Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vysněná - 16. kapitola - Pomoc

rozvrh hodin Bella


Vysněná - 16. kapitola - PomocPředem se omlouvám za délku této kapitoly a doufám, že i přesto si ji vychutnáte. A co v ní je? Po škole se rozkřikne, že je Edward volný. Ani nevíte, jaký hon na něj vypukne. A Bella? Ta mu bude chtít jen pomoct.

Vysněná

16. kapitola


Bella se ráno probudila odpočatá jako nikdy před tím. Nevěděla proč, ale měla neuvěřitelně dobrou náladu. Pořád se usmívala a přidalo jí na náladě také to, že zbývaly pouhé dva dny do její svobody. Nemohla tomu uvěřit. Bude volná. Ve skrytu duše jásala.

Plná nadšení scházela po schodech do kuchyně na snídani oblečená do těsných džínů se světle modrým topem a s černým sakem. S pozdravem dobrého rána se posadila na barovou židličku a napila se džusu. Judith se na ni otočila a zkoumavě si ji prohlížela svým nadneseným pohledem.

„Měla by sis dobarvit kořínky. Začíná ti být vidět lebka!” oznámila jí pohrdavě, protože z ní chtěla mít její věrnou kopii.

Judith nikdy neměla žádné děti. Snad to bylo tím, že s ní žádný chlap nevydržel déle jak měsíc. Vždy muselo být po jejím, a to Bellu štvalo, ale nemohla nic říct. Nemohla protestovat, protože disponovala s jejím majetkem, dokud Bella nebude plnoletá. Judith byla zákeřná. Bella moc dobře věděla, že jedno jediné vyřčené špatné slůvko by pro ni znamenalo konec. Přišla by o majetek, protože Judith by ho prodala a peníze by si nechala jen sama pro sebe.

Bella nevěděla stav svého konta a byla zvědavá, kolik peněz jí vlastně zbylo, protože Judith si nikdy nebrala servítky a nakoupila si vše, co se jí jen malinko líbilo.

„Máš pravdu,” přiznala Bella, ale ani to jí náladu nezkazilo.

V duchu si stále říkala.

Dva dny. Dva dny. Dva…

Úlevně si povzdechla a úsměvem se nasnídala. V předsíni se obula a vyběhla ven ke svému autu. Nasedla a zamířila ke škole.

 

První tři hodiny ve škole pro Edwarda znamenaly peklo. Školou se rozkřikl nový drb, který zapříčinil vše, co se mu zatím přihodilo. Všichni věděli, že se rozešel s Jessicou, a to pro děvčata z Forkské střední školy znamenalo novou příležitost. Už od rána, kdy vystoupil ze svého stříbrného Volva, ho děvčata zasypávala pozváními na rande. Ty odvážnější mu strkaly do rukou svá telefonní čísla a napjatě čekaly nějakou odezvu, ale marně.

Prvních pár pozvání mile odmítl, ale poté je začal ignorovat, nýbrž mu to začalo lézt na nervy. Všechny v duchu oplývaly nad krásou chlapce s bronzovými vlasy a všechny s ním toužily chodit nebo alespoň mluvit.

Edward zrovna kráčel chodbou do učebny biologie, kde měl mít hodinu s Bellou, na kterou se šíleně těšil, ale stále ho svíral ten pocit smutku z neopětované lásky. Byl smutný, ale i šťastný. Emoce se mu střídaly podle toho, na co zrovna myslel.

Z přemýšlení ho vytrhla Lauren, která mu zablokovala cestu do učebny. Laškovně pohodila svými vlasy a usmívala se. V mysli jí běhaly druhy otázek, jak Edwarda přimět k tomu, aby s ní šel na rande, a to ho znechutilo ještě víc.

 

Bella šla dlouhou chodbou k učebně, když zahlédla Edwarda s ublíženým výrazem a Lauren, která na něj koketně mrkala. Bylo jí ho líto. Když nastoupila sem na Forkskou střední, stalo se jí totéž a doteď si moc dobře pamatovala, jak ji to štvalo. Nakonec se mu rozhodla pomoc.

Šla rovnou k Edwardovi a zastavila se u jeho pravého boku. Zapletla ruku do té jeho a něžně ho políbila na tvář. Ignorovala brnění, které ucítila na rtech, a usmála se.

„Ahoj lásko. Ty jsi úžasný, že na mě čekáš před učebnou,” řekla a stále se usmívala na všechny strany.

Edward se otočil a nechápavě na ni pohlédl, ale ona jeho reakci ignorovala a otočila na dívku stojící před nimi.

„Lauren.” Kývla na pozdrav a otočila se zpět na Edwarda, „Asi si tě budu muset víc hlídat. Nechám tě na minutu o samotě a už se na tebe slézají mlsní psy,” zasmála se Bella a postrčila ho do učebny.

V tichosti se posadili do lavice, když se na něj Bella otočila.

„Řekla bych, že asi tak do hodiny budou všichni vědět, že spolu chodíme. Být na tvém místě, bych jim to nevyvracela, protože jen tak budeš mít od nich pokoj,” řekla klidným hlasem a usmála se.

„Děkuju,” vydechl šokovaně Edward a stále si přehrával v mysli pusu, kterou mu dala na tvář.

Ani ona nemohla zapomenout. Měla nutkání si pohladit bříšky prstů rty, které ji stále jemně brněly. Když seděla s ním v lavici, cítila se šťastná z jeho blízkosti. Pozorovala změny, které se u něj objevily. Už neseděl křečovitě na židli co nejdál od ní. Nyní seděl blízko, až moc blízko tomu, aby se ho mohla dotknout. Vypadal přirozeně a šťastně. Své karamelové panenky upíral někam dopředu a jemně se usmíval. I ona byla klidná a fascinovaně si prohlížela každou změnu na jeho zevnějšku, která ji rozptylovala od probíraného učiva.


Ahojky lidičky.

Omlouvám se za prodlevu přidané kapitoly. Nějak jsem nestíhala mezi svátky, ale už jsem zase tu a co bude příště?

Samozřejmě se školou rozkřikne, že Bella chodí s Edwardem.

A Jessica?

Ta to tak nenechá, a proto se další kapitola jmenuje - Rvačka? Ne!

 



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vysněná - 16. kapitola - Pomoc:

 1 2   Další »
11. reneesmecarliecullen
02.01.2013 [20:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. monika
02.01.2013 [18:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. DAlice
02.01.2013 [17:51]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8.
Smazat | Upravit | 02.01.2013 [17:45]

Skvělá kapitola. Emoticon Emoticon Moc se těším na další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. BabčaS
02.01.2013 [17:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. BellaEdward
02.01.2013 [17:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. BellaDemetri
02.01.2013 [16:06]

"Rvačka"?? :D Toto bude zaujímavé... :D

02.01.2013 [16:01]

Niki741Žjova! Bella je dobrá kamarádka, že ho nenechala ve štychu, ale něco mi říká, že to nebude jen tak. I tvůj dodatek pod kapitolu mě v tom utvrdil. Emoticon Každopádně je opravdu škoda, že kapitolky jsou tak krátké. Zrovna se pořádně začtu, když vtom je konec. Emoticon Ale co se dá dělat.
A zdálo se mi to, nebo byla v téhle kapitole menší narážka na to, proč má Bells blonďatý vlasy a ne hnědý?Emoticon Emoticon
Neskutečně se mi líbí styl, jakým píšeš. Emoticon Emoticon Nemůžu se dočkat další. Emoticon Emoticon Emoticon

3. Jana
02.01.2013 [15:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. martty555
02.01.2013 [15:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!