Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ztracené srdce - 1. kapitola

Eclipse logo


Ztracené srdce - 1. kapitolaEdward odešel...Bella se snažít jít dál a k tomu má v patách Victoriu. Avšak život se jí ve vteřině změní po nehodě, která ji potkala. Hlava zapomněla něco, co srdce zapomenout nemůže...

1. kapitola

Stála jsem na útesu v LaPush… sama. V poslední době jsem pořád sama. Jacob a smečka loví Victorii a Victorie zase mě. Teď, když došlo k jeho proměně a je z něj vlkodlak, tak už nemá tolik času. Když jsem sama, je to vždy horší. A on, on je pryč, navždy je pryč… Už se nevrátí. Teď je to, jako by doopravdy neexistoval… Jen ta bolest v hrudi mi dokazuje, že tu byl a že jsem si to všechno nevymyslela.

Dnes výjimečně bylo slunečno, ale už se blížil večer a paprsky zapadajícího sluníčka si pohrávali s hladinou moře. Hladina se třpytila, jako jeho kůže na slunci. Bolest na hrudi byla téměř nesnesitelná. Moře mi otvíralo svoji náruč, ještě pořád jsem stála na kraji útesu a se zavřenýma očima vdechovala mořský vzduch. Chtěla jsem skočit, letět vzduchem… Myslela jsem na ten uvolňující pocit, ale něco mi nedovolilo skočit a nechat vlny, aby mě vzaly do svého chladného objetí. Studená náruč, pomyslela jsem si a bodlo mně znovu u srdce.

Nevím, proč tu ještě stojím, ale něco mi bránilo, abych skočila. Možná kvůli Charliemu a René nebo kvůli Jacobovi a jeho lásce ke mně nebo kvůli slibu, který jsem dala Edwardovi, že nebudu dělat nic nezodpovědného. Smutně jsem si povzdechla a ustoupila od okraje skály, posadila jsem se na tvrdou zem a objala si kolena. Viděla jsem před sebou jeho krásnou dokonalou tvář s pokřiveným úsměvem, který jsem tolik milovala. Už si nepamatuji detaily. Nedokážu si představit přesný odstín jeho očí, jeho sametový hlas, když se zlobil ani vůni jeho kůže. Vzpomněla jsem si, jak mi řekl, že moje paměť je jako síto, že jednoho dne zapomenu… Po tvářích mi stékaly slzy. Já nikdy nezapomenu, pomyslela jsem si, ač si nebudu pamatovat přesné detaily tvého těla, tak nezapomenu na lásku, lásku, kterou k tobě cítím. Představa, že jednou zapomenu je bolestná, stejně bolestná jako pomyšlení, že se mi to nikdy nepodaří.

Slunce téměř zapadlo, ale mně se nechtělo domů. Můj pokoj mi připomínal ty měsíce utrpení. Nechtělo se mi dívat do smutných očí Charlieho. Ať jsem se snažila sebevíc, jeho jsem oklamat nedokázala.

Začínal se zvedat vítr. Patrně se blíží změna počasí, na Forks dnes opravdu bylo nějak moc pěkně. Vítr si pohrával s mými vlasy, moře šumělo, na nebi se začaly objevovat první hvězdy a od východu se kupila nepěkná mračna. Lehla jsem si na nepohodlný kamenný povrch a pozorovala nebe. Měla jsem pocit, že i na obloze vidím jeho tvář. Jakoby se hvězdy poskládaly a vytvořily tak jeho pokřivený úsměv, jeho husté obočí, oči a nos, jeho rozcuchané vlasy…

Přicházím o rozum.

Zavřela jsem oči a představovala jsem si jeho polibky a pohlazení, svoje tělo v jeho náručí. Ač mě to sebe víc bolelo, nedokázala jsem ho vyhnat ze svých myšlenek. Asi jsem měla nějaký záchvat nebo co. Věděla jsem, že mě to v noci dožene a že budu litovat, že jsem na něho opět myslela.

Zdálo se mi, jakoby kousek mě umřel. Nebyla jsem kompletní. Cítila jsem se jako použitá a odhozená hračka, cítila jsem, že už nikdy nebudu fungovat správně.

A pak tu mojí chvíli náhle přerušil dobře známý hlas volající moje jméno.

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracené srdce - 1. kapitola:

 1
4. Babča.S.
12.10.2019 [10:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Petronela webmaster
04.10.2019 [16:22]

PetronelaMilagrosEdwards: podívala jsem se na problém s odkazem a jde jenom o to, že jsi měla vložený špatný formát odkazu.
Tohle tam bylo: www.stmivani.eu/https://www.stmivani.eu/10-fanfiction-na-pokracovani/ztracene-srdce-2/
A tohle tam mělo být: 10-fanfiction-na-pokracovani/ztracene-srdce-2/
Teď už je vše v pořádku. Článek ti tedy projdu a odpublikuji. Emoticon

04.10.2019 [15:52]

MilagrosEdwardsAhojky, tak jsem to lehce prodloužila. Má to nyní 518 slov. Je to už přijatelné? Název jsem změnila. Chtěla jsem se prosím zeptat, proč mi nefunguje odkaz na následující stránku? Nevím, co dělám špatně, ale když na to kliknu, tak je to error. Děkuji :-)

1. Petronela webmaster
03.10.2019 [19:57]

PetronelaAhoj,
prosím tě, jednou z podmínek pro vydání článku (pokud se nejedná o drabble) je, aby měl alespoň 500 slov, což tvůj nemá. Proto ti ho vracím, a zkus ještě něco málo připsat.
Navíc jsem si všimla, že povídka s tímto názvem již existuje a ačkoliv není dopsaná, mohlo by to u těch nemnoha čtenářů, kteří na stránkách figurují dělat zmatky. Zkus zvážit změnu názvu.
Díky

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!