Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zrkadlo - 7. časť

twli


Zrkadlo - 7. časťBella sa konečne dostane do Volterry a stretáva sa so svojou prvou láskou. Kto to je? Uveria jej Volturiovci? A dostane sa Bella niekedy domov?

7. časť

Bella II

 

Keď pristáli vo Florencií, požičali si niekoľko luxusných aut a vyrazili na cestu. Bella priebeh cesty nevnímala. Mysľou bola pri Caiovi a svojej rodine. Odrazu sa čosi studené dotklo jej ruky. Bola to Alice.

„Volterra!“ Ukázala na týčiace sa hradby pred nimi.

Bella okamžite spoznala hlavné sídlo Volturiovcov. Caius jej o ňom veľa rozprával.

Vošli do hradu. Na recepcií sedela mladá žena. Človek! To Bella okamžite spoznala.

„To je Gianna. Neviem, či ju poznáš,“ oznámil jej Edward.

Bella len pokrútila hlavou.

Vzápätí na konci chodby zazrela akúsi postavu. Stála akoby nohami vrástla do zeme. Nemohla sa pohnúť. Nemohla uveriť vlastným očiam. Pred ňou stála jej jediná láska!

„Bože môj!“ vykríkla, a skôr, než sa ktokoľvek z upírov stihol spamätať, rozbehla sa a hodila sa do náručia mužovi s kapucňou.

„Alec! Miláčik!“ zvolala a začala bozkávať prekvapeného upíra, ktorý sa nezmohol ani na odbor. Za jej chrbtom stáli Cullenovci a nemohli uveriť vlastným očiam.

„Alec, čo...?“ Vedľa Belly sa náhle objavil Demetri a so zdesením sledoval scénu pred sebou. S otázkou v očiach sa obratil na Cullenovcov, ale tí len bezradne krčili plecami.

„Odveď nás k Arovi! Myslím, že by nás mal vidieť.“ Obrátil sa Carlisle na Demetriho.

Ten prikývol.

„O tom nepochybujem. Nasledujte ma!“ povedal a odišiel do Veľkého sály.

Bella sa s úsmevom obrátila na Aleca.

„Tak poď, láska!“

Ten bol v šoku, tak sa nezmohol na odpor.

Prišli do Veľkej sály, kde na trónoch sedeli vládcovia upírieho sveta.

„Moji drahí priatelia, čo vás sem privádza?“ Aro vstal z trónu, aby ich privítal.

Bella, ktorá stojí poblíž Aleca, si všimne neobvyklú farbu Arových očí.

„Odkedy piješ ľudskú krv?“ opýtala sa.

Aro sa na ňu prekvapene pozrie.

„Odjakživa!“ odpovedal.

„To nie je pravda! Videla som ťa pred štyrmi dňami a mal si zlaté oči!“ Nenechá sa presvedčiť.

Aro sa otočí na Carlisle so spýtavým pohľadom, ale ten sa obracia na svojho syna.

„Myslím, že Edward ti to vysvetlí lepšie.“

Edward pristúpi a vloží svoju ruku do Arovej nastavenej dlane. Aro sa pozerá na udalosti toho dňa Edwardovými očami. Vidí všetko! Bellu – takú, akú ju poznal z Edwardovej prechádzajúcej návštevy. Dobrosrdečnú, odvážnu a milujúcu svojho snúbenca, ale i Bellu, ktorá je z Cullenovcov zjavne vydesená a považuje ich za krvilačné beštie.

„Zaujímavé,“ konštatoval Aro a pustil Edwardovu ruku.

„Bella, povedz nám niečo o sebe.“ Obrátil sa na Bellu.

Bella pokrútila hlavou.

„Aj tak mi neuveríte ako oni!“ Ukázala na Cullenovcov.

„Tak ma presvedč!“

Bella sa zhlboka nadýchla a začala.

„Volám sa Isabella Maria Swanová a narodila som sa pred osemnástimi rokmi v mestečku Forks na Olympskom polostrove. Keď som bola malá, moji rodičia sa rozviedli a ja som ostala žiť s matkou. René sa neskôr vydala za Philla, ktorý je baseballista. Pred rokom som sa presťahovala do Forks, kde môj otec Charlie pracoval ako policajt. Dva mesiace po mojom príchode sa do mesta prisťahovala rodina Cullenovcov.“ Posledné slovo precedila cez zuby a venovala im pohľad plný nenávisti.

„Pokračuj, drahá!“ vyzval ju Aro.

„A práve vtedy sa to začalo! Miznutie ľudí! Strácali sa z domov, z lesov, z ulíc! Mesto ovládol strach. Charlie sa snažil zistiť, čo sa deje, ale zmizol aj on!“ Z Belliných očí tiekli slzy.

Edward k nej pristúpil, pretože ju chcel utešil, ale ona sa mu vytrhla.

„Nesiahaj na mňa, ty monštrum!“ nenávistne zasyčala.

Všetci v sále stuhli. Nik neočakával, že sa Bella bude správať k Edwardovi takýmto spôsobom. Dokonca ani Aro, ale ten sa zo šoku spamätal ako prvý.

„A ďalej?“

„Mizlo čoraz viac a viac ľudí. Nik nevedel, čo sa deje. Veď kto by obviňoval mierumilovného doktora, ktorý si so ženou adoptovali päť detí!?“ položila rečnícku otázku s nutnou dávkou sarkazmu.

„Samozrejme, že sa o ich vyčíňaní dopočuli Volturiovi a rozhodli sa zasiahnuť. Netušili, že to je lesť. Ako náhle opustili tieto hradby, do Talianska vtrhli Egypťania a zvyšok gardy povraždili. Cullenovci im za to sľúbili ovládnutie juhu Európy. Jediní, kto dokázali utiecť, boli Aro a Caius. Obaja sa pripojili k výprave vo Forks.“

„Čo sa stalo s Marcusom?“ opýtal sa Aro.

„Padol pri obrane Volterry,“ odvetila.

„A naše manželky?“

„Tiež.“

„Tak som sa spoznala Aleca,“ povedala a usmiala sa na upíra stojaceho vedľa nej. Jej pohľad bol plný lásky a nehy. Edwarda z neho bolelo srdce.

„Zamilovali sme sa do seba. V tých krušných časoch bol pre mňa jediným útočiskom. Postupne som sa spriatelila aj s ostatnými, najmä s Jane.“ Usmiala sa na malú upírku, ktorá si ju neveriacky prezerala.

„Ale pri jednej z akcií zomrel a ja som sa psychicky zrútila,“ pokračovala Bella so slzami v očiach. Nerada spomínala na tieto chvíle.

„Nevedela som sa cez to preniesť a niekoľkokrát som sa pokúsila spáchať samovraždu. Neúspešne. A potom som sa začala zbližovať s Caiom...“ povedala a nežne sa pozrela na upíra sediaceho po Arovej ľavici.

V sále to zašumelo.

„Jane zúrila. Myslela si, že som Aleca nemilovala, keď som naňho tak rýchlo zabudla. V skutočnosti som začala chodiť s Caiusom až štyri mesiace po Alecovej smrti. On mi pomáhal, aby som sa dostala z letargie, do ktorej som upadla,“ zakončila svoje rozprávanie.

„Čo mala znamenať tvoja otázka o vegetariánstve?“ Spýtal sa Aro.

Bella naňho prekvapene pozrela.

„Mali ste zlaté oči! Všetci! Ty, Caius, Jane, Alec, Felix, Demetri a tiež James, Laurent a Victoria.

Cullenovci zalapali po dychu. (aj keď ho vôbec nepotrebovali)

„Kto je to?“ Opýtal sa Caius.

„James bol lovec, ktorý chcel Bellu zabiť, Victoria je jeho družka a Laurent ich spoločník,“ objasnil mu Aro.

„Victoria chce Bellu zabiť, aby pomstila svojho druha,“ dodal Edward na vysvetlenie.

„To je pochopiteľné,“ odvetil Aro.

Cullenovci zavrčali.

„Keby zomrela Bella, nechcel by si sa tiež pomstiť?“ položil Aro otázku, na ktorú Edward nemohol odpovedať.

„A Cullenovci?“

„Oni sa živili ľudskou krvou,“ odvetila Bella.

Aro sa zamyslel.

„Čo si o tom myslíš?“ Carlisle bol zvedavý na Arovu reakciu.

„Myslím, že ide o akési medzipriestorové vakuúm.“

„Čo?“ Nechápal Emmett.

„Môže mi niekto vysvetliť o čom hovorí?“ Obrátil sa na svoju rodinu.

„Je to iný svet, ktorý odzrkadľuje povahové vlastnosti, ktoré máme tu.“

„Myslíš, že je to možné?“ spýtal sa Edward.

„Je to jediné možné vysvetlenie,“ povedal Aro.

„Ak, prirodzene, nie je Bella blázon,“ dodal.

„Nie som blázon!“ rozhorčila sa Bella.

„To predsa nikto netvrdí,“ odvetil Aro.

„Čítal som o tom v jednej knihe z mojej knižnici tu vo Volterre. Už sa niečo podobné stalo. Pred vyše tisíc rokmi sa v jednom z kmeňov v amazonskom pralese sa objavila žena, ktorá tvrdila, že je z iného sveta. Samozrejme, ju považovali za šialenú.“

„Takže nie je možnosť na návrat?!“ spýtala sa Bella s obavami.

Aro pokrútil hlavou.

„Nemám tušenie, čo by to mohlo spôsobiť, ani ako ten stav zvrátiť,“ povedal s ľútosťou v hlase.

„Pokúsim sa niečo nájsť, ale veľa šancí tomu nedávam,“ povedal Aro a pozrel na Carlisle.

„Pomôžeš mi, priateľ môj?“

Carlisle prikývol.

 

Koniec 7. časti

 

6. kapitola 8. kapitola

Venované Aalex, Nessienke,  Emielee a Texy25.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zrkadlo - 7. časť:

 1
14.07.2013 [13:15]

Danca11Nejdříve jsem nedokázala pochopit, co to byl os tím Alecem, ale naštěstí jsi to objasnila. Pravda je, že Volturiovi by se asi nechovali k holce, která se jeví spíše jako blázen s bujnou fantazií tak vstřícně, ale to mi příliš nevadí.
Emoticon Emoticon

04.09.2012 [18:09]

Ivka77 Emoticon Emoticon Docela som sa pobavila. Najlepšia kamarátka Jane Emoticon Emoticon Emoticon

1. Kačka
24.09.2011 [19:58]

NO to teda Emoticon ale aspon jí věří Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!