Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zakletá Popelka 50. kapitola

ErbWolfpack


Zakletá Popelka 50. kapitolaLíbánky začínají a přichází svatební noc. Myslím, že není nic víc, co bych mohla dodat. CC

50. kapitola

 

Za chvíli už parkoval u mola na ostrově a vázal člun k molu lanem, aby neodplul. Když bylo lano pořádně zajištěné, podíval se na mě provokativně a já se začala bát toho, co přijde. A bála jsem se oprávněně.

Edward skočil jako balvan na loď a vyhoupl si mě do náruče. Leknutím jsem vykřikla. Když jsem pak viděla jeho pobavený výraz, měla jsem chuť ho praštit kovovou tyčí, abych mu dala co proto, ale stejně by mu to neublížilo, protože je stále upír.

Vyskočil z člunu se mnou v náručí a ladně dopadl na molo. Pomalým krokem se rozešel po molu, přičemž každý jeho krok se ozýval o dřevo mola tichou nocí, kterou rušilo jenom řinčení vln.

Rozhlédla jsem se kolem a viděla cestu, po které Edward šel, kolem které byly zapíchané v zemi hořící louče a na které ležely okvětní lístky růží. Jela jsem pohledem po cestě, až jsem si všimla obrovského domu z větší části proskleného.

Nebylo pochyb, že ho navrhovala Esmé. Všude jsem viděla jasné známky jejího stylu. Dílo génia. Edward přišel až k domu a do skleněné stěny strčil ramenem. Aha, dveře. To je velmi chytré.

Edward vešel dovnitř a pomalu mě položil na zem. Ještě jsem se přidržela jeho ramene, než jsem byla schopna stát sama. Pustila jsem ho a rozhlédla se kolem. Taková krása. Všechno vypadalo luxusně a zároveň útulně.

Pomalu jsem šla domem a pečlivě si všechno prohlížela. Tenhle pohádkový dům navrhovala moje tchýně. Už jsem viděla kuchyň a obývací pokoj, ale stále jsem se nezastavovala. Šla jsem dál do toho kouzelného prostoru.

Prošla jsem dalšími dveřmi a ztuhla úžasem. Ložnice. Všude to božsky vonělo a celé místnosti dominovala obrovská postel s nebesy. Bylo jasné, podle lesku a struktury povlečení, že je z hedvábí.

Přešla jsem k posteli a dotkla se povlečení. A opravdu, hedvábí. Pohled jsem zvedla od postele a prohlédla si pokoj. Všechno bylo z tmavého dřeva, které omamně vonělo, ale voněly tu i vonné svíčky, které byly po celém pokoji.

Přesně naproti postele byly skleněné posuvné dveře, které vedly přímo na pláž. Viděla jsem moře a měsíc, jehož stříbrné paprsky osvětlovaly mořské vlny. Taková nádhera. Tohle musí být ráj.

Z mého myšlení mě vytrhl jakýsi zvuk. Otočila jsem se za tím zvukem a viděla Edwarda, jak pokládá kufry na zem. Usmála jsem se na něj a vrátila se pohledem na stříbrné moře a perleťový měsíc.

Přesně dvě vteřiny nato jsem na holém rameni cítila Edwardovu bradu. Do svých rukou vzal ty mé a spojil je na mém břiše. Hlavu jsem mírně zaklonila a opřela si ji o Edwardovo rameno.

„Je tady nádherně, že?“ zeptal se mě Edward šeptem a políbil mě jemně, jako vánek, na tvář. Slastí jsem přivřela oči a užívala si tu krásnou chvíli v této pohádkové zemi, která je daleko od světa.

„Ano, je tu všechno tak překrásné, jako pro princeznu,“ zašeptala jsem stejně potichu, protože jsem cítila, že kdyby to bylo jen o stupeň hlasitěji, kouzlo téhle chvíle by bylo pryč. Otočila jsem se Edwardovi v náručí a položila ruce na jeho hruď.

„Ode dneška patřím tobě, Edwarde, zbav mě navždy mé kletby,“ řekla jsem trochu hlasitěji a začala se k Edwardovi přibližovat, až jsem ho políbila. Polibek mi začal vracet. Nejdříve ostýchavě a jemně, ale s každou vteřinou se náš polibek stával intenzivnějším.

Po chvíli jsem byla už plná vášně a touhy, že jsem musela začít jednat. Rukama, které jsem měla za jeho krkem, jsem jela po jeho hrudi dolů a rozepnula mu jeho sako, které jsem mu stáhla z ramen a pustila na zem.

Zatímco jsem se zabývala jeho kravatou a košilí, on se snažil mě zbavit závoje, který se nechtěl pustit mých vlasů. To mi ho tam Alice přilepila vteřiňákem? Až když jsem měla jeho košili z poloviny rozepnutou, se závoj pustil a už letěl na zem.

Jako další přišly na řadu šaty. Edward si mě k sobě otočil zády a začal mi rozvazovat šněrování na zádech a přitom mě líbal na holá ramena a krk. Když bylo šněrování dostatečně povolené, šaty mi samy spadly k nohám.

I když jsem byla před Edwardem jen v korzetu, nestyděla jsem se před ním. Vystoupila jsem z šatů a otočila se na Edwarda, který se na mě okouzleně díval. Ruce jsem mu dala za krk a přitáhla si ho zpátky k polibku.

Edward mě vzal do náruče, aniž by mě přestal líbat a rozešel se směrem k posteli, na kterou mě s největší opatrností položil. Odtrhl se ode mě a jel po mém těle až k mým nohám. Jel po mých nohách, dokud se nedostal k botám, které jemně rozepnul a sundal.

Položil je na zem vedle postele a znovu se vrátil k mým nohám. Rukama jel po mých nohách zase nahoru s pohledem zabodnutým v mých očích, až zavadil o lem punčoch, které mi taky sundal, a už jsem o nich neslyšela.

Pomalu se vracel zase nahoru k mým ústům, čehož jsem využila a konečně mu sundala tu košili a odhodila ji. Edwardovy ruce se vsunuly pod mé tělo a nadzvedly mě. Edward si mě posadil na klín a jednou rukou mi rozvazoval korzet.

Zatímco se soustředil na rozvazování korzetu, líbala jsem ho na rameno a krk. Když byl už korzet dole a světu se odhalila má hruď, sedla jsem si na Edwarda obkročmo. Nemohla jsem nepostřehnout, jak pozoruje má prsa.

Sklonil hlavu a políbil mě přesně mezi ně. Slastí jsem zaklonila hlavu, aby měl lepší přístup, až jsem skoro udělala dokonalý most. Edward si nejdříve jen jemně pohrával s mými bradavkami, ale pak začal přitvrzovat. Přisál se na jednu a druhou laskal rukou.

Když jsem to už nemohla vydržet, jako divoká šelma jsem skočila na Edwarda, až jsem ho povalila do peřin, přitom jsem byla stále jen kousek od něj. Bylo to, jako bychom byli k sobě připoutaní neviditelnými řetězy, které nám nedovolily se od sebe vzdálit.

Teď byla řada na mně. Ústy jsem jela od Edwardových rtů, přes krk, hruď, až jsem zavadila o pásek jeho kalhot. Jedním tahem jsem ho rozepnula a hned na to jsem rozepnula i jeho kalhoty, které jsem pomalu tahala dolů, až jsem mu je úplně sundala i s ponožkami.

Chtěla jsem se vrátit a sednout si na Edwardovu hruď, ale nestihla jsem to, protože mě Edward uvěznil pod svým tělem. Koukal mi do zpříma do očí. Lokty měl položené vedle mé hlavy a hladil mě po vlasech.

Zvedla jsem hlavu a políbila ho. Chtěla jsem, aby to dokončil. A jestli to nedokončí on, tak já. Rukama jsem jela po jeho zádech, až jsem zavadila o trenýrky, které byly jedním rychlým a silným pohybem dole.

Edward se v polibku usmál. Jednou rukou sklouzl po mém těle mezi naše těla a totéž udělal i s mými kalhotkami. Jemně mě políbil do koutku úst a pak mi koukl do očí. V očích jsem viděla jedno slovo: promiň.

O vteřinu později do mě vnikl. Zadržela jsem dech, když jsem ho v sobě ucítila. Ale hned jsem se zase uvolnila a pohnula pánví naproti němu. To byl signál pro něj, aby pokračoval. Nenechal mě dlouho čekat a okamžitě pokračoval.

Silně, ale zároveň jemně, přirážel proti mému tělu. Slastně jsem vzdychala jeho jméno a skrz přivřená víčka jsem viděla, jak mu to dělá radost a užívá si to stejně jako já. Byla jsem na vrcholu blaha, když mi přímo do ucha vzdychal mé jméno.

Svět kolem jsem vůbec nevnímala, neexistoval. Pro mě existoval jen Edward a jeho úd v mém těle. Jeho pohyby začaly zrychlovat. Nestačila jsem dýchat, jaká to byla rychlost. Když jsem si začala myslet, že zešílím, přišlo to.

Výbuch a výkřik. Všude zněla ozvěna mého a Edwardova jména. Zhluboka jsem dýchala a koukala do stropu nade mnou. Z mého zamyšlení mě probral podivný zvuk. Otočila jsem hlavu a viděla zadýchaného Edwarda.

Jeho hlava se otočila mým směrem a usmál se. Taky jsem se usmála a přitulila se k němu. Hlavu jsem mu položila na hruď, ve které pořád splašeně bilo jeho srdce. Jeho ruce se obmotaly kolem mě a já zavřela oči.

Dala jsem Edwardovi plné lidství, abychom mohli oba spokojeně spát. V kletbě stálo, že své poprvé musím prožít jako člověk. Proto jsem už od té doby, co jsme vystoupili z člunu, člověk.

Během chvíle jsem o sobě nevěděla. Usínala jsem s pocitem, že tuto noc všechno zlo z mého života zmizí.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zakletá Popelka 50. kapitola:

 1 2   Další »
13. v.v
07.07.2014 [17:23]

Bude další no já jenom už je to dlouho.
A kolik jich ješte bude?aspoň jednu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Anna
16.06.2014 [6:15]

Nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon další kapitolu prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. v.v
05.06.2014 [19:52]

Prosím o další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon .......další hezké Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. JanicQaSwan
03.06.2014 [14:22]

Další kapitolu! Emoticon

9. Eslana
31.05.2014 [12:08]

Rychle další Emoticon

8. JanicQaSwan
30.05.2014 [20:47]

Tak, a Teďka budou mít Renesmee, a budou žít šťastně až navěky. XD ne kecám, děj raději další kapitolu XD Emoticon

7. MaryAlice525
19.05.2014 [21:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Dommy1
19.05.2014 [0:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5.
Smazat | Upravit | 18.05.2014 [23:45]

Keby mali bábätko. To by mohla byt druha seria, pretoze tato poviedka je uasna.

4. linati
18.05.2014 [18:16]

No tak teda doufám,že už ji nebudeš trápit a bude všechno OK. Možná by mohla být těhotná, jen ji už ,snažně tě prosím, netrap.
Krása nevim co jiného říct :D

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!