

Teraz som mala Biológiu. S jedným jediným Cullenom som dneska ešte nesedela. Vošla som do triedy. Vypýtala som si posledný podpis a sadla si namiesto.

„Ahoj. Teší ma ja som Edward Cullen.“ Ozval sa vedľa mňa jemný, zamatový hlas.

„ Čaw som Bella. A neteší ma.“ Nemala som čas sa kamošiť s upírmi. Mám tu inú prácu. Po celý čas som cítila pohľad na svojej tvári. Rozčuľovalo ma to.

„Vidíš niečo na mne, keď sa na mňa celý čas dívaš?“ Opýtala som sa ho na konci hodiny. 

„Nie. Len si zaujímavá.“ Odpovedal mi šeptom. Zakrútila som neveriacky hlavou, zbalila si veci a bezo slova som odišla. Preplietala som sa davom žiakom na parkovisko. Ale predtým som ešte bola zaniesť papier s podpismi učiteľov, aby som nemala problémy.

Stála som vedľa auta. Pozorovala som Angelu a dávala pozor. Keď som počula v pozadí škripot bŕzd na aute. Nie ešte nie je jej čas. Ešte má šancu. Kašľala som na pravidla. Vyštartovala som jej zachráni život. Tak ako to mám napísané v popise práce. Kútikom oka som videla auto ako sa rúti na Angelu. Dúfam, že tentoraz to nepokašľem.

4. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel III. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!