Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zrkadlo - 4. časť

twilight26


Zrkadlo - 4. časťZdá sa, že ste môj opis 3. kapitoly nepochopili. Inak si neviem vysvetliť tak malý počet komentárov. Ak sa vám to nepáčilo, napíšte mi. Prijmem aj kritiku. Bella I je Bella ako ju poznáme zo Súmraku. Miluje Edwarda, jej najlepšia kamarátka je Alice, Cullenovci sú vzorní vegetariáni, Victoria ju chce zabiť a Volturiovci sú vládci upírieho sveta, ktorí sa stravujú tradičným spôsobom. Bella II je Bella z alternatívneho vesmíru. V súčasnosti miluje Caiusa Volturiho, Jane a Victoria sú jej najlepšie kamarátky. Cullenovci pijú ľudskú krv a snažia sa prevziať vládu po Volturiových, ktorí sú vegetariáni. V tejto časti sa dozviete, kto zachránil Bellu I? Áno, Jenny uhádla, preto je tento diel venovaný jej!

Bella I


Zacítila slabý vánok na svojej tvári a inštinktívne zavrela oči. Vedela, že leží v náručí akéhosi upíra, ktorý ju unáša nevedno kam.

„Snáď ti nie je zle, Bella!?“

Začula akýsi hlas, ktorý jej bol povedomý. Otvorila oči. Pred ňou stál muž, ktorého sprvu nevedela zaradiť. Vedela, že ho pozná, ale nevedela si spomenúť, kto to je. Mal čierne vlasy ostrihané na krátko a zlaté oči. Zlaté oči! Bella nepochybovala o tom, že pred ňou stojí upír - vegetarián. Mal oblečené čierne džínsy, tmavomodré tričko a čiernu koženú bundu. Ako blesk z jasného neba ňou zasiahlo poznanie.

„Aro!“

„Ako si mohla byť taká neopatrná? Máš obrovské šťastie, že ťa Demetri zazrel a šiel pre pomoc. Radšej si nechcem ani predstaviť, čo by sa stalo s Caiom, keby si skončila ako Cullenovic desiata. A že tomu mnoho nechýbalo, vieš predsa sama!“ začal jej vyčítať.

Odrazu ju začali drviť ľadové paže.

„Ach, zlatko, tak som sa bál!“ Niekto jej zašepkal do ucha a vzápätí ucítila dotyk tvrdých pier na svojej tvári.

Zdesene sa odtiahla, aby sa vzápätí dívala do tváre Caiusa Volturiho.

„Nesahaj na mňa!“ zdesene vykríkla.

„Ale, Bella, miláčik...“ zašepkal a načiahol sa za ňou.

Uskočila a narazila do čohosi tvrdého. Otočila sa.

„Ahoj, Bella!“ začula akýsi detský hlas. Pred ňou stála Jane so žiarivým úsmevom a objala ju. Potom sa obrátila na Ara.

„Pane, James práve úspešne ubránil východnú hranicu pred írskym klanom.“

„Výborne! Konečne dobrá správa!“ potešil sa Aro.

„Navyše sa nám podarilo zabiť ich vodcu!“ povedal práve prichádzajúci James.

„Ahoj, som rada, že si v poriadku. Vraj ťa zachránili len tak- tak,“ pozdravila ju zlatooká Victoria, ktorá práve schádzala zo schodov spolu so svojim druhom a kamarátom Laurentom.

Bella neveriacky vytreštila oči. Jej mozog nedokázal spracovať to, čoho bola za posledné hodiny svedkom. Prebrala sa do sveta, ktorý nemal s tým jej nič spoločného. Jej budúca rodina sa zmenila na partiu krvilačných individuií, zatiaľ čo upírí vládcovia sú mierumilovní "vegetariáni.“ Upírka, túžiaca po jej smrti, sa tu stala jej kamarátkou, rovnako ako Arov sadistický miláčik.

„Toto nie je pravda!“ zašepkala a vzápätí ju pohltila tma.


Prebrala sa v izbe pre ňu neznámom dome. Vedľa postele, na ktorej ležala, stál nočný stolík a na ňom pizza s lístkom.


Najedz sa! Určite si hladná! Čakáme pred domom. Cai

Syrová pizza so šampiňónmi! Odkiaľ Caius vedel o jej obľúbenom jedle, Bella radšej nerozmýšľala. Jej hladný žalúdok si žiadal svoj prídel potravy. Predsa len nejedla od včerajška, keď jej Esme pripravila zapekané zemiaky. Bella si s láskou spomenula na svoju druhú matku a na jej hrejivý úsmev. Vzápätí sa jej v mysli vynorila spomienka Esme z dnešného rána. Krutú, bezcitnú a bažiacu po jej krvi. Kdesi v kútiku duše vedela, že sa na Cullenovcov už nikdy nebude pozerať tak, ako predtým. Jedna časť jej mysle ich bude vidieť ako vraždiace beštie!


Po jedle sa rozhodla vyjsť pred dom. Nemalo zmysel skrývať sa. Navyše, pred kým? V tomto pokrivenom svete to boli jej jediní priatelia. Za Cullenovcami ísť nemohla, zabili by ju! Chcela sa vrátiť do svojho sveta. Do sveta milého Edwarda a priateľskej Alice. Do sveta, kde sa nebude báť vyjsť na ulicu z obáv, že sa stane "dezertom“ krvilačných upírov. Ale nevedela ako!


Zazrela ich sedieť na lavičke pred domov. Aro, Caius, Jane, Victoria, Laurent a James. Keď ju zazreli, spozorneli. Caius vstal a opatrne k nej podišiel.

„Zlatko, si v poriadku?“ spýtal sa a chystal sa ju vziať za ruku.

Bella sa odtiahla, takže upírova ruka zostala visieť vo vzduchu.

„Som o.k., ďakujem za pizzu,“ povedala.

„Niet začo! Veď je to tvoja najobľúbenejšia!“ odvetil.

Chvíľu sa na seba len nemo dívali, kým ich nevyrušil Aro decentným odkašlaním.

„Nerád ruším tú intímnu chvíľu, ale všetkých znepokojuje tvoje správanie, Bells. Môžeš nám ho nejako objasniť?“

Bella sa na neho len nemo pozrela. Čo by mu mala povedať? Že si ich pamätá úplne inak? Že podľa jej spomienok sú len partiou krvilačných beštií obývajúcich staroveký hrad v Taliansku, ktorí bezohľadne zabíjajú nevinných ľudí? Niečo jej našepkávalo, že by jej neverili. Ale nič iné jej nezostávalo! Jej spomienky boli odlišné od tejto "skutočnosti“. Musela priznať "farbu“! Napokon, možno jej pomôžu a ona sa bude môcť vrátiť späť domov. Do svojho skutočného domova!

Koniec 4. časti

 

3. kapitola 5. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zrkadlo - 4. časť:

 1
29.08.2015 [17:14]

slecnaVolturiovakapitola super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Danca11 klídek :) já vždycky měla radši Volturiovi ať klaďase nebo záporáky a zatím žiju Emoticon

14.07.2013 [12:55]

Danca11 Čím dál tím lepší! Emoticon Emoticon
Kladní Volturiovi mi jistým způsobem připadají sympatičtější než kladní Cullenovi... snad toto prohlášení nikdo nezahlédne, na ukamenování jsem ještě moc mladá. Emoticon Emoticon

04.09.2012 [18:00]

Ivka77 Emoticon Emoticon Krásne

1. Kačka
24.09.2011 [19:44]

super krásný!!! Hrozně mě zajíma co Bella II :-D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!