Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Žlutooký chlapec - Prolog


Žlutooký chlapec - PrologCo když má Bella rodiče, kteří se pořád hádají, a babičku - kterou moc miluje - má sto kilometrů od ní. Původem je Čerokézka a má magickou moc. Kvůli její mamce se pořád stěhují, až se dostanou do města Lenoxu, kde jsou kluci, kteří ji budou mít rádi, všechno má ale háček. Když se tam oběví vlk se žlutýma očima, o kterém se jí už devět let nezdálo. A kluci, kteří ji mají rádi takovou jaká je, se začnou měnit na vlky. A to není všechno. Co když se bude muset ještě vypořádat s padlým andělem a zlou velekněžkou? A ještě do toho přijedou Cullenovi, díky kterým se kluci mění. Je to vlastně takový mix - Škola noci + Twilight sága + Upíří deníky + Mrazení.

Prolog

Byla jsem sama na nějaké louce, která byla velmi krásná - kulatá a barevná -, ale co mě na ní nejvíc upoutalo bylo to, že tam seděl nejkrásnější kluk na světě.
Byl vysoký a svalnatý. Měl hnědé vlasy, které se krásně třpytily na slunci. Ale co mě nejvíc upoutalo bylo, že měl žluté oči, které na mě zrovna teď upíral. Obličej měl milý, ale v očích jsem přece jen viděla bolest. Co to má sakra znamenat?
A pak mi začal někdo bušit na dveře a já se (samozřejmě) probudila.
„No tak, Bello, vstávej!” řvala mamka.
„No jo, už jdu,” odpověděla jsem.
Abych se vám představila. Jmenuji se Isabella Halová, ale každý mi říká Bello nebo Bell, ale někdy i jinak. Před týdnem jsem oslavila sedmé narozeniny - vím že to není moc, ale co. Moje mamka se jmenuje Elizabeth a můj otec John. Bydlíme v malém, ale přesto nádherném městečku Guija. Máme rodinný domek, který má dvě patra. Já mám pokoj nahoře a moji rodiče jak jinak než dole. Za naším domem je veliká posekaná zahrada, plná různých květin. A kus za ní je velmi hluboký a temný les. Většinou si do lesa chodím hrát, když jsou naši zrovna v těch jejich každodenních hádkách. Je velmi uklidňující vypadnout z domu a jen tak se jít projít do lesa po pěšině, někam hlouběji než jen na kraj.
Když jsem si vyčistila zuby a učesala vlasy (které stejně trčely do všech světových stran), tak jsem seběhla dolů do kuchyně, kde jsem měla připravenou snídani = rohlík s máslem.
„Dobré ráno,” pozdravila jsem rodiče, kteří už tam seděli.
„Dobré, Bell,” oplatil mi taťka pozdrav.
„Mmm,” Aha, mamka teda má dneska náladu.
Radši jsem si sedla a najedla se. Když jsem umyla nůž, tak jsem chtěla odejít zpátky do pokoje, ale zastavily mě mamčina slova. „Prosím tě, Alex, ty se chceš hned zase vypařit do svého pokoje?”
„No, měla jsem to v plánu. Ale jestli chceš, můžu tu ještě zůstat s vámi,” řekla jsem trošku mrzutě.
„Ne, to je dobré, jen jdi k sobě. Nám to vadit nebude,” řekl mi taťka.
Chtěla jsem se znovu otočit a jít se k sobě dívat na nějaký ten film, když se opět ujala slova má matka:
„No teda, Johne, to mluv za sebe, já chci chvíli naši dceru vidět tady dole. Víš co, mohla bys tu trochu poklidit,” odsekla taťkovi moje mamka.
„Ale, mami, já jsem přece uklízela včera večer, co teď jako mám uklízet?" řekla jsem trošku zmateně.
„No, to má pravdu, Elizabeth. Nech ji, ať se jde dívat do pokoje na televizi,” řekl táta a já jsem byla nadmíru spokojená, ale jen do doby,  než opět promluvila jeho manželka.
„Ale já ji chci sakra tady dole!” řvala mamka jako pavián.
„Ježišmarja, dyť je jedno, kde je!” oplácel jí to taťka stejnou mincí.
Já ty jejich hádky doopravdy nesnesu, a proto jsem se sebrala a vyšla zadními dveřmi ven. Vždyť se pokaždé hádají kvůli nějaké kravině. Ach jo.

Šla jsem po vyšlapané pěšině do lesa, kde jsem mohla mít alespoň trochu klidu. Šla jsem hlouběji a hlouběji, až jsem se vynořila na nějaké louce. Byla nádherná - dokonale kulatá a plná barev - ale jako bych ji už někdy viděla. A pak jsem si najednou vzpomněla, že jsem ji viděla v mém snu. Ale jak se mi sakra mohlo zdát o louce, na které právě teď stojím? Co to má sakra znamenat?

Ale než jsem začala usilovně přemýšlet, tak se na mě vrhli tři vlci a srazili mě k zemi. Začala jsem křičet jako na lesy, ale nic. Pak se ale najednou z lesa vynořil čtvrtý vlk, ale něco mi na něm nehrálo. Už to mám, měl žluté oči, přesně jako ten kluk z mého snu. Co to sakra je?

Vyskočil a srazil k zemi vlka, který mi právě začal trhat džíny. A potom odehnal i ostatní vlky. Otočil se ke mně a já jsem v tu chvíli omdlela.

Když jsem se probudila, byla jsem u sebe v pokoji. Jak jsem se sem dostala? Nebo že by se mi to jen zdálo? Podívala jsem se na své ruce a hned jsem věděla, že se mi to nezdálo - měla jsem tam škrábance a modřiny, co mi způsobili ti vlci. Co to, sakra, má znamenat?

Ale byla jsem moc unavená, než abych nad tím přemýšlela, takže jsem se zahrabala do peřin a za chvilku jsem spala...


Co myslíte? Mám psát dál?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žlutooký chlapec - Prolog:

 1
10.02.2013 [16:46]

Sundance Emoticon Žlutooký chlapec. Emoticon Povídka, u které teď házíme komentáře jeden po druhém, takže tě poprosím, jestli si to chceš ještě nějak upřesnit, abys mi napsala na shrnutí. Emoticon Děkuju. Emoticon

7. ?
10.02.2013 [13:02]

prosimte a co je ŽCH

10.02.2013 [12:09]

Sundance?, promiň, ale budu ráda, když ji bez komplikací dokončím. Chci začít psát další povídku, kterou už mám v hlavě delší dobu, ale pořád mi brání ŽCH, abych ji začala psát. Emoticon Nezlob se. Emoticon

5. ?
09.02.2013 [17:55]

a nechtěla bys ji hodit tu povidku na stmivani-ff prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.02.2013 [17:54]

SundanceNevím, kdo se pod tím otazníkem skrývá, ale jsem za tento komentář moc vděčná. Emoticon V shrnutí jsem měla napsané, že až dopíšu svou druhou povídku, tak začnu smolit další kapitoly. Epilog předešlé povídky je už v admince, takže jen přemýšlím, jak pokračovat dál. Doopravdy nevím, co bych měla dál psát. Přemýšlela jsem, že bych ji nechala celou smazat, ale chci si nechat alespoň nějakou vzpomínku na to, jak jsem začínala, takže se ji pokusím co nejdříve ukončit. Emoticon Emoticon

3. ?
08.02.2013 [14:22]

nechtela bys pokracovat v pribehu pls

2. martty555
23.03.2012 [18:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.07.2011 [16:37]

FaireJdu na další kapču. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!