Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zakázaná láska - 8. kapitolka

smilexD


Zakázaná láska - 8. kapitolkaDo školy dnes mají přijít nové holky. Pohodářky, nebo nepřítelkyně? Se kterou z nich se Lilien seznámí první?

8. kapitola - Nová kamarádka (nebo kamarádky?)

Lilien:


Dneska mají do školy přijít tři nové holky. Elsa, Lola a Tracy. Lola a Tracy jsou sestry. Tracy je sice o rok mladší, ale Lola zase měla odklad, tak budou chodit obě do stejné třídy. Co jsem se od Jess (největší drbny na světě) dozvěděla, tak Lola s Tracy bydlí ve Forks, kousek od domu Weberových. Jejich táta je novinář a mamka zdravotní sestřička, třeba se s Carlislem budou znát. Doufám, že alespoň budou milé.
A pak je tu ještě ta Elsa. Jessica říkala, že se sem její rodina přistěhovala teprve před týdnem, ale neví přesně kam. To vím zase já od Jaka. Bydlí v La Push, kousek od něj. Pak mi taky Jake řekl, že má sourozence, vlastní sestru April a nevlastního bratra Lewise. Lewis bude chodit do školy s dvojčaty, Andrewem a Georgem. April je stejně stará jako Renesmé, takže bude chodit do třídy zase s ní.
Jsem zvědavá, jaká Elsa bude. Jestli to bude drbna jako Jess, nebo pohodářka jako Ang. Elsiina maminka se jmenuje Elizabeth, ale Mack (Elsiin a Apriliin nevlastní, Lewisův vlastní táta) jí říká Lízo. To je fakt divný, když je Elizabeth takové krásné jméno...

...

„Ahoj, já jsem Lilien." Došla jsem ke stolu v jídelně, kde seděla Elsa.

„Ahoj," řekla.

„Ty jsi Elsa, viď? Líbí se ti u nás? Myslím tu školu," pousmála jsem se.

„Jo, jsem Elsa. Takže ty jsi Lilien, jo? Máš hezké jméno," odpověděla a usmála se na mě, „ale tady se mi nelíbí. Ve Forks je pořád zima a prší. Ne jako ve Phoenixu, tam pořád svítí sluníčko a -"

„Ve Phoenexu?!? Tam bydlela teta, asi do 17-ti let, pak se přestěhovala sem a tady potkala strejdu, no to je jedno."

„A jak se jmenuje tvoje teta?"

„Isabella Swanová," řekla jsem bez zájmu.

„Ta Isabella Swanová?!? Máma o ní mluví v jednom kuse!"

„Počkej, nespletla sis ji s někým?"

„No, ta Bella, co o ní mamka mluví, má matku Renée. A maminka taky říkala, že když jí Isabell volala, zmínila se, že má dceru, Renesmé. Teď by jí mělo být asi šestnáct, možná patnáct. A ještě dvojčata, jeden je George a ten druhý, sakra, Andy? Ne, počkej, Andrew! Jo, takhle se jmenují. Bells má prý rozrostlou rodinu, vdala se za Edwarda Cullena, ale nechala si svoje jméno. To je všechno, co mi o ní máma řekla. Taky u nás jednou byla, přijela se podívat, když byly Nessie čtyři roky, mně bylo pět. Ale pak už se u nás neukázal ani jeden," dopověděla a nesouhlasně zakroutila hlavou. Byla jsem v šoku. Elsiin popis mojí tety přesně seděl. Moje sestřenice Nessie tedy ví, s kým má tu čest chodit do třídy. Dá se říct, že s přítelkyní z dětství. April byla tehdy stejně stará jako Renesmé, ale nikdo nevěděl, že spolu v patnácti letech budou chodit do třídy. Tedy alespoň já to nevěděla.

„Tak to je teda něco. Víš co? Nechceš dneska po škole zajít k nám domů? Vezmeme s sebou i April, určitě si na Nessie pamatuje. Chodí s ní do třídy, je stejně stará, nebo ne? A klidně i Lewise, jestli chceš. Může si hrát s klukama v jejich pokojíku, prý ti tři chodí do třídy zase spolu. A když se ti u nás bude líbit, můžeš, nebo spíš můžete tam přespat. Mámě by to nevadilo a vsadím se, že Belle taky ne. Jestli je to pravda, to, co říkáš, o čemž nepochybuju, bude si tě pamatovat," hrnula jsem jí na hlavu nával informací, až jsem si uvědomila, že jsme v jídelně skoro sami. Jen vepředu seděly dvě holky, které jsem neznala. Asi Lola s Tracy.

„Pojď, nebo přijdeme pozdě," vybídla mne.

„Kterou máš teď hodinu?"

„No, biologii, nebo matiku? Počkej, podívám se," odpověděla Elsa a nervózně si vytahla rozvrh z batohu.

„Tak co?" zeptala jsem se znovu.

„Ani jedno, ani druhý. Dějepis..."

„Tak, pojď, já taky. Hele, znáš ty další dvě holky, Lolu a Tracy?"

„No, Tracy je vážně pohodářka, měla jsem s ní první hodinu. Je vážně skvělá, teda mně to tak přijde. Povídala si se mnou celou hodinu a pak ještě cestou do další třídy, měly jsme půlku stejný cesty," řekla a usmála se na mě. Odhalila tak dokonale bílé zuby, které jí dodávaly krásy na dokonalém obličeji. Měla jemně opálenou pleť a vlasy rozježené do všech stran. Připomínala mi tu lvici, Elsu, z toho filmu. Doufám, že tak i neřve. Při té představě jsem se musela zasmát.
Měly jsme ještě dobrých deset minut, tak jsme se domluvily, že půjdem za těma holkama. Pomalu jsme se šinuly ke stolu, kde seděla Tracy a Lola.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zakázaná láska - 8. kapitolka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!