Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Where the lines overlap - 4. kapitola

Alice + Jasper tapeta=) by Alice


Where the lines overlap - 4. kapitolaTakže, po do dosť dlhom čase som tu s mojou poviedkou Where the lines overlap. Táto kapitolka je v podstate o ničom. Alice dostane telefonát od Mikea a potom sa sama rozhodne zavolať jednej osobe. :) Vopred ďakujem za komentáre. :)

Alice:

Keby som sa tak nenudila. Vôbec neviem, čo mám robiť. Celú noc nič nerobím. Každý okrem mňa a Edwarda má nejakú zábavku. A my môžeme akurát tak zhniť. Čo budem robiť? Veď tu hádam aj zaspím. Prečo upíri nemôžu spať? Dala by som všetko za to, aby som mohla aspoň na pár hodín zatvoriť oči a spať. Nadýchla som sa, zatvorila som oči a snažila som sa nevnímať, no vyrušil ma mobil. Povzdychla som si a vzala to.

„Čauko! Je tu Alice? Dovolal som sa správne?“ v slúchadle sa ozval Mikeov hlas. Čo ten zase chce?

„Áno, Mike?“

„Len sa chcem spýtať... nechcela by si ísť na párty? V piatok rodičia nie sú doma, tak som sa chcel spýtať, či nepôjdeš aj ty a tvoji súrodenci. Poriadne sa rozbijeme!“ rozosmiato mi šepkal do telefónu.

„Mike, ty si pil?“ povedala som prvú vec, čo mi prišla na rozum.

„Nie... dóbre, pil som, ale iba trošičku. Chápeš? A ty si teraz sama, myslím, že by ti dobre padlo, keby si to na chvíľu vypustila z hlavy. No nie?“ šomral ďalej do telefónu. Na to aký bol opitý mal celkom pravdu. Padlo by mi to dobre. Aj Edwardovi. A aj Rose s Emmettom. Celý čas od ich odchodu je u nás nálada pod bodom mrazu. Dokonca ani Emmett si nerobí srandu. Mali by sme sa prevetrať, Esme si o nás stále robí starosti. Rozhodne by sme mali ísť.

„Dobre, Mike, prídeme všetci. Máš pravdu.“ Usmiala som sa do telefónu. Fakt dobrý nápad. Dlho nič nepovedal, tak som mu popriala dobrú noc a zložila. Znova som sa zvalila na posteľ a zavrela oči. Tak veľa vecí mi chýbalo! Moja najlepšia kamarátka a jej hrozný módny vkus... a moja láska. Jasper. Ale teraz tu ani jeden nie je. V mysli sa mi mihali obrazy toho, kde zastavia na ceste a kde bude Bella spať. Ale prečo Taliansko? Prečo Volterra? Chcú im iba slepo slúžiť? Veď Bella má z nich panický strach. A Jasper ich neuznáva. Asi chcú byť od nás čo najďalej. Zostalo tu po nich také prázdno. Chcela by som Bellu aspoň ešte počuť. Čo keby som jej zavolala?  Áno, skúsim to. Znova som vzala mobil do ruky a vyťukala som jej číslo a čakala.

„Áno?“ zachrapčal Bellin chrapľavý hlas.

„Ahoj, Bells... to som ja, Alice.“

„Čože?! Alice? Prečo mi voláš? Vieš, že sa nevrátime, nemáme to v pláne. Tak čo by si chcela?“ opýtala sa podráždene, ale bola tam cítiť štipka strachu a radosti. Asi z toho, že som jej zavolala.

„Nie, nie. Na to som ani nemyslela! Len som ťa chcela naposledy počuť ako človeka.“ Naozaj som nevedela, čo mám ďalej povedať. Bolo to fakticky ťažké.

„Ako človeka? Nechápem, Alice. Vieš viac ako ja? Povedz mi, čo si videla!“ naliehala.

„Prepáč, Bella. Ale ja neviem, či ti to môžem povedať, je to ešte dosť nejasné... ja neviem.“ Nechcela som jej to povedať, bála som sa, že je na blízku Jasper. Keď jej to tají, musí mať na to dôvod. A ak sa bojí, v tom mu nepomôžem.

„Ako myslíš, Alice. Ale aj tak som rada, že som ťa počula. Chýbaš mi. A aj Edward mi chýba, aj keď sa stalo to, čo sa stalo...“ nestihla ani dopovedať a domom sa už rozliehal buchot a tiché nadávky.

„Ehm, Bella, musím končiť. Ešte ti zavolám, ak to bude možné. Ahoj!“ rýchlo som vychŕlila do mobilu a ani som nečakala na odpoveď. Mobil som hodila na posteľ  a rozbehla sa do Edwardovej izby. Mohla som vedieť, že počúva. Že som si je nedala pozor...

To, čo som videla sa nedalo popísať. Edward ležal skrútený na koberci. Vyzeral hrozne zničene.

„Ja nevládzem, ja nevládzem. Neviem to v sebe dlhšie držať.“ Chudák Edward. Bella mu musí strašne chýbať. Ja hlúpa, na čo to myslím? Začala som myslieť na školu a nepodstatné veci, aby to nebolo ešte horšie.

„Veľmi mi nepomáhaš,“ zdrvene zašepkal a snažil sa postaviť zo zeme, ale akoby ho gravitácia nepustila a on sa zviezol späť na zem. Pomaly som prešla k nemu sadla som si na zem a položila mu ruku na plece.

„Prepáč.“ Začala som ho upokojovať a hovoriť mu, že sa to všetko zlepší. Pravdaže som tomu veľmi neverila. Vedela som, ako mu bolo mizerne.

Keď ani to nepomáhalo, povedala som mu: „Edward, sme tu pre teba a ty to vieš. Stále sme rodina a všetci sa máme radia stojíme pri sebe. Spolu to zvládneme.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Where the lines overlap - 4. kapitola:

 1
10.02.2012 [15:23]

VampireAliceOch, túto poviedku milujem. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Kapitolka bola veľmi vydarená.
Bolo by super, keby Bella a Jasper boli vo Volterre, spolu. A Alice s Edwardom a všetci Cullenovci by ich nechali pekne na pokoji. Emoticon Emoticon
Teším sa na ďalšiu kapitolu!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. ZuzunQa
10.02.2012 [14:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!