Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčí srdce - 36. kapitola

Chris Weitz - perex


Vlčí srdce - 36. kapitolaNarozeniny a svatba. Nic víc, nic míň.

Příjemné čtení přejí Kacennnka a Pegas99.

Kate:

Ani mě netěšila ta představa, že dnes bude oslava narozenin, ale spíš mě těšila ta představa, že dnes budu naposledy spát u Cullenových. Možná proto mě ani netížila představa Charlieho, Bellinýho táty, tady v domě. Ani neskutečné přípravy Alice, i když jsme si vydupaly jen malou oslavu jen s nimi, Paulem, Jacobem a Bellou. A pomalu mě začínalo děsit, jak jsme se sblížili, jak nás začali brát mezi sebe. Možná, že za to mohl Alec, možná ne.

Charlieho návštěva byla opravdu rychlá, a když přišlo na řadu rozbalování dárků, Sarah se netvářila vůbec šťastně, protože tyhle věci prostě nesnášela. Já jsem si tak trochu vydupala to, že dárky budu chtít až na narozeniny, a ne dopředu. Rozbalila spoustu balíčků, které ležely na stole, a když se dostala k poslednímu, k malému balíčku, který jí podal Jacob, všichni zadrželi dech. Sarah zatáhla za mašli a ta se sesunula na zem. Pak pomalu, jako vždy rozlepila izolepu na papíře a nechápavě se dívala na doklady, které v ní byly.

„Proč tam je, že mi je osmnáct?" zeptala se.

„No, Kate, Edward, Alec a především já jsme si mysleli, že by to mohla být dvojitá svatba, a proto ty doklady…“ řekl Jake.

„Počkat! Svatba? Já se budu vdávat?! My se budeme brát?" blábolila Sar.

„Ehm, jo…“ souhlasil Jacob.

„No ty vole," vyklouzlo jí a sesunula se na sedačku, která byla hned za ní. Jacob si sedl vedle ní a něco jí říkal. Alec se štěkavě zasmál.

„Všechno nejlepší k narozeninám, sestřičky," řekl Alec.

***

„Nakonec to nedopadlo tak špatně, ne?“ zakřičel Paul z koupelny.

„Sarah nikomu neutrhla hlavu za dárky a dokonce měla radost. Takže jo, nedopadlo to tak špatně,“ odpověděla jsem mu.

„Teď bude ale ta horší věc,“ řekl tajemně Alec, který seděl naproti mě na posteli. „Zkoušení šatů, nová organizace domu…“ pokračoval a počítal všechny věci na prstech.

„Neděs mě!“ zarazil ho Paul, který právě přišel z koupelny. Sedl si za mě a objal oběma rukama. Po tváři mi steklo několik kapek vody, které skapaly z jeho mokrých vlasů.

„Ale tak co. Alice bude mít tolik starostí okolo svatby, že ani s ní nebudeme muset nějakou dobu jezdit po nákupech,” podotkl Alec vděčně.

„Alecu!” zaječela Alice, která byla někde v domě. Alec se jen usmál a nechal ji, ať se řádně vykřičí. Když skončila, zvedl se a řekl: „Je pozdě, vlci, tak dobrou.”

„Dobrou,” odpověděli jsme mu s Paulem najednou. Jen, co se zaklaply dveře, Paul si mě natočil  k sobě. „A co budeme dělat teď?“ zeptal se s tajemným úsměvem na tváři.

„Dům je plný upírů,“ připomněla jsem mu. „Dobrou,“ řekla jsem mu a zhasla lampičku. Neochotně zamručel a lehl si vedle mě.

Hned z časného rána mě probudil šílený rámus. Leknutím jsem se probudila a zmateně mžourala do tmy, která všude okolo panovala. Po chvilce mi došlo, že je to šicí stroj. Alice se už opravdu zbláznila? Přehodila jsem si polštář přes hlavu, ale stejně to nebylo nijak dostačující. Popravdě, šicí stroj dělá dost bordelu i pro lidské uši, natož pro vlčí.

***

Po dlouhých hodinách příprav, úplně zbytečných zkoušek, hádek a bůh ví, čeho ještě, nastal den D - svatba. Všichni jsme už od rána byli na nohou. Po nesepsané dohodě jsme, dobře, Alice došla k názoru, že první se bude vdávat Bella a že až pak přijde na řadu Sarah - a nikdo jsme ani nezkoušeli jí to vymluvit.

Podle přísných, Aliciných, pravidel Sarah spala dnes u nás. Na nohou byla až příliš brzy a vytáhla tím na nohy i mě. Po nekonečné ranní konverzaci, která se táhla od šesti hodin od rána, jsem ji v osm dostala ještě na půl hodiny do postele. V děvět už nás všechny bombardovala Alice telefony a křičela na nás do telefonu, kde se zase couráme - což bylo úplně zbytečné, protože přesně podle jejího plánu jsme v půl desáté stály před domem.

Alice si okamžitě přivlastnila Sarah a ani raději nechci vědět, co s ní ty dlouhé hodiny v koupelně prováděla. Já jsem hned po tom, co jsem se převlékla do svých - bohužel - růžových šatů, vyhledala Aleca.

Po několika hodinách se obývací pokoj naplnil davy lidí - a většinu z nich jsem neznala - a sláva mohla začít.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí srdce - 36. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!