Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Výměna světů (prolog)

new moon poster


Twilight a The Vampire Diares, stálé hádání se o to, co je lepší. Možná to zjistíte právě v této povídce. Povídku jsem vytvořila pod čistě vědeckým účelem, co by se stalo, kdyby se například Edward Cullen musel vžít do role Stefana Salvatorea? Dokážete si představit měniče Jacoba jako upíra Damona? Jak by se s tím dotyční vypořádali? Právě o tom je tato povídka.

Výměna světů

Děj

Vesmírem podivného světa fantazie plují dvě planety. Jednu z nich obývají upíři třpytící se jako diamanty a vládne jim rod Volturiů, který udržuje řád. Druhou obývají upíři bojící se sluncem, těm nikdo nevládne a neznají žádná pravidla či omezení. Přesně tak planety, ve kterých žijí upíři Alice, Edward, Bella, Damon, Elena a čarodějka Bonnie. Co když se ale jedno kouzlo Bonnie zvrtne a všechno se změní? Příběh uvažující o tom, co by dělali naši oblíbení hrdinové ve světě, kde je vše úplně jinak.

Prolog

„Bonnie, co to mícháš?“ zeptala se upírka Caroline čarodějky Bonnie, která něco míchala.

„Oběd to nebude, neboj,“ usmála se Bonnie, „kde jsem to jen dala?“

„To jsem ráda,“ řekla Caroline a opět se začetla do knihy.

„Ty to stále čteš? Nechápu, co na tom vidíš,“ řekl upír Damon.

„Je to příběh velké lásky,“ řekla Caroline, „kéž by to tak šlo i v reálu,“ posteskla si.

„To je tedy pěkná pitomost, kdyby tohle byl reál, asi bych se zbláznil,“ ušklíbl se Damon.

„Co se to tady děje?“ zeptal se další z upírů, který se právě objevil ve dveřích, Stefan.

„Ale, Caroline zase čte ty blbosti a Bonnie se nás snaží otrávit,“ řekne Damon.

„No, taková blbost to není, mně se to třeba líbí.“ Elena právě vyšla ze svého pokoje a políbila Stefana.

***

„Alice, co to provádíš?“ zeptala se Bella vyděšeně.

„No, máš tu mnoho věcí, které již nejsou v módě, musím ti to všechno vyměnit, budeme muset na nákupy!“ radovala se Alice.

„Ne, dneska nikam nejdu,“ protestovala Bella.

„Renesmé, kdepak ses schovala? Renesmé, ukaž se, tvá máma tu může být každou chvíli!“ povzdychl si Jacob a pak se podíval před sebe. „Ahoj, Bello,“ usmál se nevinně.

„Ty jsi ztratil mou dceru?!“ zavrčela Bella na Jacoba.

„Ne, ona se jen… jen šla…“ Jacob se nemohl vykoktat, věděl, co Bella dokáže, když je takhle naštvaná.

„Nessie, co to tady provádíš?“ Edward doběhl k malé holčičce, která seděla na stromě poblíž jejich domku.

„Ahoj, tati,“ usmála se holčička a skočila dolů. Edward ji chytil do náruče.

„S tebou si to vyřídím,“ řekla ještě Bella a pak běžela ven za malou Renesmé a svým mužem.

„Renesmé, co jsi to tady prováděla?“ zeptá se Bella dcery. Nessie se dotkne tváře své matky a Bella uvidí, jak šplhala na strom za ptáčky, kteří tam měli hnízdo. Pak Bellu i Edwarda zavolá Alice a Jacob radši jde hlídat malou Nessie.

***

„Vážně, Bonnie, co to je?“ zeptala se Elena své nejlepší kamarádky.

„No, jen zkouším vařit takový lektvar, házím do něj vše možné a zkouším, co mi s toho vznikne,“ řekla klidně Bonnie a hodila do vody zelený list a potom nějakou růžovou kytku.

„No, dávej pozor, ať ti to nevybuchne, nepotřebuji být bezdomovec!“ řekl Damon.

„Neboj, Damone, vím, co dělám,“ řekla Bonnie.

„O tom pochybuji,“ zakroutila Caroline hlavou.

„No, nic, jdu si dát oběd,“ řekla Caroline a nechala svou knížku ležet na zemi. V místnosti zůstala jen Bonnie se svým „lektvarem“, Damon a Elena. Bonnie si vzla lektvar a šla ven. Ovšem zakopla o něco a její lektvar se vylil na knihu Caroline. Pomalu se roztékal na knize a rozmazával nápis „Twilight“.


Chtěla bych se dodatečně omluvit za četné střídání pohledů a za dějové nesrovnalosti. Snažila jsem se do kapitoly vložit co nejvce postav a přitom dosáhnout cíle prologu, kterým bylo seznámení s postavami s TVD (alespoň základními, pro ty, co vůbec neví o čme je řeč) a také ukázat jak se všechno stalo. Věřím, že s toho budou mít někteří guláš, ale snad se to zpráví při příští kapitolce, kde bude vše jasnější.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Výměna světů (prolog):

 1
4. nikca289
08.09.2011 [19:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.05.2011 [20:05]

leacullenfunheh, typický damon so svojím ostrým humorom, ktorý zbožnujem. len tak dalej, určite si prečítam aj dalšiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon

24.05.2011 [19:39]

MaiQa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.05.2011 [14:11]

ShindeenAhoj,
článek jsem ti opravila, ale pozor na pár chybiček.
* Čárky.
* Ji/jí > krátce jen ve 4. pádě.
* Nestřídej časy, ve který píšeš. (Neměj jednou /řekl/ a řádek na to /řekne/, snaž se to vždycky sjednotit.) Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!