Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zvrhlý upír - 14. kapitola

rosebyklara


Zvrhlý upír - 14. kapitolaPo Seattlu nadále běhá neznámý upír a dál na sebe upozorňuje. Cullenovi si začnou všímat podrobností mezi Bellou a mrtvou dívkou. Co vše se ještě stane? Příjemné čtení přeje Sheela.

Carlisle si ještě ten den domluvil pitvu té dívky. Všichni jsme věděli, že žádné stopy nenajde. Své oběti jen vysajeme, ale žádné stopy na těle nezanecháváme.

„Musíme ho najít,“ šeptla jsem k Edwardovi, který seděl v naší ložnici a četl si nějakou knihu.

„Já vím, ale je jasné, že je to nebezpečné. Co když má nějakou sílu, kterou nás vyřadí ze hry?“

„Já mám štít a žádná schopnost na mě neplatí,“ odporovala jsem a Edward si povzdychl.

„Máš jen psychický štít, ale jsou síly, které se pohybují jako lidi. Lépe řečeno upíři. Něco jako dost živý hologram,“ vysvětlil a já pozvedla obočí.

„Znal jsem takovou upírku, která tuto moc měla. Jmenovala se Elizabeth. Dokázala dokonale vytvořit svůj hologram a zaútočit. Nebyl to psychický hologram. Nepředstavovala sis ho, byl opravdu živý. Dostal se k tobě upíří rychlostí a zaútočil. Když se podařilo hologram zničit, všichni byli tak zmatení, že si nevšimli pravé upírky, která vyběhla z lesa. Byl to hrozný masakr. Jedna upírka porazila přes dvacet upírů,“ dovyprávěl Edward a já se zděšeně zachvěla.

„Takže by na ni platil jen fyzický štít?“ ověřovala jsem si a on přikývl.

„Nakonec byla zničena. Volturiovi se báli, že je pro ně moc nebezpečná - což byla -, a proto ji zničili,“ dokončil Edward a já přikývla.

„Takže nám nezbývá nic jiného než doufat, že nemá nějakou speciální moc, kterou by nás zlikvidoval jako mávnutím proutku,“ vydechla jsem a Edward mě objal.

„Všechno bude v pořádku, lásko,“ utěšoval mě, ale v jeho hlase byly slyšet pochyby. Chvíli jsme jen tak mlčky seděli, ale pak bouchly domovní dveře a my se oba rozběhli do obýváku, kde byl už zbytek rodiny. Carlisle seděl na hlavním křesle a vytahoval fotky.

„Žádné stopy tam nebyly, ale co jsme čekali? Nafotil jsem ji a něco tu nesedí. Bello, je ti docela podobná,“ řekl zděšeně a já pozvedla obočí. Vzala jsem si od něj fotky a pořádně si tu mrtvou dívku prohlédla. Měla sice hnědé vlasy a rysy její tváře mi také byly podobné, ale jinak nás nic jiného nespojovalo.

„Není,“ odporovala jsem a dala fotku Edwardovi, aby si ji prohlédl.

„Eh… Lásko, docela je. Odmysli si oči a přidej tmavší odstín vlasů a jsi to celá ty,“ vykoktal Edward a já hlasitě polkla. Když jsem se na to podívala s jiné perspektivy, musela jsem přiznat, že mi docela podobná je. Nikdo nebude nikdy stejný jako já, ale určitá podoba tam bude.

„Takže jde po mně,“ dodala jsem a všichni utichli.

„Proč?“

„No, to by mě vážně taky zajímalo,“ odsekla jsem, ale poté se na Carlislea omluvně podívala.

„Někdo kdo by ti chtěl ublížit?“

„To je dost široký pojem. Jsem upír a pár upírů už jsem zabila. Takže není vyloučené, že jejich drahé polovičky chtějí pomstu,“ odpověděla jsem a Carlisle se skeptickým pohledem přikývl.

„A někdo komu si zlomila srdce?“

„Ne, nikomu,“ odpověděla jsem klidně, ale v hlavě jsem si přemítala všechny ex, anebo noční povyražení.

„Tedy já o nikom nevím,“ dodala jsem a podívala se na Edwarda, který se pořád mračil na fotku té dívky.

„Něco je špatně,“ šeptl téměř neslyšně a já se ironicky zasmála.

„Postřeh, Sherlocku,“ řekla jsem ironicky a on zakroutil hlavou.

„Nemyslím tuhle situaci, ale tu dívku. Něco mi na ni nesedí,“ odporoval a já se opět podívala na tu fotku.

„Vypadá jinak, než na té kameře,“ přiznala jsem a prohlížela si její tělo.

„Co to je na té ruce?“ zeptala jsem se a ukázala na nějaký nápis.

„Toho jsem si nevšiml,“ přiznal Carlisle a fotku si vzal do ruky.

„Jako by tam bylo něco napsáno,“ uvažoval nahlas a já přikývla.

„Nějaký vzkaz,“ dodala jsem a pozorně jsem se zahleděla na fotku.

„Já to nepřečtu,“ přiznala jsem a pokrčila čelo.

„Já taky ne. Zítra se na to půjdu podívat.“

„Dobře a teď začneme řešit něco jiného. Vážně mě to docela děsí,“ přiznal Emmett a já přikývla. Nerada jsem řešila zrovna tyhle věci, protože jsem z toho měla husí kůži. Viděla jsem hodně mrtvol, ale žádná nebyla podobná zrovna mně. Byly to blondýnky, zrzky, černovlásky a brunetky, ale ne s mými rysy.

Neznámý:

Našel jsem další. Cestu domů za manželem si zkrátila temnou uličkou. Měla stejné vlasy jako Bella. Její tvář byla sice opálenější, ale rysy znatelnější. Dokonce měla i hnědé oči. Chůzí tygra jsem přebíhal střechy a čekal na ten pravý okamžik. Ta dívka na sobě měla černé delší šaty a přesto kabát. Vlasy se jí vlnily do pasu a házely odlesky rudé. Byla to ona. Přesná kopie Isabelly. Spokojeně jsem se usmál a přeskočil na poslední střechu. To byl ten okamžik, na který jsem čekal. Už nebylo proč váhat. Stačil jediný skok a mohl jsem cítit její krev ve svém hrdle. Dívka se rozhlédla kolem a kabelku si namáčkla na tělo. Maličká, mě rozhodně nejde o tvoji kabelku. Seskočil jsem ze střechy a přistál těsně za ní. Dívka se vystrašeně otočila a pohlédla do mých karmínových očí.

„Vezmi si tu kabelku, ale mě nech,“ prosila a podávala mi její tašku.

„Já ale nechci tvojí kabelku, zlatíčko,“ zašeptal jsem a u toho se zasmál.

„Co tedy chceš?“ zeptala se vystrašeně a já se spokojeně usmál.

„Tebe!“ vyřkl jsem verdikt a prokousl jí hrdlo. Její krev tekla do mého těla. Plnila už vyschnuté žíly.  Dívka se cukala jen chvilku, ale postupně ji opouštěly síly. Byla to dokonalá podívaná. Nakonec v ní stejně nezbyla ani kapka krve. Všechna krev byla ve mně. Spokojeně jsem ji hodil na zem a opět odešel. Miloval jsem být zlým. To bylo to pravé pro mě. Žádná přetvářka.

„Už brzy a budeš moje, sladká Isabell,“ zašeptal jsem a utíkal daleko od místa činu.

Bella:

„Je to psychopat,“ prohlásila jsem nakonec a otočila se na Edwarda.

„To se dá říct o člověku, ale i upírovi ne,“ odporoval.

„Podle mě i o upírovi,“ dohadovala jsem se s ním a on se zasmál.

„Já vím, na tomhle se nikdy nedohodneme. Každý máme jiný názor.“

„Pojďte sem!“ křikl Carlisle z obýváku a my vyběhli z ložnice.

„Co se děje?“ zeptala jsem se překvapeně a on ukázal na televizi, kde byly zprávy.

„Je to tu zase. Vrah pokračuje ve vraždění lidí. Policisté si začínají všímat spojitostí. Obě dívky měly tmavě hnědé vlasy a ostře řezané rysy, dokonalou postavu a hlavně šly tmavou uličkou. Tato oběť se jmenuje Suizen Potter a má doma manžela a děti. Z místa činu se vám hlásí Emma Greg.“

„Je to psychopat,“ řekla jsem jako první a Carlisle si povzdychl.

„Pokračuje to. Sakra, musíme něco udělat. Kolik je schopný zabít lidí. Neříkej mi, že po Seattlu běhá tolik holek, který jsou podobný tobě,“ řekl naštvaně a já pokrčila rameny.

„Upozorňuje na sebe. Ale nejen na sebe dokonce i na naši existenci. Pokud to zjistí Volturiovi, přijdou se podívat, co se děje, a to také nemusí, dopadnou dobře,“ odfrkla jsem a všichni přikývli.

„Musíme něco udělat, že zbytečně zemře moc žen,“ upozornil Carlisle.

„Jenže kdy.“

„A hlavně kde.“

„Něco vymyslíme, počkáme den a pak si domluvíme výpravu. Musíme ho zastavit a hlavně ohlídat Bellu, která je také v nebezpečí,“ rozhodl Carlisle.

„Všechno opět stojí na nás,“ dokončila jsem za něj a rozhlédla se po rodině, která se zamračeně dívala na televizi. Nesmíme dlouho čekat. Čas je náš nepřítel. Stejně jako ten neznámý upír.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zvrhlý upír - 14. kapitola:

 1 2   Další »
19. kikuska
15.08.2011 [9:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. Sara
25.07.2011 [12:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon hezká kapitola Emoticon chci se zeptat jestli taky někdy nepřidáš pohled Jaspera a Alice? Emoticon dík za odpověd Emoticon

17. Domik
12.07.2011 [22:17]

Domikmoc se těším na další díl!

16. Kačka
12.07.2011 [20:10]

super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jen tak dál Emoticon Emoticon Emoticon

10.07.2011 [0:44]

Emoticon Emoticon

06.07.2011 [21:05]

kollartKrása zajímá mě kdo je ten cizí upír... Emoticon

04.07.2011 [23:38]

Pěkná kapitolka. Jen by mě zajímalo, proč jen uvažují nad tím, že to musí být Belly přítel, kterýmu zlomila srde. Já bych to klidně brala jako varování pro Edwarda, že on někomu zlomil srdce a ta dotyčná upírka ho varuje, že to příště může být Bella. Sice my víme, že to tak není, ale naši hrdinové ne a musí zvážit obě možnosti a neupírat se jen na jednu stranu aniž by uvažovali o druhé.
Moc se těším, co se stane příště a jestli opravdu pujdou po tom upírovi nebo dřiv přídou Volturiovi a budou chtít zasáhnout.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Nika Love Vampire
04.07.2011 [2:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon MAm rada tuto poviedku... je to super... len je skoda ze nepridavas nove diely castejsie ----- ..... ----- Emoticon

11. Afrodita_Alice_Cullen
03.07.2011 [23:22]

To je fakticky strašně napínavý Emoticon Emoticon Emoticonjak kšandy Emoticon Emoticon Emoticon už se zase těšim na pokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Ariana
03.07.2011 [23:14]

Ariana Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!