Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčí duše - 3. kapitola

Volturi the first delete csene RLC.


Vlčí duše - 3. kapitolaV kulečníku se mi takhle dobře nedařilo hodně dlouho, ale nakonec jsem musela odejít. Tedy vlastně nemusela, spíš chtěla.

Příjemné čtení přejí Kacennnka a Pegas99.

EDIT: Článek neprošel korekcí.

Jednooký Joe

Alex:

Škola sice začala před třemi měsíci, ale šíleně mě to tu začalo štvát. Jasně, je tu opravdu patra moc, možná až moc, fajn lidí. Jako třeba Jeremy. S tím jsem si tu sedla hned první den a od té doby jsme skoro nerozlučná dvojice. Skoro! Po tom, co se jeho rodiče dozvěděli o tom, že mi pomáhal s tím autem, vídáme se jenom ve škole. Ale oba věříme, že je to jednou zase přejde a bude to jako dřív.

Pak je tu ještě Simon a Izzy. Další dva úžasní lidé, ale po tom, co to spolu dali dohromady nás ostatní tak trochu vyšachovali. Ale, i oni jsou nahraditelní a nejsou jedinými lidmi, se kterými se bavím. Ale to je teď jedno. Je víkend a nejsem ve škole.

Jako jeden z většiny pátků jsem v baru, kde s partou lidí ze školy hrajeme kulečník, a zrovna se dohadujeme o vkladní sázce. Je to takový druh baru, kterému by se normální člověk vyhnul obloukem, ale mají tu nejlevnější pivo v okolí. Nebudu vlastně přehánět, když řeknu, že je to pajzl. Okna jsou přelepená černou fólií a venku vás láká laciný neonový nápis. Celý interiér je osvětlen jen několika světly a vše je načichlé cigaretovým kouřem.

„Dvacet liber?“ ptal se Jesse. Všichni přikývli. Když už se Jesse připravil na první šťouch, připotácel se k nám nějaký chlap. Byl na tohle místo moc dobře oblečený. Na sobě měl drahý oblek a když opomenu, že mu vůbec neseděl, vypadal upraveně. Opřel se o náš stůl a chvíli mu trvalo, než se rozmluvil.

„Když prohraju, dám každému 100 liber. Když vyhraju, chci jí,“ řekl rázně a prstem ukázal na mě.

„Beru,“ odpověděla jsem mu hned. Ještě nikdy jsem ho tu neviděla a nevypadal jako člověk, který o víkendech vymetá bary. Navíc, s mou praxí a skoro vlkodlačími reflexy?

„Lex, ale...“ namítal Josh. Položila jsem mu ruku na rameno a usmála jsem se na něj.

„A máte opravdu ty peníze?“ zeptala jsem se. Přikývl a vytáhl malou roličku bankovek. Přikývla jsem.

„Rozstřelujete,“ oznámila jsem mu a ustoupila z cesty.

Po dvou kolech jsem střelila černou kouli na své místo a sbalila 100 liber, které nechal na okraji stolu - asi jako motivaci. „Díky,“ řekla jsem mu ironicky. A peníze si zastrčila do kapsy od černý džínů, které jsem měla na sobě.

„Lex, tak tohle jsem nečekal,“ podivil se Jesse.

„Neviděl jsi mě snad nikdy hrát kulečník?“ utahovala jsem si z něj.

„No viděl, ale... nečekal jsem, že ho takle setřeš.“ Pokrčil rameny. „Jdeme teda hrát?“ zeptal se. Podívala jsem se na hodinky a zakroutila hlavou.

„Už budu muset,“ oznámila jsem jim s naštvaným výrazem. „Však víte, ředitelovo auto,“ zašklebila jsem se. Sebrala jsem svou koženou bundu, kterou jsem měla hozenou na židli a vypadla na vzduch. Stutečností ale bylo, že hlavním důvodem, proč odcházím je to, že dnes přijednou Clearwaterovi, jak už mi taťka naznačil. Mají přiletěl v noci, takže je nejvyšší čas vyrazit.

Jednooký Joe je asi čtyři bloky od našeho domu, když nepočítám to, že budu muset jít asi ještě kilometr pěšky. Napadlo mně, že bych zavolala někomu z rodiny, aby mě vyzvedl, ale nakonec jsem připustila, že to asi není nejlepší po tom, co mě podmínečně vyloučili ze školy.

Nakonec jsem ani nikomu volat nemusela, protože na kraji lesa ke mně přijel Emmettův Jeep.

„Nepotřebuješ náhodou svézt?“ zeptal se s širokým úsměvem. Bez odpovědi jsem nasedla k němu do auta.

„Jak jsi věděl, že tu teď budu?“ zeptala jsem se.

„Nechala by sis snad utéct návštěvu Clearwaterovích?“ optal se veselým tónem.

„To je to na mě takhle vidět?“ zeptala jsem se.

„Ty si asi moc nepamatuješ, kdy jsi je naposledy viděla, že?“ Zavrtěla jsem hlavou. „Takže ti musím připomínat to, jak tě měl Seth dycky hrozně rád a ty jeho? Edward trvdil, že se do něj asi otiskneš po tom, co se přeměníš.“ Tuhle číst mé historie jsem ještě nikdy neslyšela. Na Setha a celkově na Clearwaterovi si skoro nepamatuju. Vím jen to, že Seth a Leah se jako jediní ze smečky ještě neostikli. A teď ještě vím to, že všichni tvdí, že já nasi budu jeho polovičkou.

Chvíli jsem zadumadě hleděla z okna. „To si nepamatuju,“ připustila jsem.

* * *

„Alex, no tohle nemyslíš vážně!“ rozčilovala se Alice. „Zase jsi cítit tím cigaretovým hnusem na míle daleko!“ Zakroutila jsem očima.

„Kolik jsi dneska vyhrála?“ zeptal se mě Alec a nevšímal si připomínek Alice.

„Sto liber,“ odpověděla jsem stručně a zmizela u sebe v pokoji, abych se převlékla. Přestávala jsem se chápat. Nikdy jsem nebyla rozhozená z něcí návštěvy. Nikdy! A jak to, že si na Setha skoro nepamatuju, když jsme se prý měli tolik rádi?

Naložila jsem se do vany a snažila se vydolovat z hlavy nějaké vzpomínky, ale bylo úplně k ničemu. Po dvaceti minutách jsem vylezla, vyfénovala si vlasy a když jsem se oblékala, slyšela jsem přijet auto.

 


Prosili jste mě o to, jestli bych sem nemohla dát obrázek Alex, takže tohle je má představa:

 

Tumblr_lien9yb1lq1qaagxuo1_500_large



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí duše - 3. kapitola:

 1 2   Další »
07.07.2011 [20:18]

KacennnkaElla: Promiň, shrnutí si moc nedoplňuju... :) Jedná se ale o spoluautorskou povídku, takže sudé kapitoly můžeš najít na profilu u Pegas 99.

10. ella
07.07.2011 [13:26]

das sem 2 kapitolu , nemužu ji nikde najít a call with me 9 kapitolu a další taky ne. moc dík

16.06.2011 [22:49]

Kacennnkaanndulinka: tuším, že jak vypadá Charlie najdeš v PROLOGU... :)

16.06.2011 [19:30]

anndulinkamoc krásný, rychle další... a tak mě zajímá, jak asi vypadá Charlie... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.06.2011 [20:53]

TwilightMishkakrásný holky !! rychle další a Aley je vážně krásná, Seathovi bych ji přála !! :D Emoticon Emoticon

12.06.2011 [19:22]

belacullensuper kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon už se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. kiki
12.06.2011 [19:20]

krása rychle další ale mohlo by to byt trochu delší

4. Leli
12.06.2011 [15:28]

Úžasný!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Prosím, další dílek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. marfii
12.06.2011 [9:41]

wauuu úžasný rychle další

11.06.2011 [21:44]

mokasinajo krása rychle dalšííí ju

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!