Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zázračný svit luny - Záře Slunce (9)

Tie jeho oči <3


Zázračný svit luny - Záře Slunce (9)V minulé kapitolce se nám Seth s Kate trošku nepohodli... Teď se posuneme do stejné dějové linie, i s Culleny, a uvidíme, co s jejich vztahem teď budeme dělat. Přeji hezké čtení, vaše zuzu.

9. kapitola - Samota

Pohled Setha:

Musel jsem se posadit na pohovku. To jsem ji tak dostal? Uvědomil jsem si, co jsem vlastně pronesl, a pak mi to došlo.

„Jsem vůl,“ křičel jsem na sebe v duchu, ale to mi Katherine zpět teď nevrátí.

Nervózně jsem se postavil a začal přecházet po celém domě. To nemůžu mít ani na chvíli klid? Nejdřív se vezme má nejlepší kamarádka s mým vůdcem, pak se otisknu do její podobizny a teď nemám nic.

Zatřepal jsem hlavou a přemýšlel jsem, co mám udělat. Vydat se za Kate byla asi nejvhodnější volba, ale to bych zase přiznal porážku a moje hrdost tohle neschvalovala. Cítil jsem se, jako bych byl naprosto prázdný. Bez ní jsem prázdný, ale pokud ona nebude ctít to, co já jsem, a pro co jsem byl stvořen, nemůžeme být spolu.

Srdce mě bolelo, ale tohle rozhodnutí padlo. Příčilo se mi být proti ní, příčilo se mi to, co jsem, ale nemohl jsem volit jinak. Smečka je v tomto ohledu přednější než otisk, i když jedno s druhým souvisí.

Když mě tyto myšlenky napadly, nepříčetně jsem zavrčel a praštil co největší ranou do zdi svého pokoje. Zuřil jsem až tak, že jsem neslyšel Leah, která teď stála mezi dveřmi mého pokoje.

„Co se děje, brácha?" ptala se tiše. Rychlý pohled na ni stačil, abych viděl, že se tváří ustaraně.

„Nic, co by!" křiknul jsem na ni a zase sledoval zeď. Nechtěl jsem teď s ní o tom mluvit. Vlastně jsem s ní nechtěl mluvit o ničem, co se stalo.

 

„A kde máš...," chtěla se zeptat.

„Nemluv mi o ní!" zavrčel jsem a otočil k ní svůj nenávistný pohled. Ztuhla na místě, a pak jen pokrčila rameny a odešla. Mě zasypaly výčitky svědomí.

„Je to jen má sestra, která mi chce pomoct,“ utěšoval jsem se.

Zoufale jsem se posadil na posteli a potichu zamumlal omluvu. Věděl jsem, že mě uslyší, i když jsem tušil, že jsem jí hodně ublížil a hned tak se to nespraví. Její vzteklé zavrčení to jen potvrdilo.

Nevěděl jsem, co mám dělat. Nuda mě obepínala svou přítomností a zoufalost a bezmoc jen posilňovaly mou netrpělivost toho, co teď.

Přemýšlel jsem, zda-li by mi něco řekl Edward, ale zase se někam vláčet? Na to jsem neměl ani pomyšlení.

Lehl jsem si na postel a nechal své myšlenky, ať si plují, jak chtějí. Samozřejmě se mi vynořila její tvář, ale hned nato se mi vynořila její rozhodnutí. Nemohu být s ní, dokud bude stát proti mně. Proti tomu, čím jsem se stal. Miluji ji a vím, že svět bez ní bych už nepřežil, ale dokud lidi jíst bude, tak spolu nebudeme.

S myšlenkami na ni jsem se nechal po pár hodinách unést do říše snů...

*   *   *

Pohled nikoho:

Probudila se do nového dne, ale první, co zaznamenala, byla jen obrovská bolest v hrudi. Přemýšlela, co se jí stalo, ale neuvažovala nad tím moc dlouho.

Nemůžu být s mostrem, Kate...

Ta slova se vynořila tak náhle, až zalapala po dechu. Uvědomovala si, že její strava brání tomu, aby byli spolu, ale na druhou stranu měla důležitý úkol, který byl v popředí toho, aby s někým mohla žít.

Musela čerpat síly a lidská krev jí dávala nejvíce živin, které její moc jen posilňovaly. Nemohla se vzdát svých předsudků, svých povinností, svých závazků. Vždyť by se tím vzdala sama sebe.

„Ale proč tedy toto rozhodnutí tak bolí,“ ptala se sama sebe. Prázdno, které v srdci pociťovala, bylo každou minutou stále nesnesitelnější. Bolelo ji to až do morků kostí a samota si také žádala svou daň.

Stále se myšlenky honily jen kolem něho. Byla by schopna vzdát se svého úkolu? Nikdy! A byla by schopna vzdát se lidské krve, aby mohla být s ním? Po dokončení ano, ale dřív ne.

Nemohla se rozhodnout, co je pro ni důležitější. Láska ji zastihla tak nepřipravenou. Dříve si života užívala, to ano, ale vždy bylo vše bez závazků. Teď je to rozhodnutí buď - anebo, nic jiného mezi tím neexistuje. Tedy mohlo by, ale to si ona nechtěla připustit.

Kéž by si jen uvědomovala, co svými rozhodnutími způsobí nejen sobě, ale i Sethovi, zrovna tomu, komu nechce nijak ublížit...

 

8. kapitola <-> 10. kapitola

 


 

Lidičky, omlouvám se, že kapitolka je tak krátká, ale je přes to všechno důležitá. Máme tu rozhodnutí obou a jak vidíte, jsou prostě oba tvrdohlaví.

Chtěla jsem vás požádat o nějaké nápady, které byste mi mohli navrhnout, jak byste chtěli, aby povídka pokračovala. Hlavní dějovou linii mám, ale zajímá mě také váš názor.

No jinak děkuji za komentářky k minulé kapitolce: Kaliban a Bubu; dále nepřihlášeným: Marcela, UV a Lili. Tato kapča je pro vás a doufám, že mě nezklamete ani u téhle.

Díkes, vaše zuzu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zázračný svit luny - Záře Slunce (9):

 1
6. Jana S
29.12.2014 [14:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.12.2011 [17:06]

Wolfik343Jaks to mohla udelat ! Ted budou rozhadani ! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Snad se Ness nic nestane! pujdu radši na další kapitolu at zjistím jak to dopadne ! ;)

4. Lili
14.10.2011 [17:26]

Moc pěkná kapitolka Emoticon Kate by konečně mohlo dojít co je důležitější Emoticon

08.10.2011 [1:13]

BubulienkaAuč, do pekla! Emoticon Tak oni sa tak pochytili a ty to tak necháš? To nie. Emoticon Nejak sa to vyriešiť musí, dúfam.

Chudák Leah, obstála celú hádku, to by sa asi do toho nemala miešať, ale tak komu by sa chcelo pozerať na to, ako si dvaja ľudia zahadzujú šťastie, že? I keď u Kate si nie som veľmi istá, lebo podľa toho, že sa chystá zabiť Ness... No to bude ešte zábava, toto. Už to vidím. Jacob proti Sethovi. A Ness proti Kate, ach jaj. Čo len na toto povie Edward?
Vyzerá to tak, že Kate sa úlohy drží, i keď pochybnosti značne má... Ani len netuším, ako budeš pokračovať, takže o to viac sa teším na ďalšiu časť.
Píšeš veľmi pekne, krásne sa to číta a máš moje obľúbené témy, lebo vlkolaci - to sú srdcovka. Nepamätám sa, v ktorom filme som naposledy videla hŕstku chalanov, z ktorých sa dá vyberať si - pokope. Emoticon
A ty si jednému z nich pripravila vážne pestrú budúcnosť. To má za to, že sa na svadbe najlepšieho priateľa nudí a ešte mu aj závidí! Emoticon Kate radšej neriešim, tá je schopná asi hocičoho, ale krotká, mno. Aspoň moje pocity z nej. Emoticon

Kapitola bola krásna, dej bol skvelý, škoda len, že sa nedali dokopy. Veľmi sa teším na ďalšiu kapitolu a srdečne ďakujem za pripomenutie, lebo o toto by som nechcela príjsť. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. UV
07.10.2011 [14:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.10.2011 [10:30]

KalibanKapitolka se ti povedla. Sethovi se nedivím, že nechce ustoupit a Kate si to snad v hlavě uspořádá správně. No, nechám se překvapit a těším se na další Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!