Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčice: Kapitola 6. Deníček

robe


Vlčice: Kapitola 6. DeníčekPOSLEDNÍ KAPITOLA! Úryvky z Bellina deníčku, který v naší součastnosti má v moci Edward. Co se dozví? Co je mu už známo? Bellin deníček je určen jen pro Edwardovy zlaté oči, jenže někdo z rodiny toho nedbá a přečte si, jaká muka Bella prožívala v době, kdy ji Edward opustil. Ta osoba pochopí, jak moc Bella Edwarda milovala, ale taky to, že je už všechno pryč. Kdo je ona osoba? :D Hi, hi, hi... neřeknu! Přečtěte si to sami! Vaše ne moc obdivovaná ale... bla, bla, bla... Wolfgirl PS.: Já se fakt snažila přidat novou kapitolu co nejdříve, ale moje múza zdrhla. Opravdu se omlouvám. :) Ale máte to tady, ne? Tak vzhůru do toho, mí věrní (i nevěrní :D) čtenáři.

Edward přeskočil zápisy ve kterých byli ještě spolu.

Milý Deníčku,

je večer a on se nevrátil. Jako vždy. Alice mi neodpovídá na maily, asi si smazala původní e-mailovou adresu. Moc mě mrzí, že mi nevěří. Nejsem přece blbá, nepsala bych jí dopisy a myšlenky si chránit umí. Pomalu začínám věřit, že byli všichni jen v mojí fantazii, ale někdo pak řekne jejich jméno a já vím, že pouhá fantazie to nebyla. Je mi o nich smutno. Chybí mi dokonce i Rosaliina ignorace. Dneska jsem slyšela, jak Charlie mluví se školním psychologem. Říkal něco ve smyslu, jakože chodím jako tělo bez duše a kašlu, sice neúmyslně, ale kašlu na školu. Že prý jestli to takhle půjde dál, tak mě budou muset vyhodit. Navrhl, že bych se měla vrátit k matce. Jenže já nechci! Tady jsou všechny moje šťastné vzpomínky a oni mě od nich nemůžou odtrhnout. Nesmí!

Edward pozvedl hlavu od Bellina deníčku a zadíval se z okna. Snažila se je kontaktovat, jenže oni nezanechali žádné stopy. Nic, ani ubohou fotografii. Znovu sklonil hlavu a četl dál. Byl tam další zápis, který měl datum dalšího dne.

Milý Deníčku,

Charlie mi dneska řekl, že pojedu za mámou. Podle něj jsem dostala na vybranou, buď se seberu, nebo mu zamávám. Vytýkal mi, že se nestýkám s přáteli. Oznámila jsem mu, že jedu s Jessicou na nákupy a pak do kina.

Objevila se další věc, která mi připomíná, že nejsem cvok a oni opravdu existovali. Je to nic. Veliké nic v mé hrudi. Každou noc se probouzím s křikem. Mívám zlé sny o tom, že jsem všechny ztratila.

V kině byl s námi Jake. Potom, když Jessica odešla, mi řekl to, co říkat neměl. Miluje mě. Jenže já jsem nevěděla, co mu říct, a tak jsem utekla. Myslí to vážně, vím to. Ještě jsem se nepřenesla přes rozchod s ním a už bych měla začít nový vztah? Nějak se na to necítím.

Edward cítil k Belle náklonnost ale současně vinu. Pár zápisů přeskočil a zastavil se až u toho, který byl od předchozího o týden.

Milý Deníčku,

Je tu další věc, která mě dnes ráno napadla. Našla jsem naši louku a začala jsem chodit k jejich domu. Vypadá opuštěně.

Charlie zase začíná s Phoenixem. Šla jsem za Jakem. Udobřili jsme se. Řekl mi, že to myslel vážně, a že o tom mám přemýšlet. Má pravdu je čas na něj zapomenout. Navždy.

Další zápis Bella napsala až za měsíc. Edwardovi z něj bylo úzko, jen co ho začal číst. Po dvou odstavcích to vzdal. Kéž by mohl plakat a ventilovat tak pocity, které v sobě tak moc dusil. Jde na lov, je toho na něj moc. Do Edwardova pokoje však přichází někdo další a pročítá zápis po zápisu.

Milý Deníčku,

Jake mi volá denně minimálně dvacetkrát. Už to jde… Edward… vidíš? Jen před Jakem to prostě nemůžu udělat.

Jake je pako! Pardon, ale on prostě… ááá… to se ani nedá vysvětlit, jak moc mě naštval. Nadrbou stranu mě Emily pozvala na táborák. Nevím, jestli půjdu. Mám tam tahat celý karton limonády?

Moc jsem o tom přemýšlela a došla jsem k závěru, že Jaka mám ráda. Ne, já ho miluju! Něco mě k němu táhne. Jako provaz, který nejde přeříznout. Patříme k sobě jako… Do háje! Jacob to neví! Musím mu to říct.

Šla jsem volat (málem jsem se po cestě k telefonu zabila), zvedla to nějaká holka. Myslela jsem, že si Jake za mě už našel náhradu, ale nakonec to byla jeho otravná sestra.

Táborák. Cestou tam jsme se drželi za ruce, a když jsme tam došli, tak… no comment :D.

Ježiši, ti dva se pořád hádali. Pak mi nějak uklouzlo. Co? Lee je chudáček a problém byl na světě :-/. Šla jsem se jí omluvit a ona se proměnila a kousla mě. Přišel doktor, asi upír. Měl tak hrozně studené ruce. A Jake už není tak moc horký.

Lexi se pohrdavě usmála a přešla k dalšímu zápisu. Jak mohl Edward milovat takovou…

Milý Deníčku,

Jsem vlkodlak. Vážně jsem se dneska proměnila. S Jakem jsme se otiskli… to sem ale nepaří. Jsem vyděšená.

Lexi se zatvářila znechuceně…

Milý Deníčku,

Za těch několik dnů se ze mě a Lee staly nejlepší kámošky :D. Dneska volal Jakovi nějaký známý z letiště. Cullenovi se vrátili… chtějí se s námi setkat. Uvidíme, jak to dopadne.

„Lexi?“ ozval se Edwardův hlas. Lexi vyděšeně vyskočila. Zklamala ho. To nechtěla. Chtěla jen vědět, jak to je mezi ním a Bellou.

„Promiň, já… promiň.“ Netušila, že Edward ví, že její lítost je pravdivá, jelikož neměla chráněné myšlenky.

„Mohla ses nejdřív zeptat. Dovolil bych ti to. Miluju tě. Bella je minulost, ty jsi přítomnost a budoucnost. Byl jsem za ní a řekl jí, že mě už neuvidí. Taky jsem se jí omluvil. Chce, abychom byli přátelé…“

„Dobře, já souhlasím.“ Objala Edwarda a věděla, že je už navždy její. Vzpomněla si na část jednoho zápisu, jen ho doplnila. Patříme k sobě jako… oheň a kouř…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčice: Kapitola 6. Deníček:

 1 2   Další »
12. Nina
01.08.2014 [11:11]

Dobrý nápad, ale jak to napsat. Připadalo mi to strašně moc rychlé. Ve smyslu, že než jsem se vstřebala nějaký kousek děje už tam byl zase jiny děj. Možná že ty se neumíš moc rozepisovat toho jsem si všimla i u ostatních povídek. Chvílemi jsem se i nudila. A když ten můj komentář dám dohromady? Tak vyjde dobrý nápad, lehce odbyté, chvílemi nudné, moc rychlé.

03.12.2013 [18:44]

wolfgirlAdne... bylo mi 15! :'D Taky nepobírám věci, které jsem psala zpočátku... Hádám že teď na OS je to už lepší... zkus to tam ;) Odkaz v mém shrnutí nefunguje... ale na OS jsem pod nickem Ronnie. ;)

10. Adne
24.10.2013 [20:49]

Čtu už tvojí několikátou povídku a musím řict že začatky dobry ale konce zmateny takže byt tebou se zlepším v koncích holka..:D Ale jinak to je ...fajn.. Ale ten napad s Ianem, Lexie a Kat je dobry i když je nepobrala proč jsou v tom ději..:D Tot vše

07.01.2012 [14:24]

alicecullen105 Emoticon

07.07.2011 [8:09]

NesiiTak po dlhej dobe čakania je tu koniec. Takže poviedka bola dokonalá ,od začiatku ma okúzlila. A keďže son v poslednom čase na Sad Endy, tak sa mi tento veľmi páčil. Veď kto by odpustil takému človeku ako je Edward, hehe Emoticon

Ja nie, a navyše ešte keď sa otiskla do Jake. Takže krásny, aj keď mohlo byť toho viac, koniec. Ale určite ti dámv Emoticon

04.07.2011 [20:22]

wolfgirlděkuju za komentáře a zuzinecckaa: věci v životě se takhle stávají buď se na tebe všechno strašně rychle sesype, nebo se neděje nic a na tomhle celá tahle kapitolovka stojí Emoticon

6. martina
01.07.2011 [18:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.05.2011 [17:56]

SafirkaOpravdu moc se mi to líbí. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Myslím, že se ti celý tento příběh povedl a jsem zvědavá na pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon Někteří tady píšou, že je to nerozepsané. Pro mě za mě si to piš jak chceš. To je tvoje věc. Třeba budeš mít příští kapitolu dlouhou a rozepsanou. Emoticon Emoticon Takže prosím pokračuj. Emoticon Emoticon

17.05.2011 [10:06]

zuzinecckaatak za 1) dobrý nápad, chválím. Za 2) zpracování.. bylo to nerozepsané, rychlé, troufla bych si říci, že i odbyté.. zápletky byly dobré, ale všechno se stalo.. moc rychle za sebou. s tím dějem sis mohla víc pohrát, já se u toho nudila. Samo, je to můj názor

16.05.2011 [21:14]

wolfgirlDěékuji moc Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!