Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zdravotní sestra? Ne, bratr - 8. kapitola


Zdravotní sestra? Ne, bratr - 8. kapitolaAlohaa, máte tu další kapitolku. Další by mohla být i dříve, ale to záleží na vás a komentářích, abych věděla, z kterého pohledu mám psát kapitolku. :) Jinak v téhle kapitolce se dozvíte, proč Bella s Edwardem nemohli v předchozí kapitole opustit pokoj. Hezké čtení werca13

„Můžeme jít?“ zeptala se a už se začala zvedat. Přitáhl jsem si ji zpět k sobě a tím jsem si vysloužil její zkoumavý pohled.

„Ne, nemůžeme,“ oznámil jsem jí milým a klidným hlasem.

„Proč?!“

Pohled Belly

Cože? Jak to myslí?! Zamračila jsem se a snažila se zamyslet, co nám překáželo v odchodu. Ani jsem si to neuvědomila, ale když přemýšlím, tak vždycky kvůli tomu špulím pusu, tatínek se mi kvůli tomu mnohokrát smál. A zdá se, že nebyl jediný, komu to přišlo srandovní.

O pár sekund později si Edward všiml mého výrazu a začal se smát. Sice jsem v životě neslyšela takovou symfonii pro mé uši, ale docela mě to namíchlo. Přestala jsem přemýšlet a zkoušela se tvářit naštvaně, moc mi to nešlo, tak jsem se otočila a zvedla hlavu o něco výše, než je obvyklé.

Už mě to skoro přestávalo bavit, ale byla jsem trpělivá a dočkala se. Konečně se Edward přestal smát a začal mě přesvědčovat, abych se s ním bavila. Nejdříve mne hladil po pažích, ale nějak extra mě to nevzrušovalo, i když to bylo velice příjemné. Když zjistil, že to nemá cenu, chytil mě zezadu kolem boků a své ruce pomalu a něžně posouval dopředu na mé bříško, kde je spojil a přitáhl si mě ještě blíže.

Tento pocit se s tím předchozím nedal vůbec srovnat. Byl tak… intenzivní. A vzhledem k tomu, že je tohle první kluk, kterého jsem políbila dobrovolně, tak jsem neměla šanci to s něčím srovnat, ale myslím, že lepší by to nebylo. Když tak o tom přemýšlím, kolik by mohlo být Edwardovi? Dvacet? Ne, na to je moc mladý, ale míň mu být nemůže…

Mé myšlenky se vytratily hned poté, co jsem ucítila, že se jeho ruce rozpojily a pohybují se po mé siluetě směrem nahoru. Poněkud jsem znejistěla, tušila jsem, co se stane, ale nijak zvlášť mi to nevadilo. Ale přesto jsem se otočila a tím jsem si vysloužila káravý pohled. Myslím, že se chtěl asi hodně dozvědět, co schovávám pod mikinou, ale to je vedlejší.

Narovnala jsem se a na usmířenou jsem ho políbila. Jeho zamračené obočí se pomalu roztáhlo a na svých rtech jsem cítila, jak se mu zvedají koutky. Špatná nálada byla zažehnána.

Sice by bylo fajn tady sedět a líbat se, ale měli bychom jít za jeho otcem. Ale zase na druhou stranu, čím později tam půjdeme, tím později se vrátíme do tábora a…

A tím déle budeme spolu.

Možná se potom nebude chtít vídat, co já vím? Nebo má možná přítelkyni…

To by byl kurva průser…

To poslední, na co jsem chtěla myslet, bylo to, co bude, až se vrátíme do tábora. Pokud se se mnou bude chtít vidět i nadále, tak myslím, že to bude chtít utajit, protože by to asi bylo proti pravidlům nebo něco takového…

Z mých myšlenek mě vytrhl Edward, který nebyl hotový s líbáním. Otevřela jsem oči a uviděla jeho obličej, jak se ke mně přibližuje.

Šikovně jsem se mu vyhnula, i když bych se s ním nejradši líbala celý den, a vydala se ke skříni pro bundu a ostatní věci. Jakmile jsem měla své věci, ohlédla jsem se po Edwardovi a ten na mě koukal jak péro z hodin.

Přistoupila jsem k němu, vlepila mu pusu, a když byl hodně zaneprázdněný mou pusou, sáhla jsem mu do kapsy a vzala mu klíče od auta. Rychle jsem cupitala ke dveřím a přemýšlela, kde se to ve mně vzalo. Navíc jsem měla jistotu, že sebou pohne. Otočila jsem se ke dveřím a čekala, než půjde.

Bez toho, aniž bych slyšela jakýkoli zvuk, jsem se najednou ocitla v Edwardově náruči. Vypadal roztomile, měl ve tváři nahněvaný výraz, ale na očích mu bylo vidět, že to jenom hraje. Měl v nich zvláštní jiskry.

Beze slova mě políbil. Nebyla to pusa, na kterou jsem byla od něj zvyklá. Byla tak vášnivá a bylo v ní tolik emocí. Po chvilce jsem kolem sebe nevnímala nic jiného. A toho Edward náležitě využil. Vzal si zpět své klíče.

Sakra…

Zamračila jsem se a snažila se dostat z jeho náruče. Sice mi to poněkud nešlo, ale nakonec jsem se z ní dostala. Jakmile se tak stalo, nohy mě neudržely a já jsem sletěla. Ale stihla jsem se zaháknout o Edwarda, takže žuchnul se mnou.

Sykla jsem bolestí, když jsem měla jeho tělo na svém. Nezdál se, ale byl těžký. Možná má těžké kosti, co já vím?

Podíval se na mou tvář, která byla trošku pokřivená, a hned se zvedal.

„Myslím, že bychom už opravdu měli jít,“ řekl Edward jemným hlasem, který však nepřipouštěl žádné námitky.

„Dobře, už jdu,“ řekla jsem a otevřela dveře. Bude se mi po tom stýskat.

„Už teď mi to chybí,“ promluvil tiše u mého ucha.

„A co přesně?“ zeptala jsem se úplně nevinně.

„Jen ty a já, něžné polibky…“ odpověděl a zahleděl se mi do očí. Pak mě naposledy políbil a vyrazili jsme.

Cesta do Smalwillu byla rychlá a hlavně tichá, ani jeden z nás nepromluvil. Edward mě obdařil několika letmými doteky a mně to stačilo. Byla jsem nadmíru spokojená.

Zanedlouho jsme zastavili na parkovišti před obrovským hotelem. Moc aut tu nestálo.

Než jsem stihla postřehnout, už mi Edward otevíral dveře a pomáhal mi ven. Když jsem mu však chtěla dát pusu jako poděkování, otočil se.

Tak o tomhle si ještě promluvíme, chlapečku…


 

Líbilo se? Doufám, že aspoň trochu. Opět bych chtěla, aby jste napsali, z jterého pohledu chcete další kapitolu...

Díky 

 

 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zdravotní sestra? Ne, bratr - 8. kapitola:

 1
08.07.2013 [15:41]

IloveRobertPattinsonKrásné pokračuj a z Edwarduv pohled prosím.

6. AliceCullen2
08.07.2013 [15:25]

jasne ,že Edwarda aj keď vie ,ťže celá poviedka už asi je napisaná no aj tak Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Jasmínka
03.06.2013 [21:45]

Moc se těším na další dílek :-)

4. martina946
03.06.2013 [19:11]

Jak se vůbec můžeš ptát zda se nám to líbilo? Upřimně na tyhle otázky nehodlám odpovídat, jelikož bych furt omíjela jen to, co ty už sama dobře víš Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Je úžasné jak si Bella s Edwardem rozumí i beze slov. Vůbec mi nevadili, že v téhle kapitole nebyli skoro žádné přímé řeči, všechno slova si vynahradila doteky. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ach to přetahování o klíče byla bomba. Vtipná bomba Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jej jen doufám,že se Belle nic nestalo, ono není sranda, když na vás spadne upír (no ne že bych to snad někdy zažila Emoticon) Doufám, že se takhle zamilovaně k sobě budou chovat i v táboře. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A jinak já jsem zase pro pohled Belly, ne že by se mi pohled Edwarda nelíbil, ale já osobně si myslím, že by se tam ten její pohled ještě hodil Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Moc se těším na další kapitolu, tak jí začni psát co nejdřív Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Jana
03.06.2013 [18:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Seb
03.06.2013 [18:26]

Edwarda. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. bara
03.06.2013 [16:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!