Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zakázaná láska - 13. kapitola

Cullen´s


Zakázaná láska - 13. kapitolaTak tady už konečně o něco půjde. Ale o co?

13. kapitola - Řekni pravdu!


Lilien:

„Ten film je fakt nuda!" pošeptala mi do ucha Jessica, která seděla napravo ode mě. Ale měla pravdu. Ten film byl nudný, i když to byla komedie. Nebo spíš měla být. Elsa, která seděla na levé straně ode mne, si ten film ale užívala. Brečela, jen co tam byla nějaká romantická scéna, a šíleně se smála celý zbytek filmu.

„Jo, výjimečně máš pravdu, Jess, nepůjdeme si pro popcorn? Nebo nachos a colu?" zašeptala jsem jí zpět.

„Tak jo, já jdu na záchod, kam ty?"

„Nachos," rozhodla jsem. Potichu jsme se obě zasmály, omluvily se ostatním a odešly. Venku jsme zůstaly nejméně čtvrt hodiny, protože nás ten film vážně nebavil. Říkaly jsme si, že holkám povíme o velké frontě před stánkem s popcornem. Když jsme si ale před sálem povídaly nejnovější drby ze školy, zahlédla jsem někoho, koho jsem tu vůbec nečekala. Najednou jsem vůbec nevnímala, co mi Jess říká. Dívala jsem se na něj, ale Jessice to evidentně nevadilo, že ji nevnímám. Nechala jsem Jess blábolit a sama jsem se vydala ho pozdravit.

„Ahoj, Alecu, na jaký jdete film?" zeptala jsem se nesměle.

„Ahoj," usmál se, „chtěli jsme s Demetrim na akčňák, ale nic nedávají, tak jsme si řekli, že zajdem na nějakou komedii." Jess si mě všimla, jen se ušklíbla, naznačila mi, že mi přeje hodně štěstí a odešla zpět do sálu. Děkovně jsem se na ni usmála.

„Aha. No, mně teď běží v sále čtyři komedie, ale srandy jsem si moc neužila," ušklíbla jsem se. Alec se začal smát a pak udělal něco, v co jsem doufala, ale absolutně nečekala, že to udělá.

„Demetri? Šel bys na ten film sám? Já bych zatím s Lily zašel někam na pizzu, co ty na to, Lilien?" Jo, jo, jo, stokrát a ještě jednou jo!

„No, mám docela hlad, tak... Nejlepší pizzu mají ve druhém patře, půjdem tam? Je to prý přímo italská restaurace..." odpověděla jsem místo radostného skákání metr vysoko.

„Dobře, tak běžte. Pojedu domů, stejně jsem na ten film nechtěl. Alecu, chceš tu nechat auto, nebo ne?" Alec se jen zlostně podíval (i když nevím proč) a pak mě odvedl k jezdícím schodům, které vedly do patra s italskou restaurací.

„Děkuji," řekla jsem, když mi číšnice přinesla dvě osminky sýrové pizzy.

„A vy si opravdu nic nedáte?" zeptala se Aleca už asi po sto padesáté.

„Už jsem jedl, děkuji," opakoval Alec znovu a znovu. A já se znovu a znovu chichotala.

„Co se pořád směješ," zeptal se mě s úsměvem.

„Já jen, že jsem asi první holka, kterou jsi vzal na večeři. Jessica mi to bude děsně závidět!" dodala jsem s úšklebkem. On se jen zasmál.

„To jistě bude," začal se smát ještě víc.

„Můžu se tě na něco zeptat? Ale... chtěla bych upřímnou odpověď, ano?"

„Pokusím se."

„Proč... proč se s nikým nebavíš, proč se každému straníš, jen... jen mně ne? Proč jsi pozval na věčeři mě a... a ne Jessicu? Vždyď ta je o dost hezčí než já, ne? Řekni pravdu, prosím..." Přemýšlel. Nevěděl, co má říct. Bylo ticho. A pak ho prolomil ten nejúžasnější hlas na světě.

„Já... "



Pokračování příště...

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zakázaná láska - 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!