Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zrkadlo - 6. časť

Renée


Zrkadlo - 6. časťZdá sa, že ste už zabudli na chuderku Bellu II! Ako bude reagovať Charlie na Belline tvrdenie, že Culllenovci sú masoví vrahovia? A čo na to samotní Cullenovci?

6. časť

 

Bella II

 

„Povie mi už niekto, kto je ten Caius Volturi?“ pýtal sa Charlie zvýšeným hlasom. Vyzeral byť už ozaj naštvaný.

Pred odpoveďou ich zachránilo zvonenie telefónu. Charlie ho zdvihol a s niekým sa ticho zhováral. Belle zmysel slov unikal, pretože pozorne sledovala každý pohyb upírich súrodencov. Bála sa, aby nezaútočili.

„Bella, musím ísť. V lese našli mŕtve telo. Musím sa na to pozrieť,“ povedal Charlie, keď dotelefonoval. Bella od hrôzy zbledla.

„Oci, nechoď tam! Určite ho zabil niekto z Cullenovcov! Sú to vrahovia!“ kričala.

„Bella, čo sa s tebou deje? Nikdy si predsa nebola hysterická!"

Charlie nechápal, čo sa s jeho dcérou stalo. Ešte včera plánovala s Alice nákupy a s Edwardom sa bozkávali v obývačke.

„Ale ja nie som hysterická!“ kričala a snažila sa svojho otca zadržať. Bez úspechu.

„Bella, na toto vážne nemam čas. Musím už ísť!“ rozlúčil sa Charlie a odišiel.

„Charlie, stoj!“ skríkla na odchádzajúce policajné auto, ale to zmizlo v zákrute. Slzy jej začali tiecť po lícach, a tak si ich spakruky utierala rukávom košele.

„Bella, čo...“ začal Edward a urobil krok smerom k nej.

„Nepribližuj sa!“ vykríkla.

„Určite príde niekto od Volturiovcov a pomôže mi,“ povedala.

Edward s Alice si vymenili prekvapené pohľady.

„Bella, ale Volturiovci sú v Taliansku. Nepamätáš sa?“ opýtal sa Edward.

„Boli! Ale potom ste ich vylákali sem a Volterru obsadili Egypťania!“

Cullenovci na ňu šokovane pozerali.

„Odkiaľ vieš o egyptskom klane?“ spýtal sa Edward a pozrel sa na svoju sestru. Tá len pokrčila plecami.

„To netuším! Nikto z nás jej o nich nevravel. Tým som si istá!“ povedala.

„Čo o nich vieš?“ spýtal sa Belly.

„Amun je vodca a druh Kebi. Premenil Benjamina, ktorý ovláda živly a chodí s Tiou.“

Tentokrát sa Cullenovci ani nesnažili zakryť úžas.

„Myslím, že by sme mali zavolať Carlislea. Toto ho bude zaujímať,“ zašepkala Alice.

„Súhlasím,“ prikývol Edward.

 

Vytiahol telefón.

„Čo chceš robiť?“ spýtala sa ho Bella so strachom.

„Chceš ísť za Caiusom?“ opýtal sa Edward, zatiaľ čo vyťukával otcovo číslo do nemocnice. Nemo prikývla.

„Caius je v Taliansku. Ideme tam!“ oznámil jej a ďalej sa venoval telefonovaniu.

„Alice, zarezervuj letenky! Ideme domov,“ prikázal Edward sestre, ktorá sa okamžite pustila do práce.

 

„Kam ma to beriete?“ pýtala sa so strachom.

„K nám domov. Musíme ostatným povedať, že odchádzame,“ vysvetľoval, zatiaľ čo Alice zabočila na príjazdovú cestu k domu Cullenových.

Bella sa odrazu ocitla pred nádhernou vilou. Vzrušene vydýchla a obdivne si prezerala dizajn domu.

„To je krása!“ zašepkala, keď vystupovala z auta.

„Dom navrhovala Esme,“ prezradila Alice.

„Tá vrahyňa?!“ spýtala sa šokovane. Obaja upíri na ňu prekvapene pozreli.

„Aha, kto prišiel?“ ozvalo sa vedľa nej a vzápätí ju Emmett držal vo svojom „medveďom“ objatí. Zdesene vykríkla.

„Okamžite ma pusť!“ skríkla a búšila doňho päsťami.

„Emmett, pusť ju! Ihneď!“ prikázala Alice, zatiaľ čo sa Edward snažil vymaniť Bellu z Emmettovho zovretia.

Začínajúcu hádku ukončil príchod čierneho mercedesu. Bella sa obzrela a od hrôzy takmer skamenela. Z auta vystúpil najkrutejší upír, ktorého sadistické sklony ho preslávili po celom svete. Carlisle Cullen! Nohy jej vypovedali službu a vzápätí ju pohltila temnota.

 

Prebrala sa na akomsi neznámom mieste. Pretrela si oči a rozhliadla sa. Bola v lietadle. Kam ju to nesú?

Prudko vstala a rozbehla sa do uličky, kde sa takmer zrazila s prichádzajúcou letuškou.

„Kde sme?“ opýtala sa.

„Nad Atlantickým oceánom. Za 5 hodím pristávame,“ informovala ju.

„A kam letíme?“

„Do Florencie,“ odvetila letuška a naďalej si ju pátravo prezerala.

„Ste v poriadku, slečna? Vaša rodina nás informovala, že Vám v termináli ostalo zle...“

„Slečna bude v poriadku,“ ujal sa jej Carlisle a uchránil ju tak od ďalších zvedavých otázok. „Som lekár, prehliadnem ju.“

„Si v poriadku, drahá?“ pýtala sa Esme.

Bella si oboch zdesene premerala. Pamätala si ich ako krvilačné beštie, ktoré z obľubou vraždia najmä malé deti. Ale títo Cullenovci vyzerali mierumilovne a neškodne.

„Prečo ideme do Florencie?“ spýtala sa.

„Je to najbližšie letisko pri Volterre. Edward nám všetko vysvetlil. Snáď tam nájdeme odpovede,“ povedal.

Bella v to dúfala ešte viac.

 

Koniec 6. časti

 

5. kapitola 7. kapitola

 

Venované Hanulke a Petronele - autorkám najlepšej poviedky na tomto webe a tiež Aalexe, ktorá mi pomáhala.

 

Bohužiaľ, na ďalšiu časť si budete musieť počkať trochu dlhšie. Je mi to ľúto, ale minulý týžden nás vykradli, takže mám samé vybavovačky. Ďakujem za trpezlivosť a za komentáre. Vaša Aďa1987!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zrkadlo - 6. časť:

 1
14.07.2013 [13:03]

Danca11Aj... tak reakce Caia na lidskou dívku tvrdící, že jsou spolu zasnoubení a ona jej bezmezně miluje, bude určitě zajímavá.
Emoticon Emoticon Emoticon

04.09.2012 [18:06]

Ivka77 Emoticon Emoticon

1. Kačka
24.09.2011 [19:52]

Sakra proč jí tam vezou!!!! To se mi vůůůůůůbec nelíbí!!! To jí nemohli vyslechnout??? To jí musí hned plnit její přání Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!