Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zadaná na druhou - 9. kapitola - Návštěva

Team Edward tričko


Zadaná na druhou - 9. kapitola - NávštěvaNa konci minulé kapitoly se nám tam někdo objevil a vy se konečně dozvíte, kdo to je.
Snad se vám bude kapitola líbit a zanecháte nějaký komentář. Příjemné čtení. Kim :)

S očima na vrch hlavy jsem vystřelila do stoje. Kdybych na očích neměla brýle, asi bych je musela sbírat po zemi. Nemohla jsem ani za boha uvěřit, že stojí přede mnou. Nenápadně jsem se dokonce štípla do ruky, zda se mi to nezdá. Nezdálo.

„Jakeu, ty jsi přijel,“ vypískla jsem radostí a okamžitě se mu vrhla kolem krku. Stále jsem tomu nemohla uvěřit.

„Všechno nejlepší k narozeninám, lásko.“ Usmál se na mě okouzlujícím úsměvem a zpoza zad vytáhl obrovskou kytici rudých růží.

„Děkuju.“ Převzala jsem si kytici a se zavřenýma očima si přičichla k té hromadě květů. „Tomu se říká narozeninové překvapení. Přiznám se, že jsem od tebe čekala jen telefonát.“ S červenou tváří jsem přiznala, jak moc ho dokážu podcenit. Očima jsem raději pozorovala písek.

„Já vím.“ Ukazováčkem mi zvedl hlavu a zadíval se mi do očí. „Proto jsem se rozhodl tě překvapit.“

„To se ti vážně povedlo.“ Přikývla jsem a znovu ho objala kolem krku. „Jak dlouho se tu vůbec zdržíš?“

„Zítra se musím vrátit.“ Umlčel mě zvednutým ukazováčkem, který mi přitiskl na pusu, když jsem mu na to chtěla něco říct. „Ale zato si to spolu dneska pořádně užijeme.“ Prst zmizel a nahradily ho jeho horké rty. Zapomněla jsem, co jsem mu to vůbec chtěla říct, a vžila se do polibku.

„Tak co bys chtěl dělat?“

„Nejdřív bych si rád skočil do sprchy a pak něco vymyslíme.“

Jacob mi pomohl sbalit všechny věci na pláži a šli jsme vyzvednout jeho tašku na recepci. Cestou mi Jacob vyprávěl, co je nového doma a podobné věci, ale já ho moc neposlouchala. Byla jsem myšlenkami úplně jinde. Potěšilo mě, že je tu se mnou, ale nemohla jsem se zbavit zvláštního tlaku, který se mi usadil na srdci.

Tlak se ještě zvětšil, když jsme zastavili u té blonďaté recepční, která mě viděla ráno s Edwardem. Nechtěla jsem, aby se Jacob o Edwardovi dozvěděl. Ale proč? Nedělali jsme spolu nic špatného, alespoň jsem si to snažila namluvit. Pravda byla jiná. Šlo o mnohem víc, než bych sama chtěla. Edward Cullen se mi líbil.

Jacob se na žádného Edwarda nezeptal, takže jsem si mohla v duchu oddechnout.

Ovšem do doby, než jsem si vzpomněla na jeho bundu v mém pokoji.

Jacoba jsem nechala několik kroků za mnou a hbitě otevřela dveře. Mé první kroky okamžitě vedly k tomu kousku oblečení a ten následně skončil pod postelí. Nechtěla jsem ani pomyslet, jak by se Jake tvářil, kdyby ji tu našel.

„Tak co na to říkáš?“ vyhrkla jsem nervózně, když Jake došel do pokoje a tvářil se zamračeně.

Zachmuřený výraz z jeho tváře zmizel. Místo toho mě od hlavy k patě sjel svádivým pohledem a začal se přibližovat.

„Nic hezčího jsem neviděl,“ zavřel hlavou a přivlastnil si mé rty. Vůbec jsem nepostřehla, kdy jsem se ocitla v posteli a Jakeovy hbité prsty už kontrolovaly každý kousek mého těla.

„Jste nějak nedočkavý, pane Blacku,“ dostala jsem ze sebe mezi jednotlivými polibky.

„Divíte se, slečno Swanová? Dlouho jsem vás neviděl.“

Rozhodla jsem se Jacoba trochu potrápit. Chytla jsem jeho ruce, které právě vyhrávaly boj nad zavazováním vrchního dílu plavek, a sundala je ze sebe.

„Hej!“

„Šetři si to na večer.“

Po deseti minutách přemlouvání jsem ho konečně vyhnala do sprchy.

„Co je to za kytky?“ ozval se jeho zvědavý hlas z koupelny a mně se v tu chvíli zastavilo srdce. Sakra, ty květiny.

„Ty jsem si natrhala venku.“ Zase tolik jsem nelhala, ale říct mu celou pravdu taky nešlo.

Po Jakeovi jsem si koupelnu přivlastnila já.

Oblékla jsem si krátké šaty vínové barvy a poprvé od pobytu na ostrově se trochu namalovala. Musela jsem uznat, že mi to vážně po dlouhé době sluší, což potvrdil i Jake obdivným písknutím.

Společně jsme několikrát prošli okolí hotelu a dokonce navštívili to velké golfové hřiště, kam jsem neměla odvahu sama jít.

Nakonec jsme to zakotvili v restauraci. Nechali jsme se zavést k malému stolu do rohu, kde by nás tolik nerušil hluk okolo. Jake byl opravdu roztomilý – nechal kolem nás zapálit desítky různých svíček a objednal láhev šampaňského. Celý čas večeře mě Jacob držel na ruku a do ucha mi šeptal sladká slůvka.

„Všechno nejlepší,“ řekl už dnes po druhé. Z kapsy u saka vytáhl červenou sametovou krabičku a vložil mi ji do ruky.

„Zlato, nádherný.“ Dojatě jsem sledovala jemný řetízek z bílého zlata s diamantovým přívěskem ve tvaru srdce, ve kterém se vyjímala začáteční písmena našich jmen.

„Doma pro tebe mám ještě jedno překvapení,“ nadhodil, když mi připínal řetízek na krk. „Ne, nic ti neřeknu,“ dodal rychle. Měl mě dokonale prokouknutou.

Po dvou lahvích šampaňského a jiných koktejlů jsme už nevěděli coby, a tak si začali objednávat snad všechna jídla z jídelního lístku. Byla to obrovská zábava.

Když jsme se dostatečně vyblbli a číšníkům div nešla pára z uší, vypadli jsme na pláž.

„Západ slunce, lásko,“ šeptl mi do ucha a zezadu mě objal.

Bylo to tak absurdní. Kdyby mi někdy někdo řekl, že jednou se dostanu na úžasný ostrov, kde budu rovnou v jeden den sledovat jak východ slunce, tak západ a každý div s jiným mužem, vysmála bych se tomu dotyčnému do obličeje.

Zničehonic mě Jake chytil pod nohama, zvedl do vzduchu a někam se rozešel.

„Jakeu, Jakeu! Co to děláš?!“ ječela jsem jak smyslů zbavená a přitom se nehorázně smála. Máchala jsem ruka a nohama na všechny strany a snažila se dostat na zem. Ovšem jen do té doby, než Jake vešel do moře. V botách, v oblečení, prostě ve všem vešel do vln a pokračoval dál do hloubky. To už jsem se Jacoba držela jako klíště, a kdybych mohla, vlezla bych mu až za krk. „Opovaž se mě do té vody pustit.“ Něžně se na mě usmál a začal mi krk zasypávat motýlími polibky.

V tu chvíli jsem všechno vypustila z hlavy a nechala se unášet vzrušením, které se mi rozlévalo po celém těle. Jenže to netrvalo dlouho. Zničehonic mé rozpálené tělo pohltila ledová voda. Vytřeštila jsem oči a vykřikla. Šokovaně jsem se podívala na Jacoba, který se smál na celé kolo.

„Jsi blázen.“

„Do tebe.“

Celí mokří, špinaví od písku a nalepeni jeden na druhé jsme proběhli halou. Jakeova košile už byla bez knoflíků a zip na mých šatech už taky sotva držel pohromadě, ještě než jsme se dostali do pokoje.

Oblečení zmizelo a já nechala Jakea, ať si se mnou dělá, co chce.

Jedno bylo jasné - určitě budu jezdit pryč častěji.

 

***

 

„Vážně tu nechceš ještě zůstat?“ Tuhle otázku jsem mu od dnešního rána položila nejmíň stokrát. Teď jsme stáli před hotelem a čekali na taxík, který Jacoba odveze na letiště v Bridgetownu. Bylo to úplně stejné jako před mým odletem sem na Barbados jen s jedním rozdílem. Tentokrát jsem to byla já, kdo byl v roli přemlouvajícího. „Prosím.“

„Zlato, strašně rád bych tu s tebou zůstal.“ Vtiskl mi malou pusu na nos. „Ale Turner mě začíná pěkně dusit. Musím se vrátit.“

„Nemám ho ráda.“ Zhnuseně jsem vyplázla jazyk a představovala si, jak toho chlapa mlátím něčím hodně tvrdým do hlavy. „Budeš mi chybět.“

„Ty mě taky. Miluju tě.“

„Taky tě miluju, Jakeu.“ Ještě jsem mu věnovala poslední polibek a nechala ho konečně nastoupit. „Všechny pozdravuj.“

Jen co taxík s Jakem zmizel za zatáčkou, rozešla jsem se do svého pokoje.

„Bello!“ zaslechla jsem zvonivý hlas odněkud za mnou. Od hlavních dveří ke mně spěchala Alice v závěsu s Edwardem. Oba dva se usmívali od ucha k uchu. Sklopila jsem hlavu a snažila se dělat, že je vůbec nevidím.

Byla jsem na sebe naštvaná. Za tu dobu, co tu byl Jacob, jsem si na Edwarda vzpomněla jen minimálně. Ano, dalo se to pochopit, když Jake je můj přítel, ale i tak to bylo vůči Edwardovi nefér, jelikož to byl on, kdo mi všechno na ostrově ukázal a většinu svého času věnoval mně. A co jsem mu za to dala já? Nic.

Už jsem byla skoro za rohem, když mě za loket uchopila studená ruka. Už z pouhého dotyku mi bylo jasné, komu ty ledové prsty patří.

„Ahoj, lidi. Co tu děláte?“ dělala jsem, jako že jsem si jich nevšimla. Když jsem se k nim otáčela, setkaly se mé oči s Edwardovými. Byl to jen pouhý okamžik a i ten stačil mému srdci k tomu, aby vynechalo jeden úder. Ty zrádče! Jacob ještě není ani deset minut odtud a už se rozplýváš nad někým jiným. Proto jsem raději hypnotizovala Alicin obličej a dalo hodně zabrat nepodívat se vedle.

„Přišla jsem se rozloučit,“ smutně se na mě zadívala.

„Rozloučit? Ale proč? Vždyť jsme spolu skoro nemluvily.“ Teď už jsem se podívala i na Edwarda. Snažila jsem se v jeho obličeji vyčíst, jestli je to pravda. Nemůže odjet. Když odjede Alice, půjde i Edward. Říkala přece, že je tu jen kvůli němu. Všechno se ve mně sevřelo. Ovšem jeho tvář zůstávala nečitelná. Jen mě zamyšleně pozoroval. „Taky odjíždíš, Edwarde?“

„Edward tu zůstává.“ Není nic lepšího než pocit úlevy, která se vám začne rozlévat po těle, když uslyšíte dobrou zprávu. „To já odjíždím. Musím se nutně vrátit domů.“ Mě i Edwarda chytla za ruce a přitiskla k sobě. „Mějte se tu hezky, děti.“ Vlepila nám každému malou pusu na tvář.

„Moc ráda jsem tě poznala, Bello. Až budu zase někdy v Seattlu, tak zajdeme na ty nákupy a tentokrát se tomu už nevyhneš, jasné? Edward ti dá můj telefon.“ Přikývla jsem a pořádně ji objala. Pak se Alice obrátila k Edwardovi, kterého taky nezapomněla obejmout a něco mu pošeptat.

„Edwarde, hlídej Bellu, ať se jí něco nestane.“ Strčila ho mým směrem, až mě přitiskl ke zdi. Alice na mě spiklenecky mrkla. „Nezlobte tu. Ahoj.“

„Ahoj,“ hlesla jsem, když už mizela za skleněnými dveřmi. Nervózně jsem si prohrábla vlasy a podívala se na Edwarda. Nervózní jsem tu nebyla jen já.

„Je pozdě. Musím jít.“ Podívala jsem se na neexistující hodinky na mé levé ruce a vykročila ke schodům vedoucím do mého patra.

„Stalo se něco?“ zadržel mě zhrzený tón jeho hlasu. Počítá se to, že jsem z tebe úplně mimo, kdykoli se objevíš?

„Nic. Jen jsem unavená. Uvidíme se později,“ chabě jsem se usmála a pohladila ho po rameni. Nechtěla jsem si to přiznat, ale utíkala jsem před ním.

„Dobrou noc, hvězdo.“

8. kapitola - 10. kapitola

 


 

Tak se do mě pusťte...

Děkuju za komentáře u minulé kapitoly a jsem velice zvědavá, co mi napíšete k této. :D

Slibuju, že od příští kapitoly zase najedeme na Edwarda.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zadaná na druhou - 9. kapitola - Návštěva:

 1 2 3   Další »
24. Any12
28.08.2017 [18:59]

Any12Nemám proč se do tebe pouštět Emoticon Jasně, je tam Jacob. Ale musím uznat, že to nebyla špatná kapitola. Naopak byla hezká, jde vidět, jak ji má Jake rád, a že i Bella jeho, a že vlastně když byla s ním, tak si na Edwarda vzpomněla jen minimálně... Emoticon Jasně, což se nám, co kopeme za Edu, moc líbit nemusí, ale prostě Jake je tady její přítel, ať se nám to líbí, nebo ne (i když teda doufám, že už ne na dlouho Emoticon ) Emoticon Přiletět za ní na ostrov, s dárky a potají, tomu říkám krásné romantické gesto! Emoticon Emoticon Emoticon Jen by mě zajímalo, jestli teď, když hvězdu na krku vymění za srdíčko, si toho všimne Edward... Emoticon Ach, jak já nerada chválím Jacoba, ale musím uznat, že toto se mu prostě povedlo Emoticon Emoticon Emoticon I ta večeře, koupání a západ slunce, všechno krásné... A Bella má pravdu - absurdní - ráno východ s Edwardem, večer západ s Jacobem...
Začíná se do toho holka pěkně zamotávat, už i jenom proto, jak se cítila provinile, když pak uviděla Edwarda s Alicí - a taky proto, jak chtěla, aby Edward zůstal... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. SiReeN
30.07.2012 [20:13]

SiReeNZkazil to, všechno zkazil! Proč jen tam musel přijet a zničit to? Emoticon Emoticon Emoticon

22. rezule
01.02.2012 [10:36]

rezuleNe, rozhodně na tebe naštvaná nejsem. Nakonec to byla docela milá návštěva, i když se nám to tu poněkud víc zamotalo. Emoticon Emoticon
Jake je tu prostě jiný a v tvém podání ho mám i docela ráda. Ale "tvůj" Edward? Vrrr! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Tudíž bohužel, Jaku, Eda je prostě lepší! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jacobova návštěva byla i přestože jsem to tipovala, docela překvapením a myslím, že většinu z čtenářů sis pak ale udobřila, že zase odjel. Mě by ale nevadilo, kdyby zůstal a začalo se to všechno komplikovat hned. Na to ale určitě v dalších kapitolách narazím. Emoticon
Jak je vidět, Jaka ale miluje, protože když byla s ním, dokázala zapomenout i na takového Boha jako je Edward. Emoticon Čímž se to komplikuje ještě víc. Jen mě mrzí, že Jacob nenašel tu bundu a Bella se do toho nezamotala ještě trochu víc. No, to ale nevadí, takových zápletek se určitě dočkám v dalších kapitolách. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.12.2011 [22:22]

NeyimissJestli jsem si to nemyslela... Emoticon Mno nic, aspoň že hned odjel. Emoticon Krásná kapitola, ostatně jako vždy. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. Faninka
23.10.2011 [12:52]

TY! TY! TY! TY! TY! TY! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ... (mimochodem skáču a mlátím rukama kolem sebe) PROOOČ??? Emoticon Emoticon Emoticon
Tak krásná byla kapitolka před tím a ty to musíš takhle pokazit Emoticon Jak se nad ní někdo tyčil, věděla jsem že je zle - Jacob! Když řekl že zítra musí odjed, skákala jsem radostí. V ložnici také pohroma zažehnána, ale pak Bella mě opravdu zklamala. Chápu, Jacob je její přítel, ale to co má s Edwardem, je mnohem víc. Vždyť to sama řekla, že stačí jen pouhý pohled, dotyk ... a to s Jacobem nikdy neprožila. Tak mě hodně zklamala, to jak běžela do pokoje a cestou už se svékali. To nemá svědomí, že/kdyby aspon dělala caviky. To neví že existuje bolest hlavy!!!
Tak jdu na druhou kapitolku a TY! opavaž se to udělat znovu.

No když jsem to ze sebe dostala a už jsem u toho psaní, dohoním předešlé komentíky.
No v tom lese si mi opravdu vylekala a myslela jsem si, že to byl Edward, po tom jak se hádal a tvářil u toho baru. No naštěstí tomu tak nebylo. A doufám, že nám to vysvětlíš co to mělo znamenat. A kdo teda byl v tom lese?? Emoticon Co chistáš Emoticon

19. TonQa
20.10.2011 [20:31]

TonQa Emoticon Emoticon Emoticon

12.10.2011 [14:26]

TeenStarPrečo mi to robíš, hm? Prečo mi vôbec dovoľuješ zbožňovať Tvojho Jacoba? Emoticon Veď E+B je u mňa úplná samozrejmosť! Emoticon Ale keď Jacob je tu taký úžasný. Emoticon
Nielen, že si do hroznej situácie výberu postavila Bellu, postavila si tam aj čitateľov. Emoticon
Vymyslela si si to úplne dokonalo! Emoticon Emoticon Emoticon

Táto poviedka je vážne božská a... Milujem ju. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Nonie
12.10.2011 [7:32]

To jsem ráda, že ten Jacob vypadl! Edward je prostě Edward, o tom není pochyb Emoticon Moc se těším na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.10.2011 [22:19]

LadyLilianne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.10.2011 [21:14]

kajka007Jako budu se opakovat po ostatních, ale ty mrško jedna! Emoticon (Já to řekla jemněji Emoticon ) Co to jako bylo s tím Jacobem?! Já myslela, že je prostě definitivně zabouchlá do Edwarda. A ona si v klídku "nechá Jacoba, ať si s ní dělá, co chce"? A pak mu řekne, že ho miluje?! Emoticon

Asi to taky holka nemá v hlavě moc srovnaný, ale myslím si, že Jakea miluje a Edward ji zatím jen přitahuje. Nicméně se nemůžu dočkat, až si konečně uvědomí, že Edward je ten pravý. Emoticon

Jinak tahle kapitolka byla dokonale perfektní! Lepší výraz nemám. Byla prostě stejně skvělá jako ostatní! Emoticon Těším se na další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!