Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Volturiovci - Ako mohol dopadnúť Nov - 7. kapitola


Volturiovci - Ako mohol dopadnúť Nov - 7. kapitola
Zamerala som sa na neho ako na cieľ. Potom všetci zmizli. Boli sme len my dvaja. Naklonila som sa a napla som svaly do útoku. Felix sa taktiež nakrčil do bojovej pozície a usmial sa. On si naozaj neuvedomuje, aký z neho ide strach?

Zavrčali sme, no ja som vyčkávala na príležitosť. Čakala som, kým zaútočí.

Zavrčal znovu a skočil.

Letel vzduchom celú večnosť. Potom, keď už ostávali iba sekundy dokedy dopadne, som urobila výpad do strany a zaspätkovala som. V sekunde bol pri mne a pokúsil sa ma zhodiť na zem. Vyšmykla som sa mu a skočila som mu na chrbát. Už som mu dávala ruky na krk, keď ma za ne chytil a hodil dopredu. Dopadla som na nohy a chystala som sa znova na neho vrhnúť, no chytil ma za krk. Toto som mala prehraté.

V telocvični stálo minimálne desať upírov. Väčšinu som už poznala - Felix v strede a okolo Aro, Marcus, Caius (To som taká dôležitá?), Demetri, Jane, Alec, Heidi a ešte nejakí ďalší upíri. Naprázdno som preglgla a snažila sa zbaviť tej guče v hrdle, ktorá mi zvierala celý krk.

Vyšlo zo mňa: „Páni." A niekoľko upírov, ktorých dobre poznám, sa zasmialo.

„Tak, Bella, dnes si pozrieme, ako si na tom so schopnosťami. Nerozrušuj sa tým, každý si tým prešiel," prehovoril Aro. Nebáť sa. Odfrkla som si a sústredila sa na Felixa.

Zamerala som sa na neho ako na cieľ. Potom všetci zmizli. Boli sme len my dvaja. Naklonila som sa a napla som svaly do útoku. Felix sa taktiež nakrčil do bojovej pozície a usmial sa. On si naozaj neuvedomuje, aký z neho ide strach?

Zavrčali sme, no ja som vyčkávala na príležitosť. Čakala som, kým zaútočí.

Zavrčal znovu a skočil.

Letel vzduchom celú večnosť. Potom, keď už ostávali iba sekundy dokedy dopadne, som urobila výpad do strany a zaspätkovala som. V sekunde bol pri mne a pokúsil sa ma zhodiť na zem. Vyšmykla som sa mu a skočila som mu na chrbát. Už som mu dávala ruky na krk, keď ma za ne chytil a hodil dopredu. Dopadla som na nohy a chystala som sa znova na neho vrhnúť, no chytil ma za krk. Toto som mala prehraté.

Felix sa zasmial a pustil ma. Otočila som sa rýchlosťou osem otočiek za sekundu a znova som sa na neho vrhla. Zhodila som ho. Chvíľu sme zápasili, no potom som sa znova ocitla pod ním, ako ma drží za krk. Od Demetriho som sa naučila fintu. Chytila som ho za ruky a vykrútila mu ich. Dopadol na chrbát a ja som ho druhou rukou chytila za krk. Uznanlivo kývol hlavou a boj pokračoval.

Keď ma už asi desiatykrát zhodil na zem alebo dal do pozície, keď som sa nemohla brániť, Aro nás zastavil. Mňa sa ho podarilo zložiť iba ten jediný raz.

„No, skúsime to s niekým iným. Jane?" Spýtavo sa na ňu pozrel. Felix ma pustil a, ako deň predtým, sme si ťapli do dlaní.

Jane sa nakrčila do bojovej pozície a zavrčala cez usmiate pery. Aj ja som sa nakrčila a začali sme krúžiť.

Prvá som urobila útok ja a podarilo sa mi ju chytiť. Zhodila som ju na zem. Zrazu som bola pod ňou a ona sa víťazoslávne usmiala. Úsmev sa jej z tváre okamžite zotrel, keď som ju kopla a ona preletela cez miestnosť. Ihneď sa postavila, ale to už som bola pri nej. Boj pokračoval niekoľkými Janinými výpadmi a mojimi úskokmi. Musím uznať, že som rýchla.

Keď sa mi ju podarilo zraziť na zem, Aro zatlieskal a my sme prestali bojovať.

Ďalší bol Alec. Tomu sa ma podarilo zraziť na zem takmer ihneď. Bol rýchlejší ako ja. Prehodila som naše pozície. Chvíľu sme sa takto striedali a kotúľali sme sa po zemi. Po chvíli sa postavila a o dve stotiny sekundy aj ja. Chvíľu sme krúžili a potom som urobila ďalší výpad.

Takto to išlo v podstate ešte niekoľkokrát, keď Arovi - znova - došla trpezlivosť. Potom znova išiel Demetri. Oproti včerajšku používal úplne inú stratégiu. Najprv na mňa zaútočil a snažil sa ma chytiť za krk, vyšmykla som sa mu a zaútočila som zozadu. Keď som ho chytila za krk, zdrapil ma za môj a prehodil ma pred seba. Znova sa ma pokúsil chytiť za krk, tentoraz úspešne.

„Dofrasa," zanadávala som a on sa len potichu zasmial.

Potom som ešte bojovala s Heidi a novou upírkou, ktorá, ako som zistila, sa volá Renata a je to štít Ara. U nej to bolo najlepšie. Mala dosť slabé skúsenosti, ale k nej som sa nemohla priblížiť, až kým Aro nezakázal používanie štítu.

Potom som to už mala ľahké. Keď bolo po výcviku, zavolal si ma k sebe Aro.

„Bella, iste vidíš, že okrem Heidi tu má každý z gardy plášť a náhrdelník. Prosím, nemusíš to robiť, ale bolo by príjemné, keby si ich nosila aj ty." Prikývla som a pomaly odchádzala z telocvične.

V mojej izbe som si obliekla nejaké obyčajné tričko a kraťasy. Potom som si vzala plášť zo stoličky a navliekla si ho.

Pozrela som sa do zrkadla, ktoré sa záhadne objavilo v mojej izbe. Bolo mi pohodlne a mala som pocit, že mi sedelo. Potom som si zobrala zlatý náhrdelník s rubínom v zlatom V a pripla som si ho. Vlasy som si vyčesala dozadu a niekoľko pramienkov som si nechala voľne padať do tváre.

Potom som z kozmetickej taštičky vytiahla lesk na pery a natrela som si tenkú vrstvu na pery.

Po mojich pokusoch o úpravu som si sadla do mojej izby. Na posteli ležalo niekoľko kôp oblečenia z toho, čo som nakúpila s Jane.

Vzdychla som si a znova som sa postavila. Hromady oblečenia som za minútu naukladala do skrine.

Na dvere znova niekto zaklopal.

„Ďalej." Do dverí strčila hlavu Jane - nezvyčajné.

„Páni, sedí ti to," poznamenala, keď ma zbadala v čiernom plášti. Vzdychla som si.

„Čo potrebuješ?" spýtala som sa a kývla som jej, aby si prisadla.

Keď to urobila, zahľadela som sa na nás do zrkadla. Vyzerali sme takmer ako sestry. Ako moja mladšia sestra Jane a ja, staršia sestra Bella. Obidve sme mali také isté plášte a náhrdelníky, dokonca aj podobné účesy. Obidve sme mali červené, burgundské oči.

„Nezašla by si si na lov? Už ide aj Felix." No, bola som už poriadne smädná. Prikývla som a bola som vďačná, že ma napadlo zopnúť si vlasy.

Keď sme už išli, pridal sa ku nám aj Felix, ktorý bol ešte rozjarený z nášho výcviku. Jane išla dopredu s Demetrim a ja som išla aj s Felixom za nimi. Držali sa za ruky.

„Držíš tu diétu?" spýtal sa ma veselo Felix. Záporne som pokrútila hlavou.

„Myslíš si, že by som toho bola schopná?"

„No, mne osobne by sa nechcelo prežívať na tom hnuse. Smrdia mi ako odpad." Zasmiala som sa a pomyslela som si, čo by asi povedal Jake. Ako sme kráčali, predstavovala som si ho. Jeho znetvorenú tvár Sama Uleyho, ako na mňa nechápavo pozrel. „Jake, smrdíš," povedala by som mu a on by sa tváril úplne... Zasmiala som sa tej predstave.

„Čo ťa rozosmialo?"

„Predstava, čo by na to povedal môj priateľ."

„Edward?" Páni, ja už pomaly zabúdam na Edwarda. Naozaj, už si nepamätám, ako vonia. Ani to, aká je melódia mojej uspávanky.

„Nie... iný." Našťastie to už neriešil a my sme pomaly vychádzali do tmavého prostredia nočnej scenérie

Tentoraz už bol lov celkom ľahký. Neviem prečo, ale už som necítila takú... nechuť voči zabíjaniu ľudí. Stretli sme skupinku ôsmych ľudí. Každý mal po dvoch. Mŕtve telá sme dali pod akúsi skalu do vody, ktorú nám tak ochotne odvalil Felix s Demetrim. Hrdlo ma pálilo už menej, no stále to bola proste bolesť.

Keď sme sa vracali do hradu, stretli sme Renatu na love.

„Prečo si nešla s nami?" spýtala sa Jane.

„Nestihla som vás," usmiala sa na nás a potom sa stratila v noci. Ako sme kráčali, odrazu ma niekto zvalil na zem. Okamžite som zavrčala. Pri uchu sa mi zasmial Demetri.

„A to bolo na čo?" spýtala som sa jedovato, keď som sa pozbierala zo zeme.

„Pri praxi sa toho človek veľa naučí," usmial sa Demetri potmehúdsky na Felixa.

„To si vymyslel ty?" zavrčala som smerom k nemu.

„Ako Demetri povedal..." začal Felix, no potom sa aj s Demetrim rozosmiali a dievčenská časť nášho "výletu," teda Jane, sa tiež smiala.

„Takže ja som na smiech, hej?" spýtala som sa a potom som sa hodila na Felixa. Chytila som ho za krk aj ruky a zasyčala som k nemu. „Ešte raz..." Niekto ma zozadu zhodil na stranu a Demetri pomohol Felixovi postaviť sa.

„Spiknutie!" vykríkla som, keď si so smiechom tľapli. Otočila som sa a nadľudskou rýchlosťou som vytrielila ku hradu.

Za bránami som stretla Aleca.

„Ahoj, kde si nechala ostatných?" spýtal sa ma a obzeral si ma.

„Asi desať kilometrov za mnou ostali v záchvatoch smiechu. Niekomu príde vtipné zhodiť ma na zem," zavrčala som.

„Mojej sestre alebo jej úžasnému priateľovi?"

„Jej drahý priateľ a jeho kamarát." Usmial sa a upokojujúco ma poklepal po pleci.

„Z toho si nič nerob, Felix je už proste taký a Demetri tiež. Zvykneš si," zažartoval a žmurkol na mňa. V tú chvíľu do miestnosti vpálili ďalší traja členovia. Ešte stále mali úsmevy na tvári, no keď nás zbadali, začali sa smiať.

„Zmĺknite!" vykríkla som a hrala som urazenú.

„Ale no tak, Bella, veď to bola len sranda," podišiel ku mne Felix. Keď bol už dosť blízko pri mne, hodila som sa na neho.

„Povedzme si to tak, že sme vyrovnaní," šepla som smerom k nemu a s úsmevom odišla do svojej izby.


Veľmi príjemne ste ma prekvapili počtom komentárov v minulej časti. Prosím, mohli by ste sa obetovať aj túto časť? Poteší ma. :)

Vaša VictoriaJamesLaurent :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Volturiovci - Ako mohol dopadnúť Nov - 7. kapitola:

 1
14.01.2014 [20:32]

VictoriaJamesLaurentstačilo to napísať raz, nemyslíš? :))

8. AmyQa
14.01.2014 [14:50]

Ach jo.. Jacob tomu to bude asi líto EmoticonAle snad to nějak překousne ale teď zpět do Voltery ! Emoticon Emoticon

03.01.2013 [11:21]

:D Ty jo já bych umírala trémou :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. NikitaCullen
21.09.2012 [16:30]

další!!!!!moc dlouho jsi žádnou nepřidala!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Jana
26.08.2012 [20:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. reneesmecarliecullen
26.08.2012 [14:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 26.08.2012 [11:48]

moc nádherná kapitolka už se těším na další, doufám, že bude brzo Emoticon Emoticon

2. lelus
25.08.2012 [20:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. misa
25.08.2012 [19:58]

moc krásná kapitolka Emoticon Emoticon už se moc těším na pokráčování

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!