Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zakázaná láska II - 4. kapitola

4.Ranya-S-Knihou


Zakázaná láska II - 4. kapitolaCo bylo v dopise? Tuhle otázku si asi kladou všichni. A taky se dnes dozvíte, proč jsem do příběhu zatáhla vlkodlaky. Jistě, je to trochu divné, ale proč ne? Možná se vám kapitola bude zdát moc uspěchaná, ale přesto doufám, že se vám bude líbit.

 

4. kapitola 2. části - Vládci a vládkyně

Lilien
:

„A proč jsi mi to neřekla?!"
„A proč jsi mi to neřekla ty?!"
„A proč bych ti to měla říkat?"
„A proč bych ti to měla říkat já?"
„Chápeš, doufám, že teď tvůj přítel možná zabije toho mého? Jako bychom s Alecem neměli svých problémů dost! S mámou se v jednom kuse hádám kvůli pozdním příchodům domů, já i ty jsme vystaveny nebezpečí kvůli tomu, že víme o existenci nadpřirozena a po klukovi, kterého z celého srdce miluju, jdou ti nejhorší upíři ze všech! A ty do toho ještě přimícháš problémy se smečkou!" Zhroutila jsem se na postel a začala brečet.
„Promiň, to jsem nevěděla. Vlastně jsem neměla ani tušení, že -"
„Tys nevěděla, že Jake je vlkodlak?" zašeptala jsem, popotáhla jsem a utřela si oči.
„Ale jistě, že tohle jsem věděla! Jen jsem neměla ani páru o tom, že ty chodíš s upírem! Zjistila jsem to teprve včera, a to opravdu nerada! Ale chtěla jsem říct, že jsem neměla ani tušení, že ti to způsobí takové problémy. Kdybych to věděla, neudělala bych to!" Znova se spustil proud slz.
„Ach jo, tyhle hádky nikam nevedou," povzdechla si Renesmé smutně a hladila mne po zádech, aby mě utišila. Na včerejšek a dnešní ráno se mi nechtělo vůbec vzpomínat, přesto se mi v hlavě odehrával celý příběh pořád dokola.

Alec otevřel dopis a jeho tvář se celá podivně zkrabatila. Okamžitě jsem pochopila, že je zle, ale nevěděla jsem, že je to tak hrozné. Jane se také tvářila jako by se právě zhroutil svět. I když jsem na něj křičela, nereagoval. Chtěla jsem vědět, co je v tom dopise, ale Alec jen kývl hlavou, když se na něj Jane podívala. Mě absolutně neřešil. Pak se na mě pokusil usmát, ale já věděla své. Něco se dělo.
Nedalo mi to spát, a tak jsem se druhý den vypravila k Volturiovým, abych zjistila, co se děje. Zaparkovala jsem před domem a bez klepání vešla do domu. Všichni seděli na pohovkách a křeslech v obývacím pokoji, strašidelně nehybní. Mlčeli jako zařezaní.
Dobré ráno, chtěla jsem říct. Ale neodvážila jsem se ani ceknout. Po nekonečně dlouhých pěti minutách, co jsem stála ve dveřích, se Aro zvedl a pomalým krokem mi vyšel vstříc.
Dokud mi ho nepodal, ani jsem si nevšimla, že něco drží v ruce. Otevřela jsem obálku a začala číst.
To snad... to ne, to... To přeci není možné... Jak, jak se... Jak se to dozvěděli? Chci říct, že... Pane Bože," vykoktala jsem ze sebe a dřepla si na pohovku s pusou dokořán a vykulenýma očima. Dopis jsem stále svírala v ruce.Ucítila jsem něčí ruku, jak mne chytla za tu mou, ale nevnímala jsem, kdo to byl. Byla jsem schopna jen civět do prázdna. S otevřenými ústy, samozřejmě.
Dva vládci, tři vládkyně. Ony si říkají Nerozlučné trio, oni Skvělá dvojka. Trochu divné, co? Vládnou spolu, bok po boku. Pětice nejvyšších, tak jsou známí pro svět upírů," vysvětlila mi Jane. 
Jane, jak... Jak se to dozvěděli?" zeptala jsem se.
Všude mají špehy. Dokonce i někteří ze smečky tady z La Push jsou na jejich straně. Vlkodlaci na straně upírů, napadlo by tě to někdy?" Zbystřila jsem, protože tady odtud by se to opravdu mohli dozvědět. Renesmé viděla, jak mi Alec včera ráno otevřel dveře (a přitom oběhl auto rychlostí blesku) a pak se mě začala všemožně vyptávat. Takže jsem jí svěřila vše o upírech a ona za to mně svěřila tajemství vlčího genu. O vlkodlačím spojenectví s "pijavicemi" se však jaksi zapomněla zmínit. Skvělé. Jane pokračovala: Nevím přesně, kdo na jejich straně je, ale vím, že to rozhodně bude alespoň polovina. Víš, mít Pětici na své straně je celkem fajn, skoro všechno ti projde. Vlastně úplně všechno, kromě -"
Bratříčkování se s člověkem, chápu." Pokojem se ozvalo tiché zachychotání. Pak mi ale došlo, že ani nevím, jak je všechny mám nazývat. Mluvit o jednotlivých členech vládců jako o "jednom či jedné z pěti" mi přišlo trochu hloupé.
Jane?" Ona jediná mluvila, všichni ostatní stále mlčeli. Neměla jsem se koho jiného zeptat. Koneckonců, to ona mne chytla za ruku.
Ano?"
Jaká jsou jejich jména?"


Ták, teď vás nechám trochu přemýšlet. Kdo asi jsou slavní vládci? Já to vím, ale tipnete si i vy? Malá nápověda: Nejsou to Cullenovi ani Volturiovi. :D A kdo ze smečky je na straně vládců? S tím bych byla ráda, kdybyste mi pomohli, protože já nevím, koho tam dosadit. Mám pár tipů, ale budu ráda za váš názor.  



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zakázaná láska II - 4. kapitola:

 1
4. zuzu
02.07.2012 [10:34]

prosim dalsiu pls Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.08.2011 [22:58]

Stefka22Tak jsem to přeházela zpět s povolením admina. Snad se v tom všichni vyznají, teď.

12.08.2011 [22:16]

Stefka22Pane bože, co to s tím je? Je to celé zpřeházené!

1. Cora
12.08.2011 [16:57]

CoraMoc hezké, ale krátké. Pls, příště to udělej trošku dělší Emoticon . Jinak hezké, i když trošku zmatené. Trochu jsem se ztrácela v tom kdo mluví a občas i s kým.
Jinak mě napadají jenom Denailští, bez Iriny asi Emoticon Emoticon Jinak nevím :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!