Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Volturiovci - Ako mohol dopadnúť Nov - 8. kapitola


Volturiovci - Ako mohol dopadnúť Nov - 8. kapitola„Mimochodom, nechceš opláchnuť chrbát?" pýtal sa ďalej s nevinným výrazom. Možno to tak nevyzerá, ale stále som novorodená a toto si proste nenechám.
Demetri si to zrejme uvedomil až v tej chvíli, ako som mu do tváre prskla celou svojou silou takmer štvrtinu obsahu vane a ešte čosi naviac.
„Dopekla, len som sa pýtal," zavrčal nahnevane a jeho svaly si to okamžite mierili preč z kúpeľne.

 

8. kapitola - Pomsta musí byť!

V izbe som si unavene zložila dlhý čierny plášť, ktorý ostal prevesený cez kovovú stoličku a unavene sa na ňu zvalila. Demetri a Felix... Naozaj by sa mohli začať trochu ovládať, na zhadzovanie a skopávanie sa existuje časová zóna zvaná tréning, a ten rozhodne nebol v love zahrnutý. Ich žartíky mi pripomenuli Emmetta. Môj bývalý veľký braček. Ako dávno som ho už nevidela.

Na dvere mi znova ktosi zaklopal. Jeden upír tu nemá ani trochu súkromia.

„Ďalej," zakričala som naoko šťastne a unavene sledovala Janinu hlavu strčenú vo dverách.

„Nejdeš trénovať?" optala sa ma zvesela a nasáčkovala sa do mojej izby.

„Teraz?" spýtala som sa iritujúco a očami blúdila po vonkajšom tmavom prostredí. Aspoň, že tu je okono, medzi samým kameňom má jeden až klaustrofobický pocit.

„No čo je? Prevetráš si hlavu," navádzala ma sladkým tónom a ukazovala na pootvorené dvere.

 „Jane, daj mi minútku. Potrebujem čas pre seba," zavrčala som na ňu podráždene. Nahnevane si mrmlajúc čosi nie veľmi pekné, podobné: "keby to fungovalo" pod imaginárne fúzy vyšla z dverí a zabuchla ich tak silno, že ich museli počuť ešte aj v Miláne. Ďakujem za ochotu vážená Jane, s pozdravom Mgr. Volturi...

Namiesto ďalšieho zábavného, ale vyčerpávajúceho tréningu som vošla do priestorovej kúpeľne a plná letargie si začala napúšťat horúcu vodu a po vyzlečení som do nej pomaličky viezla, rozhodnutá si aspoň tú hodinu a niečo vychutnať sama pre seba.

Horúca voda mi dokonale rozohriala desaťstupňovú pokožku a tak som mala na minútu pocit, akoby som bola znova doma vo svojej sprche a premýšľala nad tým, aký bude ďalší deň v škole.

Dosť, Bella! Žiadné spomienky! Teraz si tu, za priateľov máš naojobávanejších upírov sveta a vládne ti starý pomalý Aro s Barbie a ignorantom po bokoch, to jest naši miláčikovia Caius a Marcus.

Pri úplnom ignorovaní všetkého okolo som ani nevnímala, koĺko som bola v teplnej vode. To, čo som vnímala, bolo to, ako mi do kúpeľné vpadol Demetri. Zajačala som a od rozčúlenia a hanby skoro opľula dlážku jedom.

 „O minútku je tréning, takže by som sa na tvojom mieste začal pripravovať," zapriadol nevinne a uškŕňal sa pri tom. Nahnevane som si zakrývala všetko čo sa dalo, pokiaľ zarátam to, že priezračná hladina neskrývala absolútne nič.

„Vypadni!" zvrieskla som na neho. „O chvíľu tam som," doplnila som ponížene.

„Mimochodom, nechceš opláchnuť chrbát?" pýtal sa ďalej s nevinným výrazom. Možno to tak nevyzerá, ale stále som novorodená a toto si proste nenechám.

Demetri si to zrejme uvedomil až v tej chvíli, ako som mu do tváre prskla celou svojou silou takmer štvrtinu obsahu vane a ešte čosi naviac.

 „Dopekla, len som sa pýtal," zavrčal nahnevane a jeho svaly si to okamžite mierili preč z kúpeľne.

 Po zavretí dverí mojej izby som vyliezla z vane a potiahla za štupeľ. Vaňa sa začala pomaly vypúšťať a ja som sa pri tom obalila prvým uterákom, čo mi prišiel pod ruku, následne si vyžmýkala vlasy na už tak mokrú zem od môjho menšieho amoku. potom si ich prečesala a nakoniec na už suché telo navliekla čierne tričko a trojštvrťové rifle.

Následne som si nasadila náhrdelník, ktorý to všetko pekne dopĺňal, a len tak, bosá, som prešla onou známou chodbou na tréning.

Keby som bola človek, pri pohľadu do Demetriho tváre by som bola červená ako paprika, a nepridal tomu ani, Felix, na ktorom by aj tak bolo vidno, či to naplánovali spolu alebo nie. Dnes tu boli len oni dvaja. Bomba, ťažko určiť, či jadrová, aj keď teraz by to bolo celkom možné.

 „Dobré oblečenie, Bella," zapriadol Demetri tým istým tónom, čo v kúpeľni, „ale ja som videl už aj to pod tým, takže mňa tým neohúriš." Vybuchol do hurónskeho smiechu. Keby tu len bola Jane...

Počas jeho záchvatu a nepozornosti som sa na neho rozbehla a skočila. Nečakaný útok splnil svoje kritéria. Demetri naprosto šokovaný dopadol na zem. Šokovaný, ale stáročia skúseností priviedli svoje ovocie.

V nasledujúcej sekunde som ja skončila pod ním a jeho ruka bola obmotaná okolo môjho krku. Následné bolestivé kopnutie jemu do brucha a nádherná šípka cez miestnosť. Zachichotala som sa.

Popri nabehnutiu ku nemu ma za členok stiahol opäť na zem, načo mi do smiechu už až tak nebolo. Obyčajnou silou som sa ho od seba za vlasy snažila odtiahnuť. Ak nechcel mať plešinku, musel to urobiť. 

 „Ako malé deti," zamručal si Felix nesúhlasne popod nos. Hovor si čo chceš, Felix, ale toto je moja osobná pomsta za prepadnutie počas kúpania, a ja si ho náramne užijem.

 Nohami som sa u obtočila okolo pásu a zovrela mu krk. Rekcia bolo nadvihnuté obočie a prekvapené vypúlené oči. Druhou rukou som mu stisla ruky. Dokonalý pohľad. Kútiky úst sa mi samé od seba vytahli do úsmevu.

„Bella?" opýtal sa ma Felix, ktorý sa znenazdania pri nás objavil a poklepal ma po rameni. Spýtavo som sa na neho otočila a vzápätí letela na zem a doluznačky na ňu dopadla. Ruky som mala odrazu pevne za chrbtom a na líci som pocítila to Demetriho.

„Pravidlo druhé, vždy sleduj súpera," šepol mi do ucha povznesene. Nepríjemne som sa ošila. Nie je taký sadista ako ja, pustil ma už po niekoľkých sekundách stále s tichým smiechom. Do dverí vošla moja záchrana v podobe malej blonďatej upírky s pošahaným výrazom.

„Zdravím," prešla cez miestnosť a objala Demetriho, zatiaľ čo on jej vtisol jemný bozk na pravú lícnu kosť. Tu už nikto nedrží so mnou.

„A ja čo?" opýtala som sa naoko urazene. Demetri sa usmial a našpúlil pery. Jedným ťahom som ho odstrčila a objala Jane. Demetri sa nadurdene postavil za jej chrbát a sledoval nás. Nechápem, čo na Volturiovcoch Cullenovci vidia. Jane má povahu ako Alice, Demetri a Felix by si veľmi porozumeli s Emmettom. A Alec. Neviem, či by sa ho dalo prirovnať ku Edwardovi.

Spomeň čerta a je tu. Do dverí vstúpil menovaný hnedovlasý brat mojej drahej nevlastnej sestričky.

„Čo všetko mi ušlo?" usmial sa na nás.

„Môj zlatý, ušlo ti toho od posledného stretnutia dosť veľa," prebehlo mi hlavou.


Pri komentári pri zhrnutí ma konečne osvietilo a vzniklo z toho toto. Možno ste už na túto poviedku zabudli, možno nie.

Ďakujem Valérii, NikteCullen a Kaise. Ony tri ma donútili túto kapču napísať za jediný večer.

Samozrejme si rada vypočujem váš názor.

Vaša VickyJamesLaurent


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Volturiovci - Ako mohol dopadnúť Nov - 8. kapitola:

 1 2   Další »
13.04.2014 [13:18]

trefi133Už umím slovensky a přitom se skvěle bavím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.01.2013 [21:31]

kimberlyanncullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.01.2013 [18:15]

Ivusi23Ty mi děláš jenom radost! :D Já věděla že bude! Teda, nevěděla ale nepřestala jsem doufat! :D Hej taková přepadovka v koupelně.. no toto :D taky bych si to nenechala líbit.
Moc moc pěkná kapitolka! Těším se na další ;). Emoticon Emoticon

8.
Smazat | Upravit | 03.01.2013 [17:24]

Právě teď by jsem se měla učit na přírodopis a ne teď číst tvojí povídku a psát komentář, ale já jsem to prostě nevydržela a musela si jí přečíst. Emoticon A jsem ráda, že jsem si místo učení přečetla tuhle kapitolu. Emoticon Emoticon Je opravdu skvělá a doufám, že tě múza v co nejbležší době navštíví a ty budeš moct napsat další kapitolu. Jinak tahle kapitola je opravdu skvělá! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. reneesmecarliecullen
03.01.2013 [16:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.01.2013 [15:49]

Kaisa Já jdu asi vyvěsit státní vlajku na naší odpornou školu, kam mne dneska donutily jít (světe, pomoz mi, nemám hotový referát na bitvu a neumím šutříky...). Koukala jsem a ono ejhle, najednou se objevila další kapitola, teď to dilema... Mám to otevřít, nebo dodělat výpisky, ten Stalingrad zas tak zajímavý nebyl, tak jsem klikla a čekala, kdy se ve dveřích objeví sestra, aby mě napráskala, že nedělám věci do školy a ono ejhle, dala pokoj, a já si spokojeně užila zbytek kapitoly. Koukám, zírám a nevěřím svým jinak obyčejně hnědým očím, protože... hurá!
Demetri je šašek, by zasloužil jednu malinkou lupnout a chudinka Bella, já být novorozená, asi je po celém Voltérském hradě, jak bych je všechny srovnala do latě. Jane... prostě takové malé zlatíčko, ale Alici se nepodobá, protože Jane je lepší, je sadista a celkově... Přijde mi méně těkavá. (Hm... to jsou mi výrazy, že by se někdo měnil v plyn asi nehrozí, ale stejně.) Alec není jako Edward... Alec je neotřelý, nádherný, dokonalý a nadaný... (Být tu, tak sbalím a nedám, moje!) Edwarda mám ráda, ale prostě svou posedlost Volterrou jsem neztratila a myslím, že v nejbližší době to vážně nehrozí, kdybys byla tak hodná a dala někdy další dávku mé drogy... *psí pohled*
Jsem nadmíru spokojená, dokonce jsem se i polepšila a máš tu takový nic neříkající komentář (ty já vážně ráda) s mými pochroumanými myšlenkovými pohledy. Kapitolka je tu, já jsem nadšená a to mě asi vůbec neopustí. Normálně jsem čekala, že ji vložíš někdy za sto let, ještě že tě otravujeme, tak jsem to nehlídala, ale díky díky adminům, kteří mou kapitolu ještě neopravily, jinak bych už strašila v adminu a děsivě nadšeně kontrolovala každých pět vteřin, jestli to funguje, jestli není komentář... Ano, ano, děkuji!
Hm... na závěr omluva za to kecání ta trochu o ničem, není to zase tak dlouhé, ale inu dobrá, snad se příště polepším. Nebudu tě nutit psát delší kapitoly, vím, jak je to otravné, piš si jak ti to vyhovuje a pokud bude nějaká delší pomlka, nebo by se stalo, že jsem nenapsala nový komentář k vydané kapitole, tak se mi ozvy, nerada bych něco promeškala!
To by asi stačilo...

Kaisa (ta, co skáče radostí) Emoticon

5. martty555
03.01.2013 [15:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. lil
03.01.2013 [14:17]

jéé :)... neboj nezapomněli tada já rozhodné néé Emoticon Emoticon prosím další díl rychle Emoticon

03.01.2013 [11:23]

Jupíí! :) Super kapitola :) Ach, ten Demetri je ale šašek :D Prosím...rychle další! :) Už se nemůžu dočkat! :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. heidi
03.01.2013 [11:23]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!