Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život sa nemazná - 15. kapitola

Stephenie Meyer


Život sa nemazná - 15. kapitolaĎalšia kapitola uzrela svetlo sveta. Bella sa rozhodla vydať za Edwarda. Naozaj si ho chce zobrať preto, že ho miluje, alebo sa len snaží neprísť o Marca? Pekné čítanie. Lolalita

15. kapitola

Bella:

Edward šiel domov. Bol tak nadšený mojim súhlasom, že sa nevedel zmestiť do kože. Ešte som ho nevidela takto žiariť. Pripomínal mi Alice, keď Prada urobila akciu pre verných zákazníkov. Stále ma objímal a bozkával. Šiel sa domov pochváliť. Dala som si mobil na tichý režim, lebo mi bolo jasné, že keď im to povie, zasypú ma telefonátmi. Nechcela som zobudiť Marca. Naozaj som sa chcela radovať, ale nedokázala som to. Stále vo mne bolo to zrnko pochybností, ktoré tam pred nie tak dávno dobou zasial. Ako mám veriť mužovi, ktorý ma už raz sklamal. Chcela som to hodiť za hlavu, ale nešlo to. Zostalo to vo mne hlboko zakorenené. Pravdou je, že ak by sa mi do cesty nepostavil Peter Balard, so svadbou by som nesúhlasila. Ten právnik mal však pravdu. Musím si usporiadať život. Ak sa vydám a budem mať bezúhonný rodinný život, tak to bude mať Peter ťažšie. Nevedela som, čo môžem od toho chlapa čakať. Čo ak ma dá na súd? Pochybnosti a pochybnosti. Ako sa tešiť, keď jediné pre čo existujem, mi môže byť zobrané. Hľadela som na spiaceho Marca. Mala som chuť pobaliť nám obom veci a zmiznúť niekam na druhý koniec zemegule. Pohladila som ho a šla do obývačky. Strápene som si sadla na pohovku a pozerala do steny. Po chvíli sa ozval mobil a bolo to presne tak ako som čakala. Bola to najskôr Esme a potom Rose. Rose mi potom dala Emmetta, ktorému som nerozumela ani slovo, lebo hovoril strašne rýchlo. Troška mi zdvihli náladu.

 

Ráno ma čakal Edward. Na tvári mal úsmev a v ruke ružu. Rozosmial ma. Prišla som k nemu a pobozkala ho.

„Ahoj, snúbenica,“ šepol.

„Ahoj, snúbenec,“ usmiala som sa. Marca sme odviezli do jaslí a šli do školy. Bol to bežný deň a ja som sa nevedela dočkať poslednej prednášky. Alice mi celý deň švitorila o svadobných šatách a najlepšej svadobnej hudbe, o sále a tak ďalej. Už som to nevydržala.

„Alice. Ja si svadbu zorganizujem sama. Nehnevaj sa, ale chcem malú svadbu v kruhu rodiny a žiadne pompézne bláznenie. Edward so mnou bude určite súhlasiť,“ šepla som jej pred koncom poslednej prednášky. Alice sa zatvárila veľmi zvláštne.

„Vieš o čom sme sa rozprávali minule? Ja ťa poznám, Bella. Keď Edward včera povedal, že si súhlasila so svadbou, zarazilo ma to. Poznám tvoju dušu, sestrička. Viem o tebe viac, než Edward. Viem, že si si ho nechcela brať. Teda, nechcela si si ho brať teraz. Je za tým Peter a návšteva právnika.“ Jej hlas bol smutný a vážny.

„Preto si mi jediná včera nezavolala?“ opýtala som sa polohlasom.

„Áno. Bojím sa, že mu ublížiš. Moja vízia sa nemení. Bella, ak mu pred oltárom povieš nie, uškrtím ťa,“ šepla.

„Nepoviem nie. Rozhodla som sa. Ja Edwarda milujem.“

„A to stačí? Stačí, že ho miluješ?“ Pozrela mi do očí.

„Bude musieť,“ šepla som. Edward ma po škole čakal pri aute. Sadla som si k nemu a šli sme po syna. Čakal ma vonku. Len čo som otvorila dvere, pribehla ku mne učiteľka.

„Chce s vami hovoriť riaditeľka,“ povedala namiesto pozdravu. Šla som teda za ňou. Zaklopala som a vošla do kancelárie.

„Rada vás vidím, Bella. Ako sa má matka?“ Prihovorila sa ku mne milo ako vždy. Usmiala som sa a sadla si oproti nej.

„Deje sa niečo?“ opýtala som sa strnulo.

„Áno. Oslovil ma pán Balard mladší. Chcel uhradiť jasle na celý rok dopredu. Povedal, že je Marcov otec. Dal mi na seba číslo, aby sme mu vraj volali, ak by sa niečo dialo. Chcel rôzne informácie.“ Zachvela som sa.

„Samozrejme, že som mu nič nepovedala,“ dodala okamžite, keď postrehla moju reakciu.

„Prepáčte. Ja som z toho trocha v šoku. Pán Balard nemá žiadne rodičovské práva na môjho syna a neprajem si, aby ste mu volali alebo podávali informácie,“ šepla som.

„Povedala som, že pokiaľ ma vy sama nevyzvete k tomu, aby som ho uviedla do Marcovej karty, tak ja to neurobím. Bol však dosť naliehavý a dokonca pôsobil veľmi nahnevane. Keď som mu nebola ochotná vyhovieť, bol arogantný,“ šepla.

„Pohovorím si s ním. Ospravedlňujem sa,“ povedala som šokovane a podala jej na rozlúčku ruku.

„Bella, len medzi nami. Rene je moja priateľka a ja by som vám chcela pomôcť. Myslela som si, že Marcov otec je ten mladík, ktorý sem po neho chodí.“

„Edward Cullen je môj snúbenec, ale nie je Marcov otec.“ Nadýchla som sa.

„Bella, dajte si na toho Balarda pozor,“ šepla starostlivo. Usmiala som sa a šla nervózne po Marca. Vyšla som von. Keď ma Edward zbadal, rýchlo mu zamrzol úsmev na tvári. Vzal mi z roztrasených rúk syna.

„Čo sa stalo?“ opýtal sa starostlivo. Odpovedala som mu jediné slovo.

„Peter...“

„Bella, postarám sa o neho. Stačí jediné slovo a nebude nám robiť problémy,“ povedal zúrivo. Vyvalila som na neho oči a okamžite mu vzala Marca z rúk.

„Zbláznil si sa? Dočerta, Edward! Niekedy sa správaš ako...“ Vetu som nedopovedala. Edward stuhol.

„Správam sa ako upír?!“ povedal kŕčovito. Pozrela som sa na neho a pokrútila hlavou. Posadila som Marca do auta a oprela sa chrbtom o otvorené dvere.

„Vezmeme sa a po čase požiadaš o osvojenie Marca,“ šepla som.

„Iste. A dovtedy? Budeš sa s ním stretávať dvakrát týždenne a dávať mu Marca?“ opýtal sa jedovato.

„Ako inak to môžeme riešiť?“ šepla som.

„Takže to som? Ja som riešenie? Svadba a osvojenie Marca? Chceš si ma naozaj zobrať, lebo ma miluješ alebo preto, aby si neprišla o syna?“ Jeho otázka ma priklincovala. Hľadela som na Edwarda s otvorenými ústami.

„Pokojne odpovedz. Ja si ťa vezmem tak či tak. Ak sa tým dá niečo vyriešiť, tak to urobím. Chcem len vedieť, na čom som. Nie je fér, aby som si robil zbytočné nádeje. Súhlasila by si so svadbou, ak by sa neobjavil Marcov otec?“ Jeho hlas prechádzal do šepotu.

„Edward, milujem ťa. Ak chceš vedieť pravdu, tak dobre. Ak by Peter nezačal robiť problémy, nesúhlasila by som,“ šepla som a nemala som odvahu pozrieť Edwardovi do očí. Nepovedal nič, len obišiel auto a sadol za volant. Nastúpila som a hľadela pred seba.

„Vyhovuje ti svadba o tri týždne v sobotu?“ šepol. Zalapala som po dychu a vyvalila oči. Len som prikývla.

„Dobre. Mala by si to povedať svojej rodine. Odveziem vás domov a pôjdem zariaďovať potrebné veci. Budem potrebovať tvoj rodný list. Všetko vybavím. Môžem prstene vybrať sám?“ Hovoril ako robot. Pozrela som sa na neho so slzami v očiach.

„Edward, neviem či si to postrehol, ale povedala som, že ťa milujem. Najskôr by som so svadbou nesúhlasila hneď, ale po čase...“ šepla som. Edward sa na mňa otočil.

„Bella, ja som ochotný dať ti všetko na svete. Chápem, že máš voči mne ťažké srdce, ale asi si zabudla, že aj ja mám city a musel som sa preniesť cez mnoho veci, ktoré sa mi nepáčili.“ Prekvapene som zaklipkala očami.

„Nechápem,“ šepla som.

„Bella, musel som sa zmieriť s tým, že si spala s tým chlapom. Musel som sa zmieriť s tým, že so mnou spať nechceš. Musel som sa zmieriť s tým, že máš syna. Potom sa tu zjaví jeho otec. Teraz sa dozviem, že si ma berieš len preto, aby si sa dostala z problémov. To čo som povedal, myslím vážne. Stačí jedno slovo a Peter je minulosť. Naozaj by som to urobil a rád. Nič ti nevyčítam. Všetko som zavinil ja. Len chcem, aby si vedela, že ani ja som to nemal ľahké. Stále mám strach, že ťa stratím,“ povedal zastrene. Díval sa mi do očí a ja som nevedela, čo na to povedať.

14. kapitola - 16. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život sa nemazná - 15. kapitola:

 1
3. Kačka
29.10.2011 [23:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.08.2011 [12:56]

anissskaChudák Edward... život se prostě nemaže. Emoticon

11.06.2011 [12:40]

NeyimissOch, to je už vážně moc! Hlasuji pro odstranění Petera z povrchu zemského! Emoticon Emoticon Hrůza a děs tohle! Samozřejmě mluvím o jeho chování, ne o téhle kapitole... Emoticon Ta byla úžasná, ostatně jako vždy... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!