Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zakázaná láska - 5. kapitolka

1.eli771-Rozbřesk


Zakázaná láska - 5. kapitolkaNemohla jsem odolat a přináším pohled Aleca a Jane. Jaké jsou vztahy v rodině Volturiových? Co bude Alec hrát? A kdo ho to naučí?

5. kapitola - Budu hrát tenis!


Pohled Jane

Můj bratříček Alec byl v poslední době nějaký smutný. Už když jsme před dvěma lety přijeli z Volterry, byl Alec nešťastný. Aro nás nejdříve nechtěl pustit, ale pak jel s námi a teď tady předstíráme šťastnou rodinku. Připadáme si jako bratři a sestry, ale ve skutečnosti je to jinak. Demetri se zamiloval do Heidy a naopak. Alec taky miloval Heidy, ale ta dala přednost Demetrimu.
Já nejsem pravá sestra ani Demetriho, ale ani Heidy. Mým bratrem je Alec a to doopravdy. Alecovi se ve škole líbí jedna dívka, ale já nevím, jak se jmenuje. Na obědě na ni pořád kouká a to už docela dlouho...
Aro se zamiloval do Sulpicie a už je s ní strašně dlouho. Nás, tedy přesněji mě a Aleca, našel Aro prý ještě jako děti. Tušil, že v nás bude talent a vychovávali nás se Sulpicií u sebe na hradě jako vlastní děti. Jenže lidé nás chtěli upálit jako čaroděje, a tak nás Aro proměnil. Měli jsme ho za otce a on se i tak choval. A pak jsme se dostali do jeho gardy.
Afton miluje Chelsea, Caius je s Athenodorou a Marcus s Didyme. Felix je s Renatou a mně se docela líbí Santiago, myslím, že já jemu taky. Aro a Sulpicia jsou nám rodiči. Všem... Samozřejmě kromě ostatních vládců a jejich manželek. Aro je na nás všechny moc hodný. Nikdo se mu však nedokáže vzepřít, jen Alec nesouhlasil se zabíjením lidí a navrhnul Arovi, jestli by nepřešli i s ostatními na dietu, která spočívá v tom, že se budou zabíjet jen zvířata místo lidí. Mně to přišlo jako docela fajn nápad, a tak jsem s ním souhlasila. Udělali jsme s Alecem takovou petici a podepsalo ji docela dost upírů... Felix, Demetri, Caius, Heidy, Marcus, Santiago, Chelsea, Renata, Athenodora a pochopitelně já a Alec. Protože nás bylo víc, Aro souhlasil.
Když jsme si na to už zvykli a netoužili jsme po lidské krvi, navrhl pro změnu Felix, že bychom se mohli přestěhovat a žít jako lidi. Poznat, jaké je to vlastně žít, chodit do školy a tak. S tímhle nesouhlasila zase Sulpicia, ale nakonec jsme tady, ve Forks. Skoro pořád prší a navíc se musí chodit do té pitomé školy. No, vlastně do školy chodím jen já, Alec, Heidy a Demetri. Ale
táta" uvažoval, že by do té školy mohli chodit i Renata, Santiago a Chelsea. Prý taky vypadají mladě. Jenže oni pořád říkají, že si to musí nechat projít hlavou... Ach jo!
„Jane? Mohla bys přijít do mého pokoje, prosím?" křičel na mě Alec.
„Jasně! Už běžím." Jenže když jsem dořekla slovo „běžím“, stála jsem nahoře a opírala se o futra Alecova pokoje.

„Co potřebuješ?"
„No, chtěl bych se tě zeptat, jestli je tenis dobrá hra." No ještě abych věděla, co to ten tenis je.
„Já nevím, najdi si to na internetu. Proč to chceš vědět?"
„No, tady se celé ty dva roky nudím, a tak mě napadlo, že bych mohl dělat nějaký sport."
„Možná by ses mohl zeptat Chelsea, ta má sporty ráda a mohla by něco o tom tenise vědět."
„Díky moc. Půjdu se jí zeptat. Nevíš, kde by mohla být?"
„Těžko říct. Ještě ve Volteře byla každou středu v tělocvičně. Ale od té doby, co jsme ve Forks, nikdo neví, kde je. Jedině se zeptat Aftona. Ten má přehled..." A šibalsky jsem na něj mrkla.
„Jasně. A ten je kde?"
„Ty máš teda otázky! To se musíš zeptat zas Demetriho a jestli nevíš, kde je Demetri, tak se zeptej Renaty. Ta je u sebe v pokoji."
„Tak díky!" A Alec byl v tahu. No co, alespoň mám klid...

Pohled Aleca

Upírskou rychlostí jsem se za dvě vteřiny dostal do pokoje Renaty, která si žehlila vlasy.
„Ahoj, Reny. Nevíš, kde je Demetri?"
„Ahoj, Ali. Neříkej mi, prosím, Reny a Demetri by měl být dnes u sebe. Neviděla jsem ho nikam jít..." Páni! Dneska jí to vážně sluší!
„Tak děkuji. A mimochodem, sluší ti to!" Renata mi poděkovala a dál se věnovala svým vlasům. Teď jen zjistit, na koho jsem se měl Demetriho zeptat....
„Ahoj, Demetříčku. Nevíš, kde je Chelsea?" Doufám, že se ptám dobře.
„Ahoj, Alecu. To zní hůř, než když mi říkáš bratříčku," usmál se a vycenil svoje upíří tesáky.
„A nevíš, kde je? Myslím Chelsea."
„Ne, ale vím, kdo by to mohl vědět. Afton nebo Felix. Afton je v obýváku, ale Felix nevím." Tak Afton. Super!
„Díky!" A zase jsem běžel pryč, dolů do obýváku. Proč musíme mít dvě patra...
„Ahoj, Aftone," řekl jsem neobvykle milým hlasem.
„Nazdar. Co potřebuješ?" Ajaj. Dnes neměl dobrou náladu...
„Nevíš, kde je Chelsea? Já bych po-"
„Buď u sebe v pokoji nebo v koupelně."
„Dě-"
„Nemáš zač." Páni! To je teda rychlost! Takže nejdřív koupelna na druhé straně, přízemí, a pak pokoj Chelsea ve druhém patře. Pochybuji, že by byla v koupelně v patře prvním, protože je vymalovaná červenou barvou. Nikdo tam nechodí, protože pak mají všichni žízeň. A ve druhém patře taky nemůže být, protože tam je Aro. Zase si zkouší nové účesy, ale pak stejně vyjde se svým starým hárem a jako vždy řekne: Tak, jak mi to sluší s mým novým účesem?"
„Jsi tu, Chelsea?" volal jsem už z dálky. Nic se neozývalo. Nakoukl jsem do koupelny a nikde nikdo. Tak teď druhé patro...
„Jsi tu? Chelsea, haló! Jsi tu?" křičel jsem zas z dálky.
„Co je? Upálili Ara nebo co, že tak ječíš?" Kéž by...
„Jane říkala, že prý hodně sportuješ, a tak jsem chtěl vědět, jestli je tenis dobrá hra."
„To si piš, že je! Naučím tě ji, chceš? Ale budeme muset běhat lidskou rychlostí..."
„To vůbec nevadí!" Je rozhodnuto.
„Takže, budeš hrát tenis? Fajn. Musíme sehnat nějakou raketu."
„My budeme hrát tenis ve vesmíru?"
„Idiote! Raketa se říká té pálce. Aftone? Máme tu nějaké rakety?" zakřičela.
„Jasně! Zrovna je přivezli z vesmírného výzkumu. Jsi normální? Kde by se u nás vzaly rakety." Chelsea začala podivně vrčet.
„Blbečku!" Zakřičela nakonec na Aftona a gestem naznačila, abych šel s ní. Lidskou rychlostí jsme se šourali na tenisový kurt, s raketami a míčky ve veliké tašce. Chelsea mě naučila pár triků, pak mi ukázala, jak se běhá lidskou rychlostí a k večeru jsem jí dokonce porazil.
Na tenis jsem chodil každý den. Ani jsem si nevšímal ostatních. Po dvou dnech tréninku se o mou přízeň snažila dívka, která se mi hrozně líbí. Jmenuje se Lily a má krásné, blond vlasy kousek pod ramena. Jednou dokonce i trénovala - pinkala míčkem o stěnu. A jednou mi podkopla nohy! Já si té bohyně však nevšímal. Pro mne ten týden existoval jen tenis a nic jiného. Ale pak jsem jí tam vídal pořád častěji a častěji. Jednou dokonce tancovala. Všiml jsem si jí jen trochu, stále mě více zajímal tenis. Ale bylo mi té Lily opravdu líto, i když vlastně ani nevím, proč. Po pěti dnech tréninku jsem se zeptal Chelsea, jestli si se mnou nepůjde zahrát tenis. Prý půjde, ale jen když jí nechám tu modrou raketu. Souhlasil jsem, a pak jsme vyrazili. Dala mi pusu a já jí polibek oplatil, i když nevím, proč. Kdyby mě tak viděl Afton... Ale stále mám rád Lily.
Chelsea jsem si nevšímal a pokračoval jsem dál na můj poslední trénink.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zakázaná láska - 5. kapitolka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!