Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Where I belong? 9


Where I belong? 9Edward zastavil pred garážou. Všetci traja sme vystúpili a ja s Emily sme ostali stáť pri aute. Bola vyplašená z toľkých upírov, aj keď som ju na to upozorňovala. Držala ma za ruku a stála tesne za mnou. Takmer na mňa nalepená. Edward kráčal k domu, privítať sa s rodinou, ktorá už čakala na verande. Objímali sa asi päť minúť a my sme tu stáli ako sprosté. Odkašľala som si a všetci vzhliadli na mňa a potom Emily. Ešte viac sa prikrčila.

Moja myseľ mi vravela, aby som od neho odstúpila, ale telo vravelo niečo iné. Ako dlho som si to neužila? Nemala poriadny sex? Tisíc, dvetisíc rokov?

Jedenkrát to nebude vadiť. Presviedčala som svoju myseľ a ona sa stiahla do úzadia. Teraz som len myslela na to, ako sa jeho pery jemne obtreli o tie moje. Zavrnela som a celé telo sa mi rozvibrovalo. Áno, chcem to, chcem jeho!

Sama som ho chytila za temeno hlavy a silno si ho k sebe pritiahla. Náruživo som ho pobozkala, dobila sa jazykom do jeho úst a roztancovala sa divoká hra našich jazykov.

Jedným pohybom mi roztrhol všetky šaty a ja som slastne vydýchla. Áno, len tak ďalej. Jeho pery sa presunuli na môj krk a ja som mu pomáhala, aby mal lepší prístup, vytočením hlavy.

Moje ruky automaticky trhali všetko jeho oblečenie. Stáli sme pred sebou ako nás Boh stvoril. Alebo teda Diabol.

Práve mi láskal prsia a ja som mu hladila krk, chrbát a putovala nižšie až k jeho dokonalému zadku, ktorý som stlačila.

„Rýchlo, Edward,“ vzdychla som.

Nevydržali sme obaja s nejakou predohrou a rovno sme išli na vec. Drsne ma položil na stôl, roztiahol mi od seba stehná a prudko do mňa vnikol. Zavrčala som a zalapala po dychu. Ako som si túto božskú činnosť mohla odkladať tak dlho. Preboha!

Chytila som ho za zadok a tým si ho pritlačila až na doraz. Zavrčal i on a rozhýbal sa. V rýchlosti prirážal a pri tom sme obaja vrčali a vzdychali.

Pomaly som sa blížila k orgazmu, už som zabudla, aký je to explodujúci a úžasný pocit. Poslednýkrát prirazil a súladne sme vykríkli v návale orgazmu. Zadychčane sa zvalil na mňa a obidvaja sme boli ticho. Okrem tých vzdychov, pravdaže. Vravieť sme nepotrebovali. No náš dokonalý sex vyrušila Emily, ktorá vkročila do chatky s divokým úsmevom. Mala ešte bordovejšie oči ako predtým, po brade jej stekala krv a veci mala roztrhané. Ups! Keď si náš všimla, vypúlila oči a otočila sa.

„Tak teda vy dvaja?! Fuj! A to som si myslela, že sa neznášate!“ odvrkla znechutene Emily a pobrala sa von. Akonáhle sa zavreli dvere, obaja sme spustili hlasný smiech.

„Počujem vás!“ zvrieskla ešte a zdrhla z nášho dohľadu. Odstúpila som od Edwarda a nejako, aby sa zakrývali hlavné partie tela, som navliekla na seba dotrhané veci a povzdychla si. Cítila som sa skvelo. No ale ani týmto naším úletom sa nič nezmenilo. Nebudem sa k nemu správať milšie. Možno trošku.

„Nehneváš sa, však?“ spýtal sa zrazu Edward tesne za mojím chrbtom. Zachvela som sa. Nie! Čo to robím? Prečo sa takto správam? Mal by mi byť ukradnutý. Otočila som sa k nemu a prezrela si ho celého. Už bol takisto oblečený. Bol chutnučký. Už som mu nechcela ublížiť, ale nechcela som trpieť ani ja. Nedokázala som sa znova zamilovať. Veď upírska láska trvá večne a ani úmrtím svojho druha sa nedá na ňu zabudnúť. Alebo dá? Tak o tomto som nevedela ani ja. A to som skoro vedela všetko.

„Nie, nehnevám. Chcela som to takisto ako ty, Edward,“ odpovedala som mu a položila mu ruku na miesto, kde predtým bilo jeho srdce. Vyžarovalo z neho niečo, čo som nedokázala vysvetliť. Akési čaro, čo každú ženu dostávalo do kolien. Teda na mňa to neplatilo na začiatku, až teraz. Ale som až príliš tvrdá a tvrdohlavá. Na seba nemyslím. Teda, myslím. Ale pre svoje „deti“ by som aj umrela. To viem naisto.

„Už som sa rozhodla. Na nejaký čas ostanem u vás a potom sa vrátim.“

***

O dva dni sme boli v Amerike. Lepšie povedané vo Forks. V malom zalesnenom mestečku, kde každý pozná každého. Slnko tu skoro nikdy nesvieti a preto je tu skvelá skrýša pre upírov. Cullenovský pach som cítila ihneď po príjazde do mesta. Ich vôňu som si pamätala. Každý z nich voňal tak slnečno. Ani to nedokážem vysvetliť. Možno preto som sa pri nich cítila tak dobre. Pri nich som sa cítila, že aj slnko je pre mňa ako upíra prirodzené. Ach! Trepem hlúposti.

Keď sme zastali pred ich úžasnou vilou, onemela som. Ostala som v šoku. Oni žijú v tomto? A spolu? Ako to dokážu? Mala som jedno slovo na vysvetlenie. Vegetariáni.

Edward zastavil pred garážou. Všetci traja sme vystúpili a ja s Emily sme ostali stáť pri aute. Bola vyplašená z toľkých upírov, aj keď som ju na to upozorňovala. Držala ma za ruku a stála tesne za mnou. Takmer na mňa nalepená. Edward kráčal k domu, privítať sa s rodinou, ktorá už čakala na verande. Objímali sa asi päť minúť a my sme tu stáli ako sprosté. Odkašľala som si a všetci vzhliadli na mňa a potom Emily. Ešte viac sa prikrčila.

„Pokoj, Emily! Nikto ti neublíži. Pamätaj, že ja sa o teba postarám,“ utešovala som ju. Pomohlo to. Uvoľnila sa. Verila, že keby došlo k najhoršiemu, budem bojovať. Za ňu. Aj keby som mala vyvraždiť celú túto rodinku s tým deckom. Pre moje „dieťa“ všetko.

„Vitajte u nás, Isabella a Emily,“ ujal sa slova Carlisle a pokynul rukou, nech pristúpime bližšie. Ohrnula som peru, ale nič nepovedala a kráčala k nim, po boku s Emily.

„Nie sme tu na návšteve, Carlisle, na to nezabudnite. Som tu na sledovaní,“ povedala som chladne. Bola som príliš zlá. Možno by som mala byť milšia. Odkašľala som si.

„Ale neprišla som zabíjať, pokiaľ nebudem cítiť hrozbu,“ pokračovala som milšie a pristúpili sme až úplne k nim.

„Vy dvaja ste spolu spali!“ vykríkol Emmett a dostal pohlavok od Rosalie a Esme. Odo mňa si vyslúžil varovný pohľad a hneď sa prestal usmievať.

„Cítiť to z vás,“ zašomral potichu a pozrel na Edwarda, ktorý upieral pohľad na mňa. Pretočila som oči a venovala pozornosť znova Carlisleovi.

„Takže pekne od začiatku. Ja som Isabella Marie Swan,“ natiahla som k nemu ruku a usmiala sa. S radosťou ju prijal a tiež sa usmial.

„Carlisle.“ Otočila som sa na jeho manželku. A tak som prešla celú rodinu a otočila sa k Edwardovi.

„Teba poznám,“ odvrkla som, keď ku mne naťahoval ruku. Zamračil sa a sklonil hlavu.

„Drž hubu, Emmett!“ vyštekol naňho Edward a zaťal päste. Zrejme si prečítal z jeho mysle niečo, čo sa mu nepáčilo. Tak na čo to robí. Tak mu treba.

„Emily vám neublíži, ja to nedovolím. Vie, že by bola potrestaná,“ upokojila som ich a usmiala sa na Rosalie a Emmetta. Prikývli.

„Môžem vidieť Cartyho?“ spýtala som sa pokojne a mrkla na Rosalie, ktorá sa zarazila. Videla som na nej ako váha, ale vedela, že keby som chcela, spravím to nasilu. A to by sa nikomu nepáčilo. A tak prikývla a rukou naznačila, nech vstúpim do ich obydlia. To bolo prvýkrát, čo som bola na nejakom takomto mieste. Panovala tu taká ľudská rodinná idylka a to ma upokojovalo. Lenže, bála som sa. Naposledy, keď som tento pocit zažila, umrel on. A jedno som vedela, že Emily nechcem stratiť a ublížiť Cullenovcom. Neviem prečo, ale zmocnil sa ma jeden pud - ochraňovať.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Where I belong? 9:

 1
26.10.2013 [11:06]

mimuska123wow :) dúfam že kapitolky budeš pridávať častejšie :)
Emoticon Emoticon Emoticon

2. Izza
28.08.2013 [22:53]

Kednym slovom,nadhera <3 :3 dufam ze budu kapitoly castejsie ^^ a rovnako skvele *__* :)

28.08.2013 [22:02]

evelstenNessi, som rada, že pribudla ďalšia kapitolka, lebo sa mi veľmi páči, len ma mrzí, že ich nepridávaš častejšie.Ja chápem, že nie vždy sa nájde čas a písanie aj veľa času zaberie, ale táto poviedka sa mi veľmi zapáčila EmoticonLen dúfam že bude aj šťastný koniec pre Isabellu a Edwarda Emoticon a poprosím, ak by mohli byť kapitolky dlhšie.Ďakujééém Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!