Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Volturi alebo Cullen? - 4. a 5. kapitola

alice and jasper


Volturi alebo Cullen? - 4. a 5. kapitolaehm... :) Dlho som nič nepridala, ale nejak nebol čas... V škole treba opravovať známky... :) Tu sú ďalšie dve kapitoly, zase také kratšie. Strašne vás prosím o komentáre. Prosííííím... Vlastne sa tam nič také prevratné neudeje... V týchto kapitolách Cullenovci nebudú no v tých ďalších ich bude viac... :)Príjemné čítanie :)

4. kapitola - Dohováranie

Tak ako vždy, aj teraz všetci po mojom príchode odišli, ale čudné na tom bolo, že teraz odišli aj Caius s Marcusom.

„O čo ide?“

„No, počul som, o čom ste sa teraz s Edwardom rozprávali.“

„A?“

„Nebola by si k nim aspoň trochu milšia?“

„A dôvod?“

„No, viem čo Ti urobili, ale Carlisle je môj priateľ a nerád by som keby mal na tento ples nejaké zlé, alebo nepríjemné spomienky.“

„Prepáč, ale aj tak si myslím, že zlé spomienky budú mať tak či tak, pretože som sa im znova priplietla do života, ale pokiaľ si to želáš môžem byť ku Carlislovi milšia, ale pri ostatných ti nič nesľubujem.“

„Vďaka, Môžeš ísť.“

 

5.kapitola-Toto som o Felixovi nevedela

Keď som vyšla z Veľkej sály, tak som sa rozbehla najrýchlejšie ako som vedela, a utekala rovno do svojej izby. Tam ma čakal Felix. Začala som mlátiť do všetkého čo mi prišlo pod ruky, no teraz nie od nešťastia, ale od hnevu. Keď som sa už išla pustiť do skrinky kde mám všetky svoje cennosti (rozumej pod tým najcennejšie veci ešte z ľudského života), tak ma ako vždy za zápästia chytili dve ľadové ruky.

„Bella, to nerob! Oni ti za to nestoja,“ povedal, a veľmi nenápadne sa ku mne začal skláňať.

„Čo to robíš?“ spýtala som sa ho. Je to síce divné, ale ani za tých 20 rokov som na to ešte nebola pripravená, vlastne na to nebudem pripravená nikdy. Teda niekedy možno áno, ale iba s jednou bytosťou.

„Nie Felix, prosím“ povedala som, keď boli jeho pery takmer na tých mojich.

„Prečo nie Bella? Mám Ťa veľmi rád už dlho, ale až po príchode Cullenovcov som si uvedomil, že Ťa milujem! Tak teraz to už vieš, prosím aspoň to skúsme, ja viem, že miluješ Edwarda, ale aj tak. Prosím, len to sk...“ V tom som ho prerušila, keď som náhle spojila naše pery.

Veľakrát som si predstavovala, akoby sa asi bozkávalo s Edwardom, keby som bola upír, žiadna opatrnosť, žiaden strach.

Ale s Felixom to bolo niečo úplne iné, niečo oveľa lepšie.

Najprv sme to skúsili iba tak letmo, ale keď sa naše pery stretli, bolo to niečo neopísateľné, akoby v nás oboch niečo vybuchlo.

Predchvíľou som vnímala všetko, no odrazu tu nebolo nič, iba on, jeho pery na mojich, a jeho telo tak blízko pri tom mojom, že sa to zdalo nemožné. Neviem ako, ale odrazu som bola opretá o stenu a ON svoje pery presunul na môj krk, čo sa mi vôbec nepáčilo. Chcela som HO celého. Moje ruky skúmali jeho hrudník pod sivým priliehavým tričkom, až kým mi do ucha nepošepkal slová, ktoré som nepočula veky.

„Milujem Ťa!“

Potom mi začal celú moju tvár zasypávať bozkami, až sa dostal k mojim pootvoreným perám, a začali sme sa bozkávať spôsobom, ktorý by mal byť zakázaný.

Jemne, no zároveň až príliš dravo preplietol naše jazyky, a ja som začala horieť.

NIE, toto nebol oheň ako pri premene, TOTO bolo niečo oveľa príjemnejšie. Svoje ruky som preniesla na jeho tvár a začala som skúmať každý jej milimeter.

Všetko by bolo dokonalé, keby nám niekto nezaklopal na dvere. Hneď ako som počula ten zvuk, som ho od seba odsotila na druhú stranu izby. To nečakal, a ostal prekvapený na zemi.

Bola to Heidi kto klopal. Hneď ako uvidela na zemi Felixa bez trička, ktoré som mu medzitým poriadne ani neviem kedy dala dole, sa začala ospravedlňovať.

„Bože, Bella prepáč, ja... Nechcela som vás vyrušiť!“ dokončila a pozerala sa na zem.

„Ja už pôjdem. Bella potom sa za mnou zastav!“ povedal Felix keď na mňa pozeral, a v jeho pohľade bola taká túžba, že keby tam nebola Heidi, asi by sa na mňa vrhol.

„Jasné, že sa zastavím. A prepáč Felix, je mi to vážne ľúto, to som nemala robiť.“

„Ale mala! Ja neľutujem nič. Ako vravím potom za mnou príď,“ keď to dopovedal, už ho nebolo.

„O čo ide Heidi?“ spýtala som sa jej a snažila sa upokojiť svoj hlas.

„Ehm... Vieš ako som vravela to o tie šaty pre teba na ten ples.“

„A?“

„No, len žeby si ich mohla vyskúšať. Ples je už o tri dni a keby na nich nebolo niečo dobré, tak aby si mohla nejaké pozháňať.“

„Bože! Ja som na to úplne zabudla. A kde ich máš?

„V izbe. Ideš?“

„Jasné!“

Zhrnutie     Predošlá Ďalšia



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Volturi alebo Cullen? - 4. a 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!